Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply
То извън пътя не е като да идеш на кафе с паркетника... :laughing: Ето я силата

Точно! :punk С такъв Крузер от 2003-та през какви каманяци сме минавали... B) Q7-та и на много по-малко се запъваше.

Link to comment
Share on other sites

Няма други като японците http://www.youtube.com/watch?v=NH9VWc6vwww...=response_watch

 

__________________

 

А за горната да спомена само - невероятно настроено шаси.Изключително добре понесе натоварването на задната ос, рядко съм виждал толкова добри настройки извън шампионатни пробези.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Въпреки, че темата е "Клипчета, свързани с коли", понеже си нямаме такава за автобуси, реших да сложа тия 2 клипа тук. На всичкото отгоре става дума за училищен автобус...тц..тц..тц...как не ги е срам тия хора...като си помисля само какво преживяват горките дечица в този училищен автобус... :lol:

 

Сутринта автобусът вози децата за училище... :sayjin ->

Вечерта си ги връща на родителите...тези, които все още са живи. :woot (забележка: шофьорът е малко нервен, докато чака да се качи и последното дете :bgrin: ) ->

Link to comment
Share on other sites

ЕБ@СИ автобуса :woot

DON_CHEFO като каза Кеичи Цучия, не забелязах да има клипове с него тук.

Който се е интересувал, знае, че любимата му кола е Toyota AE86, тук се състезава срещу Skyline R34:

http://www.youtube.com/watch?v=kh-1bK3Xglc

AE86 срещу Impreza STI:

АЕ86 е 1.6 атмосферен :wacko:

 

Ето защо го наричат Drift King:

http://www.youtube.com/watch?v=mzNOMb4V8eQ...feature=related

(някой моменти в 2те клипчета се повтарят)

 

http://www.youtube.com/watch?v=uKJona4UDLw...eature=related

Не видях да ползва ръчна, само брейкинг и динамичен дрифт, освен това може да прави дрифт със всяка кола:

Това показва майсторлъка и уменията му, за разлика от американските дрифтъри с вайпър и мустанг по 800 коня и огромна хидравлична ръчна.

 

Тук в началото може да се види как се излагат американците, като се качат на нормална кола:

Link to comment
Share on other sites

Ами той човека винаги е казвал, че майсторлъка е в баланса и това да поддържаш дрифта не на кола с 100000 к.с. ми на кола със 150-200 к.с.Пък и за AE86 как да не му е любима при положение, че е с 50/50 тегло (почти), със задно, с много евтини части (сравнено с други) и двигателя е изключително здрав.

 

Drift Bible ако не сте го гледали > http://vbox7.com/play:8b245eae

Горе-долу всичко изчерпва човека.

Link to comment
Share on other sites

Мммм дааа, това не са просто няколко камерки стационирани тук и там...за да се спретне такъв "филмов" клип са похарчени толкова много пари, че е трудно си ги представи човек. Тука тая работа просто няма как да стане, не само, че липсват необходимите коли и шофьори, но и даже горивото на самолета от клипа няма кой да плати, само за да излети и да кацне. :sick

 

П.П. Но пък ще го начертаят с компютър със сигурност...и Кен Блок даже ще го нарисуват и анимират...поне за това ни бива... :D

Link to comment
Share on other sites

Кейши е един от основателите на D1GP ;). По-късно това става и световно първенство по дрифт. Иначе си е било само за японците. Там през 60-те водят, че се е зародил дрифта по планинските пътища ;)

 

Мммм дааа, това не са просто няколко камерки стационирани тук и там...за да се спретне такъв "филмов" клип са похарчени толкова много пари, че е трудно си ги представи човек. Тука тая работа просто няма как да стане, не само, че липсват необходимите коли и шофьори, но и даже горивото на самолета от клипа няма кой да плати, само за да излети и да кацне. :sick

 

П.П. Но пък ще го начертаят с компютър със сигурност...и Кен Блок даже ще го нарисуват и анимират...поне за това ни бива... :D

 

На LFS може бая да се забавляваш. Дори я смятам за по-добра от ГРИД. При мен обаче от волан и настройки и не мога да карам така както в "тубата"

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=zOaH70OPCTw...feature=related ТопГиър?

 

___________________________

 

Само още нещо за TopGear - бюджети или не, в България (да речем на Балканите) няма режисьори и на кино филми, които така умело да използват такъв обхват от похвати (лещи, филтри, типове камери, ъгли и т.н.).Там сякаш е събран цвета на BBC относно кинематография при отразяването на "по-важните" автомобили.

Link to comment
Share on other sites

Ее как да не сме гледали Drift Bible - гледам го винаги, когато съм свободен и вече ми е омръзнало да тренирам на LFS :lol:

Понеже се изнервих на неграмотно преведените субтитри (и то от жена) си играх 2 дена да ги коригирам - някой ако иска мога да му ги пратя.

Keiichi казва, че когато карал във GT500 така или иначе винаги побеждавал, почнал да кара със дрифт, за да не е скучно на публиката :D

Иначе съм чувал че идва от планински ралита през 60те в Япония.

 

[offtopic]DON_CHEFO, LFS си е доста реална - щом дрифтърите постоянно я играят в мрежа и тренират, според мен не е игра а симулатор.

Гадното е, че с тези масови волани с малък ход като на F1 леко бутваш и :wacko:

Предполагам, че с Logitech за 500 кинта ще е съвсем както трябва. Аз си направих съединтел като от джойстик откачих едната ос и я свързах с педал от стария ми волан.[/offtopic]

 

Аз ли съм единствения, който не харесва Top Gear - супер комерсиално, обработено и излъскано шоу, което според мен се отдалечава от реализма. Сто пъти предпочитам да гледам Best Motoring, въпреки, че нищо не разбирам на японски.

Това си е мое мнение, не искам да става спор!!

Link to comment
Share on other sites

Между другото топ гиър имаха епизод със руски коли - голяма подигравка беше.

Не знаят на какво са способни всемогъщите жигулки :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Ее как да не сме гледали Drift Bible - гледам го винаги, когато съм свободен и вече ми е омръзнало да тренирам на LFS :lol:

Понеже се изнервих на неграмотно преведените субтитри (и то от жена) си играх 2 дена да ги коригирам - някой ако иска мога да му ги пратя.

Keiichi казва, че когато карал във GT500 така или иначе винаги побеждавал, почнал да кара със дрифт, за да не е скучно на публиката :D

Иначе съм чувал че идва от планински ралита през 60те в Япония.

 

[offtopic]DON_CHEFO, LFS си е доста реална - щом дрифтърите постоянно я играят в мрежа и тренират, според мен не е игра а симулатор.

Гадното е, че с тези масови волани с малък ход като на F1 леко бутваш и :wacko:

Предполагам, че с Logitech за 500 кинта ще е съвсем както трябва. Аз си направих съединтел като от джойстик откачих едната ос и я свързах с педал от стария ми волан.[/offtopic]

 

Аз ли съм единствения, който не харесва Top Gear - супер комерсиално, обработено и излъскано шоу, което според мен се отдалечава от реализма. Сто пъти предпочитам да гледам Best Motoring, въпреки, че нищо не разбирам на японски.

Това си е мое мнение, не искам да става спор!!

 

Моя волан си е типичен Ф1 волан с 240 градуса ход и на Ф1 си е уникално. Прави точно това, което искам, но на ЛФС ми е малко трудничко да карам цяла писта на дрифт. Няколко завоя влизат много яко, но ..... :(

Link to comment
Share on other sites

Скоро може да има моя компилация и такава на Оувърдрайв - бест дрифтиг на ЛФС...ама чакаме да върже, за да стане красиво.

 

Иначе клипа за Ф1 е красив....колите са красиви, но като гледам състезания от преди 14, 15 години и ми се пълни душичката. Много голяма каша се забърка в тоя спорт и няма управия :wacko:

 

edit:

- все с телефона ги снимам. Нямам си и идея как да го направя с добро качество :)
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...