Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

На вдигнати стъкла, си е съвсем ок, като се закроти константна скорост си е абсолютна тишина - никаква разлика със стандартно е36 328. Но, отвориш ли хрилете отзад, или прозорец ... Hello, DTM :)

 

Още не ми е писнало... , но в интерес на истината колекторите спъват малко нещата в момента. Та ще се наложи по-натам смяната им с по-изправенки :D

Но в момента наложителни са (в тази поредност) - смяна на диф-а с голямо прасе (в момента е малко, отворено, но не съм сигурен с кой точно, но ориентировъчно 2ра почти 90, 3та 130км/ч) шпер или голямо със заварка, и подмяна на окачването, пружини само (H&R или нещо друго много твърд) или цялостно фиксирано и накрая, но не и по важност... скоростната кутия (синхронизатора на 2рата пътува към по-добри места) и то там... колектори, цялостно пребоядисване). Та тъй :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Моята стои от месец че заради една хартиика попаднала незнам как във картера унищожих биелните лагери :cry миналата седмица ги смених но не съм досглобил мотора че оше ми е криво...

За дифа виж това http://dox.bg/files/dw?a=cd83e57f86

За окачването - H&R, Eibach и тн пружини са сравнително меки - примерно около 3,5-4кг са ти предните, докато за сериозно спортно каране добра комбинация е 8кг предни 6 задни примерно... Продават се пружини за коиловъри - на дължина и твърдост, май това е единствения вариант за такива рейтове или ако има за Е36 нещо като http://www.turnermotorsport.com/p-3701-e30-j-stock-turner-motorsport-race-spring-set.aspx

 

 

Ако са по темата тежкотоварни МПС-та:

http://www.youtube.com/watch?v=E8AAvkLztnc

http://www.youtube.com/watch?v=iU3gZGUInd4

Искам да карам такова нещо :woot

Link to comment
Share on other sites

Тоя с тея 2 лоста ме разкърти, а междувременно там цъка и някакво копче на таблото. :laughing1: Уникум! :rolleyes:

 

Link to comment
Share on other sites

Остави това ами тоя двутактов дизел се реже повече от наточена атмосферка :laughing1:

 

Попаднах на това интересно сравнение между времената при дрифт и грип каране

http://www.youtube.com/watch?v=xZw4xaWbJiw

Което подкрепя теорията ми че най-бързото каране не е чистото, а с лек слайд.

Link to comment
Share on other sites

Ако беше така във F1 щяха да дрифтят, а не да търсят сцепление...

и те го правят(aко го могат и искат да са бързи ;))...ама трябва специална камера, с просто око не се забелязва :). И не точно тоя дрифт дето се сещаме, а съъъвсем лекото преплъзване, за което говори оувърдрайв.

 

другото в неделя като ми доубЕсниш нещата :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Нещо българско

 

На Калояново снимах един цял кръг от националния шампионат - Аудито на Ники Златков просто нямаше конкуренция...:f1:

 

 

П.П. За щастие аз съм от хората, които са на достатъчно години и подобни кадри като от

съм ги гледал не в като повечето тук - в ютюба, а по времето, по което това наистина се е случвало...макар и по доста рехавите спортни репортажи на БНТ от онова време - времето, когато публиката масово излизаше на трасето да поздрави любимия си състезател с огромен риск за живота си. ;)
Link to comment
Share on other sites

Чел съм, че пилотите са гледали на хората по пътя като на храсти...иначе е нямало как да карат бързо(което е нормално). Аз лично не бих застанал на такова място...просто ми се гледат внуци един ден.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Кратко ръководство за жени, 'как да прибереш колата в гаража' - "Първо центрираш колата точно срещу гаража, след това влизаш в гаража, за да се убедиш, че си центрирал колата срещу гаража ; после придвижваш колата с 5 сантиметра, след което отново влизаш в гаража, за да се убедиш, че колата е центрирана точно срещу гаража, междувременно правиш проверка и зад колата, за да се убедиш напълно, че си на прав път..."......и така - още 20-тина пъти...мъкааааа. :bowdown:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=WU8wqC0AtTY

Link to comment
Share on other sites

A да завиват могат ли ? :)

 

Или както един приятел обичаше да казва - то хубаво върви ама може ли да спира? Щото на тръгването много са силни ама спират по дърветата :)

Link to comment
Share on other sites

Тия от DragTimesInfo наистина са откачени - всеки хвърля десетки и стотици хиляди долара за тунинговане, но пък и резултатите им са на ниво. Гледал съм всичките им сезони и сега с нетърпение чакам какво ще покажат на предстоящия тазгодишен.

Поздравявам Чефо с това клипче - 0-300 / 12.87 сек....даже имам чувството, че и на 200 все още превърта гумите...баси и набирането в диапазона 0-370+, добре че пистата му идва къса или пък мисли за гумите, че иначе никакъв проблем не е да откара над 400... :bowdown:

 

http://www.youtube.com/watch?v=uaYTqAaPD5w

Link to comment
Share on other sites

Мидекс, мерси. Ама доста пъти съм казвал, че коли за Боневил - не ме впечатляват. Нямам против. Имали бол пари - дали. Уважавам им труда и решението, но до там. Мен друго ме влече мааалко повече. Ама още няма инфо....нито за нашата, нито за конкОрентата кола :)

 

едит: онва О е заради автоцензурата...че ме дразни :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...