Jump to content
BulForum.com

Удоволствие от шофирането...


INCINERATOR

Recommended Posts

аз съм с дизел , така и така не са някви бегачки кво да се напъвам да показвам нещо поне да си ги пазя...... пък и аз не съм казал никъде че съм карач , карам не лошо но съм далече от пистата......

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 806
  • Created
  • Last Reply
аз съм с дизел , така и така не са някви бегачки кво да се напъвам да показвам нещо поне да си ги пазя...... пък и аз не съм казал никъде че съм карач , карам не лошо но съм далече от пистата......
Абе то 99% са далече от пистата и по умения и по възможности на колите, важното е душевно да си там :lol:
Link to comment
Share on other sites

Васко, между всичките модвани дърти БМВ-та, голфове, поршета и хонди имаше и няколко чистак нови модели - 2006...2008 - красота и като визия, и като мощност.

Link to comment
Share on other sites

абе а4-ката ми е със спортно окачване и в момента след чипа е 190 коня ма да си кажа честно май и ме е жал за количката..... а иначе а6-цата не става за писта определено .......

Link to comment
Share on other sites

Добре бе - никой не е казал да караме всички задълже - ще лафим, гледаме и пием бира - абе шоу ще стане.Само както каза Мидекс да видим тия то тунинг-а кога ще са на линия да покажат малко класа на простосмъртните :punk

Link to comment
Share on other sites

абе а4-ката ми е със спортно окачване и в момента след чипа е 190 коня ма да си кажа честно май и ме е жал за количката..... а иначе а6-цата не става за писта определено .......

Айде, айде...не ми се оправдавай...пасаторът ми със сток-двигател 1.8/90 коня - да не би да става за писта....ама като го напънеш се получава....най-много да скъсаш жилото за газта както мене. :)

 

@sasho_1989, да не мислиш, че всички от "тунинг.бг" са чак толкова добри - изобщо няма такова нещо...

Link to comment
Share on other sites

Аз като се знам какво съм лайно не бих си поверил колата с която карам през деня в своите ръце на писта :D щетите биха могли да са ми не по силите :D

Link to comment
Share on other sites

Аз като се знам какво съм лайно не бих си поверил колата с която карам през деня в своите ръце на писта :D щетите биха могли да са ми не по силите :D

То там няма къде да се хакнеш и да искаш просто :D

Link to comment
Share on other sites

То там няма къде да се хакнеш и да искаш просто :D

До известна степен си прав - аз минавах на 2 санта мах до всички гуми на завоите - единствено има риск на 2 места да се удариш в бетона - на всички останали места просто си излизаш в тревата ако изпуснеш управлението.

Link to comment
Share on other sites

Айде, айде...не ми се оправдавай...пасаторът ми със сток-двигател 1.8/90 коня да не би да става за писта....ама като го напънеш се получава....най-много да скъсаш жилото за газта както мене. :)

 

@sasho_1989, да не мислиш, че всички от "тунинг.бг" са чак толкова добри - изобщо няма такова нещо...

 

бе деа знам...... кола на писта не съм карал..... незнам на какво съм способен , не че ме е страх затва им плащам в армееца ама незнам.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

бе деа знам...... кола на писта не съм карал..... незнам на какво съм способен , не че ме е страх затва им плащам в армееца ама незнам.... :wacko:

Докато не опиташ няма как да разбереш....само трябва да си вземеш комплект гуми, за които не ти е жал - там си има крикове и хората си подменят гумите на място, след което отново си качват ежедневните за пътя....аз си карах с ежедневните (летни), тъй като така и така не ме е еня много за тях.

 

П.П. Мамка му...сега установих, че чак дрехите ми още миришат на изгоряла гума.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Аз не говорех за удар.Говроя за:

1.Смяна съединител

2.Смяна гуми( поне преди ама вероятно направо 4 броя )

3.Смяна масла( трансмисия, двигател )

4.Смяна филтри

5.Пълна диагностика окачване

Това нещо след курса като преди него трябва да е приведено в ред.

Link to comment
Share on other sites

незнам може би първо трябжа да отида да погледам закво става въпрос малко от малко че имам чувството че ако излезна е така от нищото и ще има бая смях.....

Link to comment
Share on other sites

........... да видим тия то тунинг-а кога ще са на линия да покажат малко класа на простосмъртните :punk
@sasho_1989, да не мислиш, че всички от "тунинг.бг" са чак толкова добри - изобщо няма такова нещо...

 

Сашо, по повод това, което казваш ти давам конкретен пример с

, дето един от "Тунинг.бг" е снимал вчера с "онборд-камера".

Карането му е буквално казано тип - "туристическо" (нашият термин за клиентите на Лаута :P ). Изобщо не настъпва колата, не сменя предавките както трябва, спира много по-рано, отколкото е необходимо, прави постоянни грешки в завоите, които всъщност взима ужасно бавно и дори гумите му почти не свирят ако забелязваш...абе...почти като на "разходка с каска". :lol:

Така че изобщо не си мисли, че всеки, който е сложил спортен волан или гърне, автоматически се е превърнал в топ-пилот. :)

 

П.П. Забравих да спомена, че каските са задължителни на пистата - аз си имам лична и си я носех, а за тези дето нямат, организаторите раздаваха служебни на всеки преди обиколките.

Link to comment
Share on other sites

.....затва им плащам в армееца ама незнам.... :wacko:

Имай предвид обаче, че що се отнася до застраховката ти в "армееца" - не само те, но и никой друг застраховател няма да признае щети, ако случайно стане нещо на пистата. ;)

Link to comment
Share on other sites

Имай предвид обаче, че що се отнася до застраховката ти в "армееца" - не само те, но и никой друг застраховател няма да признае щети, ако случайно стане нещо на пистата. ;)

 

Сигурен ли си? Защо? Каква е разликата?

Link to comment
Share on other sites

Ами пробвай се да ги питаш...ако участваш в гонки/състезания или свободни тренировки и потрошиш нещо по колата дали ще ти признаят нещо... :) За извънредни ситуации като тази се сключват индивидуални застраховки с други суми обаче.

Link to comment
Share on other sites

Сигурен ли си? Защо? Каква е разликата?

Дедо, има и още как. Разликата е огромна, защото и риска е съвсем различен. В нормалните държави застраховката е значително различна дори в случаите, когато ползваш автомобила за ходене на работа и водене на деца на училище (защото тогава риска е най-висок). Да не говорим за ситуациите, когато си извършвал санкционирани нарушения и произшествия. В БГ тези застрахователни пинизи все още не се прилагат, но и това ще стане някой ден. ;)

Link to comment
Share on other sites

Имай предвид обаче, че що се отнася до застраховката ти в "армееца" - не само те, но и никой друг застраховател няма да признае щети, ако случайно стане нещо на пистата. ;)

е той трябва да е рядко тъп за да си признае че това е станало на писта :lol:

Link to comment
Share on other sites

Сигурен ли си? Защо? Каква е разликата?

 

Изрично е записано във всеки застрахователен договор, че не се изплаща и лев за щети, добити при подобни обстоятелства! Не съм очаквал точно от тебе да зададеш такъв въпрос :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Изрично е записано във всеки застрахователен договор, че не се изплаща и лев за щети, добити при подобни обстоятелства! Не съм очаквал точно от тебе да зададеш такъв въпрос :bgrin:

 

Вятър ме вее на бял кон мен на моменти. Нито съм питал нито съм чел всичките неща с дребен шрифт :) Тъй и тъй гледам да не правя щуротии отделно че и да са ми го казали отдавна съм забравил...

Link to comment
Share on other sites

Имай предвид обаче, че що се отнася до застраховката ти в "армееца" - не само те, но и никой друг застраховател няма да признае щети, ако случайно стане нещо на пистата. ;)

 

 

е нали се сещаш че никога няма да си призная какво точно се е случило ако знам че няма да ми зачетат застраховката..... :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...