host Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 И да се отплесна подобаващо. Информацията за това БМВ говори за това, че въпреки, че Racing Dynamics тунунга на f10 е външен трябва да се обмисли още нещо.. Имайки предвид, че М дивизията винаги е била най-бързата и най-спортната, то спокойно бихме могли да заключим, че следващия M5 ще е с не по-малко от 600+ к.с. , а лично за мен е много малко вероятно да е със 620 к.с. както 550i Racing Dynamics - по-скоро с повече. В момента 550i във фабричния си вид разполага с 407 к.с. Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики. Ще почакаме и видим. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 И да се отплесна подобаващо. Информацията за това БМВ говори за това, че въпреки, че Racing Dynamics тунунга на f10 е външен трябва да се обмисли още нещо.. Имайки предвид, че М дивизията винаги е била най-бързата и най-спортната, то спокойно бихме могли да заключим, че следващия M5 ще е с не по-малко от 600+ к.с. , а лично за мен е много малко вероятно да е със 620 к.с. както 550i Racing Dynamics - по-скоро с повече. В момента 550i във фабричния си вид разполага с 407 к.с. Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики. Ще почакаме и видим. Дори новото М5 да е с двигател 1 към 1 с на Х5/6 М т.е. 555 к.с. ... пак ще си е резачка. При положение, че с тегло над 2 тона вдига 300... и 100 ги прави за... 4,7... Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики. Вчера си мислех по повод дискусията за ауди и кой как ги мачкал по всевъзможни показатели. И че различни хора търсим различни неща в колите. Аз примерно търся комфорт и минимално количество проблеми - т.е. искам само да слагам бензин, някаква поддръжка да си я прави сервиза и да не ме занимава само да ми казват кога пак да ида и това "кога" да е поне през 6 месеца и да не си губя повече време с това. Има голяма вероятност следващата ми да е применро Audi Allroad. Или нещо друго но задължително 4х4 и малко по-високо от авенсиса Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Колко ли струва тва поло че 1 добре ще ми дойде.Може да няма климатик централно и там други работи ама върви като змей Ти сериозно ли? Тва се движи само на право и обикновено 402 метра е това право Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Ти сериозно ли? Тва се движи само на право и обикновено 402 метра е това право И може би сервизният му интервал да е на всеки 410 метра Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 И може би сервизният му интервал да е на всеки 410 метра Ами не е правено в БГ, но да. Чупи се бая - няма как. Важното е да печели Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Малко инфо за временният водач в Dakar 2009 - BMW x3 CC http://www.x-raid.de/team/the-car.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Така като гледам двигателят му е стоковия 3.0sd Link to comment Share on other sites More sharing options...
vbn Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/bmw-d...lina-na-m1.html това няма да е лошо Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Що ги развалиха така тези BMW-та не мога да си обясня. Така да ме дразни муцуната и конкретно фаровете че не мога да ги гледам. Ей какви красиви бяха преди: И какви някакви неправилни форми съчиниха та замяза на нищо, особено пък това м1 е направо отврат: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 И какви някакви неправилни форми съчиниха та замяза на нищо, особено пък това м1 е направо отврат луд ли си .. m1 coupe (sedan-a особено) е върха ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Това което е на снимката няма общо с М1(photoshop) или по-точно 135is - както предполагам, че ще се казва. И между другото... 1ва серия купе в момента е най-близко до традиционните модели на БМВ. Т.е. типичното БМВ е малко спортно купе. Не случайно го наричат наследникът на BMW 2002... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Не съм сигурен как точно се казва модела, но определено е единица , двуврат и с багажник , ама нещо не мога да намеря хубави снимки в нета . ПП. Винаги като го видя и си представям как m6-цата му е по-голямото братче , тичкат си заедно и си играят на улицата Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Аз предполагам, че ще е като това. Така и не го пуснаха прототипчето Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Ето ето... ей тази форма на фаровете ми причинава много особен психически дискомфорт. Има нещо което е страшно не-на-място и това направо ме побърква. Все едно колата е направила някаква шантава гримаса и аха аха да се върне в нормалното си положение но хоп и се е схванала и си стои така ни риба ни рак. Виж снимката на Е36 и как фаровете си стоят "правилно" маската и тя а не е изчанчена и все едно мината през някой филтър на PhotoShop за сферично разкривяване. Хеле пък триъгълната форма отстрани на фаровете ми бърка в здравето... Това са си моите впечатления пък всеки си има вкус... мен и онези мерцедеси с 2та фара също ме дразнят а другите с един но по-голям ме радват а други обратно... просто споделям впечатления Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 В интерес на истината само тъпите фарове не ми харесват!!! Не можаха ли да вземат нещо от 6-цата ... А 6-цата е уникална! Пък ако е M Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 http://news.ibox.bg/news/id_1973045651 Водач на Ferrari отнесе глоба от $290 хил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Тия не си поплюват ебаси.... Обаче ми е много любопитно ква щеше да е глобата на човек с доход 4330 франка Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Ъ..."бòли го фара"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Предположение как ще изглежда новото Х3 http://www.xbimmers.com/forums/attachment....mp;d=1262913435 За някои клиенти май няма криза... http://www.leftlanenews.com/rolls-royce-gh...s-to-brand.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 PSA Peugeot Citroлn подменя изцяло ръководството на дизайн отдела си. Новите лица са:Шеф на дизайн отдела на PSA e Jean-Pierre Plouй, под негово ръководство са Gilles Vidal за Peugeot, а Thierry Metroz при Citroлn. Всичко това след като миналата година PSA бе оглавено от нов CEO. През 2009-та PSA обяви задълбочаване сътрудничеството с BMW не сами при ползването на техни разработки при дизеловите агрегати, а и интерес към съвместна платформа за компактен автомобил, както и изцяло нова гама бензинови двигатели. Дали през 2010 ще видим наистина добър пакет от PSA - автомобил, двигател. Лично аз много се съмнявам. _________________ Да не стават грешки, горе трябва да е > пакет - двигател + шаси. И тук не е мястото за дискусията по тази тема иначе мога да отговоря за споменатите долу модели, че всеки един от тях има НЕ прежалими за мен кусури. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 PSA Peugeot Citroën подменя изцяло ръководството на дизайн отдела си. Новите лица са:Шеф на дизайн отдела на PSA e Jean-Pierre Ploué, под негово ръководство са Gilles Vidal за Peugeot, а Thierry Metroz при Citroën. Всичко това след като миналата година PSA бе оглавено от нов CEO. През 2009-та PSA обяви задълбочаване сътрудничеството с BMW не сами при ползването на техни разработки при дизеловите агрегати, а и интерес към съвместна платформа за компактен автомобил, както и изцяло нова гама бензинови двигатели. Дали през 2010 ще видим наистина добър пакет от PSA - автомобил, двигател. Лично аз много се съмнявам. Новото Ц5? 407, 607? Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Фейслифт на 3ка купе и кабрио - информация зад завесите http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=341389 Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_tunchev Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 http://www.autotrend.bg/news/read/619/0/0/Мега-галерия:%20Фейслифт%20на%20BMW%203-та%20серия%20Coupe%20и%20Cabriolet Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Дами и господа, да посрещнем новата Порша 911 TURBO S 2011! 4х4 530 к.с. 700 Нм въртящ момент (почти) 0-100 км/ч - 3.3 секунди 315 км/ч максимална скорост (малко по-бавна от 328-те на GT2) 145k евро за купето / 155k евро за кабриото Цялата новина > http://www.autoblog.com/2010/02/08/porsche-911-turbo-s-unveiled-with-530-hp-of-goodness/ Снимки > http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100199a5.jpg http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100196a5.jpg http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100194a5.jpg http://www.autoblog.com/gallery/2011-porsche-911-turbo-s/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.