Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

При възможност ходя на дрифт събития, но и аз пропуснах нощния. Като ви се ходи пишете да се организираме когато има.

 

host - за правилен дрифт и 200 коня стигат, но това не може да се направи с 200-300 коня кола. По времето на Кеичи може да е минавал номера със 130 коня АЕ86, обаче сега освен траекторията мерят ъгъл и скорост, отделно гледат да е зрелищно изпълнението с много пушилка...

Гледал съм стари епизоди Drift Tengoku, където дават японското първенство преди да се комерсиализира - рядко имаше кола над 350 коня и участват най-обикновени ентусиасти. Като са се намерили спонсори да направят на най-добрите коли по 500 коня аматьорите ентусиасти изведнъж изчезнаха от първенството.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Като се разприказвахме за дрифт, не знам дали вече изгледахте едно яко филмче за Nissan GT-R, където го тестват, заедно с 2 други, специално предназначени коли за дрифт. Според мен, даже и да не е толкова добър в дрифта, пак си е страхотна кола. :punk (мамка му, тоя металист с двата пръста и с клатещата прическа искам да го махнат от списъка с иконите, трябва ми друго човече с вдигнат пръст, а няма...)

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ами то и в Европа и в САЩ няма нищо на нивото на d1 шампионата в Япония - гледам им като сваря сериите от Formula D1 US... ами нищо особено сравнено с тези в Япония. Особено като дойде време за шадоу дрифта... там японците направо размазват.

 

Аз горе по-скоро говорех за минаване на трасето 1 по 1, а не face off.

 

@Midex не се "заядай" :) просто бях изтървал "х"-то, простено ми е на 3 джина и малко - да не ставаме дребнави.

 

______________________

 

А клипа от горе... тия нещастници от Тойота (Сион) с този платен репортаж си мислят, че впечатляват ли? По-скоро се излагат.

 

1-во Scion Tc е автомобил с предно с напълно скопен двигател, тези са - единия с Наскар v6 чудовище, другия с разширен и набузен до спукване агрегат + нямаща нищо общо със Сион предавателна част

2-ро МоторТренд за чий *** сравняват профи дрифт машини с GTR r35? Оу, верно, бе! Тя поканата била от Scion Drift Team ... ами толкова ли са им лизали ***** ,та са напълнили гащите да вземат истински "performance" автомобил със задно ами трябваше нарочно да вземат на конкурента им Нисан 4х4 Годзилата?

 

Въобще много мразя такива платени репортажчета тип "псевдореклама". Да бяха снимали само Сионите и пак щеше да е супер клипа, без да правят такива глупости.

Link to comment
Share on other sites

Бахти некадърника (това отива във favorities). Nascar поне за мен си е пълна скука, тоя както обяснява трябва да им направят пистите кръгли и да им застопорят волана на едно положение, а педала направо да го заварят за пода lol.gif

 

Дрифтинга в Япония наистина е на ниво. бях събирал разни клипчета от аматьорски дрифт фестивали, ако ги намеря по-късно ще ги кача. Сигурен съм, че повечето непрофесионалисти там ще станат "King of Europe" без много зор.

Link to comment
Share on other sites

NASCAR е инбред ретардед янки спорт.

Още едно клипче за легендарната група Б.

Ланчийката е пълна психиатрия.0-100 за 2.5 секунди.Иначе куатрото ръмжи като отвързано животно.Радост за ухото.

Link to comment
Share on other sites

Ланчийката е пълна психиатрия.

 

Абе според мен ония - адреналин-кибиците на пътя са за психиатрията! Не стига, че някой тотален дебил е застанал по средата на пътя и снима идващата със 150 км/ч кола, ами понякога цели тълпи олигофрени са затворили пътя и отскачат едва в последния момент. Това са същите ненормалници като ония, дето търсят силните усещания, бягайки пред стадата бикове. Да ама тука хем е по-опасно, хем им ядат от времето, защото всичко в този спорт се корени до идеалната траектория, максималното ускорение и възможно най-късното спиране, а с малоумниците на пътя това не е възможно. Извинявайте, че пак се върнах на темата, но се побърквам като видя такъв безсмислен идиотизъм. :angry1

Link to comment
Share on other sites

Ako съм запомнил правилно в Група Б не са намаляли заради публика... просто рачиташ, че лудите ще се мръднат преди да ги размажеш. 80s baby, nothing like them... :)

Link to comment
Share on other sites

А твоя клип го гледах досега...женският леопард си беше ОК, даже и опашка си имаше. :devil

 

И въпреки, че MR-S-ът загуби за малко, пак бих предпочел него - много добро шаси! :punk

Link to comment
Share on other sites

:D Еми явно е нямало ефективен контрол.Лумпенчета има навсякъде.И на формула 1 ако няма прегради и правила,публиката ще излиза на пистата.След няколко смъртни случая(и на пилоти и на публика) я забраняват.

http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk

Като отвържеш ръцете на инженерите се създават доста чудовищни машинки.Някъде бях чел,че аудито е направило обиколка на писта на формула едно и дало такова време,което би го наредило на 6 място за старта.А да бръмчиш с такава шизо машинка по пресечени тесни пътища с различна настилка и променливо сцепление между луднали търсачи на силни усещания заслужава възхищение.

 

Като стана въпрос за дрифт.

Кой казва че дрифта ставал задължително със задно задвижване.Не знам какво му е направила хондичката ама не я жали.

Link to comment
Share on other sites

Ako съм запомнил правилно в Група Б не са намаляли заради публика... просто рачиташ, че лудите ще се мръднат преди да ги размажеш. 80s baby, nothing like them... :)

 

И аз помня, че един пилот беше казал, че гледа на хората като на храсти. Иначе нямал да може да кара. Имам някъв такъв спомен...

 

:D Еми явно е нямало ефективен контрол.Лумпенчета има навсякъде.И на формула 1 ако няма прегради и правила,публиката ще излиза на пистата.След няколко смъртни случая(и на пилоти и на публика) я забраняват.

http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk

Като отвържеш ръцете на инженерите се създават доста чудовищни машинки.Някъде бях чел,че аудито е направило обиколка на писта на формула едно и дало такова време,което би го наредило на 6 място за старта.А да бръмчиш с такава шизо машинка по пресечени тесни пътища с различна настилка и променливо сцепление между луднали търсачи на силни усещания заслужава възхищение.

 

Като стана въпрос за дрифт.

Кой казва че дрифта ставал задължително със задно задвижване.Не знам какво му е направила хондичката ама не я жали.

 

Адски ще се радвам да видя инфото за Аудито и пистата и за кои болиди става дума. Винаги са ми били интересни сравненията между коли, супер коли и състезателни коли от различни серии. Иначе в момента както се изрази ти, ръчичките на инженерите от Ф1 са много вързани, иначе ще стане пълна свинщина от към мощност и приляпяне към асфалта.

 

Иначе май участвах в най-новия клип на КАТ. От бЕлата Астра 5358...дано да са заложили ограничение 50, а не 30, както показва знака (prayer) :P

Link to comment
Share on other sites

Нямам спомен дали е качвано тук... радост за очите и ушите...

 

Е, това е каране в завои...:punk... а не като оная мъка с онова ферари, дето едвам успях да го изгледам до средата и се отказах, поради факта, че ми стана жал за колата + некадърността на шофьора...

Link to comment
Share on other sites

Е, това е каране в завои...:punk... а не като оная мъка с онова ферари, дето едвам успях да го изгледам до средата и се отказах, поради факта, че ми стана жал за колата + некадърността на шофьора...

 

 

 

Бих предпочел карера гт пред всяко ферари... А все пак Tim Shrick е много добър шофьор.

 

The best of Tim Schrick.
Link to comment
Share on other sites

И аз помня, че един пилот беше казал, че гледа на хората като на храсти. Иначе нямал да може да кара. Имам някъв такъв спомен...

 

 

 

Адски ще се радвам да видя инфото за Аудито и пистата и за кои болиди става дума. Винаги са ми били интересни сравненията между коли, супер коли и състезателни коли от различни серии. Иначе в момента както се изрази ти, ръчичките на инженерите от Ф1 са много вързани, иначе ще стане пълна свинщина от към мощност и приляпяне към асфалта.

 

Иначе май участвах в най-новия клип на КАТ. От бЕлата Астра 5358...дано да са заложили ограничение 50, а не 30, както показва знака (prayer) :P

В грешка съм явно.Става въпрос за ланчийката.Пилотът е покойният Тойвонен.Колата е S4.Умопомрачителна мощност,леко купе.Двигателя е "хранен" едновременно от турбина и от компресор.

http://zerodownforce.blogspot.com/2009/05/greatest-racing-eras-group-b-rally-cars.html

 

"Henri Toivonen drove his S4 around the Estoril circuit, and the lap time would have been quick enough to put him 6th on the grid for the actual F1 race! Nigel Mansell also tried out a 205 T16 and said that it could out accelerate his F1 car. This was how brutal and crazy these cars were. A Delta S4 was proven to go from 0-60 in just 2.3 seconds on gravel".

А на асвалт ланчията е способна да ускори до 100 дори по бързичко.Луди времена.луди машини,луди пилоти.

Link to comment
Share on other sites

Бих предпочел карера гт пред всяко ферари... А все пак Tim Shrick е много добър шофьор.

 

Да, талантът определено е задължително условие, но ако имаш на разположение чужди коли или достатъчно средства, за да поддържаш свои - нещата не са чак толкова трудни. :))

Link to comment
Share on other sites

В грешка съм явно.Става въпрос за ланчийката.Пилотът е покойният Тойвонен.Колата е S4.Умопомрачителна мощност,леко купе.Двигателя е "хранен" едновременно от турбина и от компресор.

http://zerodownforce.blogspot.com/2009/05/greatest-racing-eras-group-b-rally-cars.html

 

"Henri Toivonen drove his S4 around the Estoril circuit, and the lap time would have been quick enough to put him 6th on the grid for the actual F1 race! Nigel Mansell also tried out a 205 T16 and said that it could out accelerate his F1 car. This was how brutal and crazy these cars were. A Delta S4 was proven to go from 0-60 in just 2.3 seconds on gravel".

А на асвалт ланчията е способна да ускори до 100 дори по бързичко.Луди времена.луди машини,луди пилоти.

 

Мдаа, това е много интересно.

Link to comment
Share on other sites

И аз, чукча, пропусна нощното шоу - нямаше ме в Пловдив. :P

Обаче гледах клипчета от шоуто.

 

Тук сме доста несериозни в това отношение. Уж пишем редовно в темите, а когато има подобни мероприятия, всеки дава заето и обикновено ходя с колеги от други форуми. :ghost

 

Тука преди малко гледах едно клипче, в което се набляга най-вече на звука от ауспуха. Подборката не е много добра, но има 3-4 много яки попадения - в началото и едно към края (звук на ускоряващо F430 до 330 км/ч).

Това Ферари, което ускорява до 330, това клипче е от Option Auto оригиналното. Не знам зщао е сложен в този клип.

Link to comment
Share on other sites

http://www.vbox7.com/play:d2fe7213 - тва истина ли е до го еВа.

 

 

И бугати вейрон не може да направи такъв ластик, дори на малката карера... според мен е нагласено, или се е получило случайно.... тоя с поршето е изпреварил с 300 субаруто и вече е намалил и чак тогава субаруто го настига и изпреварва все едно е спрял.

Link to comment
Share on other sites

Тфа не мога да го схвана - качвам си във вбокс разни клипчета, за 2 месеца яки работи имат по 200-300 гледания, днес качих как един идиот си размазва тъпото пежо 206 и само за няколко часа 1200 гледания confused.gif

http://www.vbox7.com/play:5b35bcd5

толкова ли са заблудени, че не търсят скайлайни и поршета, ами пижо??

Има и коментари на еди кой си братовчед му какъв дрифт правил с А4, а другия с корса на газ 60 коня biggrin.gif

..........

Тея с поршето сигурно са му бърникали скоростомера, защото тази скорост изобщо не изглежда като 300+

Link to comment
Share on other sites

Дрифтовете са нещо стандартно, размазаното пежо - не. Народът иска да гледа кървища, побои и омачкани коли - наследство от дейността на медиите в последните 20-тина години. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...