Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

host, on 31 Jan 2013 - 18:44, said:

Чефо, живееш в миналия век някъде около 1990г. Тогава имаше значение за супер и хипер колите за колко спринтират до 100км/ч. Ся има значение до 300км. И Ферари ако не отупат Венъм ГТ (0 до 300 за под 14 сек) , то значи кончетата са капут. Кьонигзег също са доста интересен конкурент, който им прави проблеми в последно време.

Всичко е от значение. Всяко едно детайлче. ;). Венъм ГТ....айде да сме сериозни. Аз на мелези не обръщам внимание. Всяка сериозна марка може да направи турбо осмак с 2 тира конски сили и 3 тира въртящ момент, но не го правят(еле па тва никога не е било в идеята на Енцо - имам предвид движението на право...защо ли? Новото Ферари се говори, че ще е до 900 коня и то с помоща на КЕРС-а и ме съмнява да набира за под 14 сек до 300, но залагам два чифта мъде, че на Ринга ще завърши, толкова пред Венъма, че ще имам време за кафе, цигара и тек :D

По-умни от мен хора са писали единствените два конкурента на новото Ферари и това са...новия Мак и 918 на Порше, като от сега Поршето изостава от другите два марки. Шведите - нямам нищо против. Показват адски мускули(нормално). Свирепа форма имат и...до там. Остават си Шведите с многото конски сили. :blush: Аз, че съм извратен - така е. Но за хипер колите не знам защо, но съм фен на високообортните атмосферки. Просто лично според мен те са по-трудни за правене и по-престижни. Повтарям, това е ЛИЧНО мнение, не светая светих ;).

 

P1 и Ф150 са да го наречем Ф1 на пътя :)

И като заговорих за P1 на Мкл - това са впечатляващи х-ки:

Quote

 

 

McLaren P1 ще ускорява до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди 27.02.2013 | ClubS1; снимки: McLaren | 0 коментараtmp_267.jpgtmp_268.jpgtmp_269.jpg

McLaren Automotive оповести характеристиките на най-новия си модел – McLaren P1 – и пусна официални снимки на колата седмица преди дебюта й на световното автомобилно изложение в Женева.

P1 ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди. Автомобилът ще достига 200 км/ч за под 7 секунди, а до 300 км/ч – за не повече от 17 сек. Максималната скорост е електронно ограничена на 350 км/ч.

McLaren Automotive проучваха много сериозно мнението и впечатленията на евентуални собственици на суперколата през последните месеци. В крайна сметка по модела почти не бяха направени промени. Компанията ще произведе само 375 броя от колата – така Р1 ще остане наистина ексклузивен модел.

Обявената цена е 866 000 британски паунда (малко над 1,3 млн. долара). Автомобилът ще е оборудван така, че ще е готов както за невероятно изживяване на пътя, така и за състезания на писта.

Гумите за Р1 са специално разработени с Пирели. Италианската компания е участвала в целия проект и са правени тестове заедно с McLaren, тъй като гумите са основен фактор за представянето на колата. Спирачната система пък е дело на Akebono.

Може би за изненада на мнозина суперколата ще може да се кара и в изцяло електрически режим. При градско каране със средна скорост до 50 км/ч това означава до 20-километрова дистанция.

Link to comment
Share on other sites

Свали си очилата и виж какви гъзят всякакви марки вече ;)

 

За Вънъм-а тотално си непознал. Всеки сериозен пилот който го е карал винаги само комплимети е давал за това колко е управляем и завива.

Link to comment
Share on other sites

Свали си очилата и виж какви гъзят всякакви марки вече ;)

 

За Вънъм-а тотално си непознал. Всеки сериозен пилот който го е карал винаги само комплимети е давал за това колко е управляем и завива.

 

Аз съм си добре. Марката е добре(защо - има нет за целта, аз не съм лектор и не ми се плаща) и хората купуващи Ферарита - тоже. Всеки сериозен ФЕН и купувач би предпочел Ферари, Мак или Порше...всеки пикльо с пари ще си купи Бугати или мелез-гаражист. Свободен пазар - харчат си парите както намерят за добре, но е разбираемо марка като Ферари да има адски много ФЕНОВЕ и двойно повече дето ги плюят. Кервана си върви, а кучетата понайлават чат-пат ;)

 

наздраве и със ЗДРАВЕ ;)

Link to comment
Share on other sites

Вас само Китай ви спасява ;) и там само разни дупенца ви купуват. Тя дай-хард венове вече са ви никав таргет. Факт.

Link to comment
Share on other sites

И в горния и в сегашния си пост много умело боравиш с думата факт...щом си казал, па така да е майна. Много големи балъци тия милионери...как така не са си купили по едно Бугати и по един Конинг...ум да ти зайде.

Срещу увеличените продажби и печалбата в тия трудни времена да имаме нещо да кажем? Не ми се занимава с глупости. Пожелавам ти да си имаш един Венъм и всякви други гаражисти когато забогатееш. Аз бих взел Ф355 пред тях и се подписвам зад тия думи. И то защото Ферарист не съм станал - родил съм се такъв ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.laferrari.com/en/

 

Ще си извъртя един сап...ебаси уникалния "болид". 800+163 коня. Да го д*** Вейрона с неговите "инхалатори"

 

едит: In nomine Patris, et Filii, et Spiritūs Sancti, Amen. :D

 

edit 2: Хосте, за едно от горния линк разменям целия гараж Венъми барабар с тях вътре + един автовоз Кьонингнещо си ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=waZuJw27BuY

 

Края на клипа е най-интересен :blush:

 

 

 

Задвижващата система се състои от V12 двигател с обем 6.3 литра, който
доставя 800 к.с. при 9000 об/мин и 700 Нм при 6750 об/мин. Двигателят се
подпомага от електромотор с мощност 163 к.с. и 270 Нм, като по този
начин общата мощност на LaFerrari достига 963 к.с.

Според
информацията от Ferrari двигателят може да се развърта до 9250 об/мин,
осигурявайки спринт от място до 100 км/час за по-малко от 3 секунди.
Скорост от 200 км/час се достига за по-малко от 7 секунди
, а
скоростомерът достига 300 км/час за едва 15 секунди. Максималната
скорост на движение превишава 350 км/час.
Потреблението на гориво не е
обявено, но се посочва, че вредните емисии на СО2 са в рамките на 330
г/км.

Хосте, тия 15 секунди за атмосферката как са? Добре ли са или целия инженерен екип на Ферари да си скъсат дипломите ритуално?

 

@Евил-а ми подшушна, че и Ферарито било спряно точно както Макларъна на 350 км в час.

 

На 3 километровото Фиорано новото Ферари и то "облечено" в камуфлаж е дало 5 секунди по-добра обиколка от Енцо. На Нюрба сигурно ще е поне 10 и нагоре секунди по-бързо.

Link to comment
Share on other sites

Хосте, тия 15 секунди за атмосферката как са? Добре ли са или целия инженерен екип на Ферари да си скъсат дипломите ритуално?

Каква атмосферка? Започва да се превръща в така мразените и наричаните от теб тролей. Ще е интересно да видим какви ще са параметрите без електрическият двигател. Между другото постиженията при ускорението му са по - слаби от тези на Бугати Вейрон супер спорт, който е модел на вече на 3 години...
Link to comment
Share on other sites

Каква атмосферка? Започва да се превръща в така мразените и наричаните от теб тролей.

 

Ти не разбра ли, че Чефо признава тролеи само ако са с конче отпред? Тях той нарича нежно 'атмосферки', а всичко останало, дето по някакъв начин ползва електричество е "скапан тролей". :P

Link to comment
Share on other sites

Каква атмосферка? Започва да се превръща в така мразените и наричаните от теб тролей. Ще е интересно да видим какви ще са параметрите без електрическият двигател. Между другото постиженията при ускорението му са по - слаби от тези на Бугати Вейрон супер спорт, който е модел на вече на 3 години...

Ти сериозен ли си? Няма да се учудя де и в темата за Ф1 си ни в клин, ни в ръкав. Не мога да разбера. Едно нещо като не ти е толкова ясно....защо се пънеш. Мен виждал ли си ме да давам съвети на някой за Андроид или iOS?

 

Само искам да ти подшушна, че P1-то и това Ферари ще завиват около тоя кошник Вейрона и ще го направят да си бара ушите на всяка една писта на това земно кълбо.

 

Ти не разбра ли, че Чефо признава тролеи само ако са с конче отпред? Тях той нарича нежно 'атмосферки', а всичко останало, дето по някакъв начин ползва електричество е "скапан тролей". :P

Що говорите глупости. Тва е КЕРС с-ма. Не е шитнята на Приус. И в Ф1 имат КЕРС...за съжаление

Link to comment
Share on other sites

Ти сериозен ли си? Няма да се учудя де и в темата за Ф1 си ни в клин, ни в ръкав.

 

Що говорите глупости.

 

От мен поне не можеш да се оплачеш, че пиша в темата за F1. :))

 

Обаче...каквото и да си говорим - традициите вече не са това, което бяха...БМВ с предно предаване, Мерцедес с градски колички, Ферари с тролей... :lol: ...само Ламборджини пак започнаха да правят трактори. :)

Link to comment
Share on other sites

Смешни са ти защитите на кво-ли-не Ферари. Жалкари са вече брат. И тва е. Правят лъскави "модерни" неща. Няма претенции за най-бързо, управляемо и тн. Мен не ме вълнуват тия моди. Мен ме интересуват хора като Хенеси, искащи безкомпромисен краен резултат, искащи без еквивалент перформанс. И да, мене не ме броят в таргета на Ферари ама и няма лошо.

Само недей все ги изкарва велики каквото и да изкарат.

 

И 2 сек. до 300 ако са ти малко, евала.

 

----------

 

А да, и м3 с турбо l6 мотор... Смешни времена са.

 

Link to comment
Share on other sites

Отивам да си правя акупунктура със шиш за лед, че онемях. пИчелиш. ЛаФерари е провалена електричарка :D :D. Само един момент да си позабърша малко монитора, че целия го наплюх докато се хиля :D :D

Link to comment
Share on other sites

Да не се правим на луди, въобще не е провалена, много добре знаеш, че нямам това предвид. Просто вече целите са други, хората са други. Всеки вече търси тази комбинация електричка + мощен бензин - на Порше направиха, Ферари вече показаха и Макларън. Това е то модата сега. Точно както по-рано бе казано с даунсайзинга. Излизат вече данни, че няма смисъл от него и че само се оскъпяват агрегатите...няма значение, модно е. Та така. 

Убеден съм, че тоя модел ще се счупи по търсеност - то вероятно и всички бройки вече са капарирани или платени. 

Link to comment
Share on other sites

Да не се правим на луди, въобще не е провалена, много добре знаеш, че нямам това предвид. Просто вече целите са други, хората са други. Всеки вече търси тази комбинация електричка + мощен бензин - на Порше направиха, Ферари вече показаха и Макларън. Това е то модата сега. Точно както по-рано бе казано с даунсайзинга. Излизат вече данни, че няма смисъл от него и че само се оскъпяват агрегатите...няма значение, модно е. Та така. 

Убеден съм, че тоя модел ще се счупи по търсеност - то вероятно и всички бройки вече са капарирани или платени. 

 

Еми такава е тя. Следващите модели почти е сигурно, че ще са с турбо вече(поне така смятам аз...заради ЕС и заради новите двигатели във Ф1). То нали се заговори, че изобщо идва края на атмосферните 12-ки, че и 10-ки дори. Ще им ударим една панахида и туй то. Нищо не можем да променим.

За модела вече има 700 клиенти...лошото е, че бройките са само 499 :).

Link to comment
Share on other sites

 

McLaren P1 vs LaFerrari: битката на цифрите

 

>>> http://cars.actualno.com/McLaren-P1-vs-LaFerrari-bitkata-na-cifrite-news_417587.html

 

Ок, Lambo Veneno е най-бруталната машина в Женева. И

трите произведени екземпляра вече са продадени за по 3 млн. евро

парчето (без данъци и такси). Истинската битка между хипер автомобилите

обаче е тази: McLaren срещу Ferrari. И за пръв път ще имаме реален дуел и

извън пистата. Тук няма да говоря за дизайн, тъй като ще проговорят

пристрастията ми. Ще оставя тежката дума на цифрите.

 

McLaren P1 разчита на хибридно задвижване – V8 плюс електрически мотор, а

резултатът са 903 к.с. Получаваш ги срещу 866 000 ли (от компанията се

похвалиха, че са продали 6 бройки още по време на първия прес ден в

Женева).

 

Освен брутална мощност, другият акцент в автомобила е активната

аеродинамика. Коефициентът на челно въздушно съпротивление е 0,34. Той

става още по-голям при активирането на задния спойлер и на двете малки

„крила“ пред предните гуми. Много преди достигане на максималните 350

км/ч върху автомобила се прилага 600 кг притискаща го към асфалта сила.

Това е доста близо до параметъра при Льо Ман болидите и пет пъти

по-голяма сила отколкото при МР4-12С.

 

Р1 е 300 мм по-дълъг от славния си предшественик F1, но съвсем малко

по-широк и дълъг от MP4-12C. Спрямо него той е с 83 мм по-дълъг, с 29 мм

по-нисък и с 37 мм по-широк. Собствената маса на Р1 е много ниска -

1400 кг, но остава много далеч от тази на F1 и неговите 1140 кг.

 

Задвижването на Р1 се осигурява от 3,8-литров V8 двигател с 727 к.с.

(20% по-висока мощност спрямо МР4-12С), подпомаган от електрически

мотор, който добавя още 176 к.с. Цялата мощност (и 903 Нм въртящ момент,

незнайно защо двата параметъра съвпадат) се предават към колелата чрез

7-степенна Graziano скоростна кутия с два съединителя.

 

Крайните динамични параметри все още са в процес на уточняване, но

сперед Autocar Р1 ще е по-бърз с 0,4 секунди от MP4-12C и поне с 2,5 сек

по-бърз в упражнението 0-200 км/ч. Максималната скорост ще е 350 км/ч,

което си остава доста под официалната максимална на F1 от 372 км/ч.

 

Първоначалният план бе за тираж от 500 бройки. Според непотвърдена

информация новите собственици на Р1 са убедили Рон Денис да намали

бройката до 375, за да се придаде още по-голяма ексклузивност на

автомобила.

 

От другата страна на везната застава скромното LaFerrari или Ferrari-ТО

(F150). McLaren извади наследник на своя F1 точно 20 години по-късно,

докато при Ferrari наследникът на Enzo идва след 10 години.

 

Цената на LaFerrari е доста по-голяма от тази на прекия си конкурент, но

тук и стойността на името е много по-голяма. В Европа F150 е оценен на

1,3 млн. евро или с около 300 хиляди повече от Р1.

 

Другата голяма разлика е в областта на задвижването. Ferrari разчита на

атмосферен 6,3-литров V12 двигател за разлика от би-турбо мотора 3,8 V8

на McLaren.

 

Ускорението на двата хиперкара до 100 км/ч няма да се различава и ще е в

рамките на 3 секунди. Голямата разлика идва в параметъра 0-300 км/ч.

Ferrari твърди, че ФерариТО ще взима дистанцията за 15,5 секунди, което е

с около 1,5 сек по-бързо спрямо „около 17 секунди“, за колкото ще се

ускорява McLaren. Ferrari не са посочили максимална скорост „защото няма

значение“, докато McLaren я определят на 350 км/ч.

 

Ferrari твърдят, че при симулирана обиколка на „Нюрбургринг“ са

направили виртуален тур за под 7 секунди (ще очакваме и реалната).

Фернандо Алонсо е завъртял един тур на „Фиорано“ за 1:19 мин. (с

нормални Pirelli P Zero гуми), докато 599XX прави това за 1:16 мин., но

със сликове. Очакванията са LaFerrari да слезе под тази граница, обут

със сликове.

 

Ferrari е с около 110 мм дълъг от McLaren и достига 4702 мм, по-широк е с

50 мм (1992 мм) и с цели 54 мм по-нисък (1116 мм). Колесната база е

дълга 2650 мм, като разпределението на масите между предната и задната

ос е съответно 59 към 41 процента. Това е малко радикална цифра за

подобен род автомобили, но инженерите на Скудерията твърдят, че

съотношението е „идеално“. Изключително впечатляващ е фактът, че

центърът на тежестта при F150 е с цели 35 мм по-нисък спрямо Enzo.

 

Пилотската (защото в този автомобил не става въпрос за шофьори) позиция е

идентичка като при болидите от Ф1 и е била конфигурирана след

консултации с Алонсо и Маса. Рамата на шасито е изпечела в автоклавовете

на състезателното подразделение на Ferrari. Плюс добавянето на голямо

количество композитни материали е постигнато увеличение на здравината

при усукване с 27% спрямо Enzo.

 

LaFerrari е по-лек от P1 с маса от 1255 кг. „Суха“, т.е. без да се

отчита масата на всички масла и течности на борда. От всички килограми

на HY-KERS системата се падат 140 кг, от които 62 кг са на центално

разположения пакет батерии.

 

Ferrari разчита на централно монтиран V12 с работен обем 6262 куб. см.

Той е доразвита версия на мотора от F12 и генерира 789 к.с. при 9250

об/мин. Към тях се добяват 150 к.с. от електрическия мотор, за да се

получи тотала от 950 к.с. и 972 Нм. И двата параметъра са с около 10%

по-добри от на Р1.

 

Ferrari обави серия от 499 бройки, както и това, че програмата ще е с

продължителност 2 години. Оттам насетне цената на този автомобил само ще

расте.

 

В сайта на Ферари - онова 15.5 го дават 15=

Дано виртуалния тур да съвпадне с реалния.

 

едит: ии ония 7 секунди естествено са минути :)

Link to comment
Share on other sites

Опел при всички тестове които съм им гледал на новата Астра, размазват всичко в компактният сегмент. Евала, от най-зле до 1ви в сегмента.

Link to comment
Share on other sites

Опел ...

 

И най-хубавото е, че вече не ръждясват (почти). :))

 

П.П. А Чефо пак не успя да се вреди за новото LaFerrari - вече имало над 1000 заявки при доста по-малко първоначално предвидени бройки.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...