Midex Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Е така се кара Обаче пистичката със завойчетата е трепач - идеална за тренировка и имам чувството даже, че специално за това са я направили. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Така е - там където е популярен спорта имат писти специално направени да се учат и тренират дрифтърите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Поздрави от @DON_CHEFO > http://www.youtube.com/watch?v=-JtaMLn_lKU - направи ми бая впечатление. За първи път гледам такава обиколка на Нюрба и то точно с Енцо. Ако правилно си превеждам както е казано и на официалния сайт обикалките за време са правени с проблеми по окачването или по-точно не проблеми, ами те влизат в някъв сейфти режим. Не успях да схвана много, май заради неравностите по пистата. Може би ще го разбереш ако изгледаш клипчето. The 5 cars time on the track Maserati 07:24:29 http://www.youtube.com/watch?v=qvRi2ngHfOI Pagani 07:24:44 http://www.youtube.com/watch?v=euHkl9SVYTY Ferrari 07:25:21 http://www.youtube.com/watch?v=-JtaMLn_lKU Porsche 07:28:71 http://www.youtube.com/watch?v=zgKYmJPCW-M...=response_watch Koenigsegg 07:33:55 http://www.youtube.com/watch?v=D2i8oyOkZRI&NR=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 е не е клип ама е мн яко :Д http://photofile.name/photo/fishki_net/3745221/85431720.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 Ладата е Touge Monster, как могат да я сравняват с ево не знам . Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 Прочутия дрифт на Нелсон Пикет с Уилямс срещу Аертон Сенна на Хунгароринг 86-та. http://www.youtube.com/watch?v=AeemlgJkjUs Гледайте целия клип. Ясно изразен слипстрийм, а сега дядовия +еднакъв прекъсвач за всички - отврат http://www.youtube.com/watch?v=kl2tIFxSEGA Eдна от най-великите битки в историята на Ф1. Както и единствения път, в който Енцо Ферари се радва на второ място. Коментара естествено е на ВЕЛИКИЯ Мъри Уокър. А след смъртта на Жил, Рене просълзен казва, че това е нещото, което никога няма да забрави докато е жив Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Поздрав за PAZU:VR6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Всеки автомибилен фен би приел тези клипове като страхотен подарък > http://www.autoblog.com/2009/08/13/video-m...-of-perfection/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Айде малко нагледно за диференциала http://jalopnik.com/5335841/how-does-the-differential-work Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 - настъпи ги малко тези коне.....Обаче нещо не се оправих с ФРАПС и оная другата програма и за тва качеството е отврат . а тия много ама мноооого ги е препрал тока http://www.youtube.com/watch?v=Z07R_8YlwDM...feature=related баси майсторчетата Всички карат с Г25. Ама волана тука е цифромания Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Ето някой от мен: http://vbox7.com/play:6d9217a7 http://vbox7.com/play:466697da http://vbox7.com/play:5f3fb354 http://vbox7.com/play:e3dda50f http://vbox7.com/play:1cd38b68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 http://vimeo.com/6154215 Time Attack, Drift and MORE... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 2010 Corvette's Launch Control Explained Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 http://vbox7.com/play:9dd7849b Дейб* тъпите п*тки .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 http://speedhunters.com/archive/2009/01/15...l-of-drift.aspx drift day Japan & some American Flava http://vimeo.com/6216515 Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 Сила... http://www.youtube.com/watch?v=F8Eut_lmW_c...player_embedded Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoop-dogg Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Сила...http://www.youtube.com/watch?v=F8Eut_lmW_c...player_embedded speechless Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Аз одеве го гледах и още клепам ... и тва все пак е 1ва серия с най-мощният агрегат за класа си (предполагам) , ами ако беше 3ка дето са си асъл спортният модел ... хептен спиичлес ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 Аз одеве го гледах и още клепам ... и тва все пак е 1ва серия с най-мощният агрегат за класа си (предполагам) , ами ако беше 3ка дето са си асъл спортният модел ... хептен спиичлес ... Специално за теб... V8 450 коня в първа серия Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Нещо което винаги ме е кефило http://vbox7.com/play:c8566717 Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Вие четохте ли коментите за 135-цата, че дърпа така яко, защото е на морско равнище теста?Що за довод е така.Ако дърпа там така яко, колкото е повече елевацията/надморската височина, то и другите губят процентно същите стойности мощност, нали?Или бъркам и турбинираните двигатели като 135i губят предимство пред тези с нормална аспирация като се вдигне надморската - не виждам логика, все пак черпят кислород все от една и съща среда?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Вие четохте ли коментите за 135-цата, че дърпа така яко, защото е на морско равнище теста?Що за довод е така.Ако дърпа там така яко, колкото е повече елевацията/надморската височина, то и другите губят процентно същите стойности мощност, нали?Или бъркам и турбинираните двигатели като 135i губят предимство пред тези с нормална аспирация като се вдигне надморската - не виждам логика, все пак черпят кислород все от една и съща среда?! Интерлагос: техническото предизвикателство Интерлагос е писта на крайностите. Състои се от комбинации на бавни остри завои с една от най-дългите прави през целия сезон. 4,309-километровото трасе е известно с неравната си повърхност, макар през 2004 г. да бе преасфалтирано, а настилката бе частично подменена и миналата година. Трудностите, породени от бабуни, се засилват поради факта, че се кара в посока обратна на часовниковата стрелка. Това подлага на физическо напрежение организма на пилотите и превръща състезанието в изпитание, продължаващо цели 71 обиколки. Изпреварвания са възможни, особено на влизането в първия завой. Контрастиращите изисквания на отделни части от пистата поставят сериозно предизвикателство пред отборите. В първия и третия сектор от най-голямо значение е максималната скорост, тоест е необходима ниска сила на аероприлепяне. В средната част на трасето обаче се търси точно обратното, за да се запази максимално добро темпо в поредицата завои. Затова при работа с реглажите се търси компромис между двете крайности, който да удовлетворява пилота. Оптималните настройки понякога се променят малко, за да се увеличи все пак максималната скорост на правите с оглед възможността за изпреварване на съперници. Всичко това води до търсене на ниво на аероприлепяне подобно на това, което се използва на пистата в Бахрейн. Механичните настройки също не се напасват лесно на Интерлагос. И тук определени части от пистата дават приоритет на дадени реглажи. Според Рено най-важния завой на цялото трасе е 12-и, тъй като в него се определя скоростта за изкачването след това – сектор, в който се кара на пълна газ в продължение на 15 секунди. Поради тази причина се търси възможно най-доброто излизане от кривата, дори с цената на нестабилност в предната част в средния сектор на обиколката. Пистата е сравнително мека към спирачките и те не се износват твърде много, подобно на Каталуния в Барселона. Същото се отнася и за гумите. Бриджстоун предоставя тази година средния и мек тип от своята гама на отборите за уикенда на Гран при на Бразилия. Изискванията към двигателя са също от много голямо значение за постигане на добър резултат на пистата в Сао Пауло. Интерлагос се намира на 800 м надморска височина, което означава, че въздухът е по-разреден и съответно агрегатите работят с около 7% по-ниска мощност, а приблизително 60% от обиколката се изминават на пълна газ. Знаех, че са 1% загуба на всеки 100 метра по-голяма височина, но исках и да проверя. Все пак това е атмосферен агрегат и то такъв в болид от Ф1. За тия с "инхалаторите" нещата може би се влошават повече. Но пък и никой не ги кара на Мон Блан Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Пайкс Пийкс говори ли ти нещо? Ама в другата тема ще коментираме. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Всеки селянин с 20лв. в джоба може да си купи полицай. http://vbox7.com/play:43b67e6a Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=dLyU1GAzfB8 малко дрифт. И ест. Краля Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.