Overdrive Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Темата не е за дискусии, а за клипчета, но кола над 250-300 коня да кажем ако искаш да и оползотвориш конете е опасно на пътя - трябва да се кара на писта. Кой ще даде толкова пари и после ще си троши новата лимузина на пистата, а нисанаджиите с турбинирани 2,6 ще го минават. Единственият смисъл от такива коли, Кайен турбо и V8 G-класи, за мен е който има пари да го покаже, да заема 2 ленти нарочно, да паркира където биха вдигнали всеки друг, да кара по пешеходните зони и тн - колкото по-голямо, по-тежко и по-мощно - толкова по-голяма е гъзарията За последното - спортните коли не са удобни, практични, икономични и тн, смисълът е че 1тонния бръмбъзък минава през завоя с 200. По твоята логика какъв е смисъла от F1 - трябва да се състезават с тирове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 19, 2009 Author Share Posted November 19, 2009 Темата не е за дискусии, а за клипчета, но кола над 250-300 коня да кажем ако искаш да и оползотвориш конете е опасно на пътя - трябва да се кара на писта. Кой ще даде толкова пари и после ще си троши новата лимузина на пистата, а нисанаджиите с турбинирани 2,6 ще го минават. Единственият смисъл от такива коли, Кайен турбо и V8 G-класи, за мен е който има пари да го покаже, да заема 2 ленти нарочно, да паркира където биха вдигнали всеки друг, да кара по пешеходните зони и тн - колкото по-голямо, по-тежко и по-мощно - толкова по-голяма е гъзарията За последното - спортните коли не са удобни, практични, икономични и тн, смисълът е че 1тонния бръмбъзък минава през завоя с 200. В тоя ред на мисли... за кво ти е турбиниран нисан 2,6, вземи си микра 1,3. Що да си мериш пишката или пък да караш пързо и да изпреварваш нагло и неправилно... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 В тоя ред на мисли... за кво ти е турбиниран нисан 2,6, вземи си микра 1,3. Що да си мериш пишката или пък да караш пързо и да изпреварваш нагло и неправилно... показвам: http://video.google.com/videoplay?docid=-6...07125567977194# .... ....ето за това До колкото съм разбрал от писането ти, ти не си фен на коли като Е30, за това няма как да разбереш мен и @оувърдрайв, нЕма смисъл. http://video.google.com/videoplay?docid=-6...419784951777577 - Е30, М3 - 950 коня - 2 драга, много е страшно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Мда, за мен това са яките BMW-та - Е30, Е28, Е34... Е30 М3 - 1240 кг Е90 М3 - 1680 кг Е34 М5 - 1650 кила (по-малко от сегашна тройка) Всеки си има мнение и е фен на нещо, няма смисъл да спорим тук и да пълним темата с офтопик, така че предлагам да приключим с тая тема, ако на някой му се обсъжда да направим нова тема :smile: ...DON_CHEFO - тоя с М3-ката ако караше както оня с Руф-а щеше да мине Карерата, но човека си пази колата и живота, което е и нормалното, а не като оня. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 На мен това ми е мечтата БМВ е28 (е, за да бъда искрен и 944 s2). ______________________ Ама да си кажа до край ... http://www.youtube.com/watch?v=tzqQ4q9j-Lc...feature=related е12 също много ме кефи, но те са доста по-трудни за намиране. http://www.youtube.com/watch?v=PKoEIgS4EHk...feature=related е12 500bhp V8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Мда, за мен това са яките BMW-та - Е30, Е28, Е34... Е30 М3 - 1240 кг Е90 М3 - 1680 кг Е34 М5 - 1650 кила (по-малко от сегашна тройка) Всеки си има мнение и е фен на нещо, няма смисъл да спорим тук и да пълним темата с офтопик, така че предлагам да приключим с тая тема, ако на някой му се обсъжда да направим нова тема :smile: ...DON_CHEFO - тоя с М3-ката ако караше както оня с Руф-а щеше да мине Карерата, но човека си пази колата и живота, което е и нормалното, а не като оня. Принципно дрифта е зрелищен, но не е най-бързия път за време в 1 обиколка. Явно и двамата се пазеха(разбираемо...нито са на състезние, нито са профисионалисти - предполагам). Отностно килата. Не случайто в СЛР ГТ са махнали 400 кила екстри(ако не бъркам в превода, трябва пак да го преслушам). Въпросния СЛР: http://www.youtube.com/watch?v=8R6M7yugid0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Темата не е за дискусии, а за клипчета, но кола над 250-300 коня да кажем ако искаш да и оползотвориш конете е опасно на пътя - трябва да се кара на писта. Кой ще даде толкова пари и после ще си троши новата лимузина на пистата, а нисанаджиите с турбинирани 2,6 ще го минават. Единственият смисъл от такива коли, Кайен турбо и V8 G-класи, за мен е който има пари да го покаже, да заема 2 ленти нарочно, да паркира където биха вдигнали всеки друг, да кара по пешеходните зони и тн - колкото по-голямо, по-тежко и по-мощно - толкова по-голяма е гъзарията За последното - спортните коли не са удобни, практични, икономични и тн, смисълът е че 1тонния бръмбъзък минава през завоя с 200. По твоята логика какъв е смисъла от F1 - трябва да се състезават с тирове. Това го казах иронизирайки твоята логика с глупавия въпрос какъв бил смисъла, на мен ми е ясно че за всяка кола си има пътници... http://vbox7.com/play:22e1abec Bentley Brooklands Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 На мен това ми е мечтата БМВ е28 (е, за да бъда искрен и 944 s2). Ако си ходил на Калояново сигурно си видял това http://www.vbox7.com/play:d56414e3 Няма никакъв вид, но като го съм го гледал мисля, че има 5-600 коня. Всъшност в България рядко има цялостно тунингована кола - или са излъскани от всякъде с двигател 100 коня и барабани или се ползват за кеф и не приличат на нищо :smile: Като каза 944 се сетих за олдскуул Мазда http://www.youtube.com/watch?v=J3UOisIpqzk...feature=related Това е модел, който много ми харесва, но двигатела е трошлив и се налагат чести ремонти, освен това в Европа почти никой не е виждал такова нещо Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiLvEr40 Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=6qNJxyOfsIA Реклама на БМВ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Хмм, гледал съм още една реклама на BMW, в която пак се ебават с Audi - в оная се въртяха в кръг на сняг, Ауди-то имаше ъндърстиър и щофьора загуби управление. Странно как пускат такива реклами - не ги ли съдят Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 В щатите сравнителната реклама си е практика и никой не го бръсне за нея. Май само тук се сърдим като някой се бъзика с другия продукт. Не знам само горната реклама за кой пазар е - аудито е с немска регистрация, пък всичко друго й е американско на рекламата... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Г-н Дарт Вейдър (още познат като BMW e38) лек дрифт на затворено трасе e38 V8 740i Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiLvEr40 Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Малка е пистата за тоя кораб. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Като се има предвид, че е с отворен диференциал не е никак зле. Те и онези Е39 V8, които беше показвал host са с отворен и не стават за дрифт, от 10тина години май слагат LSD само на M, докато преди се е предлагал като екстра за всички модели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiLvEr40 Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Баси как влезе във водата :ph34r: Сигурно не е лесно да се управлява такава мощност. http://www.dailymotion.com/video/x4h61l_vo...ned-vs-r35_auto - Малко Hot Version, всички нисани от R32 до R35 на пистата, R34 си остава най-добрия - touge battle MCR R35 vs RE RX-7. 500те кила по-малко се оказват по-голямо предимство от най-новите технологии, по-голяма мощност и задвижване на 4те колела. v Че имат някой интересни неща имат, но карат The Stig и от време на време оня, дето му биха времето на Ринга с бус дават външни камери и то не на цялото състезание и освен това всичко е оформено като шоу, докато при японците са набляга повече на колите и карането Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Айде недей съска все пак >>> Кейтрам r500 (по-бърз на писта от Вейрон). LP 640 Will it drift (ще суче ли ) Grid - една Супра и r34 се затварят по завоите на планинско. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 Lumma CLR600 bmw Test Drive Medeo!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Тоя v10 до колко оборота качваше? Ебати! Има ли сериозно ревю (не някав с паркинсон в ръцете)? ______________ Сега им погледнах пакета от опции на Lumma, май звука е заради специалната изпускателна с-ма, а не поради силов тунинг (не че не предлагат и такъв, де). Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 Тоя v10 до колко оборота качваше? Ебати! Има ли сериозно ревю (не някав с паркинсон в ръцете)? То тоя като гледам едва се събира в колата, а пък като караше на заден ход изби рибата на 7,750 е 507 коня нормалната версия Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 6мин HD трейлър на нов филм относно Нюрбургринг. Приятно гледане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 6мин HD трейлър на нов филм относно Нюрбургринг. Приятно гледане. Много добре е направен - хубава музика...хубава писта...хубави коли... Между колите имаше няколко поршета - поршето си е класика, но когато мерна някъде ford GT...ми се разтуптява сърцето. Ето и от мен едно , което доказва, че идиотите на пътя никога няма да свършат. Приятно гледане и от мен...с пожелание да не си изпускате нервите (и амбициите) на пътя. П.П. Има кадри и от София. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 За момент си помислих, че е за Нордшлайфе, ама не... От последното се убедих, че не само в България има такива случаи, като гледам даже има и по-зле Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 http://vbox7.com/play:da0c605e На това му викам офроуд Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Да знаете от къде мога да си намеря титри (англ или бг) за Best Motoring 2006-05 BMW vs JAPAN? Нещо не мога и с помоща на Гугъл да се справя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.