Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

R8 съм виждал на живо и наистина е по-красиво от снимките но това което гледах на клипчето стоеше нещо странно. Не приличаше на това R8 което съм виждал

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Аз лично R8-цата я харесвам доста външно, но след като имах шанса да седна за малко вътре в един черен екземпляр ми направи вепчатление, че откъм интериор не са я помислили много. Седи някак постно и недоизмислено, а линиите ограждащи стереото и навигацията са много грубовати. Иначе седалките са доста комфортни, всъщност може би най-комфортните автомобилни, които съм мяркал на кола, която не е правена с идеята да е лимузина.

 

Не, че ако някой се засили да купува подобна кола ще му пука много за интериора, де :)

 

За сравнение:

 

ferrari-599-gtb-fiorano-interior.jpg

 

Въобще с цялото ми уважение към Ауди, но заяждането с Ферари беше много не на място. Един изваден автомобил на пазара няма никакво право да бърка в кацата с мед за пазарна ниша, която отдавна е запълнена от всеизвестния лидер в спортните автомобили.

Link to comment
Share on other sites

Нали като излезна Р8 ауди го гласяха за новия цар на аутобаните - демек да вземе титлата на порше...

 

HD: Audi R8 R-Tronic vs Porsche 911 Carrera 2 S PDK (997 Mk II): GTBoard.com 2009

 

 

 

 

 

 

 

BMW S1000 RR

Link to comment
Share on other sites

HD: Audi R8 R-Tronic vs Porsche 911 Carrera 2 S PDK (997 Mk II): GTBoard.com 2009

 

Абе заеби R8-цата, като гледах клипа и редицата автомобили, се изяждам от яд как нямаме и ние някоя такава неизползваема самолетна писта, която да отварят срещу заплащане в определени дни...гарантирано ще има посещаемост, въпреки кризи-мризи, тъй като не са малко ентусистите, които ще са щастливи да имат на разположение широко пространство, което може да се ползва за всичко - дрифт, тест, драг, максимална скорост и т.н. На писта също става, но не съвсем или поне не за всички дейности, за които може да се ползва една широка самолетна писта. ;)

Link to comment
Share on other sites

V-Tec лудост :D Поредния велик модел който е спрян от производство заради ниското ниво на шофьорите в света като цяло - не е много търсен. Хонда сега имат в кръгозора си издигането на Акура до статуса на Лексъс, Бенц и БМВ. Това според тях е по-важно от истинските шофьорски автомобили като s2000.

Link to comment
Share on other sites

Да ама се работи за пари, като няма кинти само с едната идея някак трудно се живее... пък и клиентите на въпросната идея карат ферари, ламборджини, порше а не хонда

Link to comment
Share on other sites

Чуйте само звука на хондичката... sayjin.gif

Vtec и 20V моторите на Toyota (които ги правят да въртят до 10-11000) са ми любими.

От Best Motoring Vtec Club изрязах Бемве с тоя двигател - колкото и да не харесвам Е36 с този лек двигател и купе от 318i ще е сериозна кола.

 

Малко дрифт - Katsuhiro Ueo с Toyota, която я дават 170-200коня:

изрезки от Video Option

high speed manji drift (не забравяйте колко коня е колата!!)

JDM Option D1 Crash Kings - падна му едната гума и тоя си продължи все едно нищо не е станало :lol:

.....

Ако на някой му се гледа D1GP да търси Video Option или JDM Option (на англииски).

Link to comment
Share on other sites

К'во за Дунев нисанЯ? Коне ли нямал? Какво...какво? Ни са чува от пича с a86-цата. Кажи ти му да спре, че ги направи за смях.

 

Ето за това говорех. И с Formula D в САЩ също се получават такива приятни неща коли около 300 к.с. със сериозни шофьори да попиляват (дори на следенето, не само на квалификациите) разни v8 компресори и v10 с/без турбо.

 

Определено за да си атрактивен и за да имаш шанс помагат много коне, но не е коректно просто това което се носи от уста на уста, че видите ли под 400 к.с. нямали шанс колите и пилотите им в дрифт шампионатите.

Link to comment
Share on other sites

Нисаните имат 300кила отгоре, турбо и по-малко използваеми обороти, така че не могат да правят такива неща със 180-200 коня.

 

Явно единици в света могат ъндърпауърд дрифт, а Ueo е един от най-добрите. Случайно попаднах на

със 95 коньова кола confused.gif

 

едит: прав си.

Link to comment
Share on other sites

Аз не казвам, че е лошо да има коне под капака. Но да се обвинява само колата... несериозно е. Впрочем аз от самия състезател не съм видял (чел) да го казва това, та подозирам, че може и да е някакъв "махленски" лаф, не съм се интересувал кой знае колко сериозно по въпроса.

 

Но самото твърдение е неправдиво.

Link to comment
Share on other sites

Тъй като това не са всичките и пълни кадри от теста, предполага се, че при монтажа тактично са изрязани кадрите, там дето са се дърпали един-друг...с въже имам предвид...:bgrin:

 

 

А ето един пример как се гаси подпалена кола с бира...идиотите никога не свършват на този свят...

Link to comment
Share on other sites

Баси тия как спокойно си пресичат...аз на такова място не минавам. :sayjin

 

П.П. Това ми прилича на една игра, дето едно време я имаше на 8-битовите компютри - една жаба трябваше да пресича платно с натоварено движение и скачаше по движещите се превозни средства като с всяко ниво и трафикът се увеличаваше. В горния клип трафикът е горе-долу като в 5-то ниво. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...