INCINERATOR Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 Не знам защо, но никога не съм свързвал думата ауди със спорт... Странно... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Просто да натресеш един огормен багажник, на така или иначе толкова тежка 4 врата кола, я отдалечава много далече от истинската същност на спортния дух. е то рс6 е лимузина,2 тона по днешните стандарти не са особено много предвид размерите на колата и комфорта,който би трябвало да предлага Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Аз имам чувството, и по коментарите, че болшинството държат повече на това, какво впечатление ще направят на околните със "спортната си кола", отколкото какво удоволствие ще им достави на тях карането и. Малките неспортни купета и хетчбеци, дето са по 160 коня и са 900 кг биват тотално оплювани, защото били гоуфажии, ондажии и френски чикии, големите спортяги ГТ-та пък ги мерите на 400 метра, май май повече на гъзърлък избива и на показване, отколкото на удоволствие от каране. Нима карането на картинг не доставя удоволствие? Има ли значение външния вид, след като лепне на пистата? Не знам защо, но никога не съм свързвал думата ауди със спорт... Странно... Недей моля те, че ставаш смешен с това БМВ вече! Чети историята на автомобилния спорт преди да правиш такива изказвания! Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Днешните стандарти за какво?Камаз или спортна кола? Понеже сме чели...ами последно Ауди правеха "нещо" във WRC ама преди баяяяя време.Т.е. човек съвсем спокойно може да каже, че са западнала спортна марка А факт, че до скоро АУТО ЮНИЪН беше име номер 1 като се каже "най-добър болид във Ф1".Това не го оспорваме, имат си история.Сега обаче не правят достатъчно за да я заслужават. АлБънди - Никои не е обиждал на френски чекии, ондажии, гоуфажии.Ти ако искаш ги наричай така хората.Техните автомобили не са реални спортисти.Те са с предно.За това има и джуниър WRC.Там карат такива.Карат ги преди да се качат в спортни автомобили.Никой не сме мерили на 400 метра.Никой не е оплюван. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Днешните стандарти за какво?Камаз или спортна кола? 'спортна' лимузина бе,как какво нелепо,ама хората купуват Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 Недей моля те, че ставаш смешен с това БМВ вече! Чети историята на автомобилния спорт преди да правиш такива изказвания! А ти не ми слагай думи в устата ако обичаш, чичко! Къде съм споменал БМВ? За мен Ауди не е марка която прави спортни автомобили! Главно защото половината им модели са FWD, а другите AWD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 'спортна' лимузина бе,как какво нелепо,ама хората купуват Това е да можещ да виждаш малко по-напред от носа си и хич не е нелепо. Мергелите определено могат да виждат по-напред и ако те (CLS -a) са нелепи... не знам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Първо с 2 неща не съм съгласен. Ферари имат 2 комбита и 2-те са като грозни патета пред RS6. Втора Ауди си имат история имат си и бъдеще и то си е на пистата - туристически серий колкото щеш ДТМ или някои по неизвестни, но има. Да не забравяме льо ман кадето имат също успехи и половината от иновацийте там идват от въпросното Ауди. Някой каза рали? Преди 20 години кой въведе задвижването на 4-те колела в ралито? Кой биеше всичко наред и нямаше на стълбицата друго освен Ауди. Кой е направил най-бързата рали кола която все още си е най-бърза въпреки, че рекорда и е от 22 години. Хайде моля моля. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Добре, че ги вкара тука тях. След 190-ката нищо смислено като успех на писта( DTM-а има и Опел в него, не се брои ). CLS е върха на позьорството.Той е създаден точно като Х6, да покажем колко коня имаме и колко ни е голяма, бърза, луксозна ама и спортна колата - естествено не забравяме и цената на АМГ дивизията.Определено това са класове автомобили не родени от нуждата да ги има, а от маркетинговото налагане на смесването на типовете коли. И сега като излезе Х6 и покаже на огоромна част от седаните( щото са такива, колкото и да ми ги правите спорт купе и незнам си какво ) хубавото си закръглено дупе ще докаже, че съвременния купувач не му дреме много-много дали е баш спортна колата.Важното е да има по-голяма, по-мощна и по-бърза на светофара кола.Като ако е възможно жена му да не му откъсе топките задето е колкото половината им къща тя и я обича повече от нея и децата.Та 4-те врати и багажника добре помагат на нашия герой в неговата задача. Сега е и момента да споменем шейховете и другите интересни субекти от Близкия Изток и техните гаражи не лимитирани от понятия като бюджет. Е, там какво има?Има всичко. което на ТЯХ им харесва.Дори някои неща, които на никой друг не харесват - Бентли SUV Най-бързата кола във WRC е едно грозно Фордче беличко което прилича на Лотус Елиз като размери - ало не ме лъже паметта около 3 сек му отнемаше да се отлепи от 0-100 на чакъл или нещо от сорта ) и заради него и Ланча закриха подиума за турбинациите Ауди в Льо Ман само пропагандират дизела в ендурото.Дам, при прототипите Ок.Не без помоща на Порше( дамо да го отбележим, защото е грехота ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 ...CLS е върха на позьорството... CLS е бизнес, пазарна ниша която концерн притежаващ визия за бъдещето (да именно Мерцедес , нищо, че взех да се повтарям) вижда и налага и после вкупом всички ги следват. Повечето не особено успешно. Edit: Сещам се за хора - заклети фенове на БМВ, които като се появи гореспоменатия връх, казаха "евала". Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Чакайте сега незнам защо намесвате тука историята.Всяка една от марките "майки" имат история в някой от автомобилните спортове, но това определено не ги прави спортни коли.Гамата на производство ги прави такива и определено Ауди изобщо не са спортни коли както ФВ не са, Шкода не са и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Хм, хм( кашляне )...айде да не отворим приказка за ПЪРВИЯ наистина спортен седан в Европа, че нали знаеш, че той е ОПЕЛ айде по-кротко с рекламата на Мерцедес.Спокойно ще подминем факта, че ако не беше М серията на БМВ 4 вратите нямаше да видят такива мощности.Още повече големия бизнес на Даймлер допусна някои интересни решения( само R класата ще спомена и спирам ) в последните години. Аз не съм фен на ниякоя марка.Всяка си има някакви достойнства ама да казваме, че определена е "ПО-" във всяко едно отношение, значи сме на коренно различни мнения. Сега като си помислих, ами то Ягуар са били първенци по скорост на производствен автомобил с 4 врат такъв още вредата на миналия век.Ми то какво става тогава, Мерцедес никакви пионери не са. Ей, хубаво, че долу е даден и Мазера 4 врати.Ами той също ще да е иновация Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 Чакайте сега незнам защо намесвате тука историята.Всяка една от марките "майки" имат история в някой от автомобилните спортове, но това определено не ги прави спортни коли.Гамата на производство ги прави такива и определено Ауди изобщо не са спортни коли какво ФВ не са, Шкода не са и т.н. Точно това се опитвам да кажа, историята е важна - да, традициите - да, но каква спортна кола е нещо което еFWD или голямо комби AWD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Спортни коли.Абе махнете парите като фактор и всеки мъж ще се върти като мастия пред месарница и ще се чуди това или онова. За баланс между визия и перформънс. За дискретност,елегантност и стил. За практичност(доколкото това е възможно за спортна кола) За баланс между лукс и спорт(колкото и да са несъвместими) (сега ще изскочат 3-ма човека,ще ме напсуват,ще ми се присмеят,и ще кажат че куатропортето не е спортна кола) За разтърстващ бъбреците перформънс. За красота и страст. За "старото куче,което още има зъби и хапе" Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 За "старото куче,което още има зъби и хапе" Жалко, че наследникът(ако мога да го нарека наследник) няма нищо общо с таткото Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 па се събраха сектанди от близо и далеко,ужаст мерцедес не ги знам каква визия за бъдещето имат,ама да бучнеш огромен двигател в сравнително малка коруба го измислиха американците още към края на 50-тте. Точно това се опитвам да кажа, историята е важна - да, традициите - да, но каква спортна кола е нещо което еFWD или голямо комби AWD? та не разбрах,проблема ти е комбито или авд-то? ако е първото - то това си е традиция на марката,първия рс се е предлагал само като авант. ако е авд-то - нещо са ти грешни разбиранията,авд системите са се доказали като изключително подходящи за спортни автомобили Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Жалко, че наследникът(ако мога да го нарека наследник) няма нищо общо с таткото Наистина.То повечето от новите не могат да му стъпят на грайфера на това изкопаемо,представям си ако бяха развили идеята. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Ох http://seriouswheels.com/pics-2006/2006-AR...A-1600x1200.jpg http://seriouswheels.com/pics-2006/2006-AR...e-1600x1200.jpg 620 hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 18, 2009 Author Share Posted January 18, 2009 та не разбрах,проблема ти е комбито или авд-то?ако е първото - то това си е традиция на марката,първия рс се е предлагал само като авант. Добре, тогава нека някоя марка пусне спортна баничарка, микробус, автобус или пикап. Ще си направят и те традиция Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 А на rs8 какви му са кусурите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Хм, хм( кашляне )...айде да не отворим приказка за ПЪРВИЯ наистина спортен седан в Европа, че нали знаеш, че той е ОПЕЛ айде по-кротко с рекламата на Мерцедес.Спокойно ще подминем факта, че ако не беше М серията на БМВ 4 вратите нямаше да видят такива мощности.Още повече големия бизнес на Даймлер допусна някои интересни решения( само R класата ще спомена и спирам ) в последните години.Аз не съм фен на ниякоя марка.Всяка си има някакви достойнства ама да казваме, че определена е "ПО-" във всяко едно отношение, значи сме на коренно различни мнения. Сега като си помислих, ами то Ягуар са били първенци по скорост на производствен автомобил с 4 врат такъв още вредата на миналия век.Ми то какво става тогава, Мерцедес никакви пионери не са. (радостна усмивка)... определено знам по-малко от теб за авто мото света, но... това не значи, че нищо не знам. Mercedes CLS проправи път на четиривратите купета - това изречение в различни варианти и на различни езици ще го намериш на много места в нета - едва ли е случайно. Много от иновациите и откритията на този свят са направени от един, който никой не помни и не знае, а са преоткрити и наложени от друг с който всеки ги свързва - ще спомена само Едисон, откриването на Америка и много много други. Така че именно на Мерцедес можем да благодарим за четиривратите купета.Че са "ПО" във всяко отношение никъде не съм казал, даже не съм го и мислил, но че са "ПО" в много отношения (повече от всяка друга марка) спокойно мога да твърдя. П.П. Хич не ми пиши кой в кой век какво открил. То и викингите са открили Америка много преди XV-и век, ама Откривателя на континента за света (във всяко отношение) е Колумб. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Спортно бусче има.И то е Ренде Ф1 Бусчето им V10-ка то Ф1 в техния модел със 7 места.Уникална тъпотия. Ех, че хубаво, че поста ти е таман над моя.Викингите били открили какво за света?Обясни си "открили за света", а не "за себе си" и после пак Ако не ме лъже паметта Maserati Quattroporte e 2004 модел, пък CLS AMG 55 е 2005.Да си говорим ли още? http://seriouswheels.com/pics-2006/2006-Ma...p-1600x1200.jpg ето една кола, която има спортен дух без да е безбожно скъпа и пак може в нея човек да се научи да кара спортно - така твърдят спецовете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Добре, че ги вкара тука тях.След 190-ката нищо смислено като успех на писта( DTM-а има и Опел в него, не се брои ). CLS е върха на позьорството.Той е създаден точно като Х6, да покажем колко коня имаме и колко ни е голяма, бърза, луксозна ама и спортна колата - естествено не забравяме и цената на АМГ дивизията.Определено това са класове автомобили не родени от нуждата да ги има, а от маркетинговото налагане на смесването на типовете коли. И сега като излезе Х6 и покаже на огоромна част от седаните( щото са такива, колкото и да ми ги правите спорт купе и незнам си какво ) хубавото си закръглено дупе ще докаже, че съвременния купувач не му дреме много-много дали е баш спортна колата.Важното е да има по-голяма, по-мощна и по-бърза на светофара кола.Като ако е възможно жена му да не му откъсе топките задето е колкото половината им къща тя и я обича повече от нея и децата.Та 4-те врати и багажника добре помагат на нашия герой в неговата задача. Сега е и момента да споменем шейховете и другите интересни субекти от Близкия Изток и техните гаражи не лимитирани от понятия като бюджет. Е, там какво има?Има всичко. което на ТЯХ им харесва.Дори някои неща, които на никой друг не харесват - Бентли SUV Най-бързата кола във WRC е едно грозно Фордче беличко което прилича на Лотус Елиз като размери - ало не ме лъже паметта около 3 сек му отнемаше да се отлепи от 0-100 на чакъл или нещо от сорта ) и заради него и Ланча закриха подиума за турбинациите Ауди в Льо Ман само пропагандират дизела в ендурото.Дам, при прототипите Ок.Не без помоща на Порше( дамо да го отбележим, защото е грехота ). Въпросното фордче RS200 прилично по скоро на подводница е много бързо... когато кара по правото, защото е само със задно. На всичко различно от асвалт или много сух твърд и степан макадан просто е бил поредната гледка в задното огледало на куатрото. Виж прочети разучи и ще видиш, че е така. Единственото в което е бил по-добър въпросния форд е ускорение от 0 до 100 и толкова. А пък и раликата между 2.5 секунси и 3 секуди не е кой зане какво. Освен това двигателя издържа не повече от 24 часа. Когато е бил с 750 коня което му е било максимума е бил само и единсвено за квалификаций за стартиране. Двигателя на аудито е бил като огнеупорна каса - неунищожаем дори и на 800 коня. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Точно пък тея CLS като ги видя на улицата и ми се пре*ира....Прилича ми на смачкана жаба на асфалта...Супер грозни са за мен... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Добре, тогава нека някоя марка пусне спортна баничарка, микробус, автобус или пикап. Ще си направят и те традиция само не разбрах къде е връзката между баничарките,пикапите,етц и комби автомобилите Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.