Midex Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Ако не се виждат снимките казвайте. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Я сега https://plus.google.com/photos/105643993251313802283/albums/5882243829506175409 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Новото Рено 5 (писали са го TwinRun, ама не случайно е с номер 5) е направо лудник. 3.5 атомосферен мотор, задно разположен, задно предаване. Тоя мъник ще лети ако го пуснат и в серийно производство. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 9, 2013 Share Posted June 9, 2013 Я, за пръв път вградено клипче в тоя форум да ми се отвори на цял екран. А иначе не съм убеден, че ще започнат серийно производство, защото не виждам много логика в типично градска кола да слагат задно и толкова раздут двигател, да го накичат със спойлери и др. спортни атрибути и накрая да успеят да оформят достатъчно ниска цена, че да има интерес към модела от страна на по-младото поколение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Бях забравил за тази "калинка". Изглежда адски бърза, все едно са ускорили кадрите с 25%. Рекордът на това трасе е малко под 11 минути, интересно ми е с колко ще бъде подобрен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Ако говорим за пайкс пийк, вече не е интересно. Преди трасето беше асфалт и чакъл. Сега е 100% асфалт. Не че не е интересно ама чара му се губи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Бях забравил за тази "калинка". Изглежда адски бърза, все едно са ускорили кадрите с 25%. Рекордът на това трасе е малко под 11 минути, интересно ми е с колко ще бъде подобрен. Вчера четох някаква статия за тая "кола". 0-100 правила за 1.8 секунди и има "само" 800 и кусур ти коня от 3.5..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 нищо особено не са 800кс от 3.5 , вече. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Вчера четох някаква статия за тая "кола". 0-100 правила за 1.8 секунди и има "само" 800 и кусур ти коня от 3.5..... 875 коня, 875 кила. Състезателна кола в 21-ви век. Според мен дори на Ф1 писта ще се опъне на опашкарите, макар наистина един болид да генерира огромно количество притискаща сила. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Host-e, keфят ли те такива неща като горния Нисан? Виж ако беше Форд Сиера или някой Кадет гнилоч - да се впечатля ама тука говорим за мнооооого спортна кола по дифолт и аз лично си я предпочитам такава, най-много с друг чип и генерация. Такова леко модче. Ама стигне ли се до 117 октана тунджа, заеби тия хави. Не съм им фен просто. Дори ако става дума за Ламбо, отново го предпочитам сток. Има си гнилочи за тунинг, има си и коли, които ЛИЧНО според мен, всеки истински ценител и фен не трябва да пипа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Не ме кефи. Само поствам какво правят хората от AMS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Знам, че става дума за лични предпочитания, но това не го разбирам. Защо тунингован "гнилоч" кефи, а тунингован ГТР - не? Каква е логиката зад това предпочитание? Нали идеята на тунинга е да се извлече абсолютния максимум, да се постигнат главозамайващи резултати и цифри? /имам предвид "техническия" тунинг, а не кристални фарове, дебели прагове и т.н./ За да не съм офтопик, ето едно клипче от преди няколко дни, което ми беше много интересно /идеален пример за гнилоч :)/: http://www.youtube.com/watch?v=jzCMoDDSF6o Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Защото повечето гнилочи са тунинговани с каквото има и е преправяно доста, докато при тия тунинги се използват едни от най-скъпите части.Все пак клиената има пари и си е платил Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Все пак клиената има пари и си е платил Искаш да кажеш, че който си е направил 1000+ коня GT-R, ламбо и т.н. не си е платил ли? Платил си е и то колкото за още една кола... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Не казвам,че гнилочите са направени според някакъв бюджет,а не според дай да сложим най-добрите части пък след това да теглим чертата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 То и при гнилочите понякога е спорно какви части се слагат...ето например ако знаеш S-ката на Ники Златков от какъв скрап я направиха, просто не е истина какво се получи накрая. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Знам, че става дума за лични предпочитания, но това не го разбирам. Защо тунингован "гнилоч" кефи, а тунингован ГТР - не? Каква е логиката зад това .... ........ Защото когато си купуваш Кадет, ти си купуваш нещо с 4 гуми(отделен е въпроса имаш ли, нямаш ли пари и разбираш ли, за да я правиш сам). Когато си купиш Авентадор, си купуваш супер кола. Тя е смятана да бъде такава и за това аз лично я предпочитам сток. Умишлено не споменавам любимата ми марка. Там Хаман може да имат уникални попадения, но на едно такова дори стелките няма да подменя. Ароматизаторите ще си ги поръчвам от Маранело дори....само да имам тая възможност Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Дам, въпроса е до каква степен си лоялен към марката и OEM ... или просто ти трябва още тръпка, скорост, времена на писта и т.н. И аз днес обяснявах на един френд, че спрялата на бензиностанцията Астра GSI с огромен интеркулер ще го тупа поне 2 автовоза още на първите 2 предавки... той се хили... ама не щя да пита момчето колко коня му е кошницата. А тя дори не беше изгнила... само едно надписче на джама MADness motorsport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 BRZ-та ме кефи отвсякъде - много добре балансирана кола! http://www.youtube.com/watch?v=JKXzDhGhoEg Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Това ли беше варианта дето и Тойота имат такава. Тука съм виждал няколко такива...обаче се обърках,. Гаче ли две или три марки различни съм виждал с един и същ модел...ама от движение не им обръщам внимание... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 кантарят се тия двамата майче Ииииихииии http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=483R1SQTn3w&feature=endscreen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Продължавам да се чудя какво толкоз се кефят всички на това ниско окачване? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.