Jump to content
BulForum.com

Дискусия за спортни и спортно ориентирани автомобили


INCINERATOR

Recommended Posts

-166 Coupe: 2.0L V12 (100hp)

Е това ще да е най-спортното освен ако макаронаджиите на са намерили начин да направят алфа 166 под 500 кила... Ако на една кола съотношението к.с./тегло не е поне 1/4 за какъв спорт говорим?

 

Пич, преди няколко поста ти обясних да не плямпаш глупости като не разбираш. На теб в даскало или в унито не са ли ти казвали на контролна или изпит. Ако не знаеш - не пиши. По-лошо ще стане.

Алфа 166 през 48-ма година. На всичкото отгоре ти е написано....Пази Боже. За какъв спорт ли? Момче, за такъв спорт, че Алфа забраняват на Енцо да се състезава срещу тях, че им пари на дупето.

 

ТИ най-случайно, ама най-случайно знаеш ли с какви работни обеми и цилиндри са били едни от най-бързите мотори през това време(тия от Ф1). Та ми говориш за шосейните такива. Опа извинявай. Ти си объркал епохите със 60 години. Сори.

 

ЧувАл ли си за 1,5 литра 650 коня W16 с компресор. Мотор на 40 години и отгоре.

 

И още нещо преди 1947-ма Ауто Юниън не са се състезавали срещу Ферари, освн ако Енцо не е карал друга кола, че първия модел на Енцо е , AAC 815, first road car: 125 S

 

Because he was prohibited by contract from racing for four years, the Scuderia briefly became Auto Avio Costruzioni Ferrari, which ostensibly produced machine tools and aircraft accessories

 

 

Тогава мерцедес и ауто униън съм им показвали нагледно за какво съм им аз.

 

Ауто Юниън след 48-ма....може да са показвали всичко друго, но не и това, което ти се иска. Мерцедес са показвали зъбки. Но кой-кого........тогава вече е имало Ф1(каквато я знаем дне). Така, че ще трябва да те разочаровам агейн :lol:

 

Виж и аз не говоря за атомна физика и не казвам на Ал Бънди как да направи хеликоптера на сина си. ;) По-ясно не мога да се изразя.

 

Ето една "алфа 166" за колегата :lol: http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_166_S

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Отказвам се да споря. Въпросното ферари не го знаех преди и по добре. 2 литра със сто коня. Това спортно ли е? Сигурно бентли което е 15 години по старо и думата аеродинамика не е съществувала ще го накаже така че от ферари лошо ще им стане. Ауто униън са били спонсорирани защото мерцедес са завъшвали 10 обиколки преди всички и не е било интересно да има на стълбицата хора само от мерцедес. И последно - на кой дължат ферари в момента задното разположение на двигателя както е в 90% от колите им? На ауто униън или на себе си. На кой дължи цялото автомоболостроене в момета въвеждането на аеродинамикато при автомобилите? На ауто униън естесвено. Освен това когато мерцедес са правили коли с компресори италианците са мислили какви макарони да изядат. Да не говорим че ауто униън сега за наследници има порше и ауди и да не ти казвам, че 80% от всичко което прави една кола спортна е от тях.

Eдит: Никой до сега не е надминал порше 917 - ФАКТ.

The 917/30 was the most powerful sports car racer ever built and raced. The 5.374 litre 12 cylinder (90.0 x 70.4 mm) twin-turbocharged engine could produce 1,560 bhp (1,160 kW) with twin turbochargers run up to full boost, a simply astonishing 39 psi, though it usually raced with around 1,100 bhp (820 kW) at 7,800 rpm to preserve the engine. The 917/30 dominated the Can-Am series during the 1973 season. The 917/30 could go from 0-60 mph (97 km/h) in 1.9 seconds, 0-100 mph (160 km/h) in 3.9 seconds, 0-200 mph (320 km/h) in 10.9 seconds, and on to a top speed of 257 mph (414 km/h) +,

Link to comment
Share on other sites

Имаме новина. Много добре нареждаш минали действия. Много имело си боравиш с думата "ако". Първо бях бесен......сега ми е много забавно. :lol:

 

Чакай да видим....Дали всички марки в света не трябва да имат по един Форд модел Т в своите заводи :rolleyes: .....или някой дилижанс :lol:

 

И понеже мен ме интересува само Ферари:

 

In 1940 Enzo Ferrari left Alfa Romeo and started a new company Auto-Avio Costruzioni Ferrari. During World War II the Ferrari workshop moved from Modena to Maranello. The workshop became a victim of the war in 1944 - it was leveled by bombs. A year after the war in 1946 the shop was rebuilt and work began on the first ever Ferrari motorcar, the 125 Sport. This car started a grand tradition of winning for Ferrari. Since it's first race in 1947, Ferrari's have had over 5,000 successes on race tracks around the globe.

 

2008-1947=61 години. Много поздрави от мен. Лек ден ;)

Link to comment
Share on other sites

Тея Ферарита,само дето до Луната не са отишли,май(пък кой знае).Автомобилния спорт не е само Ферари.Има и доста други производители,които имат също толкова голям принос(ако не и по-голям) за развитието на автомобилизма.Или щом е италианско,ВЕЛИКО Е.

Link to comment
Share on other sites

И последно - на кой дължат ферари в момента задното разположение на двигателя както е в 90% от колите им?

 

Я пак :lol: Не, че нещо ама колко модела имат Ферари с задно разположен двигател? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Прав си. Но мен не ме интересуват другите. Все пак аз не съм целия свят нали така. Имам си мнение, харесвам си Ферари. Има си хора да си харесват другите марки. Но да ми се говорят глупости насреща с цел заяждане. Е името ми е Стефан, ама не съм Св. Стефан ;)

 

Би ли изброил няколко марки дето 60 години се борят да са на върха в спорта и не са прекъсвали НИТО 1 сезон. Май май само във ВРЦ са се разминали и то за малко. Дори са имали концептуален модел за КАРТ сериите :rolleyes:

 

Иначе огромен респект за Алфа Ромео, Сребърните Стрели. Днешните МКЛ само на боя го докарват. Легендарния мотор на Косуърт DFB, Порше и т.н.

 

Я пак :lol: Не, че нещо ама колко модела имат Ферари с задно разположен двигател? :blink:

 

:rolleyes: . и мен ми се ще да чуя :rolleyes: . тъкмо си викам, абе тия не бяха ли със mid-engine. :rolleyes:

 

Mid-engine V6/V8

...

Mid-engine 2+2

...

Front-engine 2+2

...

Mid-engine 12-cylinder

...

Supercars

Link to comment
Share on other sites

INCINERATOR,това ме смаза,много АМА МНОГО се смях.Евала за човека,който го е направил.

 

За сектантството и олицетворението на "спорт" със "Ферари".DON_CHEFO,колкото и червени книжки да прочетеш,както и да представяш нещата,Ферари не е автомобилния спорт,то е само мъничка частичка от него.И не е НАЙ,нито е ПЪРВА,тя е просто ЕДНА ОТ.

 

Кой смее да каже,че някой от тези автомобили,не са допринесли дори повече от Ферари за автомобилния спорт.

Bentley Blower

27157_report_w486.jpg

Mercedes Silver Arrow

racer1BNPS_468x328.jpg

Mercedes w196 Streamliner

mercedesbenz-w19601.jpg

Jaguar E-type

jaguaretype.jpg

Porche 917

Whaletail_917gulf.jpg

Ford GT

1968_Ford_GT40_Mk_I.jpg

Audi Quattro

27549_500x500x75.jpg

Ford Sierra Cossworth

1986_ford_sierra_cosworth.jpg

Shelby Cobra

shelby_cobra_427_1967.jpg

Lancia Delta Integrale

Front-1.jpg

 

И още много,МНОГО други.Просто тези ми изплуват в съзнанието като кажете автомобилен СПОРТ.И всички са ЛЕГЕНДИ въпреки,че нямат червено конче.

Link to comment
Share on other sites

:) ...ъ-ъ-ъ какво беше това Ферари. ;)

 

#DON_CHEFO то бива бива ама твойто наистина отива на сектантсво. ;)

 

Хич не ми дреме. Казвам каквото мисля и не го крия. Аз не харесвам всички. Толкова ли е трудно.

 

 

и пътя и истината и живота :lol:

 

INCINERATOR,това ме смаза,много АМА МНОГО се смях.Евала за човека,който го е направил.

 

За сектантството и олицетворението на "спорт" със "Ферари".DON_CHEFO,колкото и червени книжки да прочетеш,както и да представяш нещата,Ферари не е автомобилния спорт,то е само мъничка частичка от него.И не е НАЙ,нито е ПЪРВА,тя е просто ЕДНА ОТ.

 

Кой смее да каже,че някой от тези автомобили,не са допринесли дори повече от Ферари за автомобилния спорт.

 

 

И още много,МНОГО други.Просто тези ми изплуват в съзнанието като кажете автомобилен СПОРТ.И всички са ЛЕГЕНДИ въпреки,че нямат червено конче.

 

колите до една са супер. Няма марка, която да участва във ВСЕКИ мото спорт и да печели ВИНАГИ. А аз точно такова нещо не съм казал. Извинявай ;)

Link to comment
Share on other sites

Никой не е казал, че нямат заслуги. Но не може да се твърди че са по-по-най при условие примерно, че нямат нито една победа по скоро не са учасвали в нито едно рали. За мен това си е истинския моторен спорт защото се случва в реална среда а не на някаква стерилна писта. Но това си е мое мнение и не обвързвам никой с него. Иначе на са лоши колички. И марката не е за подценяване. Просто ако трябва да помисля за топ пет на най-великите марки автомобили просто не ферари не намира място там.

Link to comment
Share on other sites

Никой не е казал, че нямат заслуги. Но не може да се твърди че са по-по-най при условие примерно, че нямат нито една победа по скоро не са учасвали в нито едно рали. За мен това си е истинския моторен спорт защото се случва в реална среда а не на някаква стерилна писта. Но това си е мое мнение и не обвързвам никой с него. Иначе на са лоши колички. И марката не е за подценяване. Просто ако трябва да помисля за топ пет на най-великите марки автомобили просто не ферари не намира място там.

 

Ще кажеш ли какво е било Миле Миля :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ферари са пистови автомобили. Да си виждал Ферари СУВ, Ферари с четири врати? Няма нали. Няма и Ферари да се движи по макадан.

 

// не визирам поръчкови автомобили по една две бройки

Link to comment
Share on other sites

Всчиките тия автомобили, горе - сумарно - да се мерят с Ферари е голямо постижение.Не мислите ли?

 

Къде съм казал да се мерят сумарно с ФЕРАРИ?Идеята ми е да докажа,че Ферари не е автомобилизма.А всичките автомобили горе са ЛЕГЕНДИ именно защото са най-добрите в това за което са създадени.А ако говорим за директно съревнование,грозноватият очукан Форд ГТ малко е засрамил червените кончета.Никой не оспорва ролята на Ферари.Но нека не ги величаем като НАЙ.

Link to comment
Share on other sites

Ферари са пистови автомобили. Да си виждал Ферари СУВ, Ферари с четири врати? Няма нали. Няма и Ферари да се движи по макадан.

 

// не визирам поръчкови автомобили по една две бройки

 

амин. и дано така си остане.

Link to comment
Share on other sites

Религия = мръсна дума използвана от хора, които им липсва свободно мислене и умствен капацитет( Бънди предполагам само сравнение прави ).

Всякакви абсолютизаци клонят към грешка.

А това, че не се занимават с рали беше невероятен довод.

Link to comment
Share on other sites

Ами аз съм фен на Ати ама в кутията ми дрънчи 9600GT на НВ.И к'во?!

Нищо.Просто тогава ми изпадна така.Волво и те са ми симпатични ама не толкова, че да съм обикалял салоните за такова?!Просто така се случи, че попаднах на невероятно читава кола тогава и не исках да я изтърва.

 

Да си фен на нещо си е исконно право, не е нужно да имаш доводи, не е нужно да си прав.Просто така си го усещаш.Нито познавам Шумахер, нито си пия ракията със Себастиен Льоб.Хеле пък цъкам снукър с Рони О'Съливан.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...