Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Е, па я не съм малоумен да си купя за 1 милион стара S-Class само да си афиширам парите. Предпочитам да изхарча тия пари за track day кола + годишен абонамент (спане, такси и т.н.) за някой месечен любителски шампионат (има бая в европа и в САЩ) + консумативи за колата.

 

От този тип хора съм. За всеки ден напълно достатъчно е (ако аз си карам) моментния към закупуване модел 5-та серия BMW, Лексъс GS или Jaguar.

 

;) Иначе, с удоволствие бих ти дал кръгче при закупуването на нещо което си заслужава поничките :D

Link to comment
Share on other sites

Нямаме пари за SLR и въртящият момент ни е малък, но вчера с netrootbg участвахме в това :D

 

 

 

Спонтанно организираното събитие се състоя на голям свободен паркинг (около 50 х 100 метра) с участието на много местни знаменитости от Сараево (диви босненци с голфове :D) Не бяха за пренебрегване и гостите от България - TED и netrootbg :D

 

netrootbg има още клипчета от двучасовата надпревара и ще ги качи.

Link to comment
Share on other sites

Нямаме пари за SLR и въртящият момент ни е малък, ....

 

Абе за въртящия момент, ясно - колкото и да е голям, с голф не може да се мериш...:P...ама на първо време вземете си купете по една камера, дето снима по-добре, че с тия далечни прескачащи кадри от телефона, не се вижда много...;)

Link to comment
Share on other sites

Е цъкнете някое ваше клипче де(където вие се правите на рацери :D ).Вие първо май сте гледали сеира след това ви е харесало :D

Link to comment
Share on other sites

Не знам, ама винаги съм се дразнел от идиотите-зяпачи, които вместо да гледат от безопасно разстояние, седят на самото трасе, а често и просто застават по средата на пътя срещу колите, летящи със 150-200 км/ч...."Търсили си били силни усещания" - ами да ходят да скачат с бънджи (без въже), като искат адреналин...винаги съм мразел тъпанарите, правещи опасни неща без смисъл. :angry1

Link to comment
Share on other sites

Това и е една от причините да забранят група Б.Обаче се иска нерви от стомана да караш с пълна газ това чудовище,докато от всякъде се разминаваш буквално на сантиметри с лумпенизирани търсачи на силни усещания които искат да пипнат колата.

Link to comment
Share on other sites

В някой части на континента дрифтингът вече е официален спорт, със отбори, спонсори, подготвени коли, подходящи писти и тн...

http://www.vbox7.com/play:6ad47669

http://www.vbox7.com/play:9fccab1c

в следващите 100-200 години няма изгледи да се стане нещо такова в България.

Link to comment
Share on other sites

В някой части на континента дрифтингът вече е официален спорт, със отбори, спонсори, подготвени коли, подходящи писти и тн...

http://www.vbox7.com/play:6ad47669

http://www.vbox7.com/play:9fccab1c

в следващите 100-200 години няма изгледи да се стане нещо такова в България.

 

То един драг шампионат не може да се организира където ти трябват 600 метра прав участък...какво остава за ДРИФТ? Ние имаме няколко картинг писти и една нива около Калояново.

 

Като стана дума за писти, спорт и т.н - напиши в гуугъл Стефан ГП(няма нищо общо с мен), но явно сърбите ще дотикат отбор във Ф1 ;)

Link to comment
Share on other sites

Само да попитам, тъй като съм лаик в доста отношения - от втория клип на Overdrive, каква е марката и модела на зелено-синята кола?

 

5ea76dfff8fbe0ca.jpg 1535b8c2a5875e73.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nissan S13 е, такъв има 180sx/200sx/240sx, които са същото с различни двигатели за Япония/Европа/Америка. Естествено варианта за Япония е най-добър (2,0 турбо 205 коня сток), а за Америка най-куц (2,4 нискооборотен джипков мотор 140-150 коня)

 

И за дрифт не ти трябва писта - трябва само един добре асвалтиран полигон или каквато и да е площадка - в щатите и япония някой кръгове от шампионатите им са на изкуствено направени 2-3 завоя с конуси и заграждения, първото клипче също е така.

Цялата работа е, че тук не се развива какъвто и да е автомобилен спорт - нашите "дрифтъри" са ентусиасти, които карат кой каквото имал пари да сглоби и когато има пари за гуми... то ти стига като видиш "пистовия шампионат" да си направиш сметка - единствената писта е Калояново, другото са отсечки от пътищата.

Link to comment
Share on other sites

То тва е така за целия ни БГ моторен спорт. Всичко си е цифромания и няма как да се получи. То нали дори Дунев каза, че и на него му трябват кинти, за да си направи мотора така както той иска. Защото в европейския шампионат неговата кола била една от най-слабите или най-слабата по показатели ;).

Link to comment
Share on other sites

Май това е единствената кола в България, която е донякъде подготвена за дрифт.

Но и Дунев е много добър - не съм виждал друг в България да прави толкова правилни траектории и да минава толкова близо до конусите:

http://www.youtube.c...h?v=s5yalfFAsvM на 0:52 се вижда как са другите спрямо него.

 

А ето на каква "писта" провеждат състезания в Румъния http://www.on-board.ro/video/271/

Link to comment
Share on other sites

От това, което съм чувал от мой познат, който има участие по колата...само "сърцето е слабо"...слабо в сравнение с другите. Дори във стрийтфаера едни американчета го похвалиха и му казаха, че трябва да пробва отвъд големия гьол. Ама.....

Link to comment
Share on other sites

Напълно не състоятелен довод е това. Кола за дриф с 300-400 к.с. е напълно достатъчна. Много пъти Кейчи го е захващал този проблем.

Не знам защо е толкова популярно това схващане от американската дрифт култура, че ако колата е под 500 к.с. не може да се прави с нея дрифт. Напълно е невярно, по-скоро зависи от техниката (на пилота).

За Дунев, ами и аз от каквото съм гледал е много добър. Само 1 път в Калояново можах да гледам живо ами... пистата има нужда от трибуни, това е - нищо по-съществено не се вижда от огромните усилия на пилотите.

 

А за дали спорта е скъп...дрифта е най-евтината форма на моторспорт - така казват експертите (защото само трябвало да обслужаваш колата редовно + диф-а + гуми (за разлика от пистовите шампионати с много повече разходи), аз лично не бих се ангажирал с мнение - не съм достатъчно запознат.

Факт обаче, че състезателния км доколкото помня (от един познат който искаше да почва) е 8-12лв, което както и да го погледнем (само за колата) си е бая. И това само за най-евтиния вариант. Ако греша ме поправете, не помня много ясно колко беше точната сума - пък и не пиша в момента на бистра глава.

 

А някой в Калояново ходил ли е на нощен дрифт? Аз пропуснах 2009-та кръга, имаше ли шоу?

Link to comment
Share on other sites

Аз пропусна 2009-та кръга, имаше ли шоу?

 

И аз, чукча, пропусна нощното шоу - нямаше ме в Пловдив. :P

Обаче гледах клипчета от шоуто.

 

Тук сме доста несериозни в това отношение. Уж пишем редовно в темите, а когато има подобни мероприятия, всеки дава заето и обикновено ходя с колеги от други форуми. :ghost

 

Тука преди малко гледах едно клипче, в което се набляга най-вече на звука от ауспуха. Подборката не е много добра, но има 3-4 много яки попадения - в началото и едно към края (звук на ускоряващо F430 до 330 км/ч).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...