Jump to content
BulForum.com

Дискусия за спортни и спортно ориентирани автомобили


INCINERATOR

Recommended Posts

:) (радостна усмивка)... определено знам по-малко от теб за авто мото света, но... това не значи, че нищо не знам.

- това изречение в различни варианти и на различни езици ще го намериш на много места в нета - едва ли е случайно. Много от иновациите и откритията на този свят са направени от един, който никой не помни и не знае, а са преоткрити и наложени от друг с който всеки ги свързва - ще спомена само Едисон, откриването на Америка и много много други. Така че именно на Мерцедес можем да благодарим за четиривратите купета.

Че са "ПО" във всяко отношение никъде не съм казал, даже не съм го и мислил, но че са "ПО" в много отношения (повече от всяка друга марка) спокойно мога да твърдя. ;)

 

П.П. Хич не ми пиши кой в кой век какво открил. То и викингите са открили Америка, ама Откривателя на континента за света (във всяко отношение) е Колумб. ;)

 

 

Аз пък казвам, че няма най-добра марка на тоя свят. Всеки даден модел си има някакъв косур и някой от конкуренцията го няма. Затова е тъпо да се твърди, че мерцедес(примерно) са най-добрите.

 

Ще дам един пример от 3те големи - мерцедес пускат нов модел, след 1-2 години БМВ пускат по-добър, след още 1-2 години ауди пускат по-добър и са най-добри... след 1-2 години мерцедес пускат по-нов и пак са най-добри - и тн. Общо взето цикъл...

 

 

 

 

раликата между 2.5 секунси и 3 секуди не е кой зане какво.

 

 

Защо ли си мисля, че ако 2 такива коли застанат на една черта и двете се настъпят докрай тая разлика ще е доста в МЕТРИ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply
Аз пък казвам, че няма най-добра марка на тоя свят. Всеки даден модел си има някакъв косур и някой от конкуренцията го няма. Затова е тъпо да се твърди, че мерцедес(примерно) са най-добрите.

 

Ще дам един пример от 3те големи - мерцедес пускат нов модел, след 1-2 години БМВ пускат по-добър, след още 1-2 години ауди пускат най-добър и са най-добри... след 1-2 години мерцедес пускат по-нов и пак са най-добри - и тн. Общо взето цикъл...

Защо ли си мисля, че ако 2 такива коли застанат на една черта и двете се настъпят докрай тая разлика ще е доста в МЕТРИ?

Чакай малко според теб рали коли са да да се дърпат на светофарите? Защо говоря с теб? По твоята логика драгстерите са най-добри за рали. И да на писта със завой усукани като фиде както са на повечето рали гонки точно превес дава половин секунда по-бързо ускорение а не това че с AWD влизаш с скорост двойна на този който е със задно и излизаш пак с 2-на скорост.

Link to comment
Share on other sites

Давам му характеристиките на

W126 KOENIG SPECIAL

based on V8 (560 SEC)

 

supercharger engine

331 KW / 440 HP / 680 NM

price incl. installation: € 20.000,–

kit price € 15.000,–

 

performance:

0-100 km/h 4,9 sec.

0-200 km/h 16,9 sec.

standing 1/4 mile 14,8 sec.

top speed 300 km/h

driving performance depends on gear ratio

 

И поздрав за Ауди

 

http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=236

Link to comment
Share on other sites

Ех, че хубаво, че поста ти е таман над моя.Викингите били открили какво за света?Обясни си "открили за света", а не "за себе си" и после пак ;)

Ако не ме лъже паметта Maserati Quattroporte e 2004 модел, пък CLS AMG 55 е 2005.Да си говорим ли още?

 

:) "Mercedes Benz CLS създаде един нов пазар – този на четиривратите купета. Трябва да се признае, че CLS започна нещо, което се превърна в много рентабилен клас и тепърва много големи производители се опитват да навлизат в него...". Такива цитати мога да ти извадя безкрай.

Дали искаш да кажеш, че всичката тази информация, която Чичко Гуугъл ни дава е измислена, брътвеж на пияница, манипулация на Мерцедес или нещо друго по твой вкус ???

 

Едит: Мазерати колкото и да ги харесвам ( и специално Quattroporte ) не са в състояние да наложат нещо така както Мерцедес може, дори и да си прав, че е отпреди CLS-a.

Link to comment
Share on other sites

Чакай малко според теб рали коли са да да се дърпат на светофарите? Защо говоря с теб? По твоята логика драгстерите са най-добри за рали. И да на писта със завой усукани като фиде както са на повечето рали гонки точно превес дава половин секунда по-бързо ускорение а не това че с AWD влизаш с скорост двойна на този който е със задно и излизаш пак с 2-на скорост.

 

 

Къде съм споменл светофари бе пич? Казвам, че ужким тая малка разлика в ускорението на една права отсечка би била огромна. Надявам се да разбираш какво казвам.

Link to comment
Share on other sites

Добре,какво го задъвкахте тоя ЦЛС,човек ще каже,че само 1 двигател им ръгат и оп,ставали само за светофара и при най-лекия завой,всичко що те познава ще да яде жито.След като очевидно я има пазарната ниша,какво лошо има някой да се настани там.Отвратителното неуправляемо грозно изродче даде време на пистата на Топ Гиър,като на Ферари 575,и остави зад себе си доста "чистокръвни" спортни купета.Оставете ги на мира тея мерцедеси.Щом има търсене,има и предлагане.Не виждам лошо четириврат луксозен седан да развинти някое порше на светофара.А колко грешно било това,какво светотатство,как не можело да завива-не мисля,че това е единствената кола,която размива границите,така че спрете се.

Link to comment
Share on other sites

А аз казвам, че след 500 метра права което си е много и за рали и по принцип всичко което е загубило като преднина куатрото е наваксано на първия завой. Фактите са си факти. Форда еднодневка не може да се мери по нищо с аудито освен на някоя само асвалтова писта или на драг.

Link to comment
Share on other sites

Давам му характеристиките на

W126 KOENIG SPECIAL

based on V8 (560 SEC)

 

supercharger engine

331 KW / 440 HP / 680 NM

price incl. installation: € 20.000,–

kit price € 15.000,–

 

performance:

0-100 km/h 4,9 sec.

0-200 km/h 16,9 sec.

standing 1/4 mile 14,8 sec.

top speed 300 km/h

driving performance depends on gear ratio

 

:woot

Link to comment
Share on other sites

Аз съм карал цлс в8 компресор и не съм на мнение, че става само за светофара. Много добре балансирано купе си е, все пак да не забравяме, че това е спортен автомобил с 4-ри врати, защото бизнес етикета изисква служебния автомобила да е с 4-ри врати

Link to comment
Share on other sites

че това е спортен автомобил с 4-ри врати

Недей така,че тука понятието "спортен автомобил" има различни дименсии и сега те почват да ти обяснят как не става за нищо и какъв урод на автомобилостроенето е,щото има голям двигател и е тежко. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Между другото #host добре, че ми напомно за Джагът:

 

6904-04.JPG

 

това също е фаворит за най-красивите. :) Точно мой тип количка.

 

Едит: Бърза проверка в mobile.de показва, че Quattroporte го има от 1999 година ! Което пак доказва същото: едно е просто да откриеш нещо, а друго е да го откриеш и да му намериш приложение, и да го наложиш. Точно както много от откритията на Едисон не са били въобще негови открития, но човека е бил и бизнесмен и им е намерил приложението.

 

#host благодаря, че си съгласен ;). Сега да не кажеш, че съм си добавил нещо при редакцията. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Първо с 2 неща не съм съгласен. Ферари имат 2 комбита и 2-те са като грозни патета пред RS6.

ferrari_kombi1_600x418.jpg

ferrari_456_venice-7_117.jpg

Втора Ауди си имат история имат си и бъдеще и то си е на пистата - туристически серий колкото щеш ДТМ или някои по неизвестни, но има. Да не забравяме льо ман кадето имат също успехи и половината от иновацийте там идват от въпросното Ауди. Някой каза рали? Преди 20 години кой въведе задвижването на 4-те колела в ралито? Кой биеше всичко наред и нямаше на стълбицата друго освен Ауди. Кой е направил най-бързата рали кола която все още си е най-бърза въпреки, че рекорда и е от 22 години. Хайде моля моля.

 

второто е специално направено.......добре, че има 2 ДВЕ коли та да се запомнят..... Поне не са направили джип да гори 120 на 100 :lol:

 

Пич правилата са други. Сега налягането в турбото е нищожно в сравнение с преди. То и за това толкова народ от клас Б сега не са сред нас.

 

И във Ф1 са правили конска сила на всеки кубичен сантиметър, ама сега са ограничени до немай къде

Link to comment
Share on other sites

Ето ви един "спортен автомобил" http://zazz.bg/play:2322dcf8 :D

 

Quattroporte (1963-____) Series I 1a, Series I 2a, Series II, Series III, Series IV, Series IV Evoluzione, Series V

-Series I 1a: 4.1L V8 (260hp)

-Series I 2a: 4.7L V8 (290hp)

-Series II: 4.1L V8 (255hp)

-Series III: 4.9L V8 (280-300hp)

-Series IV: 2.0L TT V6 (287hp)

-Series IV: 2.8L TT V6 (284hp)

-Series IV: 3.2L V8 (335hp)

-Series IV Evoluzione: 3.2L V8 (335hp)

-Series V: 4.2L V8 (394hp)

Link to comment
Share on other sites

Ако утре имплантират двигател от 747 в Камаз - той спортен ли става? :P

 

Освен това нали не очаквате в големите лимузини да видите 1,9 16В мотор. Тия 2 тона трябва да се движат с 250 по някъв начин. Единствения е ......."с братя под капака"

Link to comment
Share on other sites

6-Cylinder Ferrari Road Cars:

 

Dino 206GT (1967-1968) Coupe

-Coupe: 2.0L V6 (180hp/???tq)

 

Dino 246GT/S (1969-1973) GT, GTS

-GT: 2.4L V6 (195hp/???tq)

-GTS: 2.4L V6 (195hp/???tq)

 

8-Cylinder Ferrari Road Cars:

 

Dino 308 GT4 (1973-1980) Coupe

-Coupe: 2.9L V8 (255hp/???tq)

 

208 GT4 (1975) Coupe, Spyder

-Coupe: 2.0L V8 (180hp/???tq)

-Spyder: 2.0L V8 (180hp/???tq)

 

 

308 (1975-1985) GTB, GTS

-GTB: 3.0L V8 (240hp/209tq)

-GTS: 3.0L V8 (240hp/209tq)

-GTB QV: 3.0L V8 (205hp/179tq)

-GTS QV: 3.0L V8 (205hp/179tq)

-GTBi: 3.0L V8 (227hp/178tq)

-GTSi: 3.0L V8 (227hp/178tq)

 

208 (1980-1982) GTB, GTS

-GTB: 2.0L V8 (155hp)

-GTS: 2.0L V8 (155hp)

 

208 Turbo (1983-1985) GTB, GTS

-GTB: 2.0L Turbo V8 (220hp)

-GTS: 2.0L Turbo V8 (220hp)

 

328 (1985-1989) GTB , GTS

-GTB: 3.2L V8 (260hp/213tq)

-GTS: 3.2L V8 (260hp/213tq)

 

GTB/GTS Turbo (1985-1989) GTB Turbo, GTS Turbo

-GTB: 2.0L Turbo V8 (254hp)

-GTS: 2.0L Turbo V8 (254hp)

 

348 (1989-1995) GTB/TB, GTS/TS, Spider

-GTB: 3.4L V8 (300hp/237tq)

-TB: 3.4L V8 (300hp/237tq)

-GTS: 3.4L V8 (300hp/237tq)

-TS: 3.4L V8 (300hp/237tq)

-Serie Speciale GTB: 3.4L V8 (300hp/237tq)

-Serie Speciale GTS: 3.4L V8 (300hp/237tq)

-Spider: 3.4L V8 (300hp/237tq)

 

F355 (1994-1999) Berlinetta, GTS, Spider

-Berlinetta: 3.5L V8 (375hp/268tq)

-Berlinetta F1: 3.5L V8 (375hp/268tq)

-GTS: 3.5L V8 (375hp/268tq)

-Spider: 3.5L V8 (375hp/268tq)

-Spider F1: 3.5L V8 (375hp/268tq)

 

360 (1999-2005) Modena, Spider, Challenge Stradele

-Modena: 3.6L V8 (400hp/275tq)

-Modena F1: 3.6L V8 (400hp/275tq)

-Spider: 3.6L V8 (400hp/275tq)

-Spider F1: 3.6L V8 (400hp/275tq)

-Challenge Stradale: 3.6L V8 (425hp/275tq)

 

F430 (2005-____) Modena, Spider

-Modena: 4.3L V8 (490hp/343tq)

-Modena F1: 4.3L V8 (490hp/343tq)

-Spider: 4.3L V8 (490hp/343tq)

-Spider F1: 4.3L V8 (490hp/343tq)

 

4-Seat Ferrari Road Cars:

 

 

250 GT/GTE (1960-1968) Coupe

-Coupe: 3.0L V12 (240hp)

 

330 (1963-1967) America, GT 2+2

-America: 4.0L V12 (260hp?)

-GT 2+2: 4.0L V12 (300hp)

 

500 (1964-1966) Superfast

-Superfast: 5.0L V12 (400hp)

 

365 GT 2+2 (1967-1971) Coupe

-Coupe: 4.4L V12 (310hp)

 

365GTC/4 (1971-1972) GTC/4

GTC/4: 4.4L V12 (340hp)

 

365GT4 2+2 (1972-1976) Coupe

-Coupe: 4.4L V12 (320hp/318tq)

 

400 (1976-1979) Coupe, Convertible

-Coupe GT: 4.8L V12 (340hp/347tq)

-Coupe A: 4.8L V12 (340hp/347tq)

-Convertible GT: 4.8L V12 (340hp/347tq)

-Convertible A: 4.8L V12 (340hp/347tq)

 

400i (1979-1985) Coupe, Convertible

-Coupe GT: 4.8L V12 (310hp, 303tq)

-Convertible GT: 4.8L V12 (310hp, 303tq)

-Coupe A: 4.8L V12 (310hp, 303tq)

-Converible A: 4.8L V12 (310hp, 303tq)

 

412 (1985-1989) Coupe

-Coupe 4.9L V12 (340hp, 333tq)

 

Mondial 8 (1980-1984) Coupe, Cabriolet

-Coupe: 2.9L V8 (205hp/179tq)

-Coupe QV: 2.9L V8 (235hp/188tq)

-Cabriolet QV: 2.9L V8 (235hp/188tq)

 

Mondial 3.2 (1985-1988) Coupe, Cabriolet

-Coupe: 3.2L V8 (260hp/214tq)

-Cabriolet: 3.2L V8 (260hp/214tq)

 

Mondial T (1989-1990) Coupe, Cabriolet

-Coupe: 3.4L V8 (300hp/237tq)

-Cabriolet: 3.4L V8 (300hp/237tq)

 

456 (1992-1997) Coupe, Convertible

-GT: 5.5L V12 (436hp/398tq)

-GTA: 5.5L V12 (436hp/398tq)

-Convertible GT: 5.5L V12 (436hp/398tq)

-Convertible GTA: 5.5L V12 (436hp/398tq)

 

456M (1998-2002) Coupe

-Scaglietti GT: 5.5L V12 (436hp/398tq)

-Scaglietti GTA: 5.5L V12 (436hp/398tq)

 

612 (2003-____) Scaglietti Coupe

-Scaglietti: 5.7L V12 (534hp/434tq)

-Scaglietti F1: 5.7L V12 (534hp/434tq)

 

Super Ferrari Road Cars:

 

288 GTO (1984-1986) Coupe

-GTB: 2.9L TT V8 (400hp/366tq)

 

F40 (1987-1991) F40

-Coupe: 2.9L TT V8 (478hp/424tq)

 

F50 (1995) Convertible

-Convertible (With GTS/Targa Roof): 4.7L V12 (513hp/347tq)

 

Enzo (2003) Enzo

-Coupe: 6.0L V12 (650hp/485tq)

 

12-Cylinder Road Cars:

 

Inter (1948-1958) 166 Coupe, 195 Coupe, 212 Coupe, 212 Cabriolet

-166 Coupe: 2.0L V12 (100hp)

-166 Cabriolet: 2.0L V12 (100hp)

-195 Coupe: 2.3L V12 (130hp)

-212 Coupe: 2.6L V12 (150hp)

-212 Cabriolet: 2.6L V12 (150hp)

 

250 (1952-1964) 250S Berlinetta, 250S Spider, Mille Miglia Berlinetta, Mille Miglia Spider, Europa Berlinetta, GT Europa, GT Boano, GT Ellena, Pinin Farina, Lusso, Berlinetta SWB, GT Berlinetta, GTO, GTO II, Testarossa, Monza, GT Cabriolet, GT California Spyder

-S Spider: 3.0L V12 (230hp)

-S Berlinetta: 3.0L V12 (230hp)

-Mille Miglia Spider: 3.0L V12 (240hp)

-Mille Miglia Berlinetta: 3.0L V12 (240hp)

-Export: 3.0L V12 (220hp)

-Europa Spider: 3.0L V12 (220hp)

-Europa Berlinetta: 3.0L V12 (220hp)

-GT Europa: 3.0L V12 (240hp)

-GT Boano: 3.0L V12 (220hp)

-GT Ellena: 3.0L V12 (220hp)

-GT Pinin Farina: 3.0L V12 (235hp)

-GT Lusso: 3.0L V12 (250hp)

-GT Berlinetta: 3.0L V12 (240hp)

-GT Berlinetta: 3.0L V12 (260hp)

-GT Berlinetta SWB: 3.0L V12 (240hp)

-GT Berlinetta SWB: 3.0L V12 (280hp)

-GTO: 3.0L V12 (290hp)

-GTO II: 3.0L V12 (290hp)

-Testarossa: 3.0L V12 (320hp)

-Testarossa i: 3.0L V12 (300hp)

-Monza: 3.0L V12 (240hp)

-GT Cabriolet: 3.0L V12 (250hp?)

-GT California Spyder: 3.0L V12 (250hp?)

 

342 (1952-1953) America Cabriolet, America Coupe

-America Coupe: 4.1L V12 (200hp)

-America Cabriolet: 4.1L V12 (200hp)

 

375 (1953-1954) America Coupe

-America Coupe: 4.5L V12 (300hp)

 

410 (1955-1959) Superamerica

-Superamerica: 5.0L V12 (340hp)

 

400 (1960-1964) Superamerica

-Superamerica: 4.0L V12 (340hp)

 

275 (1964-1968) GTB, GTS, GTB/4, GTB/4 Nart Spider

-GTB: 3.3L V12 (280hp)

-GTS Spider: 3.3L V12 (280hp)

-GTB/4: 3.3L V12 (300hp)

-GTB/4 Nart Spider: 3.3L V12 (300hp)

 

330 (1966-1968) GTC, GTS Spider

-GTC: 4.0L V12 (300hp)

-GTS Spider: 4.0L V12 (300hp)

 

365GTB/4 & GTS/4 AKA Daytona (1968-1973) GTB/4, GTS/4

GTB/4 Coupe: 4.4L V12 (352hp/318tq)

GTS/4 Spider: 4.4L V12 (352hp/318tq)

 

365GT4/BB (1971-1976) Coupel

-Coupe: 4.4L Flat-12 (360hp/311tq)

 

512BB (1976-1981) Coupe

-Coupe: 4.9L Flat-12 (360hp/331tq)

 

512BBI (1981-1984) Coupe

-Coupe: 4.9L Flat-12 (340hp/331tq)

 

Testarossa (1985-1991) Coupe , Convertible

-Convertible: 4.9L Flat-12 (380hp/360tq)

-Coupe: 4.9L Flat-12 (380hp/360tq)

 

512 TR (1991-1994) Coupe, Spider

-Spider: 4.9L Flat-12 (428hp/360tq)

-Coupe: 4.9L Flat-12 (428hp/360tq)

 

512 M (1994-1996) Coupe

-Coupe: 4.9L Flat-12 (440hp/369tq)

 

FX (1996) Coupe

-Coupe: 4.9L Flat-12 (???hp/???tq)

 

550 (1995-2001) Maranello, Barchetta Pininfarina

-Maranello: 5.5L V12 (485hp/419tq)

-Barchetta Pininfarina: 5.5L V12 (485hp/419tq)

 

575 (2002-2005) 575M Coupe, 575M SuperAmeric

-M: 5.7L V12 (515hp/434tq)

-M SuperAmerica: 5.7L V12 (515hp/434tq)

-M F1: 5.7L V12 (515hp/434tq)

-M SuperAmerica F1: 5.7L V12 (515hp/434tq)

 

 

What does QV, i, etc. stand for?

 

QV = Quattro valvore - 4 valves/cylinder

i = fuel injected

M = modified

GTS = Targa/sport roof (In early models, convertible)

TS = Targa/sport roof

GTB = Hardtop

TB = Hardtop

Spider = Convertible

Spyder = Convertible

Cabriolet = 4-seat convertible

Berlinetta = Hardtop

Modena = Hardtop

Barchetta = Convertible

A = Automatic transmission

F1 = Paddleshifting Sequential Gearbox

SWB = Short Wheel Base

 

Малък подарък за феновете.

Link to comment
Share on other sites

-166 Coupe: 2.0L V12 (100hp)

Е това ще да е най-спортното освен ако макаронаджиите на са намерили начин да направят алфа 166 под 500 кила... Ако на една кола съотношението к.с./тегло не е поне 1/4 за какъв спорт говорим?

Link to comment
Share on other sites

http://seriouswheels.com/pqr/Patritti-F1-S...ow-1024x768.htm ок

http://seriouswheels.com/pqr/Patritti-F1-S...FA-1280x960.htm ама тука ужас :)

 

Колкото до 166-цата, жалко, че не си бил там през 1948-ма да им обясниш как се правят шосейни автомобили.

 

Още едно спортно кубче >

http://seriouswheels.com/pics-2006/2006-No...FA-1280x960.jpg

 

И сега малко американски разбирания за спорт или 0-100 км/ч:

 

1.9 sec - 1994 Ford SVT 10.0L Boss Mustang

http://www.fast-autos.net/data/images/3452.jpg

http://www.fast-autos.net/data/images/3453.jpg

 

 

Drivetrain

 

Engine:

V8

 

Displacement:

9804 cc

 

Horsepower:

855 bhp @ 6200 rpm

 

Torque:

790 lb-ft @ 5200 rpm

 

Max RPM:

7200 rpm

 

Transmission:

3-Speed Automatic

 

Weight:

3695 lbs

 

Performance

0-60 mph: 1.9 sec

0-100 mph: 5.5 sec

ј mile: 10.55 sec @ 135 mph

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...