Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

Фераристките джамбази добре са се изучили от нашенските - даже се чудя дали някой нашенец не ги е открехнал за далаверата "Една баба само е ходила до супера с това ферари, иначе си е чисто ново...". :lol:

 

 

                                                                                  35ac675b2b28c4efaf4269541a445c00_big.jpg

 
 

Италианският производител на спортни автомобили Ferrari рискува да се окаже в центъра на грандиозен скандал заради съдебен иск на бивш служител в дилърски център на марката в САЩ, съобщава Daily Mail.

Робърт Руут, с 22-годишен стаж като мениджър по продажбите в салона на компанията в Палм Бийч, Флорида, твърди, че километражите на употребяваните коли са били превъртани, за да бъдат продавани на по-висока цена.

Нещо повече - манипулацията е ставала с благословията на централния офис на Ferrari.

Според Руут за превъртането на километражите е използвано специално устройство, наречено Deis Tester.

То било използвано активно от 2010 г. насам и позволявало пълно зануляване на апаратурата, отчитаща пробега на автомобила.

Всяка промяна била съгласувана с централата и се въвеждала в базата данни на Ferrari.

Незаконната манипулация позволявала на дилърския център не само да продава употребявани коли на завишени цени (в случая с LaFerrari втора ръка стойността му скочила от $1 000 000 на $3 000 000), а и да пести от щатски данъци - понякога до $100 000 на кола.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Статията е доста сърцераздирателно написана, така че пий една бира (но в никакъв случай да не е "Пиринско", че става по-лошо!) и се успокой. :grin:

В случая това по-скоро е последствие с доста години предистория, а не моментна директна вина на "боклуците", за които говориш. Самата марка е много специфична както сам знаеш и нещата от години при нея не вървяха. Нали не си мислиш, че "Да" за това накрая в скобите ("Преди 5 години Saab разработва малък SUV, който е щял да бъде първият такъв, преди BMW X3 и VW Tiguan, но GM казват “Не!”) би оправило нещата и всички тутакси щяха да се юрнат да си купуват SAAB-и, а не БМВ-та, Ауди-та или VW-ни...

Link to comment
Share on other sites

Аре да не ми обясняваш, леля ми работи две години и нагоре в дивизията СААБ, ама преди кризата. Точно и баш както съм го написал е. И докато тия де врякаха как индийците щели да съсипят Ровър и Ягуар отдавна млъкнаха затапени, отдавна фалиралите и каращи на дотации американски гробници продават Опел, сега унищожават и СААБ... 

Link to comment
Share on other sites

Хубаво, хубаво - както винаги ти всичко знаеш от първа ръка, ама да беше си купил един Сааб деба - що продължаваш да се мотаеш с тая нещастна шкода...че и комби даже....а, да - че и печка за капак... :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Леко не мога да си го позволя - иначе с удоволствие. По време на престоя за СААБ, който обаче не знам защо се осъществи в Англия - там им беше бюрото - тя караше най-набузената възможна 93

 

saab-9-3-sportwagon-2005.jpg

 

Моята Шкода се смути като застана до нея пред гаража... 

 

И не ме дразни на тема СААБ щото тия коли са ми на сърце от дете. От много "развитие" американските тикви до това ги докараха. 

Link to comment
Share on other sites

Моята Шкода се смути като застана до нея пред гаража... И не ме дразни на тема СААБ щото тия коли са ми на сърце от дете.

 

OK, няма да те дразня на тема Сааб...ама на тема Шкода може ли? Щото съм напълно съгласен с тебе, че твоята шкода ще се смути като застане до която и да е кола. :laughing1:

 

П.П. Айде спирам с троленето, че ти и от тролене не разбираш. :P

 

Едит: Поне 5...затова спрях, за да не ставам досаден.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Моята Шкода се смути като застана до нея пред гаража...

Аз лично се съмнявам твоята кола да е способна да се смути :lol:

Link to comment
Share on other sites

Аз лично се съмнявам твоята кола да е способна да се смути :lol:

 

:D :thumbsup: ...най-много от срам да й е забегнал гущерът - от предния капак...на задния...дето го няма. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Еми нищо ново Type R биха рекорда на Голф R :D

https://www.topgear.com/car-news/hot-hatch/honda-civic-type-r-has-new-nurburgring-record

Дeйбa и голфовете, дейбa, най-накрая им eбaxа майката на Нюрбургринг!

Link to comment
Share on other sites

Китайска марка обещава доживотна гаранция

 

Клиентите на луксозната автомобилна марка Lynk&Co, основана от Volvo и Geely, ще могат да разчитат на безплатен сервиз докато са живи, обяви вицепрезидентът на компанията Ален Висе на салона в Шанхай. Бъдещите собственици на китайските премиум коли ще получат и безплатен неограничен достъп до интернет.

 

 

e0bd4b79d9972059f0d5d9ccbe139b57.jpg 168e83f0c4f99490768400377f6fd112.jpg

Link to comment
Share on other sites

Еми нищо ново Type R биха рекорда на Голф R :D

https://www.topgear.com/car-news/hot-hatch/honda-civic-type-r-has-new-nurburgring-record

 

Няма се плашункаш, за кратко ще е. Само докато излезе Меган 4 RS. :D

Link to comment
Share on other sites

Еми нищо ново Type R биха рекорда на Голф R :D

https://www.topgear.com/car-news/hot-hatch/honda-civic-type-r-has-new-nurburgring-record

 

Забравих да вметна нещо относно тази новина...Тоя Type R е минал "малко" настрани от серийния Type R - задните седалки ги няма, инфо-системата я няма, има добавен ролбар, предавателните числа на предавките са доста по-къси, сликове-мликове...да не изброявам още...просто поредната модвана кола в името на рекорд за някоя и секунда по-малко. ;)

Link to comment
Share on other sites

Не е модвана, ролбара е сложен за сигурност, че с 200 ако тръгне да се таркаля и не мож познай пилота, седалките са махнати за да компенсира теглото на ролбара, а гумите са обикновенни шосейни гуми по-висок клас....

Link to comment
Share on other sites

Кое да стяга, да не се разпадне нещо ли.. хахаха..ма молата....Ролбара е за сигурност, да не се смачкаш като кен от пиринско...окачването, по-широката кола и състоянието на гумите, аерото и притискането, може и да имат нещо с атаките в завои. Рекорда е признат, няма нужда да се лендзим още... след 2-3 месеца ще го бутнат пак.

Стефчо, туй е маркетингов трик, който баца на 100%. А дали е редно или не за нас е друг въпрос.

 

Въпроса е че, журналята пак са недописали нещо, Бара е вътре в купето, за сигурност на пилота, не на двигателя...

Link to comment
Share on other sites

Кое да стяга, да не се разпадне нещо ли.. хахаха..ма молата....

 

Сарказмът ти е напълно излишен - знаем за какво служат ролбарите, но знаем и какво става когато укрепиш допълнително купето по какъвто и да е начин, вкл. и с нещо, което принципно е предназначено за друго.

 

П.П. Пак не чух да кажеш нещо за по-късите предавки...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...