Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

Комплексите на цял свят срещу х5 са явни..., какво да се прави. Плюенето си е било винаги мода. Нищо, че най-голямото лайно в SUV класа е Порша. Нищо, нека всички плюем създателите на дигиталната 4х4 система в сегашното поколение Лендроувър и Рейнджроувър, както и еволюцията и за performance автомобили xDrive. Просто е по-лесно. Чак щом TG го правиха тоя пиниз... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Комплексите на цял свят срещу х5 са явни..., какво да се прави. Плюенето си е било винаги мода. Нищо, че най-голямото лайно в SUV класа е Порша. Нищо, нека всички плюем създателите на дигиталната 4х4 система в сегашното поколение Лендроувър и Рейнджроувър, както и еволюцията и за performance автомобили xDrive. Просто е по-лесно. Чак щом TG го правиха тоя пиниз... :lol:

 

Що бре. Първата Х5 ми е в топ три на Жипките. На първо място естествено е Гранд Чероки, а на трето се колебая между Кайен Техарт или Хамър H1. Страшна дилема, нали :Д:Д:Д:Д:Д

Фатката е, че с никой от трите няма да ти иска да си в кофти сняг или извън асфалта, още по-малко да показваш проходимост и после да се гледаш в youtube haahh

Link to comment
Share on other sites

Още едно паркетно лъвче...

 

Porsche Cayenne 4X4

 

Roadfly.com - Porsche Cayenne S 2008 Trans Siberian Rally

 

Porsche Cayenne - Off-road

http://www.youtube.com/watch?v=4ps0QNZoYW4&feature=related

 

Porsche World Roadshow 2007 Cayenne off road Russia 2007

http://www.youtube.com/watch?v=Viuefldk2cA&feature=related

 

Интересното е, че все са с 18 и 19 цолови джанти...

Link to comment
Share on other sites

Каквото и да намериш,кайена просто не е офроудър.На всичките клипчета,всеки истински офроудър ще се справи по-добре.Поправете ме ако се бъркам обаче не мисля,че е възможно да се сложат гуми за офроуд на Кайен(поне стандартен такъв не някаква модификация).Просто защото диаметъра на спирачните му дискове не позволява да се постави нормална гума.А пък нископрофилни офроудърки досега не съм виждал.Пък може и да се бъркам.Някои по-начетен да каже-има ли достатъчно голям номер обувки за поршенцето,или винаги трябва да ходи босо.

Като чуя сериозен офроуд такива неща ми изплуват в съзнанието.

http://www.youtube.com/watch?v=zv1WDhYE0XQ

http://www.youtube.com/watch?v=fqPvo2qnpKU&feature=related

Както и тук изброените не могат някой неща,който паркетните могат.Няма как всички да са щасливи.

Link to comment
Share on other sites

Обаче почваме да се въртим в някакъв омагьосан кръг. Никоя от дадените марки няма претенции, че техният джип е най-проходимият на света. Не можеш да отречеш, че кайенът не се справя на терена. Може да минава по-бавно, по-трудно, но минава.

 

 

Дали един "сериозен офроудър" няма да се справи по същия начин ако го обуят с 19ки на 265 и 40 височина?

 

Започвам да си мисля, че хората в тоя форум са много ограничени и не искат да възприемат всичките страни на едно нещо...

Link to comment
Share on other sites

Започвам да си мисля, че хората в тоя форум са много ограничени и не искат да възприемат всичките страни на едно нещо...

 

:punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk

Link to comment
Share on other sites

Започвам да си мисля, че хората в тоя форум са много ограничени и не искат да възприемат всичките страни на едно нещо...

 

:lol:

 

:punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk :punk

 

:lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ех, моя кумир (Томи Макинен) >

http://vbox7.com/play:b8b6cbd8

 

__________

 

Знам, че е пускано, но тук картината е по-добра и звука също... а колкото и пъти да го гледам... Щом Цучия призна, че Макинен е лудо копеле, какво да кажем ние.

 

200 км/ч на правата... не знам, утре отивам да си купя буквички с умлаути и да си напиша на стъклото

Köjtö Makinen :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

"малко" дрифт

 

_____________

 

И "малко" истински шофьори и техника на каране с контрол на оборотите с пета при слизане на по-долна предавка >

 

Честно казано, това ми е фаворитa "цена-качества" - въпреки, че Нисан далеч не ги уважавам кой зае колко (обикновения, не Нисмо-то)>

Link to comment
Share on other sites

- F40. Дори може да не го гледате. Само увеличете системата :)

would push my grandma off a bridge for a chance to drive that. The best sportscar in the world. ever. - това е коментар към клипа...задавих се от смях

Link to comment
Share on other sites

Те това е отговора на въпроса "какво е Ферари". Който след този клип не е вдянал, значи просто не му въздейства тази идея като цяло. Евала за клипа @DON_CHEFO.

 

_______________

 

Колкото и да е "еретично" за вас (фераристите) за мен обаче хиперколата на мечтите ми е

 

LP500S

http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI&feature=related

 

_______________

 

Понякога разбирам американците >

Link to comment
Share on other sites

Знам, че тука има много любители на дрифта и по този повод помествам едно дрифт-клипче, което братушките много удачно са го кръстили "Селски дрифт". Светът е малък, нали? :P

 

Забележка: "Селски дрифт" се прави задължително с цигара в уста и по възможност с една ръка. Препоръчително е гледането на клипа поне до 42-та секунда. :punk

 

 

ЦЪК

Link to comment
Share on other sites

:lol: това беше некадърно, но пак с малко се размина (има и по-зле, например ТОВА).

 

X5 да не е с два отворени дифа? Може и да звучи малко тъпо сравнението с Нива, но старите модели (без ръчен блокаж) съм виждал да правят точно това - двете колела от едната страна приплъзнат и до там. Затова има механични и активни LSD-та, но нещата отиват на много $$, а както се каза BMW не са с офроуд предназначение.

 

За техническите страни на колите едва ли е работа на операторите.И едва ли можеш да постигнеш ефектно ревю с втрисащо скучна фиксирана камера и 10 минутно видео как някакъв пичага въртоли някаква резачка.Ако искаш спецификации-отваряш заводските данни и четеш или търсиш,има тест драйвове колкото искаш.Обаче да търсиш това в топ гиър-грешен влак.И много повече се радвам на едно такова "непрофесионално" субективно ревю от монотонните тест драйвове

За мен добро ревю е да се изкара на пистата със конкурентите от този клас и да се види как се представя, новите технологии какви предимства дават, как се държи и тн - не да сравняват хибрид с M3, да дават 3-4 кадъра от пистата и някакъв арогантен идиот да осмива колите, които не му допадат. По тази причина гледам Top Gear рядко - има малко интересни и повече тъпи/абсурни неща, като

- това кола ли е?? Тоя наистина не може да превключва несинхронизирани скорости или смята за забавно да се прави на идиот?
Link to comment
Share on other sites

Off/ На мен ли ми се струва или наистина забелязвам все повече отрицателни отзиви и коментари за Топ Гиър...:P Отдавна споря с тоя и оня, че това е повече шоу, отколкото тест, а в много от случаите и доста (напълно умишлено) изкривено представяне на реалността. Но всичко е въпрос на вкус - някои много го харесват, аз пък не мога да му понасям тъпия английски хумор (на Джеръми) и го гледам, най-вече защото съм фен на хубавите коли, а предаване с такъв бюджет може да си позволи да показва най-доброто от най-доброто. :f1:

Link to comment
Share on other sites

Mен (явно поради увреждания като малък) ме кефи хумора на J.C. Aма вижте TopGear не е лошо шоу, просто трябва да се гледа с правилното отношение. Точно както и S40-ката не е лоша кола ама ако човек се качва в нея с очакване, че е Ariel Atom всеки път ще му се струва, че е кенеф.

 

Както и преди съм казвал, TopGear най-хубавото им e цялостният подход - режисьорска работа, музика и т.н. на епизода. Много професионално се прави. И всъщност не е толкова до парите, а до реномето. Няма производител в света (който да е горд от продукта си) и да не го прати в TG ;)

 

________________

 

Спял съм в будно състояние като съм го писал това. Не се засягам.

Link to comment
Share on other sites

На мен (явно поради увреждания като малък) ме кефи хумора на J.C. ама вижте TopGear не е лошо шоу, просто трябва да се гледа с правилното отношение. Точно както и S40-ката не е лоша кола ама ако човек се качва в нея с очакване, че е Ariel Atom всеки път ще му се струва, че е кенеф.

 

Както и преди съм казвал, TopGear най-хубавото им цялостни подход - режисьорска работа, музика и т.н. на епизода. Много професионално се прави. И всъщност не е толкова до парите, а до реномето. Няма производител в света (който да е горд от продукта си) и да не го прати в TG ;)

 

В произхода си host определено има някакъв далечен корен от чукчите - и друг път съм го забелязвал. :lol:

 

Сега, като оставим настрани майтапа (от който се надявам да не си се засегнал) смятам, че парите, за които казваш - "не е толкова до парите", всъщност имат огромно значение. Кое предаване напр. може да си позволи епизоди като оня с Кен Блок да речем, дето синхронно бяха заснети от 101 ъгъла с високоскоростни камери колата, скоковете на мотора над нея и прелитането на товарния самолет за фон? И това е най-редовно - дори за някакви епизодични шоу-ефекти се хвърлят маса пари, а и всяка спомената в предаването кола редовно присъства и в студиото им дори само за фон. Оставям настрана и безумно тъпите епизоди, в които те се правят на клоуни, карайки няк'ви сглобени от тях таратайки и това - цял епизод. Както и да е, не смятам да обсъждаме достойнствата на Топ Гиър в тази тема, само наблягам, че в тази област парите са най-важното нещо, когато искаш да постигнеш някакви цели.

 

 

А що се отнася до S40 - лятото по завоите към Пампорово бях с Пасата (1.8/90кс) зад едно XC90 (230+кс) - оня се беше амбицирал нещо да се изтегли напред, но така и не успя...на правите издърпваше и то не с много, из завоите го стигах без проблем и се залепях за бронята му. След 15 минути издърпвания и застигания, оня излезе човек (не спря да ме бие, а ме пусна на една права tongue.gif). По принцип симпатизирам на Волво, но най-вероятно не бих си купил тяхна кола.

 

Link to comment
Share on other sites

Има си чар предаването.И определено е явление в автожурналистиката.Който търси алтернативи-такива има много,така че не виждам защо трябва да го гледа,че и да критикува защо не е като другите.TG отдавна не е шоу само за коли.И може би нещо,което толкова разчита на субективната нагласа като автомобилите,заслужава и малко по субективно,разчупено,различно представяне.(опитай се да спориш с някой бмв маняк примерно,използвайки рационални доводи и се надявай на успех).А пак се повтарям,цялостното оформление на ревютата е изключително професионално направено.Едно положително ревю от TG обезмисля цялата работа на маркетингов отдел.

 

Една и съща кола.

http://vbox7.com/play:8d92f499

 

 

Не знам за вас,обаче необективното,"непрофесионално",направено с излишно много пари ревю на топ гиър е в пъти по въздействащо от сухо монотонно четене тип реклама на лекарство.

 

Сега се сетих за една уникална пародия на великите Фрай и Лори.

Link to comment
Share on other sites

И всъщност не е толкова до парите, а до реномето. Няма производител в света (който да е горд от продукта си) и да не го прати в TG wink.gif

 

Затова има какво да се види в TG (в противен случай щеше да остане само тъпия "хумор").

Може би успеха им се дължи на това, че е шоу и е интересно на огромната част от хората, които престава си нямат що е understeer, всичко е изпипано и излъскано с огромен бюджет и хваща окото. Водещите се държат като пълни лаици, които не разбират от автомобили и това ги доближава още до хората.

 

Субективните им ревюта въздействат на масите и могат да подведат хората да не купят добра кола, която не е допаднала на великия Джеймс, но иначе изобщо не е за подценяване.

Както съм казвал съм фен на Best Motoring, там не дават както казваш само скучни параметри, а тестват колите наистина и показват какво прави тази кола с 300коня спрямо другите коли с 300коня, а не да сравняват някакви трошки със супер коли.

 

........

 

МанЯк се пише манИАк (от мания, не маня). Както е тръгнало маняците ще изместят великия Батeрий biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

@Krank, всеки има изграден вкус и право на лично мнение. Твоето е едно, моето е по-различно, а някои даже не гледат Топ Гиър, ама си умират по турските сериали. :P

Изгледал съм всеки един сезон и епизод на Топ Гиър и затова така категорично мога да изразя собствената си позиция, като не я налагам на никого. Лошото е, че в последно време и 'петата предавка' започна да заприличва на ТГ, което хич не ми харесва.

 

П.П. А може би половината от нехаресването ми на ТГ, просто се дължи на факта, че 'по дефолт' не понасям английския хумор. ;)

Link to comment
Share on other sites

Братле,ти ако си избираш колите според ревюта евала ти правя.И когато почна да се чудя Lamborghini ли да си купя или Ferari,още повече няма да ми пука какво говорят някъде си.Дай боже всеки му такива проблеми.Ама че някакъв рошав англичанин казал нещо невярно за някаква резачка 400 коня и това не било надобре,щото сумати народ от "масите" си я купил пък не оценил другата конкурентна резачка пак заради същия рошав англичанин.Дай боже всеки му такива проблеми.Абе дай насам два куфара с пари,и се радвай как някакви некомпетентни капацитети дето някакви други некомпетентни ги смятат за институция в автожурналистиката са ме залъгали,пък видиш ли съм взел не правилната кола,щото рошавите компетенции са си губили времето да говорят безмислици а забравили да кажат за ултра нано квази дименсионалната технология на 15-тия до 23-тия болт на лявото отверстие на хидротурбоквантовия контролер.Пълна конспирация.Или може би идеята пак си е до вкус и странна фрустрация(откакто тоя английски недорасляк ми обиди любимата марка и говори за нея пълни дивотии,а аз изрично съм чел наръчника и на 164-та страница,долу вляво,пише точно обратното и съвсем са си намясто нещата).Глупости.

(за забележките за правописа-пиша бързо,не гледам клавиатурата,случва се да изпускам пунктуация,получават се безмислици,ако те кара да се чувстваш по-добре,приемам всякакви оригинални забележки,поразрови се,ще откриеш още доста грешки в постовете ми.

 

ЕДИТ:

MIDEX ,на мен английският хумор много ми допада,може и тука да се търси нещо...глупости пиша..всичко е конспирация.Ако примерно ти си кажеш мнението за даден модел ще те напсуват 4 до 16 човека за 20 минути,ще те просветят,но някой да го прави от телевизора е непрофесионализъм граничещ с кощунство.

Link to comment
Share on other sites

Не можеш да си представиш какво влияние имат върху английските купувачи TopGear. Още от създаването си, те са МЕРИЛО за пазара в Англия. Потърси им историята на предаването, как са почнали и т.н. и ще разбереш.

 

_______________

 

das neu uberизцепка от аЛди в което за пореден път показват какви са комплексари >

 

1 http://www.youtube.com/watch?v=toPxvYc-sLY&feature=player_embedded

2 http://www.youtube.com/watch?v=CsRNgpKNjFI&feature=player_embedded

 

такова поведение освен като комплекс не знам като какво друго се обяснява.

Link to comment
Share on other sites

Не можеш да си представиш какво влияние имат върху английските купувачи TopGear. Още от създаването си, те са МЕРИЛО за пазара в Англия. Потърси им историята на предаването, как са почнали и т.н. и ще разбереш.

Знам за влиянивто върху потребителите,толкова по добре за тях.Затова споменах че едно положително ревю обезмисля година работа на маркетингов отдел.И какво лошо има в това?Не зацепвам защо на всички им пречи един различен поглед върху автожурналистиката.Всъщност зацепвам обаче мисля,че и другите си знаят какво толкова ги дразни в нещо безобидно като субективно представяне на някакъв си суперавтомобил който е малко вероятно който и да е от нас някога да може да си позволи.Има по-несправедливи неща на тоя свят, :laughing: Не се сещам в момента,но трябва да има и по-несправедливи неща.

Link to comment
Share on other sites

Ама проблема е, че това вече от доста време - според мен поне 4 сезона - не е предаване за авто журналистика. Това е лайфстайл (мразя я тази дума) предаване. За хора дето ги кефят коли и нищо повече. Нито тестовете са обективни, нито практични, нито истинни. Нито има логика в местата и начините на отразяване.

 

Всичко се прави само и единствено за кефа - не информираността - на зрителя. Това драги ми не е журналистика. Журналистиката е друго нещо - което и в България една шепа хора само го практикуват.

 

Това си е шоу програма с коли. Който не харесват шоу програми...не ги гледа или поне да ги гледа като такива, а не като нещо друго.

Link to comment
Share on other sites

И пак не мога да проумея какво ви човърка толкова в TG че сте се емнали да говорите за неговите недостатъци.И не мисля,че дори и в сегашния му вид TG и автожурналистика са напълно различни неща.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...