Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

За 2010-та Ягуар пускат флагмана си XJ.

http://www.autoblog.com/2009/07/09/2010-ja...ys-new-big-cat/

 

Пропускам лиготиите, най-важното:

 

Най-бързия и скъп възможен XJ -

XJL (L-дълга база) Supercharged (V8).

Цена - 115 хил. долара (за САЩ) /сравнение с 7-цата на БМВ 750Li в България е 208 хил. лева, Джаг-а по сегашния курс малко над 160 хил. лева)

0-100 за 4.7 секунди

 

Дали има нужда от коментар?

S8

0-100 за 5.7

цена - почти 118 хил. долара

 

S65 AMG

0-100 за 4.6

цена - започва над 185 хил. евра

 

2009 Maserati Quattroporte Sport GT S

0-100 за 5.1

цена - над 138 хил. долара

 

2010 Porsche Panamera Turbo

0-100 за 4.3 (не е ясно дали е точно толкова, няма официална информация)

цена - над 136 хил. долара

 

(всички посочени цени са базови :) )

Link to comment
Share on other sites

Супер е ягуара, само задницата нещо не ме кефи особено, по-точно стоповете :)

 

Мен пък именно те ме кефят много. Тия дни даже се радвах пред тримона на едно "котенце" от по-стандартните модели но с бяла кожа и всички екстри.

Link to comment
Share on other sites

Коригирахме ;)

За 2010-та Ягуар пускат флагмана си XJ.

http://www.autoblog.com/2009/07/09/2010-ja...ys-new-big-cat/

 

Пропускам лиготиите, най-важното:

 

Най-бързия и скъп възможен XJ -

XJL (L-дълга база) Supercharged (V8).

Цена - 115 хил. долара (за САЩ) /сравнение с 7-цата на БМВ 750Li в България е 208 хил. лева, Джаг-а по сегашния курс малко над 160 хил. лева)

0-100 за 4.7 секунди

 

Дали има нужда от коментар?

S8

0-100 за 5.7

цена - почти 118 хил. долара

 

S65 AMG

0-100 за 4.6

цена - започва над 185 хил. евра

 

2009 Maserati Quattroporte Sport GT S

0-100 за 5.1

цена - над 138 хил. долара

 

2010 Porsche Panamera Turbo

0-100 за 4.3 (не е ясно дали е точно толкова, няма официална информация)

цена - над 136 хил. долара

 

(всички посочени цени са базови :) )

 

___________________________

 

А Даймлер днес са продали 4% от Тесла на инвест. фонд от Средния Изток :) арабите (Aabar Investments от Абу Даби) вече почват да се сещат.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

BMW потвърдиха информацията, че се очаква възобновяване предлагането на 4-ри цилиндрови агрегати на сев. американския пазар.Това е в контекста на повишено търсене на иконимични автомобили, най-вероятно от тези двигатели ще се възползват 1-ва и 3-та серия, както и Х1 и Х3 (аналогично на европейския пазар).Все още няма официални данни за характеристиките с които ще са двигателите.

 

Това на фона обявяването на 4-ри цилиндрова гама EcoBoos (с принудително пълнене чрез турбо) бензинови двигатели от Форд (към момента най-големия производител на автомобили от САЩ) за 2010г.Потвърдено е, че 2.0 агрегата може да постигне 230 к.с. и 311 Nm. Агрегата се очаква да захранва моделите Fusion, F-150, Mustang и Fiesta.Той е основна част от стратегията на Форд за покриване на новите стандарти за разход на гориво и предвиждат поведение на v6 агрегат от новия си двигател, съчетано с разход от приблизително 6 литра на 100 км пробег.

Тези двигатели ще бъдат предлагани също от 2010г. с DCT автоматичните скоростни кутии на Форд (същия принцип като DSG) с двоен съединител.

 

Припомням, че вече пуснатия на пазара 3.5 v6 агрегат на Форд има следните х-ки:

 

Мощност: 355 к.с. при 5700 оборота

Вътящ момент: ~ 474 Nm в диапазона 1500-5250 оборота

Разход на гориво: ~ 11 литра на 100 км (теста е независим, проведен от Autoblog.com )

Link to comment
Share on other sites

Порше и Фолксваген се обединиха

 

Дата: 2009-07-23 13:44:49

 

 

Германският производител на спортни автомобили Порше днес откри пътя за създаването на интегрирана групировка със сънародника си Фолксваген и благодари на силно оспорвания си директор Велделин Видекинг в края на маратонско заседание на Надзорния съвет, предаде АФП.

 

Дванайсетте членове на контролния орган на компанията започнаха разисквания по темата снощи в Щутгарт и заседаваха цяла нощ. Съветът даде зелена улица за финализиране на разговорите за участие в капитала на Порше на емирството Катар, както и за увеличаване на капитала на фирмата с 5 милиарда евро.

 

 

Целта на тези стъпки е ясно изразена в комюникето: "Да се поставят основите за създаване на интегрирана автомобилостроителна групировка между Порше и Фолксваген", в която създателите на купето 911 ще притежават 51% от капитала. Двете решения трябва да позволят на първо време на Порше да погаси макар и само отчасти своите дългове от около 10 милиарда евро.

 

 

Тези мерки бяха защитавани от Венделин Видекинг, но в същото време подпечатват провала на неговата стратегия за поемане на пълния контрол върху Фолксваген. Така рано тази сутрин Порше логично съобщи за оставката на Видекинг и на финансовия директор Холгер Хертер, които ще получат срещу оттеглянето си съответно 50 и 12,5 милиона евро. Над половината от компенсацията си Видекинг ще вложи в благородна кауза - за подпомагане на работниците и служителите на Порше и на нуждаещи се възрастни журналисти.

 

 

Позициите на Видекинг бяха станали неудържими. От няколко месеца Порше и Фолксваген водеха междукланова война, а в същото време бушуваше война в самата милиардерска фамилия Порше-Пиех, която притежава 100% от капитала на фирмата Порше. Председателят на Надзорния съвет на Фолксваген Фердинанд Пиех, внук на създателя на прочутата "Костенурка" Фердинанд Порше, беше "вдигнал мерника" на Венделин Видекинг. Те бяха на противоположни мнения за структурата на общата група – Видекинг мечтаеше да погълне Фолксваген и направи всичко възможно да запази независимата позиция на Порше, докато Пиех държеше на обратното - интегриране на луксозните спортни коли във Фолксваген.

 

 

Така първоначално Порше трябваше да поеме пълния контрол върху Фолксваген, като вземе 75% от капитала. През май обаче производителят на луксозни коли трябваше да се примири с провала на фона на финансовата криза и спада на продажбите на автомобилния пазар.

 

 

Остават обаче висящи въпроси. Първо, в кое ще участва Катар – във Фолксваген или в интегрираната група? И, второ, Фолксваген ще поеме ли производството на автомобили от Порше, което би било неговият десети модел и за което се бори Пиех? Днес ще заседава Надзорния съвет на Фолксваген и може би ще се очертаят някои отговори.

 

 

Източник: БГНЕС / Снимка: ЕРА

Link to comment
Share on other sites

...Припомням, че вече пуснатия на пазара 3.5 v6 агрегат на Форд има следните х-ки:

 

Мощност: 355 к.с. при 5700 оборота

Вътящ момент: ~ 474 Nm в диапазона 1500-5250 оборота

Разход на гориво: ~ 11 литра на 100 км (теста е независим, проведен от Autoblog.com )

 

Това в болда ми е детската мечта, почти. Само се надявам по-скоро да се появят по автосалоните. Форд са си Форд, въпреки че произвеждат масови автомобили, явно имат добре финансиран иновационен отдел.

Само не знам какво ще стане по пътищата..., но поне в темата за "с колко най-много км. в час сте управлявали автомобил" ще има свежи попълнения... от оцелелите. ;)

Link to comment
Share on other sites

Явно за това става дума.

 

До, но влез през официалния сайт на Ферари. Има и анимацийки. Много е яко. И аз имах някви проблеми първия път като пробвах.

 

Ако наистина стигне 100-те километра за под 3.4 секунди ще нарисувам емблемата на бугати на стената ми и ще я зачеркна с чер' спрей :laughing:

 

Те така се прави атмосферка, а не тюфлеците на АМГ по 10 тона с по емнайсе турбини и бавни като бабички :):):)

Link to comment
Share on other sites

До, но влез през официалния сайт на Ферари. Има и анимацийки. Много е яко. И аз имах някви проблеми първия път като пробвах.

 

Ако наистина стигне 100-те километра за под 3.4 секунди ще нарисувам емблемата на бугати на стената ми и ще я зачеркна с чер' спрей :laughing:

 

Те така се прави атмосферка, а не тюфлеците на АМГ по 10 тона с по емнайсе турбини и бавни като бабички :):):)

 

 

 

Не знам какво ти пречи Бугатито и АМГ-тата, те са си съвсем различен тип автомобили. Не всеки го кефи "твоят тип автомобили".

Link to comment
Share on other sites

Не знам какво ти пречи Бугатито и АМГ-тата, те са си съвсем различен тип автомобили. Не всеки го кефи "твоят тип автомобили".

 

хихих. :laughing: ..... V8 natural, W16 quadturbo, V12 biturbo - тюфлеци и то бавни. Не ми пречат грам. Как ще ми пречи нещо дето става за смях? :wacko: :confused

 

Ferrari-то е с 400 кила повече от мойта кола, а другите две с по тон и малко :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Интересното е, че въпреки мощността и скоростта, не харчи ЧАК толкова много :o.

Не харчи даже хич...то моята малолитражка в момента като я понастъпя го докарва то този разход. :woot

Link to comment
Share on other sites

хихих. :laughing: ..... V8 natural, W16 quadturbo, V12 biturbo - тюфлеци и то бавни. Не ми пречат грам. Как ще ми пречи нещо дето става за смях? :wacko: :confused

 

Ferrari-то е с 400 кила повече от мойта кола, а другите две с по тон и малко :laughing:

 

 

 

И как става за смях по-точно?

Link to comment
Share on other sites

провери цифрите - те говорят повече ;)

 

В момента логиката ти е много детинска. Спирам да споря по тая тема, защото е ясно, че не може да се излезе на глава с теб.

Link to comment
Share on other sites

В момента логиката ти е много детинска. Спирам да споря по тая тема, защото е ясно, че не може да се излезе на глава с теб.

Пробвай с нещо друго, това оправдание не върви. Кранк поне изкара гаражните спортисти :laughing: . Опитай с "урагана".....ама той пък беше тунингче, бях забравил :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Айде стига осирахте темата, де!Тъпо е!Тъкмо имаше малко по-информационен вид и вие я оплескахте тотално, ще си коментираме в "общата" тема за коли...стига "повече", както казва сестра ми!!!

Link to comment
Share on other sites

Айде стига осирахте темата, де!Тъпо е!Тъкмо имаше малко по-информационен вид и вие я оплескахте тотално, ще си коментираме в "общата" тема за коли...стига "повече", както казва сестра ми!!!

 

 

 

Ето ти малко информациика :laughing:

Информация в размер на 65 страници за BMW 760i и 760Li:

http://www.7post.com/goodiesforyou/760.pdf

 

Най-новото официално видео:

http://vimeo.com/5777096

 

 

----------------------------

 

 

2380 килограмово БМВ подминава Maserati GranTurismo S

Х5 М ускорява от 0 до 100 за 4,7 в сравнение постижението на Мазерати - 4,9 сек.

 

Опс загубих линка.

Link to comment
Share on other sites

Приятна новина за Чефо: "Енцо" вдига конете от 650 на 800 (8500 об./мин.)...чудя се какво ли е усещането да караш кола със 780 Нм. :rolleyes:

 

ferrari-enzo-xx-by-e-1w.jpg

 

ferrari-enzo-xx-by-e-3w.jpg

 

 

Подробно: ТУК

Link to comment
Share on other sites

Каква ли притискаща сила може, да генерира дифузьора :):)

 

Иначе ...грация

 

Не е мерц... :(:( :):)

 

Иначе ето ви нещо СЕРИОЗНО. БМВ се отказва от Формула 1. Липсата на успехи и финансовата криза си казаха думата. http://www.bmw-sauber-f1.com/en/index.html...i%3D#/homepage/

 

Но хак да им е заради КЕРС-а. Който гледа, знае за какво говоря.

 

http://topsport.ibox.bg/news/id_1087030852 - на фона на продадените БМВ-та и Ферарита......... Радвам се за тима от Маранело, но от към финанси те са си били независими от време оно де.

 

Хонда се махнаха, за Тойота и Рено също има слухове. Дори Бриаторе уж искал да купи отбора за да го спаси. Имаше момент от време, в което И МЕРЦЕДЕС бяха дали заден ход.

Link to comment
Share on other sites

Приятна новина за Чефо: "Енцо" вдига конете от 650 на 800 (8500 об./мин.)...чудя се какво ли е усещането да караш кола със 780 Нм. :rolleyes:

 

 

Подробно: ТУК

С добавената мощност се оказва, че Edo Enzo XX ще може да ускорява до 100 км/ч със старт от място за само 32 секунди. Максималната скорост пък ще достига почти 380 км/ч.

 

 

 

Много тромави тия ферарита бе :laughing: поне максималната скорост компенсира :huh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...