Jump to content
BulForum.com

Удоволствие от шофирането...


INCINERATOR

Recommended Posts

Просто обичам да карам... всякак ! :) А едно Е320 CDI може наистина всякак да се кара.

Бате недей са изтъква де(и по-убави сме виждали/карали и караме де)...плииз

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 806
  • Created
  • Last Reply
Само с една забележка - не карай плътно зад него, а на 150-200 метра. Винаги ще се усети дали има полиция, дори и да го изтърват 100% ще натисне спирачки като ги види. Освен това рускуваш някой да не те види ако си много близко и да започне да изпреварва след като мине първия и да го треснеш отзад

 

което ми напомня днеска един какви майни ми тегли , карам си към Пловдив по магистралата нямаше никакво движение карах 160-170 когато радара ми изпиука че са ме засекли бях в лявата лента и видях как полиця се опитва да пресече дясната и да ме спре , да ама до мене имаше един с едно микробусче чукнах спирачките и му се закачих диагонално зад него и тъпия полицай нямаше как да ме спре само видях кви майни ми тегли в задното огледало :lol:

 

 

иначе аз дистанцията я спазвам винаги особено при високи скорости , тва беше първото нещо на което ме научи баща ми още преди да почна курсовете........

иначе определено обичам да карам бързо и аз като всичките извънградско само че през деня , през ноща много ми се натоварвач очите и всичко ми се слива , иначе любимо място за каране ми е шипка или троян - кърнаре , направо умирам да карам там , ако някой ден стана много много богат ще си купя прохода шипка и ще си го застворя да си карам само аз за "сухи" тренировки :lol:

Link to comment
Share on other sites

Като каза за дистанцията - Страшно ме кефеше да караме с 200+ по магистралата на 5 метра един зад друг с един приятел. Ама вече го няма, д'еба живота. Големи маскари бяхме навремето, аз сега на младежите чета морал :lol: (това пазу да не го чете)

Link to comment
Share on other sites

AlBundy , като стана въпрос за простотии сме се движели 3 коли с скорост 200+ на общо разстояние 2 метра между 3-те коли, ама тва лудите години като карах спортен автомобил...200 км/ч в тунела на центъра също не е похвално...

Link to comment
Share on other sites

моторите няма да ги коментираме там си е друга бира и аз съм фучал известно време ама после ми дойде акъла , вярно ся като чуя да мине някой пистак покрай мене и ми става едно такова странно .... ма все разума надделява и не си взимам , скоро дори бях капарирал едно к7 ама пак разума надделя и доплатих за атв......

Link to comment
Share on other sites

AlBundy , като стана въпрос за простотии сме се движели 3 коли с скорост 200+ на общо разстояние 2 метра между 3-те коли, ама тва лудите години като карах спортен автомобил...200 км/ч в тунела на центъра също не е похвално...

 

че ти си 87.....колко стаж, та спортни, та лимузини.......а 747 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

моторите няма да ги коментираме там си е друга бира и аз съм фучал известно време ама после ми дойде акъла , вярно ся като чуя да мине някой пистак покрай мене и ми става едно такова странно .... ма все разума надделява и не си взимам , скоро дори бях капарирал едно к7 ама пак разума надделя и доплатих за атв......

 

 

Мен ми беше минало по едно време. Ама чувството е същото все едно стар изнемощял вълк го е хванал някой трапер на синджир си топли кучката и полувълчето, а младите вълци на глутница овършават гората :pirate

Истината е, че мен ме хвана страх след 10-тина години безумия. Ей така една вечер се замислих за всички змейки със 160 в задръстванията и на другия ден пуснах обява да продавам. Това беше 93та година май. От тогава - миналата година се качих за първи път на скутерче 50 куб., но си мисля, че вече съм готов :ghost

Link to comment
Share on other sites

аз се кефа, когато карам на магистрала през деня, също ми прави кеф да карам по непознати места, а най-много мразя да карам в трафик с ръчни скорости

Link to comment
Share on other sites

Абе имаше хубави коли навремето за каране. Сега поскъпнаха нещо :) А за мотори да не се сещам, че ми се разтреперват коленете

 

Не че едно време е имало хубави коли, сега да не би да няма... до годините си е работата. Един младеж набор '91 кара 745Li, да не говорим, че и R1 също кара доста добре. Тъй че - годините там е ключа ;) .

Link to comment
Share on other sites

Абе годините...особено ако се върнем още по-назад във времето, колите....ако щеш и евтиния бензин (Бънди помни времето, когато литърът беше 30 ст....че и по-малко)...всичко си има значение. Като си спомня едно време с жена ми (тогава още не се бяхме "бракували" :P ), излизаме с колата до заведението на 4-ти километър (по онова време беше само едно всеизвестно заведение :P )...та излизаме и по пътя няк'ви двама стопаджии махат. Спирам аз и ги питам - "За къде сте?". "За София..." ми отговарят. Ние с жена ми се споглеждаме за 2 секунди и на третата и двамата в един глас казваме: "Е ми...и ние сме за София.". :D После се оказа, че с още двама техни приятели се разделили на двойки и се хванали на бас коя двойка първа ще стигне в София..."Оооо....така ли, няма проблем - считайте, че басът сте го спечелили..." :devil .

Ама друго време беше....човек не бачкаше постоянно, гледайки да изкара пари откъдето и да е, както сега - тогава и пари да си имаш, нямаше много неща, които можеше да си купиш - за апартамент се чакаше с години, за кола - също...билетчето за градския транспорт беше 4...6 ст. (в зависимост кои години визирам), киловат дневен ток беше 3 ст., а нощния - 1.5 ст., бензинът беше безумно евтин, нафтата - още по-безумно евтина.....въобще едно спокойствие цареше....айде спирам дотук, че бая офтопик спретнах...

Link to comment
Share on other sites

Освен това имаше едно време, дето всички яки коли бяха по 10000 марки. Купуваш караш продаваш, все си е 10К независимо дали е 500Е или М3. За моралистите - спокойно, загнилите капиталисти застрахователи плащаха :lol:

Link to comment
Share on other sites

Освен това имаше едно време, дето всички яки коли бяха по 10000 марки. Купуваш караш продаваш, все си е 10К независимо дали е 500Е или М3. За моралистите - спокойно, загнилите капиталисти застрахователи плащаха :lol:

 

Това звучи приятно и утопично чак.

Link to comment
Share on other sites

Мидекс, тогава живяхме по правилото: Изи кам, изи гоу

Хванахме момента, яхнахме метлата и живяхме. Колко пари сме потрошили... Важното е, че оцеляхме и и сега има ;) Защото често срещам познати муцуни (вече не мога да ги нарека мутри), дето работят по строежи, други вече не се знаят на кой свят живеят. И децата да са живи и здрави. На моя съм му направил вноска за БМВ, дано излезе докато порасне :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Rumbata

Мразя да карам кола. Ако има възможност да НЕ карам винаги я използвам....

Загуба на време причинено от необходимоста. Последните 2-3 години минавам не повече от 100-на км на месец - има далеч по-приятни начини за приятно изкарване на времето :P

Имам 16 турнета до Скандинавия което х 2 = 32 пъти минаване на разстояние от 3000 км, което значи поне 10 митници само в една посока, а къф съм го ял по пътищата - роман мога да напиша, да не говорим за нощните преходи там по 1000 км. на сняг и лед в Норвегия, Швеция, или Финландия с натоварен до пръскане микробус.....абе не ставам за професионален driver, надявам се, че ме разбирате....

Link to comment
Share on other sites

На моя съм му направил вноска за БМВ, дано излезе докато порасне :lol:

Колко стана вноската за М6 - 1600 лв? Щото за ладичките беше 1500 та... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Мен най-голям кеф до сега два пъти (бахти албанеца :wacko: ) Единия на Калояново цял ден с мойта кола, другия 06:00 часа сутринта в неделя и няма жив човек по улиците ,няма коли ,единствено бакшиши спряли и къртат след нощна смяна. Тогава кво каране пада градско :love Колената ми омекнаха от кеф ...

Link to comment
Share on other sites

E тогава да бях живял ... с една ладичка 1500 , щях да стана състезател :)

 

Кими Райконен баш с Лада е тръгнал по пътя си към Ф1. ;).

 

Колко стана вноската за М6 - 1600 лв? Щото за ладичките беше 1500 та... :lol:

 

Майтапиш се, ама разправят, че в щатите бая е паднала вноската дори за 335и

Link to comment
Share on other sites

Guest Rumbata
Колко стана вноската за М6 - 1600 лв? Щото за ладичките беше 1500 та... :lol:

през 80-те в чужбина като кажех, че за кола в Б-я се чака по 15 год. хората казваха - това някакъв специален модел по поръчка ли е :lol:

Link to comment
Share on other sites

Колко стана вноската за М6 - 1600 лв? Щото за ладичките беше 1500 та... :lol:

 

Майната им на парите сега. Номера е да не фалира завода в Мюнхен след 10 години и да ми кажат да пия една студена вода за обезлихвените пари дето съм дал вноска сега :angry:

 

....абе не ставам за професионален driver, надявам се, че ме разбирате....

да си беше признал, че си прост музикант да не ти търсим :lol:

Link to comment
Share on other sites

през 80-те в чужбина като кажех, че за кола в Б-я се чака по 15 год. хората казваха - това някакъв специален модел по поръчка ли е :lol:

Не си прав...за трабант се чакаше по-малко... :P ...а и за другото не си далеч от истината - тогава имаше толкова много ръчен труд в соц-автомобилите, че всеки екземпляр беше строго издивидуален, в зависимост от това дали е правен през седмицата, в петък вечер или в понеделник сутрин...както и след дълги официални празници...icon_pidu.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Rumbata
Майната им на парите сега. Номера е да не фалира завода в Мюнхен след 10 години и да ми кажат да пия една студена вода за обезлихвените пари дето съм дал вноска сега :angry:

да си беше признал, че си прост музикант да не ти търсим :lol:

признавам си, а за "умните" шофьори Сталин беше казал една много точна приказка :P

Link to comment
Share on other sites

и аз съм от простите, не го знам този Сталин какъв е, още по малко какво е бил казал

 

Ама верно всеки уважаващ себе си щофьор на автобус имаше една малка черно бяла снимчица на Сталин, горе в дясно на видийка закачена. Все така бяха, особено на !авдарите

 

сорри пиша на тъмно на немска клавиятура - фонетик

Link to comment
Share on other sites

Guest Rumbata
Не си прав...за трабант се чакаше по-малко... :P ...а и за другото не си далеч от истината - тогава имаше толкова много ръчен труд в соц-автомобилите, че всеки екземпляр беше строго издивидуален, в зависимост от това дали е правен през седмицата, в петък вечер или в понеделник сутрин...както и след дълги официални празници...icon_pidu.gif

прав си, придружавах един приятел с новата ми Лада (купена от Корекома за 2600$) да си вземе Трабанта който чакаше 5 год, отидохме в Мототехника, чакахме 5 часа и накрая - успех - той имаше чисто нов кашон :lol: нафиркахме се и в 2ч през нощта излязохме да го пробваме по улиците на П-в - голяма машина - страхотна резачка :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...