Jump to content
BulForum.com

Удоволствие от шофирането...


INCINERATOR

Recommended Posts

Е виж ся .. на бензин още не съм го пробвал ... ...

Нееее...не ми казвай, че си й сложил газова...не убивай всичко детско в мен... :woot

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 806
  • Created
  • Last Reply

С моята след 120 на 3-та ме хваща страх че нещо в нея няма да издържи и просто ще спре завинаги :) Иначе имам стари гуми и с удоволствие ще дойда стига да се организираме да го направим.

Link to comment
Share on other sites

С моята след 120 на 3-та ме хваща страх че нещо в нея няма да издържи и просто ще спре завинаги :) Иначе имам стари гуми и с удоволствие ще дойда стига да се организираме да го направим.

С карбуратор ли си?

За организацията - ще следя кога ще е следващото "свободно каране" на тия от "тунинг.бг" и ще съобщя в темата. Така излиза практически безплатно - 2 лв. за вход.

Link to comment
Share on other sites

Нееее...не ми казвай, че си й сложил газова...не убивай всичко детско в мен... :woot

Аз от край време си я помня с газова :lol:

Link to comment
Share on other sites

На метан знам че е още по-тънко. Имам приятел с газова И метан едновременно. Лудница. Няма багажник но май не му и трябва :) Като гледам и на пазу :)

Link to comment
Share on other sites

а6-цата е абсурдно да се кара на писта , особено пък моята е и по висока , виж примерно следващата 3.0 която е с достатъчно запаси от Нм за купето си и с някое С-ково окачване предполагам че ще става.....

Link to comment
Share on other sites

)

 

Аз съм навит да се разходим до калояново ;)

ами айде някоя неделя - само да се организираме :rolleyes:

 

гледам навитаци има немалко.

 

п.п Мидекс - те газовите са редовен аксесоар на Голф 2-ките.Не се изненадвай :D

Link to comment
Share on other sites

С карбуратор ли си?

За организацията - ще следя кога ще е следващото "свободно каране" на тия от "тунинг.бг" и ще съобщя в темата. Така излиза практически безплатно - 2 лв. за вход.

1.3 моно инжекцион,тоест слаба хава :)

Link to comment
Share on other sites

те газовите са редовен аксесоар на Голф 2-ките.Не се изненадвай :D

Заради триъгълния стикер "GAS!" в горния ляв край на задния джам ... само той дава цели 5 коня , 2 магарета и едно сляпо и куцо хъски бонус :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Заради триъгълния стикер "GAS!" в горния ляв край на задния джам ... само той дава цели 5 коня , 2 магарета и едно сляпо и куцо хъски бонус :bgrin:

Също и титлата golf master. ;)

Link to comment
Share on other sites

С моята след 120 на 3-та ме хваща страх че нещо в нея няма да издържи и просто ще спре завинаги :)
1.3 моно инжекцион... :)

 

Е...хубаво де...за какво се притесняваш тогава - инжекционът не ти ли изключва все по някое време, дори и да си се отплеснал с педала за газта и смяната на по-висока предавка?

Link to comment
Share on other sites

Е...хубаво де...за какво се притесняваш тогава - инжекционът не ти ли изключва все по някое време, дори и да си се отплеснал с педала за газта и смяната на по-висока предавка?

Издава странни звуци,настина много странни :) Минавам на 4-та и се оправят нещата.

Link to comment
Share on other sites

Заради триъгълния стикер "GAS!" в горния ляв край на задния джам ... само той дава цели 5 коня , 2 магарета и едно сляпо и куцо хъски бонус :bgrin:

 

 

Добре де защо трябва да е удушена газта толкова че едвам да дига 120 при положение че на бензин спокойно би дигнала 150... Мани тая скорост ми на 1ва ще тръгва кофти а при изнасяне на светофари си е кофти като не можеш да минеш и натискаш а то едвам едвам тръгва...

 

Издава странни звуци,настина много странни :) Минавам на 4-та и се оправят нещата.

 

То 130 ми се вижда доста като за 3та какво да говорим за повече ама какво ли разбирам аз :)

Link to comment
Share on other sites

Добре де защо трябва да е удушена газта толкова че едвам да дига 120 при положение че на бензин спокойно би дигнала 150...

Да ми остане малко време .. ще я закарам на елконче , регулаж , смяна на свещи , кабели . И на нея ще и опресня спирачната система . Абе и на нея съм подготвил изненади за 14.02 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Да ми остане малко време .. ще я закарам на елконче , регулаж , смяна на свещи , кабели . И на нея ще и опресня спирачната система . Абе и на нея съм подготвил изненади за 14.02 :lol:

 

ТИ ли нямаш време? Да кажеш че нямаш пари или друго да те разбера но ВРЕМЕ... и точно ти. Признай си че те мързи да не те дъвча повече!

 

PS: Не знам в кой сервиз ще го правиш но определено има един до моста зад панаира в началото на Рогошко шосе - там така си оставиха ръцете по Полото че повече няма да помисля да ида там. Ужким бяха някакви познати нещо - до лактите буквално - за малко да се разкачи скоростната кутия заради някакъв кофти завит болт. Други някакви неща нещо не бяха натаманили та беше изтегкло половината масло пак от скоростната кутия... Свещите 3 пъти ги сменях и последния път сложиха тези които бяха махнали предния път щото нямаше други а тези по случайност не ги бях изхвърлил и пича възкликна - ми те тез направо нови бе - идеше ми да го напсувам че предния път що са ги сменили изобщо - за да ми вземат парите и да отчетат дейност или щото ги е мързяло да погледнат кабелите или и 2те...

Link to comment
Share on other sites

ТИ ли нямаш време? Да кажеш че нямаш пари или друго да те разбера но ВРЕМЕ... и точно ти. Признай си че те мързи да не те дъвча повече!

Охх мани .. време наистина няма . Е имам .. ама виж по кое време :(

 

Иначе съвети за сервизи приемам .. казаха ми за формулата , ама нещо не ми се ходи , щото последния път и те си оставиха ръцете . Та си мислих там дето си ходя на "чичо доктор" по принцип .. При Калин в базата на такси 1 .

Link to comment
Share on other sites

Виж за сервиз нямам никаква идея... Мъжа на сестра ми има някакви братовчеди които им оправяли тяхната обаче нали се сещаш че те си пият ракията ако не всеки ден то през ден (или поне 1 път седмично) и освен това живеят в 1 и същи вход и като за свой човек е друга работа и мисленето е "я да видим да я оправим как трябва че да не ми мрънка утре" а не "ооо чакай да видим сега колко кинти можем да изтръскаме от тоя и да гледаме да тръгне поне колкото да се прибере пък после той като дойде другия път ще му взимаме кинти отново".

 

PS: Това с "виж кое време е" някак не ми се струва уместно оправдание за човек който не е длъжен да стои сега буден за да си свърши работата. Аз стоя защото клиентите ми са в друга часова зона - сещаш се. Докато ти ако ми дадеш едно разумно оправдание ще трябва да те черпя.

Link to comment
Share on other sites

Аз стоя защото клиентите ми са в друга часова зона - сещаш се.

А аз...що ли стоя, като клиентите ми са си в моята часова зона. :P

Мани, че за това жило, дето ми се откачи от педала за газта и аз трябва да ходя при монтьор, а идея си нямам къде. Всички ми казват - "...оооо, това всеки монтьор може да го свърши", а никой не ми дава съвет къде да отида... ;)

Link to comment
Share on other sites

<offtopic>Мидекс, ти си пълна мистерия, наистина! Може би защото е по-спокойно обаче ти си имаш работа и крайни срокове, за разлика от пазу. На мен взе да ми писва вече от тоя режим но засега няма изгледи да се оправи.</offtopic>

Link to comment
Share on other sites

/оff на off-а/ Вярно е, че гоня срокове, но честно казано рядко ми се налага да бачкам по 24 часа без спиране...обикновено е не повече от 10 или 15 часа, а има и дни, в които не правя нищо.

 

За да не съм съвсем извън темата, ще добавя към по-горния си отговор до Бънди, че дори да караш кола, която принципно не е бегачка, а голям и тежък семеен седан със скромните 90 коня, пак може да изпитваш огромно удоволствие, когато я караш да прави това, което искаш. Да...голямата кола по-трудно я овладяваш на завоите, доста по-трудно я измъкваш от критична ситуация, ако вече си попаднал в нея, особено ако не е екипирана с нито една система за сигурност...но пък от друга страна - когато вече си натрупал някакъв опит в карането, а и си познаваш възможностите и габаритите на колата...нещата не са чак толкова зле, колкото изглеждат отстрани на пръв поглед. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Искам Бънди да коментира дали тази голяма кола не става за писта и че пича не си доставя удоволствие...

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopi...1418590#1418590

 

 

 

За наше съжаление:

За съжаление се налага да почиваме.

 

До края на месеца ще има минимум още едно свободно каране. Не мога да се ангажирам засега с конкретен уикенд (предстоят малко строителни работи на пистата), но дръжте колите в готовност, че след това март със сигурност ще е само едно свободно, тъй като останалите уикенди вече са ангажирани за други мероприятия.

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=55&t=115820

Link to comment
Share on other sites

Добре де защо трябва да е удушена газта толкова че едвам да дига 120 при положение че на бензин спокойно би дигнала 150... Мани тая скорост ми на 1ва ще тръгва кофти а при изнасяне на светофари си е кофти като не можеш да минеш и натискаш а то едвам едвам тръгва...

То 130 ми се вижда доста като за 3та какво да говорим за повече ама какво ли разбирам аз :)

 

май не са те возили в "рекс" витек :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

А аз...що ли стоя, като клиентите ми са си в моята часова зона. :P

Мани, че за това жило, дето ми се откачи от педала за газта и аз трябва да ходя при монтьор, а идея си нямам къде. Всички ми казват - "...оооо, това всеки монтьор може да го свърши", а никой не ми дава съвет къде да отида... ;)

Отиди при някой по гъвкав пич дето може да муши по теснотиите :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...