host Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Няма как да се прецени. Записа е толкова смотан, че няма на къде повече. А че Супра 400 к.с. няма как да я насере Сивик 250 к.с. (макс-а на тоя двигател ама така струва двигателя една маса пари) ни е ясно на всички. А пък на светофара... еми това бяха първите 40-60 метра даже няма и толкова. Така разлика може лесно обаче да се обоснова (начална) с това, че тоя Сивик беше изтърбушен като от гладни роми. Кой го знае колко кила гони. Може да е в ниските 900. Тогава при 250 кончета вече на къси дистанции е сила тая кола. Иначе верно k20a и k20b са изключителни 4 цилиндрови кубатури, но срещу 400 к.с. нямат много доводи. Лично за мен това е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Няма как да се прецени. Записа е толкова смотан, че няма на къде повече. А че Супра 400 к.с. няма как да я насере Сивик 250 к.с. (макс-а на тоя двигател ама така струва двигателя една маса пари) ни е ясно на всички. А пък на светофара... еми това бяха първите 40-60 метра даже няма и толкова. Така разлика може лесно обаче да се обоснова (начална) с това, че тоя Сивик беше изтърбушен като от гладни роми. Кой го знае колко кила гони. Може да е в ниските 900. Тогава при 250 кончета вече на къси дистанции е сила тая кола. Иначе верно k20a и k20b са изключителни 4 цилиндрови кубатури, но срещу 400 к.с. нямат много доводи. Лично за мен това е. Всеки батко си има батко . Хонделата е много лека и няма нищо чудно, че се разправя със супра или с ония камион firebird-a. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Ето една интересна руска "гонка" с над 320 км/ч между Nissan GT-R R35 и Suzuki GSX1300R. Забележка: Клипчето не се препоръчва за гледане от TED, Пазу, Бънди и някои други (те си знаят). Едит: Абе не ви ли се струва, че двигателят на тоя Нисан прави едно кратко прекъсване някъде около 300 км/ч? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Вече съм твърдо убеден, че двигателя в него е над 500 к.с. - фабрично. Та тука имаше и денивелация - положителна и пак направи 320+. Наистина си заслужава името Годзила. _________________ На една от дръпките дават точно борд-а и как минава 300 и няма прекъсване. Може да е от камерата и записа някакъв дефект просто. Ама тоя с мотора при тоя дъжд и мокър асфалт... самоубиец. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Ето една интересна руска "гонка" с над 320 км/ч между Nissan GT-R R35 и Suzuki GSX1300R. Забележка: Клипчето не се препоръчва за гледане от TED, Пазу, Бънди и някои други (те си знаят). Едит: Абе не ви ли се струва, че двигателят на тоя Нисан прави едно кратко прекъсване някъде около 300 км/ч? Тва го гледахме преди няколко седмици и се питахме...как да го еВа наказа мАторЯ. Хост...двигателя е около 7, 800 коня, ако не бъркам. Някъде из клипчетата го казваха. Стандартен ГТР не е страшен на право, а срещу малка сума пари ти го правят 700 мулета, че и гаранция ти дават Някво Порше имаше дето първо пада, после бие...За настройки и бууст говориха..ама то от милиони клипчета мога ли да помня всичко да се еВа у глава и аз :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 На една от дръпките дават точно борд-а и как минава 300 и няма прекъсване. Може да е от камерата и записа някакъв дефект просто. Абе има бе...на 3 от дръпките, докато съобщаваше с колко километра се движи го чух това прекъсване...сега ще се опитам да изкарам само аудиото от тези 3 места и ще го наредя едно след друго да се чуе...даже по звука мога да ти кажа около колко оборота приблизително е прекъсването: ~5300 rpm Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Дам, разгледах им сайта. GT-R r35 p800 го водят като спецификация. Близо 800 к.с. Ама мене мисълта ми е, че двигателя и фабрично за да стига толкова лесно тия стойности не е баш 450 к.с. Сайта > http://dragtimes.info/gallery/video/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Дам, разгледах им сайта. GT-R r35 p800 го водят като спецификация. Близо 800 к.с. Ама мене мисълта ми е, че двигателя и фабрично за да стига толкова лесно тия стойности не е баш 450 к.с. Сайта > http://dragtimes.info/gallery/video/ Не схванах идеята...сигурно ми се спи..и за това за лека нощ: - нещо от сектата Ф430 на Норд-а Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Абе има бе...на 3 от дръпките, докато съобщаваше с колко километра се движи го чух това прекъсване...сега ще се опитам да изкарам само аудиото от тези 3 места и ще го наредя едно след друго да се чуе...даже по звука мога да ти кажа около колко оборота приблизително е прекъсването: ~5300 rpm Ето файлa с частта от 3-те гонки, където явно се чува, че има прекъсване малко преди 300 км/ч. Все едно не му стига въздуха и има кратко "задъхване". Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Мисълта ми е, че Нисан твърдят, че понеже всеки двигател се сглобява ръчно и настройва индивидуално ориентировъчно имала 470 к.с. или нещо от сорта. Ама бая журналисти вече писаха и замерваха, че има съществена разлика в + Та тоя двигател на GT-R си е доста добър. _____________________ А за прекъсването, може ECU-то да сменя режими или нещо. Знае ли го човек тоя натъпкан с електроника Nissan какво мисли той хеле пък тоя дето е правил софтуера за след тунинга до 800 к.с. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Ето файлa с частта от 3-те гонки, където явно се чува, че има прекъсване малко преди 300 км/ч. Все едно не му стига въздуха и има кратко "задъхване". прекъсването в звука и двигателя го има и доста отчетливо, но не забелязвам никакво залюляване на камерата от прекъсване на въртящия момент, т.е. ускорението, а не вярвам оператора да е чак толкова кадърен че да си удържа телефона неподвижен в такъв момент. може и да не е от задъхване, а от препълване с гориво примерно. или кой знае каква щуротия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 БМВ Х5 + жена шофьор = ебати жестоката 'парковка'! Според мен искаше да включи на заден и да паркира на свободното място отзад, ама й се получи друго. ...и най-интересното, че накрая просто си замина... As the 62-year-old did this her car sped OVER two other parked cars - she then turned around and fled the car park like nothing had happened. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 БМВ Х5 + жена шофьор = ебати жестоката 'парковка'! Според мен искаше да включи на заден и да паркира на свободното място отзад, ама й се получи друго. ...и най-интересното, че накрая просто си замина... продължението гледал ли си? кажи сега че не си мечтаеш и наоколо да се случваха подобни неща в името на рекламата, вместо да те заливат с простотии от екрана. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Баси, а тука се чудиш застрахователя с колко ще иска да те прекара...абе, рекламата си е реклама и за тях на цената на 1 бр. "кола" си е направо далаверка. А сега друго много оригинално клипче, показващо мощта на 3D рендерирането. Силно препоръчително е да се гледа на цял екран и без да се прекъсва, абе....направо 5 минутен филм. П.П. Ладичката кърти мифки! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Баси, а тука се чудиш застрахователя с колко ще иска да те прекара...абе, рекламата си е реклама и за тях на цената на 1 бр. "кола" си е направо далаверка. А сега друго много оригинално клипче, показващо мощта на 3D рендерирането. Силно препоръчително е да се гледа на цял екран и без да се прекъсва, абе....направо 5 минутен филм. П.П. Ладичката кърти мифки! Правилно ли разбрах, че за да направи този 5 минутен клип са му трябвали 110 дни? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Правилно ли разбрах, че за направи този 5 минутен клип са му трябвали 110 дни? Ахъм....ама какъв клип. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Ами и PS3 доста добре се справя > GT f458 Italia Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 22, 2010 Author Share Posted January 22, 2010 BMW X6 M, X5 M Snow Action. Part 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 V12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 http://www.vbox7.com/play:9d6770dc King of Europe, Гърция - 599 вс 550М болни хора Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Не четете надписите, гледайте колите и шофирането > http://www.youtube.com/watch?v=6f8rr0EPHFM BMW M5 vs Carrera GT DriftOoooo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Не съм много впечатлен...изгледах и двата клипа на Чефо - първият вече го бях гледал, а на втория издържах най-много до 1/3 от клипа и го спрях...тоя с камерата в колата сякаш сефте се качва на кола, такова взимане на завои прави, че...просто нямам думи. Не знам, човекът може и за пръв път да пробва колата, та може до края на клипа и да се е понаучил да завива, ама не'ам нерви и го спрях още на втората минута. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Не съм много впечатлен...изгледах и двата клипа на Чефо - първият вече го бях гледал, а на втория издържах най-много до 1/3 от клипа и го спрях...тоя с камерата в колата сякаш сефте се качва на кола, такова взимане на завои прави, че...просто нямам думи. Не знам, човекът може и за пръв път да пробва колата, та може до края на клипа и да се е понаучил да завива, ама не'ам нерви и го спрях още на втората минута. Все пак не е оферта да размажеш 599 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Все пак не е оферта да размажеш 599 Той така както кара, направо офертира на всеки завой - не, че аз съм някакъв велик шофьор, но от 1 км. се вижда много лоша работа с педала за газта + волана. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Наистина и аз мислех да го кажа ама викам ще ме сиктирдосате. Този като за журналист и то от сериозна медия за коли - доста популярна - мнооого зле кара. Ако нямаше това ферари толкова системи за сигурност щеше да го помели поне на 4-5 пъти в клипа - целия го гледах. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.