INCINERATOR Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 Аз съм на мнение, че премахването на акциза е напълно нормална стъпка. Да чарджиш невероятно високи цени заради това, че някой вкарва мощен автомобил, който е почти сигурно, че ще бъде много по еко-съобразен от 90% от 15 годишните автомобили у нас си е идиотщина. До известна степен и дискриминация. Е, след като новината е 100% сигурна, купуването на следващата кола се отлага за началото на следващата година Сега ще те налазят 100 човека, че данъците трябва да се събират от богатите, а не от бедните. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 Въвеждането на еко акциз е полезно, най-вече за децата поради простия факт, че всякакви таралясници бълващи смърт като се движат има възможност да изчезнат( като им сервират 4 цифрена еко такса и готово ). Астматмата в последно време и алергиите стават все по-наболели проблеми при новородените и това не е от невероятния индустриален бум. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 Кое те навежда на мисълта, че волвото ти не е таралясник . Всяка една кола, която си е с катализатор си спазва нормите. Ти за какво говориш. За Чавдарите ли? То ако става за въпрос чак такива коли вече не се внасят. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 То те не се внасят, но подлежат на облагане с данък ако е екологичен той.Волвото не го знам колко замърсява трябва да се поинтересувам.Ако е толкова проблем, че замърсявам му слагам газ и падат с 30% ако помня правилно вредните газове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 GM рухна Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Шефът на Ferrari Амадео Фелиса (Amedeo Felisa) съобщи голямата новина. Ferrari ще пусне концепция на хибриден модел още преди края на тази година. Пред американското списание Car and Driver Фелиса казва: „Няма да бъде във Франкфурт, но много скоро след това, вероятно на някой от американските салони, ще покажем хибриден модел”. Преди няколко седмици станаха ясни редица патенти регистрирани от италианската фирма за хибриден автомобил, както и за турбодвигател. Най-вероятно хибридния модел на Ferrari ще бъде показан за първи път на изложението в Лос Анджелис през декември. Felisa поясни, че за да отговорят на много по-строгите изисквания за равнище на вредните емисии в Европа от 2014 г., Ferrari търси начини различни от тези, приложени при сегашните двигатели V8 и V12. Според него това ще стане с въвеждането на турбодвигатели, но с това няма да се промени специфичното чувство, което сега идва от двигателите на Ferrari. Наред с турбините, втората промяна ще дойде от използването на био гориво. „Електронното управление на двигателя (ECU) при модела California вече позволява използването на гориво E85”, казва Фелиса. Третото направление за намаляване на общите вредни емисии от моделите на Ferrari са хибридните модели, обясни Фелиса. Мъкааааа . Реве ми се Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Мъкааааа . Реве ми се Айдееее....сега чакаме и електричката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Атмосферките на Ферари ми бяха гордост Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Пич, понякога се излагаш.Честно.Били ти гордост...ся..., че те кефят ясно ама чак пък. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted June 10, 2009 Author Share Posted June 10, 2009 Айдееее....сега чакаме и електричката. Те ли бяха започнали като трактори или Ламборджини, не съм сигурен, но явно ще свършат като тролеи. ...или електрокари. Чефо, идвай да ти давам тоя ключодържател на Ферари, дето ти го обещах, че поне да ти останат спомени от това време. (Midex) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Те ли бяха започнали като трактори или Ламборджини, не съм сигурен, но явно ще свършат като тролеи. ...или електрокари. наистина не си . питай и ще ти бъде казано :):) Събирам всичко дето що има емблемата на Ферари. В момента ми липсва само КОЛА. Хихихиих. Мидекс(няма проблеми. Аз имах 3 ключодържателя. Единия директно от магазина им в Италия си го купих, ама го потурчих без да искам) Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Злобеенето ви в случая е доста забавно трактористите са Ламбо Ферари ги очаква светло бъдеще по начина по който работят за сега( не ми слагайте пост с оня руския милионер изгорялото 599 ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Че какво лошо има автопроизводителите да мислят за бъдещето си? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Тролей ферари.Време е вече.Със рекаро седалки вътре за бабките. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Астън Мартин Рапид http://cache-foo.jalopnik.com/gawker/asset...in-Rapide-2.JPG това е финален прототип. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 http://news.automedia.bg/read/7155.html Как така българите още не са се усетили да изкупуват тия коли Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Нямам търпение да видя показателите на новото Ф450. Очаква се новият F450 да има по-големи и изразителни отвори за въздух и много вероятно спирачна система регенерираща използваната кинетична енергия в електроенергия, така наречената Kinetic Energy Recovery System (KERS) използвана при F1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Разработка на Бенц относно безопасността, като основа е послужила S-Class Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Поздрав за Пазу и насоки за бъдещото модване на голфа му : Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Е те това е голфовата нирвана - да сложиш 700 коня на купе за разходка в парка. Освен това статията е неточна - Няма как с ви макс 250-290км./ч да е по-бърз от Вейрона, който по мой спомен успешно е каран с малко над 400км./ч. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Няма как с ви макс 250-290км./ч да е по-бърз от Вейрона, който по мой спомен успешно е каран с малко над 400км./ч. Имат предвид само ускорението от 0 до 100... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Да, пак съм чел по диагонал И въпреки това по-доброто ускорение не го прави по-бърз, а по-пъргав. Все едно да кажеш, че някое Рено Клио е по-бързо от Кайен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Въпрос на уточнение.От 0-100 си е точно по-бърз.Като крайна скорост е по-бавен.Все тая.По-пъргав означава за мен да свива Вейрон-а на сърмички при междинните ускорения или т.н. "еластичност" на двигателя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 На Нюрба ли беше един Лотус(СТОК) се подиграва с Вейрон(адското недоразумение). Жалко, че имаше дълги прави та да навакса тва посмешище Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Еми то с Вейрона на всяка писта с прави по-малки от 350м става грозно за мистър Грух. ____________________________ Дам за това той не трябва да се слага в категорията на F1, Enzo, Zonda и т.н. той си е GT.Различен му е замисъла. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.