Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

90% срив в печалбите на BMW

 

DeltaNews - 12 Март 2009, 16:17

 

Немският автомобилен гигант BMW отчете 89.5% срив в печалба си за 2008 г., пише АФП. Печалбата на компанията е спаднала на 330 млн. евро, като по предварителните прогнози на анализатори от Dow Jones Newswires бяха за спад от поне 1 млрд. евро.

Колапсът в печалбите на BMW и до повевтиняване на акциите на компанията. Книжата на автомобилния гигант се търгуват със 7.61% или 21.21 евро по-малко. BMW понесе загуби от 2.423 млрд. евро, заради слабия пазар на нови и употребявани автомобили, загубите по кредити и разходите по персонала.

Сигнали

Компанията беше заложила малкия спортен модел Z4, който той не успя да оправдае очакванията на клиентите и да повиши продажбите.Моделът донесе 4.3% спад в общия обем продажби на компанията.

В бъдеще

Друг проблем, които стои пред BMW и останалите автопроизводители е екологията. Изискванията за намаляване на вреднии емисии газове в атмсферата ще принуди автопроизводителя да замени големите двигатели с по-малки.

 

link

 

А това последното си е направо тъжно. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Моите уважения към авторите на статията, но да се прави цялостно заключение относно z4 толкова скоро след дебюта му несериозно.

 

Като сте споменатали горе Сааб, има един вариант на 9-5 който на междинните ускорения свива на малки сърмички всякакви спортисти, иначе е уникално смотан като кола( според всички тестове ), но ако ви изпадне оферта нищо не ви пречи да се радвате на физиономиите на разни 'батки' по магистралата като не могат да ви изпреварят :)

 

Нека погледнем малко по-глобално с...

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...mp;refer=europe

Link to comment
Share on other sites

90% срив в печалбите на BMW

 

DeltaNews - 12 Март 2009, 16:17

 

Немският автомобилен гигант BMW отчете 89.5% срив в печалба си за 2008 г., пише АФП. Печалбата на компанията е спаднала на 330 млн. евро, като по предварителните прогнози на анализатори от Dow Jones Newswires бяха за спад от поне 1 млрд. евро.

Колапсът в печалбите на BMW и до повевтиняване на акциите на компанията. Книжата на автомобилния гигант се търгуват със 7.61% или 21.21 евро по-малко. BMW понесе загуби от 2.423 млрд. евро, заради слабия пазар на нови и употребявани автомобили, загубите по кредити и разходите по персонала.

Сигнали

Компанията беше заложила малкия спортен модел Z4, който той не успя да оправдае очакванията на клиентите и да повиши продажбите.Моделът донесе 4.3% спад в общия обем продажби на компанията.

В бъдеще

Друг проблем, които стои пред BMW и останалите автопроизводители е екологията. Изискванията за намаляване на вреднии емисии газове в атмсферата ще принуди автопроизводителя да замени големите двигатели с по-малки.

 

link

 

А това последното си е направо тъжно. :angry:

 

 

Тая статия е супер тъпа.

 

Особено "ще принуди автопроизводителя да замени големите двигатели с по-малки.

Отдавна намалиха обемите за сметка на икономия и КПД.

 

А за екологията... БМВ пуснаха дизели с Евро 6 сертификат, като в момента навлиза Евро 5.

Link to comment
Share on other sites

Тая статия е супер тъпа.

 

Особено "ще принуди автопроизводителя да замени големите двигатели с по-малки.

Отдавна намалиха обемите за сметка на икономия и КПД.

 

А за екологията... БМВ пуснаха дизели с Евро 6 сертификат, като в момента навлиза Евро 5.

само не казвай, че са на печалба. Един пич в щатите ми каза, че толкова примамливи оферти правят - на границата на подаръка в сравнение с началото на 08-ма да речем ;)

Link to comment
Share on other sites

само не казвай, че са на печалба. Един пич в щатите ми каза, че толкова примамливи оферти правят - на границата на подаръка в сравнение с началото на 08-ма да речем ;)

 

:) На печалба са само Ферари и-и-и ъ-ъ-ъ... Хюндай.

 

И по темата:

 

Забрани за движение заради МОЛ Пловдив

13 март 2009 / Plovdiv24.com

Във връзка с откриването на МОЛ Пловдив, което е на 19 март, спирането и паркирането по улиците в района на търговския център е забранено, като нарушителите ще бъдат отстранявани принудително.

Вече са поставени новите ограничителни знаци по улица "Перущица" и булевард "Свобода". За репатрирането на автомобилите има поставени допълнителни табели. Шофьорите ще имат на разположение три дни гратисен период, за да свикнат с ограниченията. От началото на идната седмица наредбата влиза в сила, а на следващия ден започва и почистването на улиците около МОЛ Пловдив.

 

И малко данни за продажбите в Европа - обобщени:

 

Свободно падане на автомобила

Link to comment
Share on other sites

Тойота България прави финална разпродажба на Авенсис 2008г.

http://www.toyota.bg/Images/Avensis2008_tcm419-794882.pdf

Давам го ако някой има парички, не е лоша офертата.Мисля и че хората от форума ще ме подкрепят, че си е много хубава кола - пък и за тези пари.

 

На Королата е -18% отстъпката :)

http://www.toyota.bg/Images/Corolla_tcm419-475379.pdf

Link to comment
Share on other sites

Тойота България прави финална разпродажба на Авенсис 2008г.

http://www.toyota.bg/Images/Avensis2008_tcm419-794882.pdf

Давам го ако някой има парички, не е лоша офертата.Мисля и че хората от форума ще ме подкрепят, че си е много хубава кола - пък и за тези пари.

 

На Королата е -18% отстъпката :)

http://www.toyota.bg/Images/Corolla_tcm419-475379.pdf

 

Ааа бъркаш нещо... това са тамагочита, не може да са хубави коли :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eми тамагочи или не, за тая пара, толкова кола никой не предлага май сега.

 

_________________________________________

 

БМВ офиално вчера са дали инфо към медиите, че следващото М3 ще е със шест цилиндро агрегат( V6 или I6 не е ясно, но според специалисти ще е V6 ).От информацията става също ясно, че двигателя да е базиран на този в сегашния модел 335i.Потвърдено е, че увеличаване на мощността няма да има( при сегашния модел тя е 414 к.с. ).Също така е много вероятно M5 да премине от атмосферен( сегашната генерация, модела 2010 се очаква да е с twi-turbo V10 ) V10 към V6 или V8 с принудително пълнене.

Link to comment
Share on other sites

Eми тамагочи или не, за тая пара, толкова кола никой не предлага май сега.

 

_________________________________________

чети фолксваген таймс. размерите на джета и авенсис са сравними. екстрите на авенсис са повече, но пък цената на джета е по-ниска. аналогично е положението и при голф/аурис.

шкода октавия също може да се сравнява с авенсиса и като цена и като екстри.

тъй че тамагочито не е чак толкова извънредно тотално и абсолютно изгодно.

Link to comment
Share on other sites

Голф ~ Аурис

VW ~ Toyota

Първото горе-долу да...ама голямото голфче a.k.a. Джета, да е като Авенсис!?При това 105 к.с. срещу 150 предоставени от може би най-добрия 4 цилиндров дизелов агрегат с принудително пълнене до момента!?И при това всичките оферти на VW са с trendline ;) Така, че :)

Link to comment
Share on other sites

шкода октавия също може да се сравнява с авенсиса и като цена и като екстри.

 

SUPERB-a да, но октавия... може да я сравняваш с Корола но не и с Авенсис.

 

Като цени - 5000лв не са чак толкова малка разлика... отделно провери какви екстри има Джетата и още колко трябва да доплатиш за да получиш същите като на Авенсис.

 

Само не знам какви отстъпки правят VW в момента защото със сигурност правят всички само и само да продадат нещо...

 

Авенсис е стария модел и затова е евтин. Взех го с малко по-малка отстъпка миналата есен но цената беше подобна на сега обявената. И съм изключително доволен вече 6 месеца. Малко голяма ми идва когато тръгна да я паркирам та трябва да правя 1 маневра повече - преди с Polo-то от раз го вкарвах в гаража, но с Авенсиса не става номера...

Link to comment
Share on other sites

БМВ офиално вчера са дали инфо към медиите, че следващото М3 ще е със шест цилиндро агрегат( V6 или I6 не е ясно, но според специалисти ще е V6 ).От информацията става също ясно, че двигателя да е базиран на този в сегашния модел 335i.Потвърдено е, че увеличаване на мощността няма да има( при сегашния модел тя е 414 к.с. ).Също така е много вероятно M5 да премине от атмосферен( сегашната генерация, модела 2010 се очаква да е с twi-turbo V10 ) V10 към V6 или V8 с принудително пълнене.

 

 

Не знам откъде си я взел тази информация, но БМВ никога не са имаши V6 двигател, не вярвам и да имат. А пък 335 както и да го гледам си е 306 коня, така че не ми се струва много достоверна тая информация.

Link to comment
Share on other sites

Голф ~ Аурис

VW ~ Toyota

Първото горе-долу да...ама голямото голфче a.k.a. Джета, да е като Авенсис!?При това 105 к.с. срещу 150 предоставени от може би най-добрия 4 цилиндров дизелов агрегат с принудително пълнене до момента!?И при това всичките оферти на VW са с trendline ;) Така, че :)

ок. имаш си твои предпочитани. виж бензиновите агрегати, защото при дизеловите авенсиса си доближава 40К и отива в малко по-друг ценови диапазон. за оборудването и аз това казах - при тойота има повече глезотии, но пък се сглобява в испания.

голф пък е по-евтин от аурис и отново екстрите при японците са повече, но пак остава въпрос на избор какво желае един купувач от колата си. "японеца" идва от завод в южна африка, а немеца от завод в Германия с части откъде ли не.

Това, къде го видя?

Тук цифрите говорят за много по-различна картина, от тази която описваш:

http://www.autotrade-vw.com/images/jetta/J...st_01012009.pdf

казах ви: вижте volkswagen times. единствената разлика в цената е че дилъра те съдира с още 800 лева за цвят металик, защото "обикновени цветове няма налични (в редки случаи предлагат бял), а промоцията е само за налични автомобили".

 

SUPERB-a да, но октавия... може да я сравняваш с Корола но не и с Авенсис.

 

Като цени - 5000лв не са чак толкова малка разлика... отделно провери какви екстри има Джетата и още колко трябва да доплатиш за да получиш същите като на Авенсис.

 

Само не знам какви отстъпки правят VW в момента защото със сигурност правят всички само и само да продадат нещо...

 

Авенсис е стария модел и затова е евтин. Взех го с малко по-малка отстъпка миналата есен но цената беше подобна на сега обявената. И съм изключително доволен вече 6 месеца. Малко голяма ми идва когато тръгна да я паркирам та трябва да правя 1 маневра повече - преди с Polo-то от раз го вкарвах в гаража, но с Авенсиса не става номера...

и вътрешното пространство и външните размери на октавия и авенсис са по-близким както и междуосовото разстояние и широчината на стъпката. ако поставим авенсис до супърб, то чехът ще предложи много повече място. не знам как ги правят тия магии чехите, но е така. та ако вземем размерите за определящи на класа със супърб сравнявай тойота камри ;).

в тойота също много искат да продават и ме посрещнаха много добре. малко са дилърите в момента, които си позволяват да се държат пренебрежително към потенциални клиенти, но навсякъде разправят легендата че "като се изчерпи промоцията, цените отново ще са високи", т.е. опитват се да продадат бъдеи очаквания за висока остатъчна стойност на движимо имущество. на въпроса "а ако догодина петролът в света свърши какво да я правя тая купчина ламарини и пластмаси?" всички добиват много интелигентен вид и не дават отговор.

 

именно заради разликите в размерите и гадното паркиране по градовете мисля да премина към по-компактен автомобил. голф 5 вози зверски твърдо, но пък стабилно, 1,9TDI е помпа-дюза и доста шумен. Аурис също е доста стабилна на пътя и малко по-мека по дупките и неравностите, но пък нещо им куца обезшумяването, щото на магистралата ясно се чуваха и тропането на гумите (уж не били с транспортното налягане от 3,5 атмосфери) и двигателя (2,0Д, 130 км/ч, ~2200 об/мин).

ауди А3 е с много добре балансирана возия, но пък е на цена точно 40К с всичките промоции :) Ситрен С4 пък предлага най-много оборудване и джаджи за парите си, возията е много мека, но не се литка силно в бързите завои. имам и други наблюдения, но ми писна да пиша.

багажниците на всички от този клас ми изглеждат миниатюрни, но пък със сгъване на задния ред седалки и известни нагласистики бих могъл някога да пренеса някакъв хладилник, примерно :)

5К пари хич не са малко ако ги погледнеш като цената на горивото и поддръжка за следващите две години, например. неизвестно защо, но в чудесно уредената ни държава собствениците на нови автомобили дължат доста по-големи данъци от тези на употребявани.

аз не бързам - имам време да си направя информиран избор. въпреки че навсякъде дилърите отричат да имат върнати автомобили, има доста обяви за 2 годишни автомобили с почти никакви километри на половин цена спрямо текущите "промоции".

Link to comment
Share on other sites

казах ви: вижте volkswagen times. единствената разлика в цената е че дилъра те съдира с още 800 лева за цвят металик, защото "обикновени цветове няма налични (в редки случаи предлагат бял), а промоцията е само за налични автомобили".

...............

 

Дилърите какво искаш да ти кажат - я изчакай 2 месеца, шефа вече го е закъсал ама още се прави на голям и държи цени, след 2 месеца ще е готов и на половин цена да ги дава :)

 

Иначе гледах ги моделите обаче разликата е огромна между Trendline и Comfortline. Горе-долу както базовия модел на Avensis и Executive. На мен много ми простее таблото на базовия модел и при 2те марки - въпрос на вкус е разбира се, но като гледах галерията - разликата поне за мен е огромна... то и в цената разликата беше доста (и при 2те марки)... както и да е аз съм доволен от избора си, нямам претенции че е най-доброто просто в един момент ми омръзна да обикалям а и ми беше удобно в Авенсис като влезнах, хареса ми вътре и така :)

 

ПС: ей това ми хареса, но е над 40к :

 

542199737.jpg

Link to comment
Share on other sites

Айде на евтините коли:

Tata пуска кола за 2000 долара - Nano

 

nano-interior-photo-3.jpg

10tata2.jpg

 

Двоумях се за коя тема е, но е за тук все пак.

 

За съжаление като дойде в Европа ще е 5000 Е ! Което вече си е пара като за тази колица :lol:

 

линк =>

 

П.П. Сега очаквам Range за 5-6 хиляди. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
И здравей изменена еко такса ;)

 

Безспорно, но каквато и да е, няма дори да доближава акциза - щото ще е за всички ! А и най-справедливо ще е (и най-добре за производители и търговци на коли, което в крайна сметка е определящото), ако е според екологичния стандарт на колата. Щото според мен им е крайно време на разни соц. возила да отидат в архива(Белканто). :)

Link to comment
Share on other sites

Безспорно, но каквато и да е, няма дори да доближава акциза - щото ще е за всички ! А и най-справедливо ще е (и най-добре за производители и търговци на коли, което в крайна сметка е определящото), ако е според екологичния стандарт на колата. Щото според мен им е крайно време на разни соц. возила да отидат в архива(Белканто). :)

 

 

Точно така, вече излизат коли които имат евро 6 сертификат, а тепърва навлиза евро 5 като масово. Те трябва да плащат минимални еко такси според мен.

Link to comment
Share on other sites

Подозирам че пак няма да има адекватност при таксата, както е и при данъка. Според мен сега е момента да ударят веднъж завинаги таралясниците (не само руските), да забранят най-после двутактовите боклуци, които ВСЕ ОЩЕ са по улиците ида не виждаме повече ПОДОБНИ НЕЩА по улиците. Много лесно при минаване на преглед (ГТП) може да се въведе адекватен контрол по въпроса.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...