INCINERATOR Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 (радостна усмивка)... определено знам по-малко от теб за авто мото света, но... това не значи, че нищо не знам. - това изречение в различни варианти и на различни езици ще го намериш на много места в нета - едва ли е случайно. Много от иновациите и откритията на този свят са направени от един, който никой не помни и не знае, а са преоткрити и наложени от друг с който всеки ги свързва - ще спомена само Едисон, откриването на Америка и много много други. Така че именно на Мерцедес можем да благодарим за четиривратите купета. Че са "ПО" във всяко отношение никъде не съм казал, даже не съм го и мислил, но че са "ПО" в много отношения (повече от всяка друга марка) спокойно мога да твърдя. П.П. Хич не ми пиши кой в кой век какво открил. То и викингите са открили Америка, ама Откривателя на континента за света (във всяко отношение) е Колумб. Аз пък казвам, че няма най-добра марка на тоя свят. Всеки даден модел си има някакъв косур и някой от конкуренцията го няма. Затова е тъпо да се твърди, че мерцедес(примерно) са най-добрите. Ще дам един пример от 3те големи - мерцедес пускат нов модел, след 1-2 години БМВ пускат по-добър, след още 1-2 години ауди пускат по-добър и са най-добри... след 1-2 години мерцедес пускат по-нов и пак са най-добри - и тн. Общо взето цикъл... раликата между 2.5 секунси и 3 секуди не е кой зане какво. Защо ли си мисля, че ако 2 такива коли застанат на една черта и двете се настъпят докрай тая разлика ще е доста в МЕТРИ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Ето ТОВА ми харесва на мен.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Аз пък казвам, че няма най-добра марка на тоя свят. Всеки даден модел си има някакъв косур и някой от конкуренцията го няма. Затова е тъпо да се твърди, че мерцедес(примерно) са най-добрите. Ще дам един пример от 3те големи - мерцедес пускат нов модел, след 1-2 години БМВ пускат по-добър, след още 1-2 години ауди пускат най-добър и са най-добри... след 1-2 години мерцедес пускат по-нов и пак са най-добри - и тн. Общо взето цикъл... Защо ли си мисля, че ако 2 такива коли застанат на една черта и двете се настъпят докрай тая разлика ще е доста в МЕТРИ? Чакай малко според теб рали коли са да да се дърпат на светофарите? Защо говоря с теб? По твоята логика драгстерите са най-добри за рали. И да на писта със завой усукани като фиде както са на повечето рали гонки точно превес дава половин секунда по-бързо ускорение а не това че с AWD влизаш с скорост двойна на този който е със задно и излизаш пак с 2-на скорост. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Давам му характеристиките на W126 KOENIG SPECIAL based on V8 (560 SEC) supercharger engine 331 KW / 440 HP / 680 NM price incl. installation: € 20.000,– kit price € 15.000,– performance: 0-100 km/h 4,9 sec. 0-200 km/h 16,9 sec. standing 1/4 mile 14,8 sec. top speed 300 km/h driving performance depends on gear ratio И поздрав за Ауди http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=236 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Ех, че хубаво, че поста ти е таман над моя.Викингите били открили какво за света?Обясни си "открили за света", а не "за себе си" и после пак Ако не ме лъже паметта Maserati Quattroporte e 2004 модел, пък CLS AMG 55 е 2005.Да си говорим ли още? "Mercedes Benz CLS създаде един нов пазар – този на четиривратите купета. Трябва да се признае, че CLS започна нещо, което се превърна в много рентабилен клас и тепърва много големи производители се опитват да навлизат в него...". Такива цитати мога да ти извадя безкрай. Дали искаш да кажеш, че всичката тази информация, която Чичко Гуугъл ни дава е измислена, брътвеж на пияница, манипулация на Мерцедес или нещо друго по твой вкус ??? Едит: Мазерати колкото и да ги харесвам ( и специално Quattroporte ) не са в състояние да наложат нещо така както Мерцедес може, дори и да си прав, че е отпреди CLS-a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 Чакай малко според теб рали коли са да да се дърпат на светофарите? Защо говоря с теб? По твоята логика драгстерите са най-добри за рали. И да на писта със завой усукани като фиде както са на повечето рали гонки точно превес дава половин секунда по-бързо ускорение а не това че с AWD влизаш с скорост двойна на този който е със задно и излизаш пак с 2-на скорост. Къде съм споменл светофари бе пич? Казвам, че ужким тая малка разлика в ускорението на една права отсечка би била огромна. Надявам се да разбираш какво казвам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Добре,какво го задъвкахте тоя ЦЛС,човек ще каже,че само 1 двигател им ръгат и оп,ставали само за светофара и при най-лекия завой,всичко що те познава ще да яде жито.След като очевидно я има пазарната ниша,какво лошо има някой да се настани там.Отвратителното неуправляемо грозно изродче даде време на пистата на Топ Гиър,като на Ферари 575,и остави зад себе си доста "чистокръвни" спортни купета.Оставете ги на мира тея мерцедеси.Щом има търсене,има и предлагане.Не виждам лошо четириврат луксозен седан да развинти някое порше на светофара.А колко грешно било това,какво светотатство,как не можело да завива-не мисля,че това е единствената кола,която размива границите,така че спрете се. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 А аз казвам, че след 500 метра права което си е много и за рали и по принцип всичко което е загубило като преднина куатрото е наваксано на първия завой. Фактите са си факти. Форда еднодневка не може да се мери по нищо с аудито освен на някоя само асвалтова писта или на драг. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Давам му характеристиките на W126 KOENIG SPECIAL based on V8 (560 SEC) supercharger engine 331 KW / 440 HP / 680 NM price incl. installation: € 20.000,– kit price € 15.000,– performance: 0-100 km/h 4,9 sec. 0-200 km/h 16,9 sec. standing 1/4 mile 14,8 sec. top speed 300 km/h driving performance depends on gear ratio Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Аз съм карал цлс в8 компресор и не съм на мнение, че става само за светофара. Много добре балансирано купе си е, все пак да не забравяме, че това е спортен автомобил с 4-ри врати, защото бизнес етикета изисква служебния автомобила да е с 4-ри врати Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 че това е спортен автомобил с 4-ри врати Недей така,че тука понятието "спортен автомобил" има различни дименсии и сега те почват да ти обяснят как не става за нищо и какъв урод на автомобилостроенето е,щото има голям двигател и е тежко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Грешка на езика - мощен е, но не е спортен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Между другото #host добре, че ми напомно за Джагът: това също е фаворит за най-красивите. Точно мой тип количка. Едит: Бърза проверка в mobile.de показва, че Quattroporte го има от 1999 година ! Което пак доказва същото: едно е просто да откриеш нещо, а друго е да го откриеш и да му намериш приложение, и да го наложиш. Точно както много от откритията на Едисон не са били въобще негови открития, но човека е бил и бизнесмен и им е намерил приложението. #host благодаря, че си съгласен . Сега да не кажеш, че съм си добавил нещо при редакцията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Абе да не го подминете, пак ще го дам спортния автомобил с 4 врати Напълно съм съгласен за горното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Първо с 2 неща не съм съгласен. Ферари имат 2 комбита и 2-те са като грозни патета пред RS6. Втора Ауди си имат история имат си и бъдеще и то си е на пистата - туристически серий колкото щеш ДТМ или някои по неизвестни, но има. Да не забравяме льо ман кадето имат също успехи и половината от иновацийте там идват от въпросното Ауди. Някой каза рали? Преди 20 години кой въведе задвижването на 4-те колела в ралито? Кой биеше всичко наред и нямаше на стълбицата друго освен Ауди. Кой е направил най-бързата рали кола която все още си е най-бърза въпреки, че рекорда и е от 22 години. Хайде моля моля. второто е специално направено.......добре, че има 2 ДВЕ коли та да се запомнят..... Поне не са направили джип да гори 120 на 100 Пич правилата са други. Сега налягането в турбото е нищожно в сравнение с преди. То и за това толкова народ от клас Б сега не са сред нас. И във Ф1 са правили конска сила на всеки кубичен сантиметър, ама сега са ограничени до немай къде Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Ето ви един "спортен автомобил" http://zazz.bg/play:2322dcf8 Quattroporte (1963-____) Series I 1a, Series I 2a, Series II, Series III, Series IV, Series IV Evoluzione, Series V -Series I 1a: 4.1L V8 (260hp) -Series I 2a: 4.7L V8 (290hp) -Series II: 4.1L V8 (255hp) -Series III: 4.9L V8 (280-300hp) -Series IV: 2.0L TT V6 (287hp) -Series IV: 2.8L TT V6 (284hp) -Series IV: 3.2L V8 (335hp) -Series IV Evoluzione: 3.2L V8 (335hp) -Series V: 4.2L V8 (394hp) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Ако утре имплантират двигател от 747 в Камаз - той спортен ли става? Освен това нали не очаквате в големите лимузини да видите 1,9 16В мотор. Тия 2 тона трябва да се движат с 250 по някъв начин. Единствения е ......."с братя под капака" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 http://zazz.bg/play:50c284a3 Кучето за малко да замине.Ако си опитате да си представите,ще видите,че това всъщност е истински спортен автомобил.Това е ретро ламборгини. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 6-Cylinder Ferrari Road Cars: Dino 206GT (1967-1968) Coupe -Coupe: 2.0L V6 (180hp/???tq) Dino 246GT/S (1969-1973) GT, GTS -GT: 2.4L V6 (195hp/???tq) -GTS: 2.4L V6 (195hp/???tq) 8-Cylinder Ferrari Road Cars: Dino 308 GT4 (1973-1980) Coupe -Coupe: 2.9L V8 (255hp/???tq) 208 GT4 (1975) Coupe, Spyder -Coupe: 2.0L V8 (180hp/???tq) -Spyder: 2.0L V8 (180hp/???tq) 308 (1975-1985) GTB, GTS -GTB: 3.0L V8 (240hp/209tq) -GTS: 3.0L V8 (240hp/209tq) -GTB QV: 3.0L V8 (205hp/179tq) -GTS QV: 3.0L V8 (205hp/179tq) -GTBi: 3.0L V8 (227hp/178tq) -GTSi: 3.0L V8 (227hp/178tq) 208 (1980-1982) GTB, GTS -GTB: 2.0L V8 (155hp) -GTS: 2.0L V8 (155hp) 208 Turbo (1983-1985) GTB, GTS -GTB: 2.0L Turbo V8 (220hp) -GTS: 2.0L Turbo V8 (220hp) 328 (1985-1989) GTB , GTS -GTB: 3.2L V8 (260hp/213tq) -GTS: 3.2L V8 (260hp/213tq) GTB/GTS Turbo (1985-1989) GTB Turbo, GTS Turbo -GTB: 2.0L Turbo V8 (254hp) -GTS: 2.0L Turbo V8 (254hp) 348 (1989-1995) GTB/TB, GTS/TS, Spider -GTB: 3.4L V8 (300hp/237tq) -TB: 3.4L V8 (300hp/237tq) -GTS: 3.4L V8 (300hp/237tq) -TS: 3.4L V8 (300hp/237tq) -Serie Speciale GTB: 3.4L V8 (300hp/237tq) -Serie Speciale GTS: 3.4L V8 (300hp/237tq) -Spider: 3.4L V8 (300hp/237tq) F355 (1994-1999) Berlinetta, GTS, Spider -Berlinetta: 3.5L V8 (375hp/268tq) -Berlinetta F1: 3.5L V8 (375hp/268tq) -GTS: 3.5L V8 (375hp/268tq) -Spider: 3.5L V8 (375hp/268tq) -Spider F1: 3.5L V8 (375hp/268tq) 360 (1999-2005) Modena, Spider, Challenge Stradele -Modena: 3.6L V8 (400hp/275tq) -Modena F1: 3.6L V8 (400hp/275tq) -Spider: 3.6L V8 (400hp/275tq) -Spider F1: 3.6L V8 (400hp/275tq) -Challenge Stradale: 3.6L V8 (425hp/275tq) F430 (2005-____) Modena, Spider -Modena: 4.3L V8 (490hp/343tq) -Modena F1: 4.3L V8 (490hp/343tq) -Spider: 4.3L V8 (490hp/343tq) -Spider F1: 4.3L V8 (490hp/343tq) 4-Seat Ferrari Road Cars: 250 GT/GTE (1960-1968) Coupe -Coupe: 3.0L V12 (240hp) 330 (1963-1967) America, GT 2+2 -America: 4.0L V12 (260hp?) -GT 2+2: 4.0L V12 (300hp) 500 (1964-1966) Superfast -Superfast: 5.0L V12 (400hp) 365 GT 2+2 (1967-1971) Coupe -Coupe: 4.4L V12 (310hp) 365GTC/4 (1971-1972) GTC/4 GTC/4: 4.4L V12 (340hp) 365GT4 2+2 (1972-1976) Coupe -Coupe: 4.4L V12 (320hp/318tq) 400 (1976-1979) Coupe, Convertible -Coupe GT: 4.8L V12 (340hp/347tq) -Coupe A: 4.8L V12 (340hp/347tq) -Convertible GT: 4.8L V12 (340hp/347tq) -Convertible A: 4.8L V12 (340hp/347tq) 400i (1979-1985) Coupe, Convertible -Coupe GT: 4.8L V12 (310hp, 303tq) -Convertible GT: 4.8L V12 (310hp, 303tq) -Coupe A: 4.8L V12 (310hp, 303tq) -Converible A: 4.8L V12 (310hp, 303tq) 412 (1985-1989) Coupe -Coupe 4.9L V12 (340hp, 333tq) Mondial 8 (1980-1984) Coupe, Cabriolet -Coupe: 2.9L V8 (205hp/179tq) -Coupe QV: 2.9L V8 (235hp/188tq) -Cabriolet QV: 2.9L V8 (235hp/188tq) Mondial 3.2 (1985-1988) Coupe, Cabriolet -Coupe: 3.2L V8 (260hp/214tq) -Cabriolet: 3.2L V8 (260hp/214tq) Mondial T (1989-1990) Coupe, Cabriolet -Coupe: 3.4L V8 (300hp/237tq) -Cabriolet: 3.4L V8 (300hp/237tq) 456 (1992-1997) Coupe, Convertible -GT: 5.5L V12 (436hp/398tq) -GTA: 5.5L V12 (436hp/398tq) -Convertible GT: 5.5L V12 (436hp/398tq) -Convertible GTA: 5.5L V12 (436hp/398tq) 456M (1998-2002) Coupe -Scaglietti GT: 5.5L V12 (436hp/398tq) -Scaglietti GTA: 5.5L V12 (436hp/398tq) 612 (2003-____) Scaglietti Coupe -Scaglietti: 5.7L V12 (534hp/434tq) -Scaglietti F1: 5.7L V12 (534hp/434tq) Super Ferrari Road Cars: 288 GTO (1984-1986) Coupe -GTB: 2.9L TT V8 (400hp/366tq) F40 (1987-1991) F40 -Coupe: 2.9L TT V8 (478hp/424tq) F50 (1995) Convertible -Convertible (With GTS/Targa Roof): 4.7L V12 (513hp/347tq) Enzo (2003) Enzo -Coupe: 6.0L V12 (650hp/485tq) 12-Cylinder Road Cars: Inter (1948-1958) 166 Coupe, 195 Coupe, 212 Coupe, 212 Cabriolet -166 Coupe: 2.0L V12 (100hp) -166 Cabriolet: 2.0L V12 (100hp) -195 Coupe: 2.3L V12 (130hp) -212 Coupe: 2.6L V12 (150hp) -212 Cabriolet: 2.6L V12 (150hp) 250 (1952-1964) 250S Berlinetta, 250S Spider, Mille Miglia Berlinetta, Mille Miglia Spider, Europa Berlinetta, GT Europa, GT Boano, GT Ellena, Pinin Farina, Lusso, Berlinetta SWB, GT Berlinetta, GTO, GTO II, Testarossa, Monza, GT Cabriolet, GT California Spyder -S Spider: 3.0L V12 (230hp) -S Berlinetta: 3.0L V12 (230hp) -Mille Miglia Spider: 3.0L V12 (240hp) -Mille Miglia Berlinetta: 3.0L V12 (240hp) -Export: 3.0L V12 (220hp) -Europa Spider: 3.0L V12 (220hp) -Europa Berlinetta: 3.0L V12 (220hp) -GT Europa: 3.0L V12 (240hp) -GT Boano: 3.0L V12 (220hp) -GT Ellena: 3.0L V12 (220hp) -GT Pinin Farina: 3.0L V12 (235hp) -GT Lusso: 3.0L V12 (250hp) -GT Berlinetta: 3.0L V12 (240hp) -GT Berlinetta: 3.0L V12 (260hp) -GT Berlinetta SWB: 3.0L V12 (240hp) -GT Berlinetta SWB: 3.0L V12 (280hp) -GTO: 3.0L V12 (290hp) -GTO II: 3.0L V12 (290hp) -Testarossa: 3.0L V12 (320hp) -Testarossa i: 3.0L V12 (300hp) -Monza: 3.0L V12 (240hp) -GT Cabriolet: 3.0L V12 (250hp?) -GT California Spyder: 3.0L V12 (250hp?) 342 (1952-1953) America Cabriolet, America Coupe -America Coupe: 4.1L V12 (200hp) -America Cabriolet: 4.1L V12 (200hp) 375 (1953-1954) America Coupe -America Coupe: 4.5L V12 (300hp) 410 (1955-1959) Superamerica -Superamerica: 5.0L V12 (340hp) 400 (1960-1964) Superamerica -Superamerica: 4.0L V12 (340hp) 275 (1964-1968) GTB, GTS, GTB/4, GTB/4 Nart Spider -GTB: 3.3L V12 (280hp) -GTS Spider: 3.3L V12 (280hp) -GTB/4: 3.3L V12 (300hp) -GTB/4 Nart Spider: 3.3L V12 (300hp) 330 (1966-1968) GTC, GTS Spider -GTC: 4.0L V12 (300hp) -GTS Spider: 4.0L V12 (300hp) 365GTB/4 & GTS/4 AKA Daytona (1968-1973) GTB/4, GTS/4 GTB/4 Coupe: 4.4L V12 (352hp/318tq) GTS/4 Spider: 4.4L V12 (352hp/318tq) 365GT4/BB (1971-1976) Coupel -Coupe: 4.4L Flat-12 (360hp/311tq) 512BB (1976-1981) Coupe -Coupe: 4.9L Flat-12 (360hp/331tq) 512BBI (1981-1984) Coupe -Coupe: 4.9L Flat-12 (340hp/331tq) Testarossa (1985-1991) Coupe , Convertible -Convertible: 4.9L Flat-12 (380hp/360tq) -Coupe: 4.9L Flat-12 (380hp/360tq) 512 TR (1991-1994) Coupe, Spider -Spider: 4.9L Flat-12 (428hp/360tq) -Coupe: 4.9L Flat-12 (428hp/360tq) 512 M (1994-1996) Coupe -Coupe: 4.9L Flat-12 (440hp/369tq) FX (1996) Coupe -Coupe: 4.9L Flat-12 (???hp/???tq) 550 (1995-2001) Maranello, Barchetta Pininfarina -Maranello: 5.5L V12 (485hp/419tq) -Barchetta Pininfarina: 5.5L V12 (485hp/419tq) 575 (2002-2005) 575M Coupe, 575M SuperAmeric -M: 5.7L V12 (515hp/434tq) -M SuperAmerica: 5.7L V12 (515hp/434tq) -M F1: 5.7L V12 (515hp/434tq) -M SuperAmerica F1: 5.7L V12 (515hp/434tq) What does QV, i, etc. stand for? QV = Quattro valvore - 4 valves/cylinder i = fuel injected M = modified GTS = Targa/sport roof (In early models, convertible) TS = Targa/sport roof GTB = Hardtop TB = Hardtop Spider = Convertible Spyder = Convertible Cabriolet = 4-seat convertible Berlinetta = Hardtop Modena = Hardtop Barchetta = Convertible A = Automatic transmission F1 = Paddleshifting Sequential Gearbox SWB = Short Wheel Base Малък подарък за феновете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 -166 Coupe: 2.0L V12 (100hp) Е това ще да е най-спортното освен ако макаронаджиите на са намерили начин да направят алфа 166 под 500 кила... Ако на една кола съотношението к.с./тегло не е поне 1/4 за какъв спорт говорим? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 http://seriouswheels.com/pqr/Patritti-F1-S...ow-1024x768.htm ок http://seriouswheels.com/pqr/Patritti-F1-S...FA-1280x960.htm ама тука ужас Колкото до 166-цата, жалко, че не си бил там през 1948-ма да им обясниш как се правят шосейни автомобили. Още едно спортно кубче > http://seriouswheels.com/pics-2006/2006-No...FA-1280x960.jpg И сега малко американски разбирания за спорт или 0-100 км/ч: 1.9 sec - 1994 Ford SVT 10.0L Boss Mustang http://www.fast-autos.net/data/images/3452.jpg http://www.fast-autos.net/data/images/3453.jpg Drivetrain Engine: V8 Displacement: 9804 cc Horsepower: 855 bhp @ 6200 rpm Torque: 790 lb-ft @ 5200 rpm Max RPM: 7200 rpm Transmission: 3-Speed Automatic Weight: 3695 lbs Performance 0-60 mph: 1.9 sec 0-100 mph: 5.5 sec ј mile: 10.55 sec @ 135 mph Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Тогава мерцедес и ауто униън съм им показвали нагледно за какво съм им аз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Пак ли почваме старата песен.Това е шосеен автомобил, не такъв със състезателен лиценз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Maserati Quttroporte Sport GT S Още по-разхубавен и 8 коня отгоре ц-ц-ц - искам го => към новината Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 19, 2009 Author Share Posted January 19, 2009 Онова беличкото до него е по-яко Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.