Midex Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 За удоволствие ли си говорим? Вчера изпитах мега удоволствие като се качвах към едно село с 85. Според host това не е възможно понеже карам само 90 коня кола, а той се качва трудно със 130 коня.. Но това е друга тема на разговор. Не казваш тези 85 на каква скорост са... Къде това...знам ли го мястото и ако е наблизо ще ми е любопитно да опитам с моите 90 коня, тъй като бая наклон ще да е бил, за вдигнеш само 85... Btw, точно преди спускането за Кърджали има едно мноооого дълго и стръмно изкачване, на което със старата кола едвам задържах 100 на 3-та (да не забравяме все пак и само 54-те й нещастни кончета ), докато с тази без проблем го катеря със 140 на 5-та....та затова ми е интересно къде е качването към това село и за какъв наклон става дума... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 За 400 метра са много, даже адски много. При положение, че и в Корси вече се слагат ЛЕТ двигатели от Опел. Все пак говорим за коли, поне аз де, дето са по-постижими и за обикновен човек, а не някой дето има 6 еднакви цифри в номера Пък и идеята на Мускала беше за дръпка....така, че новото автомобилостроене не ме грее. За сега е една химера :) Гледам, че четеш тунинг.бг. Та там един асеновградчанин ли беше се хвали, че със кола 103 коня(Ровър) е дръпнал 525 автоматик бензин. Дали е истина - НЕ ЗНАМ. Има и клип - дали обаче не е наговорена ситуация и дали баварията е 525 - ПАК НЕ ЗНАМ . Така, че 1700 кила са си 2 коли като мойта почти Животът не е само 400 метра Има и след 400те метра още път Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Не казваш тези 85 на каква скорост са...Къде това...знам ли го мястото и ако е наблизо ще ми е любопитно да опитам с моите 90 коня, тъй като бая наклон ще да е бил, за вдигнеш само 85... Hardcore завои и 500 кг. отгоре в колата. Аз имам вяра в Аудито и за това го пусках... На 4та се качвах с педал до ламарина като на много hardcore завоите включвах 3та. Но нямаше грам трафик и можех да сеча завоите.... Иначе предполагам - 50 макс. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 ..... Но нямаше грам трафик и можех да сеча завоите....Интересно, как "виждаш" зад завоите че не идва кола? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Виж ся, колкото и да ми върви колата и каквато и кола да си взема ако реши някой с москвич да се дърпа с мен ще поискам да видя колко го е мод-нал ей тъй от любопитство. И не съм много сигурен че въпросния москрич с какъвто и да е двигател би успял да дръпне някоя сериозна спортна кола заради много други неща ако щеш и аеродинамичната форма (говоря за коли 400hp и нагоре). Преди време гледах на панаира един Ягуар - колкото беше колата малко повече отпред беше двигатела и така беше натъпкано всичко че имаше максимум по 2-3 пръста разстояние между нещата но не можеше да се бръкне с ръка вътре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Животът не е само 400 метра Има и след 400те метра още път Да. Само, че точно за 402 метра идеше реч. Никой не се бяга на магистрала, на планинско, на конуси и т.н. Дистанцията е 402 метра. А за там не ти трябва клима и кола за 500 000. В смисъл тя ще стане толкова ако си "риъл про", че може и да ги мине. Говорим за обикновена "махленска гонка", в която килцата си има гооооолямо значение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Тука пак съм цитиран и ми се слагат повечко неща в устенцата от колкото съм казал.85 к.с. ама как се доставят и какъв пакет?"килцата" н са най-важни, важно е цялото съотношение к.с./тон,Там е магията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 1. Да карам сам - когато има други хора в колата, винаги имам едно на ум за безопасността им и не мога да се съсредоточа върху удоволствието от карането 2. Да карам в познат район - когато съм на непознато ми е леко напрегнато. 3. Силна музика - нещо като Arch Enemy, System of a Down, Psyclon Nine и др. 4. Докато си карам спокойно с 40-50 - рязко газ до дупка за секунда-две - дори смешната Ланчия реве злобно в такива случаи. 5. Last, but not least - скорост. Дори при 120 усещам как ми се вдига адреналинът. Ще ми се да мина 200, ама а) дал съм обещание да не карам бързо; б) няма техническа възможност за достигане на такива висоти . Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 4. Докато си карам спокойно с 40-50 - рязко газ до дупка за секунда-две - дори смешната Ланчия реве злобно в такива случаи. Някои коли започват да реват "преди да натиснеш газта", други по-нови коли чакат секунда две, да се убедят, че "бабата" зад волана наистина го иска сега Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 Някои коли започват да реват "преди да натиснеш газта", други по-нови коли чакат секунда две, да се убедят, че "бабата" зад волана наистина го иска сега Що за тъпо мнение?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Напротив. Въобще не е тъпо Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 Напротив. Въобще не е тъпо Би ли ми обяснил тогава какво имаш предвид - автомобилни гении? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Бънди има известно право...с всичките тези системи и екстри, които следят 100 пъти в секунда какво става с автомобила, напълно е възможно в завой компютърът да ти забави двойно скоростта, мислейки че автомобилът поднася неконтролируемо...тракшън контрола също ограничава превъртането при рязка газ...а и все пак преди да запалиш автомобила, все още не са въвели задължителното логване с данни - да напишеш кой си (мъж или жена), на колко години си и имаш ли опит зад волана. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 Бънди има известно право...с всичките тези системи и екстри, които следят 100 пъти в секунда какво става с автомобила, напълно е възможно в завой компютърът да ти забави двойно скоростта, мислейки че автомобилът поднася неконтролируемо...тракшън контрола също ограничава превъртането при рязка газ...а и все пак преди да запалиш автомобила, все още не са въвели задължителното логване с данни - да напишеш кой си (мъж или жена), на колко години си и имаш ли опит зад волана. Ти изкара тракшън контрола еб*ти първобитната система... Ако караш с 50 и дадеш пълна газ - да тракшъна може да се включи, ако колата ти е 400 коня(примерно) Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Разбира се Не знам колко коли си карал, но представи си, че като натиснеш газта с 1-2 см надолу и колата мигновено ускорява пропорционално на натискането - това е спортна настройка на ЕКУ. Но 99% от масовите коли не го правят защото трябва да се елиминират грешките на масовите шофьори. А да натиснеш педала от раз до долу и веднага да завърти - много малко коли го позволяват. Аз затова харесвам старите коли Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 31, 2009 Author Share Posted January 31, 2009 Разбира се Не знам колко коли си карал, но представи си, че като натиснеш газта с 1-2 см надолу и колата мигновено ускорява пропорционално на натискането - това е спортна настройка на ЕКУ. Но 99% от масовите коли не го правят защото трябва да се елиминират грешките на масовите шофьори. А да натиснеш педала от раз до долу и веднага да завърти - много малко коли го позволяват. Аз затова харесвам старите коли Прав си, нямам кой знае колко опит с нови коли. Карал съм следните варианти: Дизел: Ръчна и автоматична скоростна кутия - и в съответните им варианти с 4х4 Бензините същата комбинация без 4х4... Дизел с ръчна скоростна кутия с пълна газ не си иска гумите на първа, а в движение като дадеш газ си даваш газ... - 122 коня Автоматикът същата работа, просто ако натиснеш прекалено надолу педала се включва kick-down. При бензините си е абсолютно същото. Явно все съм попадал на коли от 1% дето казваш P.S. Сега се сетих, че съм карал едно дизелче, дето като си караш с 80 и натиснеш педала на газта до долу... след 1-2 секунди колата реагира... че е подминала 130 Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Последния Мустанг ГТ (2007) са го правили точно за американски баби. Така и не успях да завъртя гуми с него, а никъде няма копче за изключване на трекшъна Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Аз затова харесвам старите коли ...и тия с копчетата за изключване на съответните системи. Между другото някой ще ходи ли утре на Калояново? Ония от "Тунинг.бг" ще ходят май на "свободно каране"...аз смятам да прескоча, но вероятно няма да карам, че имам 1-2 неща за смяна по колата...а може и да покарам малко, знам ли...сигурно ще се изкуша както винаги. (Off) Доста време не бях ползвал колата и днес трябваше да ходя към Тракия. Като пробвах да запаля се оказа, че акумулаторът се беше разредил от оставен включен консуматор явно... Не знам бъг ли е или не, но още когато си взимах колата ми направи впечатление, че при изгасен двигател и светлини, ако лостът за мигачите е забравен в някое включено положение - остават светнати респ. левите или десните габарити...което е доста гадно, защото посред бял ден не винаги може да видиш какво е останало да свети. Сигурно така е станало и в този случай...сега го зареждам, за да имам ток за утре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 ...и тия с копчетата за изключване на съответните системи. Между другото някой ще ходи ли утре на Калояново? Ония от "Тунинг.бг" ще ходят май на "свободно каране"...аз смятам да прескоча, но вероятно няма да карам, че имам 1-2 неща за смяна по колата...а може и да покарам малко, знам ли...сигурно ще се изкуша както винаги. (Off) Доста време не бях ползвал колата и днес трябваше да ходя към Тракия. Като пробвах да запаля се оказа, че акумулаторът се беше разредил от оставен включен консуматор явно... Не знам бъг ли е или не, но още когато си взимах колата ми направи впечатление, че при изгасен двигател и светлини, ако лостът за мигачите е забравен в някое включено положение - остават светнати респ. левите или десните габарити...което е доста гадно, защото посред бял ден не винаги може да видиш какво е останало да свети. Сигурно така е станало и в този случай...сега го зареждам, за да имам ток за утре. Не, не е бъг! Съвсем фабрична хава си е. Като си оставиш колата нощно време на улицата да си включиш предупредителни светлини, повечето коли след 85г. си я имат тази опция. Ред. Хаха Чефо надцаках те..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 ...и тия с копчетата за изключване на съответните системи. Между другото някой ще ходи ли утре на Калояново? Ония от "Тунинг.бг" ще ходят май на "свободно каране"...аз смятам да прескоча, но вероятно няма да карам, че имам 1-2 неща за смяна по колата...а може и да покарам малко, знам ли...сигурно ще се изкуша както винаги. (Off) Доста време не бях ползвал колата и днес трябваше да ходя към Тракия. Като пробвах да запаля се оказа, че акумулаторът се беше разредил от оставен включен консуматор явно... Не знам бъг ли е или не, но още когато си взимах колата ми направи впечатление, че при изгасен двигател и светлини, ако лостът за мигачите е забравен в някое включено положение - остават светнати респ. левите или десните габарити...което е доста гадно, защото посред бял ден не винаги може да видиш какво е останало да свети. Сигурно така е станало и в този случай...сега го зареждам, за да имам ток за утре. Не е бъг. Ако е тъмно и си спрял на неосветен участък може да го ползваш, за да укаже габаратита на колата. Ако си вдясно - пускаш за ляв мигач и те така Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 За какво по дяволите ми е тази "екстра"...ако съм на неосветено, значи ще съм си пуснал габаритите или ако имам проблем с тях - аварийните....ами за светлото някой помислил ли е как ще го забележа...или трябва преди да излезна от колата, тепърва да си създавам още един навик - проверка дали лостчето за мигачите е в средно положение... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 За какво по дяволите ми е тази "екстра"...ако съм на неосветено, значи ще съм си пуснал габаритите или ако имам проблем с тях - аварийните....ами за светлото някой помислил ли е как ще го забележа...или трябва преди да излезна от колата, тепърва да си създавам още един навик - проверка дали лостчето за мигачите е в средно положение... може да те няма за 10, 15 минути да речем........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Аз мигачи не забравям,но фаровете редовно Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 За какво по дяволите ми е тази "екстра"...ако съм на неосветено, значи ще съм си пуснал габаритите или ако имам проблем с тях - аварийните....ами за светлото някой помислил ли е как ще го забележа...или трябва преди да излезна от колата, тепърва да си създавам още един навик - проверка дали лостчето за мигачите е в средно положение... Просто направи както направих аз ...купи си зумър (една противна пищялка) от някоя бензиностанция и го вържи към мигачите и фаровете .. в момента в който отвориш вратата и си забравил нещо , ще бъдеш уведомен с поздрав , ама не от радиото Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Просто направи както направих аз ...купи си зумър (една противна пищялка) от някоя бензиностанция и го вържи към мигачите и фаровете... Искаш да кажеш, че при всяко включване на мигачите или фаровете ще ми пищи зумера ...Не, мерси.... Всъщност сега като се замисля...да - на теб тоя зумер вероятно не ти пречи, тъй като всичко, което свети, мига, свири, бучи и вдига някакъв шум в Голфа се явява като екстра, вдигаща количетвото магарета. Не се засягай от майтапа, а кажи утре няма ли да те видя на Калояново, за да ми демонстрираш малко умения? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.