Jump to content
BulForum.com

Удоволствие от шофирането...


INCINERATOR

Recommended Posts

За удоволствие ли си говорим? Вчера изпитах мега удоволствие като се качвах към едно село с 85. Според host това не е възможно понеже карам само 90 коня кола, а той се качва трудно със 130 коня.. Но това е друга тема на разговор.

Не казваш тези 85 на каква скорост са...

Къде това...знам ли го мястото и ако е наблизо ще ми е любопитно да опитам с моите 90 коня, тъй като бая наклон ще да е бил, за вдигнеш само 85...

Btw, точно преди спускането за Кърджали има едно мноооого дълго и стръмно изкачване, на което със старата кола едвам задържах 100 на 3-та (да не забравяме все пак и само 54-те й нещастни кончета :P ), докато с тази без проблем го катеря със 140 на 5-та....та затова ми е интересно къде е качването към това село и за какъв наклон става дума... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 806
  • Created
  • Last Reply
За 400 метра са много, даже адски много. При положение, че и в Корси вече се слагат ЛЕТ двигатели от Опел. Все пак говорим за коли, поне аз де, дето са по-постижими и за обикновен човек, а не някой дето има 6 еднакви цифри в номера ;)

 

Пък и идеята на Мускала беше за дръпка....така, че новото автомобилостроене не ме грее. За сега е една химера :):)

 

Гледам, че четеш тунинг.бг. Та там един асеновградчанин ли беше се хвали, че със кола 103 коня(Ровър) е дръпнал 525 автоматик бензин. Дали е истина - НЕ ЗНАМ. Има и клип - дали обаче не е наговорена ситуация и дали баварията е 525 - ПАК НЕ ЗНАМ ;). Така, че 1700 кила са си 2 коли като мойта почти :)

 

 

Животът не е само 400 метра ;) Има и след 400те метра още път :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Не казваш тези 85 на каква скорост са...

Къде това...знам ли го мястото и ако е наблизо ще ми е любопитно да опитам с моите 90 коня, тъй като бая наклон ще да е бил, за вдигнеш само 85...

Hardcore завои и 500 кг. отгоре в колата. Аз имам вяра в Аудито и за това го пусках... На 4та се качвах с педал до ламарина като на много hardcore завоите включвах 3та. Но нямаше грам трафик и можех да сеча завоите.... Иначе предполагам - 50 макс.

Link to comment
Share on other sites

Виж ся, колкото и да ми върви колата и каквато и кола да си взема ако реши някой с москвич да се дърпа с мен ще поискам да видя колко го е мод-нал ей тъй от любопитство. И не съм много сигурен че въпросния москрич с какъвто и да е двигател би успял да дръпне някоя сериозна спортна кола заради много други неща ако щеш и аеродинамичната форма (говоря за коли 400hp и нагоре). Преди време гледах на панаира един Ягуар - колкото беше колата малко повече отпред беше двигатела и така беше натъпкано всичко че имаше максимум по 2-3 пръста разстояние между нещата но не можеше да се бръкне с ръка вътре.

Link to comment
Share on other sites

Животът не е само 400 метра ;) Има и след 400те метра още път :lol: :lol:

 

Да. Само, че точно за 402 метра идеше реч. Никой не се бяга на магистрала, на планинско, на конуси и т.н. Дистанцията е 402 метра. А за там не ти трябва клима и кола за 500 000. В смисъл тя ще стане толкова ако си "риъл про", че може и да ги мине. Говорим за обикновена "махленска гонка", в която килцата си има гооооолямо значение.

Link to comment
Share on other sites

Тука пак съм цитиран и ми се слагат повечко неща в устенцата от колкото съм казал.85 к.с. ама как се доставят и какъв пакет?"килцата" н са най-важни, важно е цялото съотношение к.с./тон,Там е магията.

Link to comment
Share on other sites

1. Да карам сам - когато има други хора в колата, винаги имам едно на ум за безопасността им и не мога да се съсредоточа върху удоволствието от карането :)

2. Да карам в познат район - когато съм на непознато ми е леко напрегнато.

3. Силна музика - нещо като Arch Enemy, System of a Down, Psyclon Nine и др.

4. Докато си карам спокойно с 40-50 - рязко газ до дупка за секунда-две - дори смешната Ланчия реве злобно в такива случаи.

5. Last, but not least - скорост. Дори при 120 усещам как ми се вдига адреналинът. Ще ми се да мина 200, ама а) дал съм обещание да не карам бързо; б) няма техническа възможност за достигане на такива висоти :).

Link to comment
Share on other sites

4. Докато си карам спокойно с 40-50 - рязко газ до дупка за секунда-две - дори смешната Ланчия реве злобно в такива случаи.

 

Някои коли започват да реват "преди да натиснеш газта", други по-нови коли чакат секунда две, да се убедят, че "бабата" зад волана наистина го иска сега :P

Link to comment
Share on other sites

Някои коли започват да реват "преди да натиснеш газта", други по-нови коли чакат секунда две, да се убедят, че "бабата" зад волана наистина го иска сега :P

 

 

Що за тъпо мнение?!

Link to comment
Share on other sites

Бънди има известно право...с всичките тези системи и екстри, които следят 100 пъти в секунда какво става с автомобила, напълно е възможно в завой компютърът да ти забави двойно скоростта, мислейки че автомобилът поднася неконтролируемо...тракшън контрола също ограничава превъртането при рязка газ...а и все пак преди да запалиш автомобила, все още не са въвели задължителното логване с данни - да напишеш кой си (мъж или жена), на колко години си и имаш ли опит зад волана. :P

Link to comment
Share on other sites

Бънди има известно право...с всичките тези системи и екстри, които следят 100 пъти в секунда какво става с автомобила, напълно е възможно в завой компютърът да ти забави двойно скоростта, мислейки че автомобилът поднася неконтролируемо...тракшън контрола също ограничава превъртането при рязка газ...а и все пак преди да запалиш автомобила, все още не са въвели задължителното логване с данни - да напишеш кой си (мъж или жена), на колко години си и имаш ли опит зад волана. :P

 

 

 

Ти изкара тракшън контрола еб*ти първобитната система...

 

Ако караш с 50 и дадеш пълна газ - да тракшъна може да се включи, ако колата ти е 400 коня(примерно)

Link to comment
Share on other sites

Разбира се :) Не знам колко коли си карал, но представи си, че като натиснеш газта с 1-2 см надолу и колата мигновено ускорява пропорционално на натискането - това е спортна настройка на ЕКУ. Но 99% от масовите коли не го правят защото трябва да се елиминират грешките на масовите шофьори. А да натиснеш педала от раз до долу и веднага да завърти - много малко коли го позволяват. Аз затова харесвам старите коли ;)

Link to comment
Share on other sites

Разбира се :) Не знам колко коли си карал, но представи си, че като натиснеш газта с 1-2 см надолу и колата мигновено ускорява пропорционално на натискането - това е спортна настройка на ЕКУ. Но 99% от масовите коли не го правят защото трябва да се елиминират грешките на масовите шофьори. А да натиснеш педала от раз до долу и веднага да завърти - много малко коли го позволяват. Аз затова харесвам старите коли ;)

 

 

Прав си, нямам кой знае колко опит с нови коли.

Карал съм следните варианти:

 

Дизел:

Ръчна и автоматична скоростна кутия - и в съответните им варианти с 4х4

 

Бензините същата комбинация без 4х4...

 

 

Дизел с ръчна скоростна кутия с пълна газ не си иска гумите на първа, а в движение като дадеш газ си даваш газ... - 122 коня

 

Автоматикът същата работа, просто ако натиснеш прекалено надолу педала се включва kick-down.

 

При бензините си е абсолютно същото.

 

 

Явно все съм попадал на коли от 1% дето казваш :D

 

 

 

P.S. Сега се сетих, че съм карал едно дизелче, дето като си караш с 80 и натиснеш педала на газта до долу... след 1-2 секунди колата реагира... че е подминала 130 :D

Link to comment
Share on other sites

Последния Мустанг ГТ (2007) са го правили точно за американски баби. Така и не успях да завъртя гуми с него, а никъде няма копче за изключване на трекшъна

Link to comment
Share on other sites

Аз затова харесвам старите коли ;)

...и тия с копчетата за изключване на съответните системи. :bgrin:

 

Между другото някой ще ходи ли утре на Калояново? Ония от "Тунинг.бг" ще ходят май на "свободно каране"...аз смятам да прескоча, но вероятно няма да карам, че имам 1-2 неща за смяна по колата...а може и да покарам малко, знам ли...сигурно ще се изкуша както винаги. :bgrin:

 

(Off) Доста време не бях ползвал колата и днес трябваше да ходя към Тракия. Като пробвах да запаля се оказа, че акумулаторът се беше разредил от оставен включен консуматор явно... Не знам бъг ли е или не, но още когато си взимах колата ми направи впечатление, че при изгасен двигател и светлини, ако лостът за мигачите е забравен в някое включено положение - остават светнати респ. левите или десните габарити...което е доста гадно, защото посред бял ден не винаги може да видиш какво е останало да свети. Сигурно така е станало и в този случай...сега го зареждам, за да имам ток за утре. ;)

Link to comment
Share on other sites

...и тия с копчетата за изключване на съответните системи. :bgrin:

 

Между другото някой ще ходи ли утре на Калояново? Ония от "Тунинг.бг" ще ходят май на "свободно каране"...аз смятам да прескоча, но вероятно няма да карам, че имам 1-2 неща за смяна по колата...а може и да покарам малко, знам ли...сигурно ще се изкуша както винаги. :bgrin:

 

(Off) Доста време не бях ползвал колата и днес трябваше да ходя към Тракия. Като пробвах да запаля се оказа, че акумулаторът се беше разредил от оставен включен консуматор явно... Не знам бъг ли е или не, но още когато си взимах колата ми направи впечатление, че при изгасен двигател и светлини, ако лостът за мигачите е забравен в някое включено положение - остават светнати респ. левите или десните габарити...което е доста гадно, защото посред бял ден не винаги може да видиш какво е останало да свети. Сигурно така е станало и в този случай...сега го зареждам, за да имам ток за утре. ;)

Не, не е бъг! Съвсем фабрична хава си е. Като си оставиш колата нощно време на улицата да си включиш предупредителни светлини, повечето коли след 85г. си я имат тази опция.

 

Ред. Хаха Чефо надцаках те..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

...и тия с копчетата за изключване на съответните системи. :bgrin:

 

Между другото някой ще ходи ли утре на Калояново? Ония от "Тунинг.бг" ще ходят май на "свободно каране"...аз смятам да прескоча, но вероятно няма да карам, че имам 1-2 неща за смяна по колата...а може и да покарам малко, знам ли...сигурно ще се изкуша както винаги. :bgrin:

 

(Off) Доста време не бях ползвал колата и днес трябваше да ходя към Тракия. Като пробвах да запаля се оказа, че акумулаторът се беше разредил от оставен включен консуматор явно... Не знам бъг ли е или не, но още когато си взимах колата ми направи впечатление, че при изгасен двигател и светлини, ако лостът за мигачите е забравен в някое включено положение - остават светнати респ. левите или десните габарити...което е доста гадно, защото посред бял ден не винаги може да видиш какво е останало да свети. Сигурно така е станало и в този случай...сега го зареждам, за да имам ток за утре. ;)

 

Не е бъг. Ако е тъмно и си спрял на неосветен участък може да го ползваш, за да укаже габаратита на колата. Ако си вдясно - пускаш за ляв мигач и те така ;)

Link to comment
Share on other sites

За какво по дяволите ми е тази "екстра"...ако съм на неосветено, значи ще съм си пуснал габаритите или ако имам проблем с тях - аварийните....ами за светлото някой помислил ли е как ще го забележа...или трябва преди да излезна от колата, тепърва да си създавам още един навик - проверка дали лостчето за мигачите е в средно положение... ;)

Link to comment
Share on other sites

За какво по дяволите ми е тази "екстра"...ако съм на неосветено, значи ще съм си пуснал габаритите или ако имам проблем с тях - аварийните....ами за светлото някой помислил ли е как ще го забележа...или трябва преди да излезна от колата, тепърва да си създавам още един навик - проверка дали лостчето за мигачите е в средно положение... ;)

 

може да те няма за 10, 15 минути да речем...........

Link to comment
Share on other sites

За какво по дяволите ми е тази "екстра"...ако съм на неосветено, значи ще съм си пуснал габаритите или ако имам проблем с тях - аварийните....ами за светлото някой помислил ли е как ще го забележа...или трябва преди да излезна от колата, тепърва да си създавам още един навик - проверка дали лостчето за мигачите е в средно положение... ;)

Просто направи както направих аз ...купи си зумър (една противна пищялка) от някоя бензиностанция и го вържи към мигачите и фаровете .. в момента в който отвориш вратата и си забравил нещо , ще бъдеш уведомен с поздрав , ама не от радиото :D

Link to comment
Share on other sites

Просто направи както направих аз ...купи си зумър (една противна пищялка) от някоя бензиностанция и го вържи към мигачите и фаровете...

Искаш да кажеш, че при всяко включване на мигачите или фаровете ще ми пищи зумера :confused :confused ...Не, мерси.... ;)

Всъщност сега като се замисля...да - на теб тоя зумер вероятно не ти пречи, тъй като всичко, което свети, мига, свири, бучи и вдига някакъв шум в Голфа се явява като екстра, вдигаща количетвото магарета. :lol:

 

Не се засягай от майтапа, а кажи утре няма ли да те видя на Калояново, за да ми демонстрираш малко умения? :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...