Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Audi Quattro S1

 

Баси...това не е кола, а картинг - извън всички закони на движение, инерция и други щуротии, измислени от учените. :laughing:

 

 

А ето и един малко по-различен уличен дрифт - деба и тия стълбове, деба....как може да ги слагат точно на тези места. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Казама в Топ гиър.

Типично за TG коментатора трябваше да изръси че колите са "nitroused", въпреки, че нитро се ползва само за драг или за тъпи филми (F and F). Освен това пистата трябваше да е задължително мокра, за да не износят гумите (както на всяко тяхно "дрифт" видео) и камерите бяха под възможно най-лошите ъгли, така че реално нищо не се видя.

 

BOV sound...Макя му, искам и аз

 

За какво ти е, това е само гъзария :P

Ето

...сигурно всеки завод за презервативи си имат по един за изпитания
Link to comment
Share on other sites

В това предаване липсва професионализъм, а това за камерите е наистина гадно - вместо да монтират 5-6 камери по пистата (както бест моторинг) да се вижда колата какво точно прави, само дават откъси и се въртят около колата.

....

Е това е най-добрия съществуващ

punk.gif
Link to comment
Share on other sites

Казама в Топ гиър.

Типично за TG коментатора трябваше да изръси че колите са "nitroused", въпреки, че нитро се ползва само за драг или за тъпи филми (F and F). Освен това пистата трябваше да е задължително мокра, за да не износят гумите (както на всяко тяхно "дрифт" видео) и камерите бяха под възможно най-лошите ъгли, така че реално нищо не се видя.

 

 

 

За какво ти е, това е само гъзария :P

Ето

...сигурно всеки завод за презервативи си имат по един за изпитания

 

Друго си е да ти писука славея под капака на всяка смяна или връщане на газта :):):) :P

Link to comment
Share on other sites

За много неща съм чувал критики на топ гиър,обаче за липса на професионализъм на операторите за първи път чувам.Точно ревютата им са оформени по феноменален начин и немалка част в това играят именно операторите.Това не ти е специализирано предаване за дрифт.Идеята беше да подчертаят някаква особеност на Монаро-то.Ако искаш фиксирани камери,професионални тест пилоти,технически коментари за еди кой чарколяк произведен със титаниево ултра гига поли еди каква си сплав,предавателни отношения,нитроси и какво ли още не,избрал си грешното предаване.А такива има колкото искаш. :laughing:

Link to comment
Share on other sites

За различни неща говорите.

 

Художествените качества на операторите са невероятни.

 

Като отразяване на самите коли като машини и поведение = 0.

Link to comment
Share on other sites

За техническите страни на колите едва ли е работа на операторите.И едва ли можеш да постигнеш ефектно ревю с втрисащо скучна фиксирана камера и 10 минутно видео как някакъв пичага въртоли някаква резачка.Ако искаш спецификации-отваряш заводските данни и четеш или търсиш,има тест драйвове колкото искаш.Обаче да търсиш това в топ гиър-грешен влак.И много повече се радвам на едно такова "непрофесионално" субективно ревю от монотонните тест драйвове, :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Недей, че това ми е болната тема...;)

 

Едит: Тоя форд ми е "по-болна тема" дори и от тия двама красавци в тест "хед2хед" -

.

 

После се чудят защо мъжете си падали по коли - мамка му и коли, просто е красиво...и яко! :punk

 

 

 

 

Яко, яко.....и пак яко!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=GpzDl3X266k&NR=1

Link to comment
Share on other sites

Няма кола която да е за*б*ш така на "кантар" да опре в пода и да няма сцепление, и сама да излезе... освен може би Opel Astra GSI, той може всичко.

Link to comment
Share on other sites

И преди да стане големият офтопик ето какво е написал шофьорът на колата....

 

Тази сутрин в старанието си да се засиля, че да изкача баира пред нас влязох в канавката на заден :lol:. Ситуацията е, че задните ми гуми са във въздуха, колата е опряна на прага пред тях. Предните въртят ама на място, явно тежестта е отишла назад и няма никакво сцепление.

Link to comment
Share on other sites

о, разбира се. а какво пише собственика на това бмв http://vbox7.com/play:e459a307 ?

 

 

Може да е с летни гуми знам ли. Тъпо е да се показват така клипчета като не им се знае историята...

 

Ако искаш намери дълбок сняг и да пробваме ;)

Link to comment
Share on other sites

кво да и се знае на историята просто един паркетен Жип с грандиозна реклама не може да изпълзи ако не го бутнат 10 човека докато около него си обикалят пежа и шевролети

Link to comment
Share on other sites

кво да и се знае на историята просто един паркетен Жип с грандиозна реклама не може да изпълзи ако не го бутнат 10 човека докато около него си обикалят пежа и шевролети

 

 

Както казах, не и знаем историята на колата, може да е с летни гуми.

 

 

И пак повтарям - намери място със сняг по твой избор и да пробваме ;)

Link to comment
Share on other sites

Както казах, не и знаем историята на колата, може да е с летни гуми.

 

 

И пак повтарям - намери място със сняг по твой избор и да пробваме ;)

X5-тачето са си паркетни градски тумбести беемвенца,които имат минимално общо с офроуд.Обаче за сняг(говорим за градски условия,не за брутален офроуд) мисля с подходящите гуми ще се представят задоволително.Но това не го прави проходима машина.Даже не го доближава до нещо проходимо.

Link to comment
Share on other sites

X5-тачето са си паркетни градски тумбести беемвенца,които имат минимално общо с офроуд.Обаче за сняг(говорим за градски условия,не за брутален офроуд) мисля с подходящите гуми ще се представят задоволително.Но това не го прави проходима машина.Даже не го доближава до нещо проходимо.

 

 

Първо къде видя дума да става дума за офроуд? От самото начало ставаше дума за сняг. Колегата каза, че джипът не става за сняг, аз му предложих да му направя тест драйв по маршрут по негов избор. Аз лично мисля, че въпросният джип от клипчето е с летни гуми/съдейки по повечето местни гъзарчета дето карат Х5 или по хората мислещи си, че щом е 4х4 зимата може да върви с летни гуми/има много такива индивиди във форума, доколкото съм чел/.

 

Второ за офроуд качествата, мисля си, че има завидни качества като за джип с "перформънс гуми", а не такива пригодени за офроуд. - Съжелявам, че уикенда бях зает и пропуснах тест драйвът им на Боровец, щях да кача клипчета и снимки.

 

 

В неделя бая сериозни машини бяха закъсали около хижа Здравец... Жалко, че нямах въже да им помогна...

 

 

 

А за възможностите му на сняг - който иска нека сподели някое интересно място с много сняг, ще идем и ще пробваме - все пак аз съм в неизгодната позиция - гуми 255/50R19 и 285/45R19

Link to comment
Share on other sites

За снега както виждаш сме на едно мнение.Но пак казвам-в градски условия.Защото и това е сняг.

И така го казваш,все едно че като му завинтиш на х5-тицата брутални офроуд гуми и ще се зарие и ще отиде навсякъде и едва ли не само това го спира.Просто не е проектирана за това машинката.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...