INCINERATOR Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 е нали се сещаш че никога няма да си призная какво точно се е случило ако знам че няма да ми зачетат застраховката..... Ами ако се блъснеш в бетонната стена... как ще направиш нещата така, че все едно не си се блънал там? Паркинг щета? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Ами ако се блъснеш в бетонната стена... как ще направиш нещата така, че все едно не си се блънал там? Паркинг щета? Що не...ако не повярват, че един тир и след това един булдозер са те забърсали на паркинга пред Метро... ...може да се пробваш да кажеш си попаднал на случайно движеща се със 100 км/ч. бетонна стена... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Ами ако се блъснеш в бетонната стена... как ще направиш нещата така, че все едно не си се блънал там? Паркинг щета? влекач и ... паркинг щета с неизвестен извършител Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoW_Lo6iq Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Аз съм навит за калояново,но ще гледам немога да си прежала колата...една обиколка бих завъртял...ама по-спокойно. А за каското....ше се намери начин ама дано не се стига до там... Zlobil,що А6-цата да не става за писта? Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Щото най-малкото е прекалено голяма за пистата на Калояново Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Аз съм навит за калояново,но ще гледам немога да си прежала колата...една обиколка бих завъртял...ама по-спокойно. А за каското....ше се намери начин ама дано не се стига до там... Zlobil,що А6-цата да не става за писта? Загряваш хубаво колата, после след обиколата я оставаш да поработи на празен ход малко... Ако нещо е тръгнало да се разваля - все някога ще се развали Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 То е и много важно с какво масълце се кара Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Щото най-малкото е прекалено голяма за пистата на Калояново Това майтап ли беше? @WoW_Lo6iq, няма проблем да си караш туристическата...кибиците отстрани ще се подхилкват, ама на тебе к'во ти пука...ти си отишъл да си направиш кефа, а не техния кеф. Между другото точно тия кибици най пляскаха на една модвана лада, която се въртеше на място, злобееха на изпушилия двигател на голфа и със завист (вече без да казват нищо) гледаха скъпите автомобили от последните модели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Защо да е майтап? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Защо да е майтап? Обоснови се де...какво значи "голяма" - голяма като габарити, голяма като мощност? Говориш все едно, че става дума за пикап, макар, че и пикап там може да върви и да си взима завоите. На "Лаута" - писта, специално правена за картинг колички, редовно има дрифт на БМВ-та и други голямогабаритни купета и подсилени двигатели...а Лаута е 3 пъти по-тясна и 5 пъти по-къса от пистата в Калояново. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Голяма е като габарити, тежка. Дълго междуосие - определено не е в стихията си на такива остри завои. Това е круизър за дълги прави, плавни завои. Да отидеш до Варна с него без да се умориш, но не е за писта. Твоя Пасат също не е. Кефил съм се много със същия, но на магистралата, на сняг, но на остри завои не се държи добре - или мята задницата ако е лъзгаво или откровенно не иска да завива Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Твоя Пасат също не е. Кефил съм се много със същия, но на магистралата, на сняг, но на остри завои не се държи добре - или мята задницата ако е лъзгаво или откровенно не иска да завива Ей това смятах да го кажа, но исках да го чуя от тебе, да не кажат хората, че се хваля. С чиста съвест мога да кажа, че пасатът, без да има всякакви екстри, модинги и каквото и да било по него се държеше доста по-добре от други, уж по-малки, модвани и какви ли не автомобили. Следващият път, вземи някоя кола (ти поне имаш избор ) и ела да си направим кефа...тъкмо ще видиш как коли, "които не са за тази писта" се вписват идеално в острите завои, а и на правите. П.П. В интерес на истината...тъй като досега не бях го юркал на писта...през първата десятка излезнах на 2 пъти в тревата, заради студени гуми, а и точно заради изпускане на положението....от втората десятка нататък вече нямаше такива изпълнения и завоите бяха взимани с максимална скорост, дрифт (въпреки предното, ръчна не съм ползвал, а и дрифта с предно, не е точно като със задно)...но най-вече без губене на контрол. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Не ме разбираш правилно. Аз имам предвид, че колите, които не са за тази писта, не могат да покажат пълния си потенциал, не че не могат да се карат там Но иначе и аз съм на мнението, че човек трябва да се кефи Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Големите коли нямат предимство на пистата когато са сложени шиканите за да убиват скоростта на правите отсечки... иначе най-спокойно може да си кара за лично удоволствие И аз бих се включил, но не искам да си хабя зимните гуми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Бънди, а ти явно изместваш идеята, с която съм сигурен, че си наясно - ние не участваме в кръг от републиканския шампионат, а отиваме там да си направим густото, да разберем какъв е максимумът на колата ни, да усетим какво ни предоставя тя в екстремни ситуации, а също така да се видим с познати и приятели. Така, че както една лада може да е там, така и А6-цата, голфът на пазу и моя пасат спокойно се вписват в цялата обстановка. Нищо, че имаше и коли с по 300 коня...е и...? @INCINERATOR, нямаше шикани - аз основно карах само на 3-та, а 4-та включвах единствено на правата...за 5-та правата е къса и не си заслужава да превключваш - поне аз стигах преди завоя до 140 и в последния момент намалях преди острия ляв....вероятно ония с 300-тата коня стигат и 200 на правата, но пък спираха доста по-рано преди завоя. П.П. Това горе за предавките пасва за моята кола и изобщо не може да е критерий кой какво ще сменя с неговия си автомобил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Чета и си мисля - няма по-добро доказателство от тази тема, че разликата между малките момченца и големите мъже е в цената на играчките им Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 @INCINERATOR, нямаше шикани - аз основно карах само на 3-та, а 4-та включвах единствено на правата...за 5-та правата е къса и не си заслужава да превключваш - поне аз стигах преди завоя до 140 и в последния момент намалях преди острия ляв....вероятно ония с 300-тата коня стигат и 200 на правата, но пък спираха доста по-рано преди завоя. Аз нямам спомен на какви предавки съм карал, но имам спомен как във всеки завои цвилеха гумите... после нямах страничните ръбчета, ама карай Аз съм навит да се разходим до калояново Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Аз нямам спомен на какви предавки съм карал, но имам спомен как във всеки завои цвилеха гумите... после нямах страничните ръбчета, ама карай Ей затова си е задължително да не идваш със зимните си гуми и изобщо с гуми, за които ти пука. Пак обаче си е задължително ако са старички, да нямат балони или някакви други проблеми, защото натоварванията, които изпитват са убийствени и никак няма да се почувстваш приятно ако ти гръмне гума над 100 или в остър завой. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 голфът на пазу да разберем какъв е максимумът на колата ни 136 км/ч с изгверска цедка на 3та и пот по челото да усетим какво ни предоставя тя в екстремни ситуации, нерви най-вече Иначе , ебах ли го ... с голфа не ми се ходи там , щот ше ми се смеят .. не че не мога да карам , ама моята кола не е за писта , тя даже за път не е ... . Пък не ми се взима нещо по-мощно , първо щото нашите ще ме отрежат , 2ро вече засегнахме темата за каското .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Ей затова си е задължително да не идваш със зимните си гуми и изобщо с гуми, за които ти пука. Пак обаче си е задължително ако са старички, да нямат балони или някакви други проблеми, защото натоварванията, които изпитват са убийствени и никак няма да се почувстваш приятно ако ти гръмне гума над 100 или в остър завой. Аз и затова спрях да карам там. Понеже не ми се занимава да сменям гуми и тн, а и все още нямам втори чифт джанти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 136 км/ч с изгверска цедка на 3та и пот по челото Пазу, ти само 3 скорости ли имаш бре То реално и тия 130 са ти предостатъчни, понеже в завоите е шоуто....все пак няма да правиш драг... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Пазу, ти само 3 скорости ли имаш бре То реално тия 130 са ти предостатъчни, понеже в завоите е шоуто....все пак няма да правиш драг... да .. 3 предни и 3 задни 5 (+ 1 задна разбира се ) си имам ама набирането става или на 3та или на 4та .. ако искаш до 125 - 4та , ако искаш да пробваш да си подобриш рекорда - 3та ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Нещо не стоплям - на 3та дигаш 136км/час а на 4та 125... нещо не прочетох правилно ли какво ли... Аз с онва пикливо Поло 1 (един) път го пробвах вдигна 155 може и повече да е можело ама духаше срещу мен вятъра да се уплаших да не разпери криле и да полети Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Нещо не стоплям - на 3та дигаш 136км/час а на 4та 125... нещо не прочетох правилно ли какво ли... Аз с онва пикливо Поло 1 (един) път го пробвах вдигна 155 може и повече да е можело ама духаше срещу мен вятъра да се уплаших да не разпери криле и да полети Е виж ся .. на бензин още не съм го пробвал ... не съм излизал от града скоро , но при първа възможност си пускам Rammstein - Benzin и в пряк , и в преносен смисъл и ще се раздам Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Не бе, 1во- кара на газ, 2ро- кошницата е виждала и по-добри времена и 3то заради предишните две, половината и магарета са отишли на паша... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.