host Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Колкото повече патрули има на улицата има за констатиране на нарушения, толкова по-неефективно е. Патрула и човешкия елемент като цяло не са за това. За това си има видеонаблюдение + комбинация от др. способи. Навсякъде се е доказало и теоритично и практически, че е и по-евтино, и по-безопасно за всички така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Колкото повече патрулки има, толкова по-нормално се движат боклуците по пътя. Когато пътувам вечер към Асеновград има по 5-6 патрулки, докато излезна от града. Веднъж не съм видял да се прави простотия. Миналата седмица нямаше нито една и имаше 2-ма усукани по дърветата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Като има пък ПОСТОЯНЕН контрол и наблюдение е още по-лесно, а не само така лицемерно пред тях Иначе определено културата на шофиране у нас е жалко ниЗка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 У нас няма такава. Всеки се качва на магистралата да тества колко му вървяла колата. Ко искаш от човек, който може да изрече подобни думи? Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Psihara^^ е прав, че трябва да има патрулки по пътя, за да не стават птп-та. Докато въведат системата за видеонаблюдение трябва да има патрулки по улиците. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Добре де, темата не беше ли за "В какво се изразява за Вас удоволствието от шофирането?" на последните страници гледам що нямало патрулки и камери, как така може някой да си прави кефа като кара със 100 на празния голям булевард посред нощ... на първите страници се изнасят лекции какво щяло да стане ако си карал с 250 по магистралата и имало камък на пътя В този ред на мисли какво ще стане ако се разкарваш пеша и ти падне керемида от близката къща на главата или някоя стара козирка "случайно" се изкърти докато минаваш под нея?? Смятам че ще умра от каквото ми е писано и няма смисъл да карам като пенсионер и да се лишавам от едно от малкото удоволствия в живота... естествено трябва да се внимава да не се застрашава живота на други хора и да знаеш в коя ситуация какво да правиш, а не тъкмо взел книжка с 250 и на завоя в близките дървета. За мен удоволствие е не да вдигна 200+ (правил съм го, просто не ме кефи) а да карам по пътища с много завои. Ако колата е малолитражка, СУВ и тн - гледам да карам максимално плавно и да се наслаждавам на пътя. Плавно не значи с 30, а без резки движения, придърпване и набиване на спирачки, завоите да се навързват един след друг. Прави ми и впечатление със сув 120 коня колко хора с по-мощни коли съм изпреварвал по завоите. Повечето вдигат 100 на правата и като наближи завоя скачат на спирачката, после пак цялата газ... като има видимост не използват целия път да "изрежат" завоя с което се преминава максимално плавно, а си стоят в лентата... представям си на пътниците какво им е Ако колата е подходяща и съм сам, карам колкото може по-бързо Нямам претенции че владея някакви техники и съм големия карач, уча се сам чрез четене, гледане на разни уроци и тн, но в никакъв случай чрез проба-грешка. Из пловдивско освен пътя до хижа Здравец и пътя до Пампорово, Перущица-Скобелево също е много добър, бих казал че ми е любимия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Преди месец - два всяка вечер висеше поне по една патрулка на изхода на Пловдив в посока Марково... И в 90% от случаите ме спираха за проверка, която продължаваше над 5 минути. Оттогава не съм любител на засиленото полицейско присъствие В един момент стана толкова дразнещо, че започнах да минавам през Коматево... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.