DON_CHEFO Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Тоя калкулатор не е от най-верните май. За мойта кола казва че трябва да плата двойно от колкото платих миналата година а катализатора смяташ ли си го? Щото и на мен ми показва 51, ама плащам по 25, 26 лева Мощност на автомобила в kW 736 kW Мощност на автомобила в к.с. 1001 к.с. Възраст на автомобила До 5 години включително Сума за 1 kW 1.23 лв. Коефициент за възраст 2.8 Дължим данък 2534.78 лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Какво има да му смятам на катализатора. Не вярвам един катализатор да бута на половина сумата която дължиш. Като се има в предвид че доста коли карат без такъв ,пък пишат че имат. Тва си е чиста проба укриване на данъци И все пак си мисля че ако имаш едно бугати и го регистрираш няма да плащаш само 2500лв данък. На един познат МЛ-а AMG 512 коня ,данъка му беше 4100лв... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Какво има да му смятам на катализатора. Не вярвам един катализатор да бута на половина сумата която дължиш. Като се има в предвид че доста коли карат без такъв ,пък пишат че имат. Тва си е чиста проба укриване на данъци И все пак си мисля че ако имаш едно бугати и го регистрираш няма да плащаш само 2500лв данък. На един познат МЛ-а AMG 512 коня ,данъка му беше 4100лв... Хихи. До 100 коня - бута точно 50% . От 101 ли беше на горе плащаш като поп всяко муле Тъй като караш Айго ме съмнява да минава 100 коня колата и за това...... При мене калкулатора си е верен. Наистина ако нямах катализатор(кой знае колко време ще имам ) трябваше да платя 51,2 лева Ми на баща ми колата струва около 2000 лева остава и за 600 лв катализатор от Стефанов да купим. хахахахаха Гърне - право и тва е. И аз моя скоро ще го изрежа. Като си от редовните данъкопладци кажи им моля ти се да си сложат знаците около у-ще "Черзноризец Храбър" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 оффтопик: Защо третирате Катализаторът като средство за намаляване на вашите разходи/ данъци и т.н.? Той не е нито бил създаден/ конструиран за тази цел. и между другото - какъвто и автомобил да имам (и 1000 лева да струва)- бих му сложил катализатор. поради съсщата причина бих сложил и газова уредба - не за да ми е по-евтнино (а в моя случай няма да е), а за да не замърсявам толкова околната среда. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Я иди се снимай в някое фото за NG с тия приказки за газовата и за катализатора. и защо пишеш тук, а не в темата която е обща за автомобили?! –––––––––––––––––––––––––– Хюндай предполагам, че тази година във Formula D ще направят много добри участия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Хихи. До 100 коня - бута точно 50% . От 101 ли беше на горе плащаш като поп всяко муле Тъй като караш Айго ме съмнява да минава 100 коня колата и за това...... При мене калкулатора си е верен. Наистина ако нямах катализатор(кой знае колко време ще имам ) трябваше да платя 51,2 лева Ми на баща ми колата струва около 2000 лева остава и за 600 лв катализатор от Стефанов да купим. хахахахаха Гърне - право и тва е. И аз моя скоро ще го изрежа. Като си от редовните данъкопладци кажи им моля ти се да си сложат знаците около у-ще "Черзноризец Храбър" Висок съм 185см - как ме виждаш в Айго ? Нещо си се объркал. А за катализаторите. Имам приятели дето карат дори без да са си обявили колата в данъчното. И си казват - няма кой да ме пляка за тва ще съм по-хитър от всички останали. След някоя друга година обаче като се постегнат още нещата и почнат да спират коли от движение за такива неща тогава ще видим колко са хитри всички. Или направат данъците като в гърция на по старите коли два пъти по големи от на новите. Тогава ще видим кой ще се смее с правата тръба ... По темата. Вчера имах изключителното удоволствие да огледам един i30. Може би права грешка че е сравнявам с мойта ,може би не ,но ми се стори изклчително тясно вътре ,а багажника е два пъти по малак. Не ми дадоха да я тествам щото нямаше време но ако я бях карал щях да дам повече коментар. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 По темата. Вчера имах изключителното удоволствие да огледам един i30. Може би права грешка че е сравнявам с мойта ,може би не ,но ми се стори изклчително тясно вътре ,а багажника е два пъти по малак. Не ми дадоха да я тествам щото нямаше време но ако я бях карал щях да дам повече коментар. И аз имам пристрастия към "моето е най-" ама твоите са... Карал съм и двете коли и градско и извънградско. И личното ми мнение е, че i30 е малко по-широк, в крайна сметка винаги може да се премери разстоянието между двете дръжки примерно. Учудващо широко и комфортно е вътре. Външно, не знам защо - явно нещо в дизайна - изглежда супер малка. За багажника нямам никакви впечатления, но ... нека да погледнем цифрите - поне маскимално е изолиран субективния фактор "видя ми се", "привидя ми се": i30 - обем на багажника при нормално положение на задните седалки - 415 л.; - хечбека е 340 л. - пак е далеч от два пъти по-малък. i30 - обем на багажника при сгънато положение на задните седалки - 1395 л.; Auris - обем на багажника при нормално положение на задните седалки - 354л.; Auris - обем на багажника при сгънато положение на задните седалки - 761л.; Не знам дали да коментирам, но от два пъти по-малък, май ще излезе два пъти по-голям (почти). Едит: Еее май съм гледал за комбито - сега ще видя и за хечбека - може и да си прав. Едит2: Комбито си е бая грозно - според мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Аз не съм го мерил обема ,всичко беше на око. Затова казвам че ми се видя. Само знам че мойто куче не може да се вози отзад както например се вози в мойта кола.Просто няма да се събере. Най много да му затисна главата с вратата. Не ми е ясно от де са ги издрискали тия 415л багажник, освен ако не мерат и мястото за резервната гума. Искам да ми покажеш от официалния сайт къде видя багажника колко литра е ,щото тук и тук пише че е 340 А от вътре купето съм 100% убеден че е по тясно от мойто. Тва е очевадно. Сайта на бг дилъра е ми се видя много посен ,освен картинки и разни схеми на ускорението не видях никъде по серизна информация за колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 ... пише че е 340 А от вътре купето съм 100% убеден че е по тясно от мойто. Тва е очевадно. С... Ако се загледаш какво съм писал преди 30-40 минути вече, ще видиш същото число - 340 л. - само няма да видиш как 340 е два пъти по-малко от 354 л. А за очевадното по-тясно - само с рулетка ще стане ясно - но аз мисля, че е не очевадно, но поне малко по-широко (за Хюндая става дума). Във всеки случай за 90 кг. човек като мен и достатъчно широко. Едит: И пак да кажа, Ауриса е много хубава количка, не знам обаче, защо сякаш искаш да докажеш нещо - все я тикаш и сравняваш, и обясняваш колко много ПО-хубава е от тамагочито (трябва да го черпя Злобил за тая дума - мн. ми допадна) i30. А мойто мнение не е такова, без да се напъвам да изтъквам колко ПО- е Хюндая от Ауриса, харесвам и виждам достатъчно добри параметри в i30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Ако се загледаш какво съм писал преди 30-40 минути вече, ще видиш същото число - 340 л. - само няма да видиш как 340 е два пъти по-малко от 354 л. А за очевадното по-тясно - само с рулетка ще стане ясно - но аз мисля, че е не очевадно, но поне малко по-широко (за Хюндая става дума). Във всеки случай за 90 кг. човек като мен и достатъчно широко. Тва с 340 си го дописал, аз не съм ти чел поста 2 пъти преди да отговора. Както и да е . Аз се изразих грешно за това че е два пъти по малък ,но както се оказа реално не е 415 а е по малко от 354 И ти се поизхвърли малко. Аз ти казах кво ми е направило впечетление на пръв поглед. Ще ти дам един пример който смятам че е уместен. Ти кое би си купил? Апартамент-мансарда 115кв.м. на последния етаж или същата квадратура но на 3-тия например. Знаеш на мансардите как покрива ти реже малко от обема на стаята. Това имам предвид. За кое е по широчко отвътре съм готов за мерене когато кажеш. Но ти май не си го купил още така че ще почакам. Тъкмо ще премерим и багажниците. Едит: И пак да кажа, Ауриса е много хубава количка, не знам обаче, защо сякаш искаш да докажеш нещо - все я тикаш и сравняваш, и обясняваш колко много ПО-хубава е от тамагочито (трябва да го черпя Злобил за тая дума - мн. ми допадна) i30. А мойто мнение не е такова, без да се напъвам да изтъквам колко ПО- е Хюндая от Ауриса, харесвам и виждам достатъчно добри параметри в i30. Това че давам за пример нещо не значи че се опитвам да го изкарам по хубаво. Нормално е да го сравнявам с кола от същия клас от същото поколение. Обаче няма да ти го сравнявам с пежо 308 примерно ,щото ако за мен пежото е по добро щях да си купа такова вместо това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 оффтопик: Защо третирате Катализаторът като средство за намаляване на вашите разходи/ данъци и т.н.?Той не е нито бил създаден/ конструиран за тази цел. и между другото - какъвто и автомобил да имам (и 1000 лева да струва)- бих му сложил катализатор. поради съсщата причина бих сложил и газова уредба - не за да ми е по-евтнино (а в моя случай няма да е), а за да не замърсявам толкова околната среда. Аз не мога да разбера - ти ли ми млати данъка 2 години подред или аз. Както и данъка на Вектрата. И да аз съм член на грийн пийс и няма как да убия 2,3 коня с катализатора - за тва се маха. Значи за коли под 100 коня може да го считат като нещо, което замърсява околоната среда по-малко и за това да има данъчно облекчение, а за над 100 и в случая 116 не може. Особено както Вектрата, а и много други модели има двигатели с мощност 96, 98 коня и такива като Ланча със 103. Ми сиктир от тука. А онова за два пъти по-високия данък за старите коли....Нямам нищо против, ако и почнем да взимам нормални европейски заплати, а не по 250 евро заплатчици. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Хахахахахахаха.Ква е тая смешка да има 340 литра багажник?На мен Меган Купето ми е с 288 литра багажнник при положение че на всеки е ясно такъв тип коли не се славят с голям багажник... Иначе и на мен да ми направи проблем катализатора веднага го режа и слагам права тръба.Да дойде куката да ми се навира под колата да гледа дали го има или не.Аз ще твърдя че има пък те да си го търсят.Хич не ми пука за екологията или друго след като на държавата не и пука за същото.Ако ми направят данъчни обклекчения или какъвто и да е стимъл да имам катализатор О.К. като се скапе единият взимам нов.На Газ пък никой не кара за екология а щото е по евтино.Наща държавица нали и от тва трябва да цоца затва има акциз и върху нея въпреки че е еко гориво.Това го няма по европа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Хахахахахахаха.Ква е тая смешка да има 340 литра багажник?На мен Меган Купето ми е с 288 литра багажнник при положение че на всеки е ясно такъв тип коли не се славят с голям багажник... Иначе и на мен да ми направи проблем катализатора веднага го режа и слагам права тръба.Да дойде куката да ми се навира под колата да гледа дали го има или не.Аз ще твърдя че има пък те да си го търсят.Хич не ми пука за екологията или друго след като на държавата не и пука за същото.Ако ми направят данъчни обклекчения или какъвто и да е стимъл да имам катализатор О.К. като се скапе единият взимам нов.На Газ пък никой не кара за екология а щото е по евтино.Наща държавица нали и от тва трябва да цоца затва има акциз и върху нея въпреки че е еко гориво.Това го няма по европа. Бих казал И ТЕ ТАКА. Никой не кара на газ или метан щото е много "зелено гориво", а щото е 2 пъти по евтино. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 Хахахахахахаха.Ква е тая смешка да има 340 литра багажник?На мен Меган Купето ми е с 288 литра багажнник при положение че на всеки е ясно такъв тип коли не се славят с голям багажник... Еми щом казваш смешка е - но пък точно с Рено Меган да го сравниш е обидно направо, дето едно от първите неща, които Гуугъл ми казва за Меган: "Най-често срещани повреди Мотор: шумове от работата на коляновия вал, дефекти в мениджмънта на мотора (до 97 г.), скъсани ангренажни ремъци (97-98 г.), прегорели гарнитури на главата, прекъснати маркучи на турбокомпресора, неуплатнени маркучи по горивната система, счупени ауспуси (97-98 г.), дефектни кабели за свещите, дефектни лули Електрика: проблеми с имобилайзера Шаси: блокиращи ръчни спирачки, ръждясали спирачки, течове от спирачния усилвател, дефектни амортесьори" - а само исках да проверя обема на багажника - горната информация обаче ме отказа. ...е, явно поне са с големи багажници. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Нека изчакаме да минат 10 години и повече от производството на Хюндая, а? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 Нека изчакаме да минат 10 години и повече от производството на Хюндая, а? Принципно си прав. Аз обаче си имам собствено виждане по въпроса с френските коли, а специално за Рено даже не ми се говори. Днес отново имах възможност да го чуя от познат, който има дистрибуторска фирма - половината му бусове са немски (Мерцедеси и Фолксвагени), другата половина френски (само Пежа, включително и пикапи) - думите му бяха: "Убедих се, че немското си е немско." - съвсем между другото беше. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Сега, и аз мразя ренде...но...не е хубаво да даваме кой автомобил какви най-чести проблеми имал, при положение, че другия няма и 5 г. експлоатация зад себе си.Това е Инак Хюндай-чето новото от високия клас лимузини дето ще го пускат мнооого арно.Даже и брониранко щяло да има. Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 ...(97-98 г.) ... И това всичкото сигурно си го взел от форума на рено нали? Браво! Хайде сега да сравниш и едно рено 2008 г. и да ми кажеш какви проблеми има при него. И като стана дума за багажници, новия меган купе има 344 литра багажник, а седана 520. И най-честите проблеми, с които се слави рено меган е проблема с парното и имобилайзера и решенията са доста лесни и практични. А да. И аз имам меган 97г. и няма нито един дефект от тези горните, които си изброил. Факт! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 И това всичкото сигурно си го взел от форума на рено нали? Браво! Хайде сега да сравниш и едно рено 2008 г. и да ми кажеш какви проблеми има при него. И като стана дума за багажници, новия меган купе има 344 литра багажник, а седана 520. И най-честите проблеми, с които се слави рено меган е проблема с парното и имобилайзера и решенията са доста лесни и практични. А да. И аз имам меган 97г. и няма нито един дефект от тези горните, които си изброил. Факт! То оставаше и всяка кола да ги има всичките дефекти - нямаше да има Рено отдавна, колкото и евтини коли да продават. Откъм багажници, явно са напред с материала. За тия от 2008 им трябва малко време все пак, за да се проявят - според мен. И понеже ги има все още и вадят и модели и сериозен дял си имат - явно се справят - просто на мен не ми допадат, това е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Принципно си прав. Аз обаче си имам собствено виждане по въпроса с френските коли, а специално за Рено даже не ми се говори. Днес отново имах възможност да го чуя от познат, който има дистрибуторска фирма - половината му бусове са немски (Мерцедеси и Фолксвагени), другата половина френски (само Пежа, включително и пикапи) - думите му бяха: "Убедих се, че немското си е немско." - съвсем между другото беше. Aз също не харесвам източните коли, ама като стане дума за МОИ пари, с които да купя нещо, може и дасе позамисля в зависимост от цена/ектри. Баща ми направи 330 000 км на Ситроен Берлинго и го издаде. В момента още се кара. За това време смени съединител и биалетки. А колата се спираше само нощно време Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 Aз също не харесвам източните коли, ама като стане дума за МОИ пари, с които да купя нещо, може и дасе позамисля в зависимост от цена/ектри. Баща ми направи 330 000 км на Ситроен Берлинго и го издаде. В момента още се кара. За това време смени съединител и биалетки. А колата се спираше само нощно време Не че нещо, но имам наблюдения и над Берлингото и това което си писал просто не го вярвам... само съединител и биалетки за 330 000 - сега ми кажи и градско !!! Въпреки всичко дори и да е вярно в само изключение, което потвърждава правилото. П.П. Мога да питам и да ти изброя по-подробно Берлинготата на Сачитата, какво са сменили, но знам за едното: За 150 000 - съединител 4 пъти !, полуоска с лагера, изронена скоростна кутия и някой по-дребни нещица по купето като неотваряща се врата и др. Едит2: И още нещо се сетих: кола с 2 литра hdi двигател (т.е. сравнително мощна) произведена 2006 година... да няма АБС Не съм проучвал, но съм готов да се обазложа, че няма източна кола от по-известните марки произведена след 2006 и да няма АБС. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Не че нещо, но имам наблюдения и над Берлингото и това което си писал просто не го вярвам... само съединител и биалетки за 330 000 - сега ми кажи и градско !!! Въпреки всичко дори и да е вярно в само изключение, което потвърждава правилото. Има и извън градско, НО САМО в Пловдивска област. Колата е служебна. Ако искаш да те закарам да питаш. Мисля и амортисьори бяха сменени. Ама за 330 000 км мисля, че е нормално. От Април миналата година бащата кара Ивеко - то имаше няколко проблема от рода на изкочили маркучи и загуба на налягане. Но буса е на 2 години като цяло и по около 110 120 хиляди км на година се въртят с него - в цяла БГ Градско извънградко е към 70:30 % Да кажем, че може да изпусна нещо. Като се прибера ще го питам и ще пиша с по-голяма точност Нещото, за което свалам шапка на бащата е работата със сединителя. На 190 000 км му го сменуха за сефте. Взеха му берлингото ново. Съдинител може да смениш и на 45 000 км. Зависи кво правиш. Не че нещо, но имам наблюдения и над Берлингото и това което си писал просто не го вярвам... само съединител и биалетки за 330 000 - сега ми кажи и градско !!! Въпреки всичко дори и да е вярно в само изключение, което потвърждава правилото. П.П. Мога да питам и да ти изброя по-подробно Берлинготата на Сачитата, какво са сменили, но знам за едното: За 150 000 - съединител 4 пъти !, полуоска с лагера, изронена скоростна кутия и някой по-дребни нещица по купето като неотваряща се врата и др. Едит2: И още нещо се сетих: кола с 2 литра hdi двигател (т.е. сравнително мощна) произведена 2006 година... да няма АБС Не съм проучвал, но съм готов да се обазложа, че няма източна кола от по-известните марки произведена след 2006 и да няма АБС. Модел 96-та. И беше 1.9 ли чист дизел. Куца работа от всякъде. И нямаще АБС . Сега за 2006-та не знам. ЕДИТ: Аз не казвам нищо за ектри и ала-бала. Колата си се ползваше за муленце - за тва е купена. И 100% си е върнала парите много. Аз пък знам за ФОРД фокус дето е скъсал нервите на собствениците си...ама май си е до късмет и майстори(при мен) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 П.П. Мога да питам и да ти изброя по-подробно Берлинготата на Сачитата, какво са сменили, но знам за едното: За 150 000 - съединител 4 пъти !, полуоска с лагера, изронена скоростна кутия и някой по-дребни нещица по купето като неотваряща се врата и др. Точно тоя пример не е показателен , щото тия карат като прасета. Няма такова немърливо отношение към автомобила точно в тая фирма. Сигурен съм че обявата за шофьори на бела е нещо от сорта на "Търсим примат с шофьорска книжка". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 ЕДИТ: Аз не казвам нищо за ектри и ала-бала... Е АБС, ако е екстра. Някога е било, ама сега ? Точно тоя пример не е показателен , щото тия карат като прасета. Няма такова немърливо отношение към автомобила точно в тая фирма. Сигурен съм че обявата за шофьори на бела е нещо от сорта на "Търсим примат с шофьорска книжка". Недей забравя, че и ние сме примати - кой по-голям, кой по-малък. А за Берлинготата фактите са си факти - как могат да бъдат тълкувани е друг въпрос. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Е АБС, ако е екстра. Някога е било, ама сега ?Недей забравя, че и ние сме примати - кой по-голям, кой по-малък. А за Берлинготата фактите са си факти - как могат да бъдат тълкувани е друг въпрос. Дай ми най-новата ЕС класа и ела след 1 година да видиш кво мога да и причиня. Бензин най-добре, за да ходи хубаво в "лютеницата" Все пак аз казах 96-та. Абе първите. Още като излезнаха. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.