host Posted November 19, 2012 Share Posted November 19, 2012 На вдигнати стъкла, си е съвсем ок, като се закроти константна скорост си е абсолютна тишина - никаква разлика със стандартно е36 328. Но, отвориш ли хрилете отзад, или прозорец ... Hello, DTM Още не ми е писнало... , но в интерес на истината колекторите спъват малко нещата в момента. Та ще се наложи по-натам смяната им с по-изправенки Но в момента наложителни са (в тази поредност) - смяна на диф-а с голямо прасе (в момента е малко, отворено, но не съм сигурен с кой точно, но ориентировъчно 2ра почти 90, 3та 130км/ч) шпер или голямо със заварка, и подмяна на окачването, пружини само (H&R или нещо друго много твърд) или цялостно фиксирано и накрая, но не и по важност... скоростната кутия (синхронизатора на 2рата пътува към по-добри места) и то там... колектори, цялостно пребоядисване). Та тъй Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Моята стои от месец че заради една хартиика попаднала незнам как във картера унищожих биелните лагери миналата седмица ги смених но не съм досглобил мотора че оше ми е криво... За дифа виж това http://dox.bg/files/dw?a=cd83e57f86 За окачването - H&R, Eibach и тн пружини са сравнително меки - примерно около 3,5-4кг са ти предните, докато за сериозно спортно каране добра комбинация е 8кг предни 6 задни примерно... Продават се пружини за коиловъри - на дължина и твърдост, май това е единствения вариант за такива рейтове или ако има за Е36 нещо като http://www.turnermotorsport.com/p-3701-e30-j-stock-turner-motorsport-race-spring-set.aspx Ако са по темата тежкотоварни МПС-та: http://www.youtube.com/watch?v=E8AAvkLztnc http://www.youtube.com/watch?v=iU3gZGUInd4 Искам да карам такова нещо Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Тоя с тея 2 лоста ме разкърти, а междувременно там цъка и някакво копче на таблото. Уникум! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Остави това ами тоя двутактов дизел се реже повече от наточена атмосферка Попаднах на това интересно сравнение между времената при дрифт и грип каране http://www.youtube.com/watch?v=xZw4xaWbJiw Което подкрепя теорията ми че най-бързото каране не е чистото, а с лек слайд. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Ако беше така във F1 щяха да дрифтят, а не да търсят сцепление... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Ако беше така във F1 щяха да дрифтят, а не да търсят сцепление... и те го правят(aко го могат и искат да са бързи )...ама трябва специална камера, с просто око не се забелязва . И не точно тоя дрифт дето се сещаме, а съъъвсем лекото преплъзване, за което говори оувърдрайв. другото в неделя като ми доубЕсниш нещата Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Баси, тия са като птиците в ятото - никога не се сблъскват един-друг, а една част от тях дори правят обратен завой в цялата суматоха! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasio Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=tDNduJsWNyg Нещо коледно Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Момента, в който пусна волана, за да си пази сянка....нямам думи Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Нещо българско гледайте внимателно в края на клипа Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Нещо българско На Калояново снимах един цял кръг от националния шампионат - Аудито на Ники Златков просто нямаше конкуренция... П.П. За щастие аз съм от хората, които са на достатъчно години и подобни кадри като от съм ги гледал не в като повечето тук - в ютюба, а по времето, по което това наистина се е случвало...макар и по доста рехавите спортни репортажи на БНТ от онова време - времето, когато публиката масово излизаше на трасето да поздрави любимия си състезател с огромен риск за живота си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Чел съм, че пилотите са гледали на хората по пътя като на храсти...иначе е нямало как да карат бързо(което е нормално). Аз лично не бих застанал на такова място...просто ми се гледат внуци един ден. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Предно предаване + липса на задни гуми = готов космонавт, успешно издържал изпита на центрофугата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Fastest production car http://www.youtube.com/watch?v=axnaDlUHkGA&list=UU8Jgn2dTAEvsV9YezsV3mSQ&index=1 За сравнение - предишният рекорд е на Koenigsegg Agera R (17,68 сек), а Bugatti Veyron ги стига за 22,2 сек. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Дългия Лотус бая бърз се оказа. Луда работа. Тия коне за нищо ги нямат Link to comment Share on other sites More sharing options...
rargirov Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Кратко ръководство за жени, 'как да прибереш колата в гаража' - "Първо центрираш колата точно срещу гаража, след това влизаш в гаража, за да се убедиш, че си центрирал колата срещу гаража ; после придвижваш колата с 5 сантиметра, след което отново влизаш в гаража, за да се убедиш, че колата е центрирана точно срещу гаража, междувременно правиш проверка и зад колата, за да се убедиш напълно, че си на прав път..."......и така - още 20-тина пъти...мъкааааа. http://www.youtube.com/watch?v=WU8wqC0AtTY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 В противовес с предишния ми пост - тия хора наистина са луди...1400 коня...1700 коня...2000 коня...направо драгстери в нормални купета, ама GTR-ът кърти отвсякъде! http://www.youtube.com/watch?v=Gagj8bAiiXE Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 A да завиват могат ли ? Или както един приятел обичаше да казва - то хубаво върви ама може ли да спира? Щото на тръгването много са силни ама спират по дърветата Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 То за спирането си имат парашути, ама за завиването им трябват завои с радиус поне километър. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Или както Top Gear се бяха изразили относно едно бентли - имат радиус на завиване като този на луната Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Еле като им видиш задните гуми . На писта с 4 завоя дори някой току що взел книжка с 1000 кубикова кола ще е пред тях :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Тия от DragTimesInfo наистина са откачени - всеки хвърля десетки и стотици хиляди долара за тунинговане, но пък и резултатите им са на ниво. Гледал съм всичките им сезони и сега с нетърпение чакам какво ще покажат на предстоящия тазгодишен. Поздравявам Чефо с това клипче - 0-300 / 12.87 сек....даже имам чувството, че и на 200 все още превърта гумите...баси и набирането в диапазона 0-370+, добре че пистата му идва къса или пък мисли за гумите, че иначе никакъв проблем не е да откара над 400... http://www.youtube.com/watch?v=uaYTqAaPD5w Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Мидекс, мерси. Ама доста пъти съм казвал, че коли за Боневил - не ме впечатляват. Нямам против. Имали бол пари - дали. Уважавам им труда и решението, но до там. Мен друго ме влече мааалко повече. Ама още няма инфо....нито за нашата, нито за конкОрентата кола едит: онва О е заради автоцензурата...че ме дразни Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 едит: онва О е заради автоцензурата...че ме дразни Ами сложи "y" на латиница бе, аз ли да те уча - "конкyренция". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.