UzITo Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Audi Quattro S1 sound http://www.youtube.com/watch?v=hEK7POxpVeE&feature=related Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 BOV sound...Макя му, искам и аз Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Audi Quattro S1 Баси...това не е кола, а картинг - извън всички закони на движение, инерция и други щуротии, измислени от учените. А ето и един малко по-различен уличен дрифт - деба и тия стълбове, деба....как може да ги слагат точно на тези места. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Като говорим за дрифтинг : НАЙ-ДОБРИТЕ DRIFTO ! http://www.youtube.com/watch?v=KBKfHCbpA60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Казама в Топ гиър. Типично за TG коментатора трябваше да изръси че колите са "nitroused", въпреки, че нитро се ползва само за драг или за тъпи филми (F and F). Освен това пистата трябваше да е задължително мокра, за да не износят гумите (както на всяко тяхно "дрифт" видео) и камерите бяха под възможно най-лошите ъгли, така че реално нищо не се видя. BOV sound...Макя му, искам и аз За какво ти е, това е само гъзария Ето ...сигурно всеки завод за презервативи си имат по един за изпитания Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 То виж само как взе веднага и двата клипинг пойнта Хамънд беше като идиот. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 В това предаване липсва професионализъм, а това за камерите е наистина гадно - вместо да монтират 5-6 камери по пистата (както бест моторинг) да се вижда колата какво точно прави, само дават откъси и се въртят около колата. .... Е това е най-добрия съществуващ Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Това е велико! (горното) ___________ HPF - нямам думи > Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Казама в Топ гиър. Типично за TG коментатора трябваше да изръси че колите са "nitroused", въпреки, че нитро се ползва само за драг или за тъпи филми (F and F). Освен това пистата трябваше да е задължително мокра, за да не износят гумите (както на всяко тяхно "дрифт" видео) и камерите бяха под възможно най-лошите ъгли, така че реално нищо не се видя. За какво ти е, това е само гъзария Ето ...сигурно всеки завод за презервативи си имат по един за изпитания Друго си е да ти писука славея под капака на всяка смяна или връщане на газта :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 За много неща съм чувал критики на топ гиър,обаче за липса на професионализъм на операторите за първи път чувам.Точно ревютата им са оформени по феноменален начин и немалка част в това играят именно операторите.Това не ти е специализирано предаване за дрифт.Идеята беше да подчертаят някаква особеност на Монаро-то.Ако искаш фиксирани камери,професионални тест пилоти,технически коментари за еди кой чарколяк произведен със титаниево ултра гига поли еди каква си сплав,предавателни отношения,нитроси и какво ли още не,избрал си грешното предаване.А такива има колкото искаш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 За различни неща говорите. Художествените качества на операторите са невероятни. Като отразяване на самите коли като машини и поведение = 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 За техническите страни на колите едва ли е работа на операторите.И едва ли можеш да постигнеш ефектно ревю с втрисащо скучна фиксирана камера и 10 минутно видео как някакъв пичага въртоли някаква резачка.Ако искаш спецификации-отваряш заводските данни и четеш или търсиш,има тест драйвове колкото искаш.Обаче да търсиш това в топ гиър-грешен влак.И много повече се радвам на едно такова "непрофесионално" субективно ревю от монотонните тест драйвове, Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Чисто ЗЛО под формата на Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Недей, че това ми е болната тема... Едит: Тоя форд ми е "по-болна тема" дори и от тия двама красавци в тест "хед2хед" - . После се чудят защо мъжете си падали по коли - мамка му и коли, просто е красиво...и яко! Яко, яко.....и пак яко!!! http://www.youtube.com/watch?v=GpzDl3X266k&NR=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 http://vbox7.com/play:30669b54 xDrive :laugh: Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Няма кола която да е за*б*ш така на "кантар" да опре в пода и да няма сцепление, и сама да излезе... освен може би Opel Astra GSI, той може всичко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 И преди да стане големият офтопик ето какво е написал шофьорът на колата.... Тази сутрин в старанието си да се засиля, че да изкача баира пред нас влязох в канавката на заден . Ситуацията е, че задните ми гуми са във въздуха, колата е опряна на прага пред тях. Предните въртят ама на място, явно тежестта е отишла назад и няма никакво сцепление. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 о, разбира се. а какво пише собственика на това бмв http://vbox7.com/play:e459a307 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 о, разбира се. а какво пише собственика на това бмв http://vbox7.com/play:e459a307 ? Може да е с летни гуми знам ли. Тъпо е да се показват така клипчета като не им се знае историята... Ако искаш намери дълбок сняг и да пробваме Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 кво да и се знае на историята просто един паркетен Жип с грандиозна реклама не може да изпълзи ако не го бутнат 10 човека докато около него си обикалят пежа и шевролети Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 кво да и се знае на историята просто един паркетен Жип с грандиозна реклама не може да изпълзи ако не го бутнат 10 човека докато около него си обикалят пежа и шевролети Както казах, не и знаем историята на колата, може да е с летни гуми. И пак повтарям - намери място със сняг по твой избор и да пробваме Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Както казах, не и знаем историята на колата, може да е с летни гуми. И пак повтарям - намери място със сняг по твой избор и да пробваме X5-тачето са си паркетни градски тумбести беемвенца,които имат минимално общо с офроуд.Обаче за сняг(говорим за градски условия,не за брутален офроуд) мисля с подходящите гуми ще се представят задоволително.Но това не го прави проходима машина.Даже не го доближава до нещо проходимо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 X5-тачето са си паркетни градски тумбести беемвенца,които имат минимално общо с офроуд.Обаче за сняг(говорим за градски условия,не за брутален офроуд) мисля с подходящите гуми ще се представят задоволително.Но това не го прави проходима машина.Даже не го доближава до нещо проходимо. Първо къде видя дума да става дума за офроуд? От самото начало ставаше дума за сняг. Колегата каза, че джипът не става за сняг, аз му предложих да му направя тест драйв по маршрут по негов избор. Аз лично мисля, че въпросният джип от клипчето е с летни гуми/съдейки по повечето местни гъзарчета дето карат Х5 или по хората мислещи си, че щом е 4х4 зимата може да върви с летни гуми/има много такива индивиди във форума, доколкото съм чел/. Второ за офроуд качествата, мисля си, че има завидни качества като за джип с "перформънс гуми", а не такива пригодени за офроуд. - Съжелявам, че уикенда бях зает и пропуснах тест драйвът им на Боровец, щях да кача клипчета и снимки. В неделя бая сериозни машини бяха закъсали около хижа Здравец... Жалко, че нямах въже да им помогна... А за възможностите му на сняг - който иска нека сподели някое интересно място с много сняг, ще идем и ще пробваме - все пак аз съм в неизгодната позиция - гуми 255/50R19 и 285/45R19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 За снега както виждаш сме на едно мнение.Но пак казвам-в градски условия.Защото и това е сняг. И така го казваш,все едно че като му завинтиш на х5-тицата брутални офроуд гуми и ще се зарие и ще отиде навсякъде и едва ли не само това го спира.Просто не е проектирана за това машинката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 Ок, спирам да споря. http://www.offroad-monsters.com/ftp/lazar/X6/X6_disko_MVI_0053.wmv http://www.offroad-monsters.com/ftp/lazar/X6/X6_disko_MVI_0054.wmv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.