Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

Няма как да се прецени. Записа е толкова смотан, че няма на къде повече.

 

А че Супра 400 к.с. няма как да я насере Сивик 250 к.с. (макс-а на тоя двигател ама така струва двигателя една маса пари) ни е ясно на всички. А пък на светофара... еми това бяха първите 40-60 метра даже няма и толкова. Така разлика може лесно обаче да се обоснова (начална) с това, че тоя Сивик беше изтърбушен като от гладни роми. Кой го знае колко кила гони. Може да е в ниските 900. Тогава при 250 кончета вече на къси дистанции е сила тая кола.

 

Иначе верно k20a и k20b са изключителни 4 цилиндрови кубатури, но срещу 400 к.с. нямат много доводи.

 

Лично за мен това е.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply
Няма как да се прецени. Записа е толкова смотан, че няма на къде повече.

 

А че Супра 400 к.с. няма как да я насере Сивик 250 к.с. (макс-а на тоя двигател ама така струва двигателя една маса пари) ни е ясно на всички. А пък на светофара... еми това бяха първите 40-60 метра даже няма и толкова. Така разлика може лесно обаче да се обоснова (начална) с това, че тоя Сивик беше изтърбушен като от гладни роми. Кой го знае колко кила гони. Може да е в ниските 900. Тогава при 250 кончета вече на къси дистанции е сила тая кола.

 

Иначе верно k20a и k20b са изключителни 4 цилиндрови кубатури, но срещу 400 к.с. нямат много доводи.

 

Лично за мен това е.

 

Всеки батко си има батко ;).

 

Хонделата е много лека и няма нищо чудно, че се разправя със супра или с ония камион firebird-a. ;).

Link to comment
Share on other sites

Ето една интересна руска "гонка" с над 320 км/ч между Nissan GT-R R35 и Suzuki GSX1300R.

 

Забележка: Клипчето не се препоръчва за гледане от TED, Пазу, Бънди и някои други (те си знаят). :bgrin:

 

Едит: Абе не ви ли се струва, че двигателят на тоя Нисан прави едно кратко прекъсване някъде около 300 км/ч? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Вече съм твърдо убеден, че двигателя в него е над 500 к.с. - фабрично. Та тука имаше и денивелация - положителна и пак направи 320+. Наистина си заслужава името Годзила.

 

_________________

 

На една от дръпките дават точно борд-а и как минава 300 и няма прекъсване. Може да е от камерата и записа някакъв дефект просто. Ама тоя с мотора при тоя дъжд и мокър асфалт... самоубиец.

Link to comment
Share on other sites

Ето една интересна руска "гонка" с над 320 км/ч между Nissan GT-R R35 и Suzuki GSX1300R.

 

Забележка: Клипчето не се препоръчва за гледане от TED, Пазу, Бънди и някои други (те си знаят). :bgrin:

 

Едит: Абе не ви ли се струва, че двигателят на тоя Нисан прави едно кратко прекъсване някъде около 300 км/ч? :wacko:

Тва го гледахме преди няколко седмици и се питахме...как да го еВа наказа мАторЯ.

 

Хост...двигателя е около 7, 800 коня, ако не бъркам. Някъде из клипчетата го казваха. Стандартен ГТР не е страшен на право, а срещу малка сума пари ти го правят 700 мулета, че и гаранция ти дават ;)

Някво Порше имаше дето първо пада, после бие...За настройки и бууст говориха..ама то от милиони клипчета мога ли да помня всичко да се еВа у глава и аз :):):)

Link to comment
Share on other sites

На една от дръпките дават точно борд-а и как минава 300 и няма прекъсване. Може да е от камерата и записа някакъв дефект просто.

Абе има бе...на 3 от дръпките, докато съобщаваше с колко километра се движи го чух това прекъсване...сега ще се опитам да изкарам само аудиото от тези 3 места и ще го наредя едно след друго да се чуе...даже по звука мога да ти кажа около колко оборота приблизително е прекъсването: ~5300 rpm :music

Link to comment
Share on other sites

Дам, разгледах им сайта. GT-R r35 p800 го водят като спецификация. Близо 800 к.с. Ама мене мисълта ми е, че двигателя и фабрично за да стига толкова лесно тия стойности не е баш 450 к.с.

 

Сайта > http://dragtimes.info/gallery/video/

Link to comment
Share on other sites

Дам, разгледах им сайта. GT-R r35 p800 го водят като спецификация. Близо 800 к.с. Ама мене мисълта ми е, че двигателя и фабрично за да стига толкова лесно тия стойности не е баш 450 к.с.

 

Сайта > http://dragtimes.info/gallery/video/

 

Не схванах идеята...сигурно ми се спи..и за това за лека нощ:

- нещо от сектата :rolleyes: Ф430 на Норд-а
Link to comment
Share on other sites

Абе има бе...на 3 от дръпките, докато съобщаваше с колко километра се движи го чух това прекъсване...сега ще се опитам да изкарам само аудиото от тези 3 места и ще го наредя едно след друго да се чуе...даже по звука мога да ти кажа около колко оборота приблизително е прекъсването: ~5300 rpm :music

 

Ето файлa с частта от 3-те гонки, където явно се чува, че има прекъсване малко преди 300 км/ч. ;)

Все едно не му стига въздуха и има кратко "задъхване". :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Мисълта ми е, че Нисан твърдят, че понеже всеки двигател се сглобява ръчно и настройва индивидуално ориентировъчно имала 470 к.с. или нещо от сорта. Ама бая журналисти вече писаха и замерваха, че има съществена разлика в + ;) Та тоя двигател на GT-R си е доста добър.

 

_____________________

 

А за прекъсването, може ECU-то да сменя режими или нещо. Знае ли го човек тоя натъпкан с електроника Nissan какво мисли той :) хеле пък тоя дето е правил софтуера за след тунинга до 800 к.с.

Link to comment
Share on other sites

Ето файлa с частта от 3-те гонки, където явно се чува, че има прекъсване малко преди 300 км/ч. ;)

Все едно не му стига въздуха и има кратко "задъхване". :rolleyes:

 

прекъсването в звука и двигателя го има и доста отчетливо, но не забелязвам никакво залюляване на камерата от прекъсване на въртящия момент, т.е. ускорението, а не вярвам оператора да е чак толкова кадърен че да си удържа телефона неподвижен в такъв момент. може и да не е от задъхване, а от препълване с гориво примерно. или кой знае каква щуротия.

Link to comment
Share on other sites

БМВ Х5 + жена шофьор = ебати жестоката 'парковка'! :sayjin

Според мен искаше да включи на заден и да паркира на свободното място отзад, ама й се получи друго. :devil ...и най-интересното, че накрая просто си замина...

 

As the 62-year-old did this her car sped OVER two other parked cars - she then turned around and fled the car park like nothing had happened.
Link to comment
Share on other sites

БМВ Х5 + жена шофьор = ебати жестоката 'парковка'! :sayjin

Според мен искаше да включи на заден и да паркира на свободното място отзад, ама й се получи друго. :devil ...и най-интересното, че накрая просто си замина...

 

продължението гледал ли си? кажи сега че не си мечтаеш и наоколо да се случваха подобни неща в името на рекламата, вместо да те заливат с простотии от екрана.

Link to comment
Share on other sites

Баси, а тука се чудиш застрахователя с колко ще иска да те прекара...абе, рекламата си е реклама и за тях на цената на 1 бр. "кола" си е направо далаверка. :laughing:

 

 

А сега друго много оригинално клипче, показващо мощта на 3D рендерирането.

Силно препоръчително е да се гледа на цял екран и без да се прекъсва, абе....направо 5 минутен филм. :wub:

 

 

 

П.П. Ладичката кърти мифки! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Баси, а тука се чудиш застрахователя с колко ще иска да те прекара...абе, рекламата си е реклама и за тях на цената на 1 бр. "кола" си е направо далаверка. :laughing:

 

 

А сега друго много оригинално клипче, показващо мощта на 3D рендерирането.

Силно препоръчително е да се гледа на цял екран и без да се прекъсва, абе....направо 5 минутен филм. :wub:

 

 

 

П.П. Ладичката кърти мифки! :lol:

 

Правилно ли разбрах, че за да направи този 5 минутен клип са му трябвали 110 дни?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Не съм много впечатлен...изгледах и двата клипа на Чефо - първият вече го бях гледал, а на втория издържах най-много до 1/3 от клипа и го спрях...тоя с камерата в колата сякаш сефте се качва на кола, такова взимане на завои прави, че...просто нямам думи. Не знам, човекът може и за пръв път да пробва колата, та може до края на клипа и да се е понаучил да завива, ама не'ам нерви и го спрях още на втората минута. ;)

Link to comment
Share on other sites

Не съм много впечатлен...изгледах и двата клипа на Чефо - първият вече го бях гледал, а на втория издържах най-много до 1/3 от клипа и го спрях...тоя с камерата в колата сякаш сефте се качва на кола, такова взимане на завои прави, че...просто нямам думи. Не знам, човекът може и за пръв път да пробва колата, та може до края на клипа и да се е понаучил да завива, ама не'ам нерви и го спрях още на втората минута. ;)

Все пак не е оферта да размажеш 599 :)

Link to comment
Share on other sites

Все пак не е оферта да размажеш 599 :)

 

Той така както кара, направо офертира на всеки завой - не, че аз съм някакъв велик шофьор, но от 1 км. се вижда много лоша работа с педала за газта + волана. ;)

Link to comment
Share on other sites

Наистина и аз мислех да го кажа ама викам ще ме сиктирдосате. Този като за журналист и то от сериозна медия за коли - доста популярна - мнооого зле кара. Ако нямаше това ферари толкова системи за сигурност щеше да го помели поне на 4-5 пъти в клипа - целия го гледах.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...