Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

То хубаво и евтино няма :)

 

Аз Чефо чаках да изкоментира всъщност

 

Готино е Ламбото и Сесто елементо и то е готино и като оставим парите на страна имат само един едничък малък проблем...не са Ферари :D

Link to comment
Share on other sites

Чефо, както знаеш нещата са много относителни. Колкото и в момента да се превъзнася LaFerrari-то, когато някоя тунинг фирма пипне Aventador (примерно), автоматически кончето отпада от класацията....освен за теб, разбира се. :)

Link to comment
Share on other sites

Чефо, както знаеш нещата са много относителни. Колкото и в момента да се превъзнася LaFerrari-то, когато някоя тунинг фирма пипне Aventador (примерно), автоматически кончето отпада от класацията....освен за теб, разбира се. :)

Достатъчно ;). И Хаман имат уникални попадения по 430-ката, но си  я предпочитам в заводското Rosso Corsa и не пипана от чужди ръце ;).

 

Самия факт, че има доработка от някой друг - автоматично изключва възможността за пряка конкуренция. Не случайно в никое шоу, никое списание и никой тест пилот не кара на Ринга с доработена от някой си кола, а взимат заводските или тия, за които завода производител е пуснал различни пакети над стандартния модел ;)

Link to comment
Share on other sites

Тъй де тъй. Той и Пламен така каза - за всички освен за теб :)

Дедо, аз, че съм сектант - така е. Нито го крия, нито се срамувам. Но е некоректно да се дават тунинги на супер коли и да се сравняват със заводска такава. Всяка една машина на ъндърграунд ателието стига и минава 1200 коня, което никак не е трудно. Имаш 5 литра обем и 10 или 12 цилиндров мотор. Искат се да изсипеш парите, а хората с калкулаторите да изчислят какви турбини, кулери, тръби, бутала и биели да вземат + изпускателна с-ма и пренастройка на ЕКУ-то.

 

На драг наистина би трябвало Ламбото(въпросния тунинг дето Мидекса го даде) да е отпред...ама не се знае какво ще стане като дойдат завоите.

 

Специално за ЛаФерарито дори аз съм впечатлен от показателите(всички от-до). 5 секунди на 3 километрова писта(със шосейни гуми) са адски много.(спрямо предшественика си става въпрос ;) )

Link to comment
Share on other sites

Добре де, това с тунинга не го разбирам. Айде някоя евтина кола - мързяло ги е да смятат, пък и изцеждането ще съкрати живота ѝ. Е хубаво обаче подобна спортна кола това не е ли всичко? Защо не излизат още от завода тунинговани? Какво толкова има от единия до другия екземпляр различно, че да не могат да го направят още там?

Link to comment
Share on other sites

Добре де, това с тунинга не го разбирам. Айде някоя евтина кола - мързяло ги е да смятат, пък и изцеждането ще съкрати живота ѝ. Е хубаво обаче подобна спортна кола това не е ли всичко? Защо не излизат още от завода тунинговани? Какво толкова има от единия до другия екземпляр различно, че да не могат да го направят още там?

 

Ами Дедо, всяка марка си има философия. Ферари примерно не правят коли за топ спийд. На въпроса защо не са посочли максималната скорост на ЛаФерари, отговарят - няма смисъл/без значение е. Пък и такива над 1000 турбинирани коня обикновено ги вадят някви комплексирани гаражисти. Уважаваща себе си марка няма да го направи и не го прави както виждаш. Другото наистина е свързано с издържливостта. Пък и за една хипер кола, топ спийда е последния приоритет. На 599XX(Evo) му дават 303 км максимална скорост, но падна под 7 минути на Ринга. Зонда R пък сцепи мрака с нейното време, но тя тежи толкова колкото тежеше моето Пунто с пълен резервоар ;). Верно е, че FXX Evoluzione не е тествано там(като цяло програмата е вече на 8 години)...но все пак.

 

edit; И като говорим за тунинги. Виждаш ли разликата между: http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Ferrari_F430_front_20080605.jpg&imgrefurl=http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ferrari_F430_front_20080605.jpg&h=1160&w=2275&sz=552&tbnid=Dw_q5yUyBtrHAM:&tbnh=62&tbnw=121&zoom=1&usg=__JCeN4CXvLKvcKMY7D13vmbND4jc=&docid=SjO4V_9s7WThbM&sa=X&ei=7s1AUYu0Bc7Psgb534HwCA&ved=0CFEQ9QEwBQ&dur=955

 

и

 

http://www.motorstown.com/imgs/46552-hamann-ferrari-f430-1.html

 

Точно така - липсват емблемите. ;) А аз като представител на сектата си...обичам емблемите да ГЕ :D

Link to comment
Share on other sites

И покрива го няма. Тази не ме кефи нещо така без покрив

 

Нямаш проблем, дай я насам, аз ще и се мръщя с кеф :)

 

По въпроса за тунингите, защо да излизат от завода "напомпани" като там се правят коли за масовки.Идеята на тунинг-а не е ли дадената кола да стане различна/уникална от събратята си?

Link to comment
Share on other sites

То напомпана напомпана ама то е ферари все пак, не някой опел или форд :) На мен не ми се връзва особено 

 

То и на мен не ми се връзва хора да наливат пясък в морето на стойност $15 -50 милиона, ама нали знаеш че многото пари понякога раждат... странни идеи :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

аз коя новина съм пуснал...трябваше да е тая, че отнели рекорда на Вейрон SS за най-бърз сериен автомобил.

 

Ти сега не се чуди...народът е казал, че човек на дърти години се вдетинява и затова на дедо са му смешни други неща в новината. :laughing1:

 

Дедо, къса ще е - нали знаеш при 400+ км/ч колко метра за 1 секунда се изминават? А самолетните писти са за самолетите - да наберат скорост и да излетят, а не да се мерят колко максимално ще докарат по земята.

Link to comment
Share on other sites

Ти сега не се чуди...народът е казал, че човек на дърти години се вдетинява и затова на дедо са му смешни други неща в новината. :laughing1:

 

Дедо, къса ще е - нали знаеш при 400+ км/ч колко метра за 1 секунда се изминават? А самолетните писти са за самолетите - да наберат скорост и да излетят, а не да се мерят колко максимално ще докарат по земята.

ааа сега загрях...аз такива хуморески ги чета от горе от горе...та се връщах пак :D :D. Eдната искала да бие другата в нейната дисциплина...бич плийЗ. Идете на Нюрба срещу Сивик 4 генерация със чупени скорости и може би ще имате шанс :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Себастиан Льоб ще кара новото Peugeot 208 T16 Pikes Peak....якооооо.... :thumbsup:


 

Задвижващият агрегат на Peugeot 208 T16 Pikes Peak е 3.2 литров, V-образен, шестцилиндров, битурбо с максимална мощност от 875 конски сили. Състезателният автомобил, който е с четири задвижващи колела, е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 1.8 секунди, от 0 до 200 км/ч за 4.8 секунди и от 0 до 240 км/ч за 7 секунди.

Основните габарити на 208 T16 Pikes Peak са дължина 4.5 метра, ширина 2 метра и височина 1.3 метра. Междуосието на бегачката е 2.7 метра, а теглото е 875 килограма.

 

 

gallery_picture_0201295001366719521.jpg

 

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q_5aohza5so

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Нещо интересно :) Цък

перфектната кола за професионални ватмани. Дано има Господ и ми позволи през целия си живот да мога да си позволя да карам бензинови коли...АМИН :)

Link to comment
Share on other sites

ИСКАМ ТЕСЛА!!! Дано се развиват още по-бързо и да поевтинеят малко, за да станат масово достъпни. 

 

Стефчоооо, Стефчо... Няма да ти стигне акъла...  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...