zlobil Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 аз съм с дизел , така и така не са някви бегачки кво да се напъвам да показвам нещо поне да си ги пазя...... пък и аз не съм казал никъде че съм карач , карам не лошо но съм далече от пистата...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 аз съм с дизел , така и така не са някви бегачки кво да се напъвам да показвам нещо поне да си ги пазя...... пък и аз не съм казал никъде че съм карач , карам не лошо но съм далече от пистата......Абе то 99% са далече от пистата и по умения и по възможности на колите, важното е душевно да си там Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Васко, между всичките модвани дърти БМВ-та, голфове, поршета и хонди имаше и няколко чистак нови модели - 2006...2008 - красота и като визия, и като мощност. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 абе а4-ката ми е със спортно окачване и в момента след чипа е 190 коня ма да си кажа честно май и ме е жал за количката..... а иначе а6-цата не става за писта определено ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Добре бе - никой не е казал да караме всички задълже - ще лафим, гледаме и пием бира - абе шоу ще стане.Само както каза Мидекс да видим тия то тунинг-а кога ще са на линия да покажат малко класа на простосмъртните Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 абе а4-ката ми е със спортно окачване и в момента след чипа е 190 коня ма да си кажа честно май и ме е жал за количката..... а иначе а6-цата не става за писта определено ....... Айде, айде...не ми се оправдавай...пасаторът ми със сток-двигател 1.8/90 коня - да не би да става за писта....ама като го напънеш се получава....най-много да скъсаш жилото за газта както мене. @sasho_1989, да не мислиш, че всички от "тунинг.бг" са чак толкова добри - изобщо няма такова нещо... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Аз като се знам какво съм лайно не бих си поверил колата с която карам през деня в своите ръце на писта щетите биха могли да са ми не по силите Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 абе общо взето имам на идея кво ще видя ма съм навит..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasho_1989 Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Аз като се знам какво съм лайно не бих си поверил колата с която карам през деня в своите ръце на писта щетите биха могли да са ми не по силите То там няма къде да се хакнеш и да искаш просто Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 То там няма къде да се хакнеш и да искаш просто До известна степен си прав - аз минавах на 2 санта мах до всички гуми на завоите - единствено има риск на 2 места да се удариш в бетона - на всички останали места просто си излизаш в тревата ако изпуснеш управлението. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Айде, айде...не ми се оправдавай...пасаторът ми със сток-двигател 1.8/90 коня да не би да става за писта....ама като го напънеш се получава....най-много да скъсаш жилото за газта както мене. @sasho_1989, да не мислиш, че всички от "тунинг.бг" са чак толкова добри - изобщо няма такова нещо... бе деа знам...... кола на писта не съм карал..... незнам на какво съм способен , не че ме е страх затва им плащам в армееца ама незнам.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 бе деа знам...... кола на писта не съм карал..... незнам на какво съм способен , не че ме е страх затва им плащам в армееца ама незнам.... Докато не опиташ няма как да разбереш....само трябва да си вземеш комплект гуми, за които не ти е жал - там си има крикове и хората си подменят гумите на място, след което отново си качват ежедневните за пътя....аз си карах с ежедневните (летни), тъй като така и така не ме е еня много за тях. П.П. Мамка му...сега установих, че чак дрехите ми още миришат на изгоряла гума.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Аз не говорех за удар.Говроя за: 1.Смяна съединител 2.Смяна гуми( поне преди ама вероятно направо 4 броя ) 3.Смяна масла( трансмисия, двигател ) 4.Смяна филтри 5.Пълна диагностика окачване Това нещо след курса като преди него трябва да е приведено в ред. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 незнам може би първо трябжа да отида да погледам закво става въпрос малко от малко че имам чувството че ако излезна е така от нищото и ще има бая смях..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 ........... да видим тия то тунинг-а кога ще са на линия да покажат малко класа на простосмъртните @sasho_1989, да не мислиш, че всички от "тунинг.бг" са чак толкова добри - изобщо няма такова нещо... Сашо, по повод това, което казваш ти давам конкретен пример с , дето един от "Тунинг.бг" е снимал вчера с "онборд-камера". Карането му е буквално казано тип - "туристическо" (нашият термин за клиентите на Лаута ). Изобщо не настъпва колата, не сменя предавките както трябва, спира много по-рано, отколкото е необходимо, прави постоянни грешки в завоите, които всъщност взима ужасно бавно и дори гумите му почти не свирят ако забелязваш...абе...почти като на "разходка с каска". Така че изобщо не си мисли, че всеки, който е сложил спортен волан или гърне, автоматически се е превърнал в топ-пилот. П.П. Забравих да спомена, че каските са задължителни на пистата - аз си имам лична и си я носех, а за тези дето нямат, организаторите раздаваха служебни на всеки преди обиколките. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 http://ads.seriouswheels.com/viewlisting.php?view=6623 е тази хубавица.Само срещу 3600 гущера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 .....затва им плащам в армееца ама незнам.... Имай предвид обаче, че що се отнася до застраховката ти в "армееца" - не само те, но и никой друг застраховател няма да признае щети, ако случайно стане нещо на пистата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Имай предвид обаче, че що се отнася до застраховката ти в "армееца" - не само те, но и никой друг застраховател няма да признае щети, ако случайно стане нещо на пистата. Сигурен ли си? Защо? Каква е разликата? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Ами пробвай се да ги питаш...ако участваш в гонки/състезания или свободни тренировки и потрошиш нещо по колата дали ще ти признаят нещо... За извънредни ситуации като тази се сключват индивидуални застраховки с други суми обаче. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Сигурен ли си? Защо? Каква е разликата? Дедо, има и още как. Разликата е огромна, защото и риска е съвсем различен. В нормалните държави застраховката е значително различна дори в случаите, когато ползваш автомобила за ходене на работа и водене на деца на училище (защото тогава риска е най-висок). Да не говорим за ситуациите, когато си извършвал санкционирани нарушения и произшествия. В БГ тези застрахователни пинизи все още не се прилагат, но и това ще стане някой ден. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Имай предвид обаче, че що се отнася до застраховката ти в "армееца" - не само те, но и никой друг застраховател няма да признае щети, ако случайно стане нещо на пистата. е той трябва да е рядко тъп за да си признае че това е станало на писта Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 На pazu голфа Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Сигурен ли си? Защо? Каква е разликата? Изрично е записано във всеки застрахователен договор, че не се изплаща и лев за щети, добити при подобни обстоятелства! Не съм очаквал точно от тебе да зададеш такъв въпрос Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Изрично е записано във всеки застрахователен договор, че не се изплаща и лев за щети, добити при подобни обстоятелства! Не съм очаквал точно от тебе да зададеш такъв въпрос Вятър ме вее на бял кон мен на моменти. Нито съм питал нито съм чел всичките неща с дребен шрифт Тъй и тъй гледам да не правя щуротии отделно че и да са ми го казали отдавна съм забравил... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Имай предвид обаче, че що се отнася до застраховката ти в "армееца" - не само те, но и никой друг застраховател няма да признае щети, ако случайно стане нещо на пистата. е нали се сещаш че никога няма да си призная какво точно се е случило ако знам че няма да ми зачетат застраховката..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.