Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

Не съм казал, че са грозни, просто не ги поставям на такъв висок пиедестал, както ти. Отделно, че докато преди години държаха някакво реноме и имаше записвания да си купиш Ферари, та бяха една идея по-специални, сега както ти казваш всеки богаташ може да си купи. Което автоматично ги поставя в същата категория с Ламборгини, Бугати и т.н. Оттам насетне въпрос на вкус. Ако аз ги имам парите ще си купя Порше от ония по-старите :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

Ако си богаташ е грехота да нямаш Порше или ГТ 40... Но Ламбо и Бугати особено след брака им с фау ве.... Не знам - тогава си си просто богаташ. ;)

 

Ферари не са само колите. Ферари е живота и страстта на Енцо. Ферари е мечта. Ако не си се интересувал обаче, естествено да не ти е интересно.

 

И Пагани е страхотна кола, за Хорацио разправят, че е гений, но колата е мелез и аз такова нещо не искам. Ако ще да връща земята на обратно като и дадеш газ.

 

По същия критерий харесвам повече е30 М3 от последната М3ка. Всеки луд с номера си.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/32139-benzinovite-koli-zadminaha-dizelite-v-evropa-po-prodajbi/

https://money.bg/auto/rekordno-nisko-tarsene-na-dizelovi-avtomobili-v-evropa.html

Незнам колко може да им се вярва, но може наистина лека полека бензина да задмине дизела с тези намерения за спиране на дизела към 2030.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Малко "електрически" новини с минусов знак...
 

 

Републиканската партия в САЩ предложи да се отменят субсидиите от 7500 долара при покупка на електромобил.

Мотивът на републиканците е, че купувачите на електромобили са по-богати от средния американец, затова може да минат и без допълнителни средства от страна на държавата.

 

Властите в Норвегия решиха да обложат с допълнителен данък собствениците на скъпи електромобили,

Ако това предложение бъде прието, то най-силно ще пострадат собствениците на Tesla Model S и кросоувъра Model X. Поправките вече си извоюваха нарицателното „данък Tesla”.

Според него собственик на базовата версия Tesla Model S 75D ще трябва да плаща 7000 крони годишно (1400 лв.), а собственикът на топ версията – цели 70 000 крони (14 000 лв.). Такава сума ще трябва да се плати и за кросоувъра Model X, тъй като теглото му превишава 2500 кг.

Link to comment
Share on other sites

Републиканците винаги са били сред топ дебилите в световен мащаб... :moon:

ама са прави. Беден с Тесла п90д няма да видиш. Дори и бачкатор също. И на всичкото отгоре това няма да е единствената кола и семейството.... При цена от 100 бона или колкото там струва.... Прави са с една дума. Из нашите квартали много рядко да видиш тесла. Единствено по заможните предградия. Не е като да не съм обикалял... БАЯ
Link to comment
Share on other sites

Министерството на транспорта на Германия твърди в доклад, че дизеловите автомобили не отделят по-малко въглероден диоксид спрямо бензиновите автомобили, което десетилетия наред бе изтъквано като факт в тяхна полза.

Групата от вестници Funke цитира преди дни отговора на Министерството на транспорта, идващ в следствие на питане от „Зелените”, което твърди, че дизеловите автомобили, регистрирани през 2016 г., отделят 128 г/км емисии CO2, докато бензиновите отделят 129 г/км. Според информацията тази минимална разлика е идентична в последните десет години.

“Мит е, че дизелите помагат за опазване на климата,” коментира за Funke Стефан Кюел, експерт на „Зелените” в Бундестага.

 

А ако това долното се приеме и  в София, съотношението "коли/улици" ще стане 1:1...имам предвид - по 1 кола на улица. :lol:...стандарт Евро 7...що направо не задължат всички коли да са електрически...

 

В София ще бъдат допускани само автомобили от най-висок клас или с нулеви емисии на газовете.

Това ще се случи, ако се изпълни заложеното в общо писмо, подписано от кметовете на София, Рим, Париж, Амстердам, Мадрид, Копенхаген, Виена, Брюксел и Хелзинки. Те настояват в ЕС да се въведат единни по-строги мерки за намаляване замърсяването на въздуха от транспорт, пише в. "Сега".

Писмото е изпратено до ЕК и Съвета на ЕС, който след по-малко от два месеца ще мине под председателството на България. В него се обявява, че "идните месеци ще бъдат решаващи за въвеждане на амбициозни стандарти за емисиите на автомобилните газове и за ефективни контролни режими", Може да се очаква, че България ще стане координатор на тази инициатива - по време на европредседателството.

Link to comment
Share on other sites

Баси...с какви гуми трябва да караш, че да си спокоен при скорости от 450+ км/ч. :online2long

Fitted with standard, off-the-shelf Michelin Pilot Sport Cup 2 tyres (the same used by both the Chiron and upcoming Hennessey F5) Niklas told us that Michelin – who were present for the run – were sceptical about the loads being put through the tyres. But, once the very, very brainy Koenigsegg engineers showed them the data from the incredibly sensitive and accurate sensors that showed that at these crazy speeds the tyres weren’t generating excessive heat or wear, the chaps at Michelin were astonished.

Link to comment
Share on other sites

Малко "електрически" новини с минусов знак...

 

И още - на локална почва. Последните изречения ясно показват защо скоро хората тук няма да започнат да карат електрически коли.

 

От началото на годината до 31 септември в България са продадени общо 818 леки автомобила с алтернативно/хибридно задвижване при 326 броя за същия период на миналата година, сочат данни от Асоциацията на автомобилните производители (АСЕА) за продажбата на автомобили с алтернативно задвижване в ЕС от началото на 2017 година. Нито един от автомобилите обаче, закупени у нас за първите девет месеца, не е бил електрически, сочат още данните на АСЕА.

 

У нас по последни данни се движат около 500 изцяло електрически автомобила и над 1500 хибрида. В момента на българския пазар електромобилите се предлагат на цени от 60 000 до 80 000 лв., уточнява БТА - около 70 на сто по-скъпи от модел със същите размери и оборудване, но с традиционен двигател. Едно от малките "удобства", които собствениците на хибридни или електрически автомобили ползват у нас е, че електромобилите са изцяло и безсрочно освободени от общинския данък за превозни средства, а за хибридите екстрата важи 5 години. За сравнение - в Румъния от тази година купувачите на електромобил могат да разчитат на държавна помощ от 10 000 евро, предпочелите хибрид, получават 4400 евро.

Link to comment
Share on other sites

Каква изненада - пак сме назад от всички останали. Нищо - тук поне разликата не е 20-40 години като при всичко останало. Даже бързо се наваксва. 

Link to comment
Share on other sites

И още - на локална почва. Последните изречения ясно показват защо скоро хората тук няма да започнат да карат електрически коли.

https://www.youtube.com/watch?v=EpIDhLcY5gg

 

да го духат късопишковците с шибаните тролеи...do not drive it, slide it

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Я да докараме още малко главоболие на Стефчо. :D

 

Бaтepия зa eлeĸтpoмoбил c пpoбeг 800 ĸм и зapeждaнe зa 1 минyтa

 

Не го вярвам поне на този етап от развитието на технологиите, но ако го осъществят масово и на поносими цени в рамките на следващите десетина години - нещата наистина ще се сменят доста по-бързо...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...