Jump to content
BulForum.com

Hyundai


Светлия

Recommended Posts

Нямам фирма и не съм се интересувал от тия врътки за ДДС. Ако е само до 4+1 и горните линкове бяха такива. Гранде Пунтото не ми се занимава да го докарам до 36000 лева, ще трябва 18-ки да му слагаме да стигне тия пари :lol:

 

:) Това горе дето си го цитирал не е за теб първо и второ това Гранде Пунто (ма как само звучи - помпозно) даже не знам дали съм го виждал някъде наживо. А и колкото и да е Гранде си е Пунто ;). Но ако имаш такова може да предложиш един тест драйв да го видим.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply
:) Това горе дето си го цитирал не е за теб първо и второ това Гранде Пунто (ма как само звучи - помпозно) даже не знам дали съм го виждал някъде наживо. А и колкото и да е Гранде си е Пунто ;). Но ако имаш такова може да предложиш един тест драйв да го видим.

 

Такъв му е модела - така го пиша. :wacko: Нямам Гранде, но на там се стремя, че един бърз поглед на другите марки ме върна не в първи клас, ами при динозаврите....скъпииии, грозни, а аз обръщам адски голямо внимание на красУтата.

 

Мойто си е съвсем обикновенно 10 годишно Пунто.....ако трябва да бъда честен, всичките ми ядове са съзададени от "майстори разбирачи", на които им пожелавам като идат на лекар...... да попаднат на "лекари" като тях ;).

Като го избирах се целях да е максимално близко до 100-те коня, ама да не ги надхвърля и те така се получи.

Link to comment
Share on other sites

Такъв му е модела - така го пиша. :wacko: Нямам Гранде, но на там се стремя, че един бърз поглед на другите марки ме върна не в първи клас, ами при динозаврите....скъпииии, грозни, а аз обръщам адски голямо внимание на красУтата.

 

Мойто си е съвсем обикновенно 10 годишно Пунто.....ако трябва да бъда честен, всичките ми ядове са съзададени от "майстори разбирачи", на които им пожелавам като идат на лекар...... да попаднат на "лекари" като тях ;).

 

Не си покарал i30 затова ;). Ако пък кажеш, че е грозно веднага ще ти препоръчам добър офталмолог - може би имаш перде :lol: .

 

Това за майсторите ми хареса, мога да го заема при нужда. :)

 

Едит: 100 коня - Пунто ?!? С вертикално излитане ли е ?

Link to comment
Share on other sites

и30-ката от вътре е страшна, японеца, който ми харесва е Лансър....ама не съм достатъчно голям за него ;)......всеки според чергата се простира.

 

едит: не е 100. 86 е, 1200 кубика ако трябва да сме точни....с едно малко чипче и толкова. далеч това не е най-мощния им двигател. ;) На мен ми е идеално.

Link to comment
Share on other sites

...горе чак Дачия Логан ми предложи някой...

 

С това си подбито пренебрежение нищо не печелиш. Празни приказки. Аз ще продължавам да "дрискам" темата с факти за прехвалено (от теб) "еФтиния" i30.

 

Проблем с регистрацията на и30 като товарен...

или

ФОРД vs МЕРЦ vs ХЮН

 

Думи като "слабо окачване" или "слаби спирачки" или "нечувствително управление" или "тромав ESP".... "подвиваща задница" не те ли притесняват поне малко. Хубаво, че мотора похвалиха ,но ти ми кажи кое е по важно: Здрав мотор или читаво окачване и спирачки което да те държи на пътя а не в дерето ?

Link to comment
Share on other sites

С това си подбито пренебрежение нищо не печелиш. Празни приказки. Аз ще продължавам да "дрискам" темата с факти за прехвалено (от теб) "еФтиния" i30.

 

Проблем с регистрацията на и30 като товарен...

или

ФОРД vs МЕРЦ vs ХЮН

 

Думи като "слабо окачване" или "слаби спирачки" или "нечувствително управление" или "тромав ESP".... "подвиваща задница" не те ли притесняват поне малко. Хубаво, че мотора похвалиха ,но ти ми кажи кое е по важно: Здрав мотор или читаво окачване и спирачки което да те държи на пътя а не в дерето ?

 

:) Първо ще ти благодаря за информацията. Второ ще ти кажа, че когато търсиш кусури винаги ги намираш, идеални неща няма, и да се с "черни" очила единствено на теб ще ти пречи да се радваш на живота. И трето, ако малко се разгледам из Гуугъл ще намеря какво ли не за която искаш марка, така че не си открил топлата вода, но даже и няма нужда да ровя в нета. Единия Аурис върху които имам наблюдение смени съединител на 30 000 км. ?!? как ти се струва и го остави на пътя (по-точно в София, като човека не е от там). Е и ?

За мен спирачките са най-важни, но не съм сигурен колко по-слаби са от които и да било други в момента, а и няма да я святкам с 200 никъде. Т.е. бъди спокоен и щом ти харесва "дрискай си" (както ти каза) колкото си искаш.

Link to comment
Share on other sites

Врътката за 4+1 товарни май я махнаха заради GL, ML и прочие които също се водеха така ;) не са Хюндай тия измислили топлата вода.А ако не те притесняват "слаби спирачки" - вярвам си с повече опит зад волана от мен - значи много ни се разминават разбиранията за сигурен автомобил.

Случвало ми се е веднъж да ме подведе автомобил( неизправност на спирачна система ) и повече тази грешка НИКОГА няма да я направя.

 

За съединителя на Ауриса...нали се сещаш, че разликата кога ти ще смениш съединител и аз ще сменим е огормна?Има хора които имат УЖАСНИ навици за каране и убиват съединители за закуска( изпреварване на магистрала на полусъединител!?!??! ).Това не е фактор.Теста на Аутобилд мисля, че можем да му се доверим до голяма степен.

Link to comment
Share on other sites

Врътката за 4+1 товарни я махнаха заради GL, ML и прочие които също се водеха така ;) не са Хюндай тия измислили топлата вода.А ако не те притесняват "слаби спирачки" - вярвам си с повече опит зад волана от мен - значи много ни се разминават разбиранията за сигурен автомобил.

Случвало ми се е веднъж да ме подведе автомобил( неизправност на спирачна система ) и повече тази грешка НИКОГА няма да я направя.

 

Как така я махнаха, като преди 2-3 месеца мой приятел си го купи и си ползва данъчния кредит ? От друга страна може и да има нещо гнило в момента... освен да го проверя друго няма какво - защото тази точка има значение в моите планове.

За спирачките вече съм казал какво мисля.

 

П.П. За съединителя си прав, исках да кажа, че кусури човек да търси само. И въпреки всичко не мога да съм сляп за стремителното развитие на Хюндай. И като казваш Аутобилд не допускаш ли момент на... два немски и един корейски автомобил в немско списание ?!? Аз поне бих се замислил.

Link to comment
Share on other sites

Ами преди време стана едно леко скандалче си спомням( преди НГ ) и се вдигна малко пушек около тия врътки 4+-*1 защото се оказа, че доста автомобили от +100k лева се водят така по документи, а реалността е съвсем друга.Имаше някакви гонки из вътрешните структури в КАТ какви били тия своеволия.Не съм сигурен как завърши тая история, дали е отменено или само избягват да регистрират сега така.

Link to comment
Share on other sites

Ако трябва да бъдем напълно честни ,аутобилда много трудно биха сложили корейския автомобил пред другите два немски ,но фактите за 40м спирачен път при 100км/ч са си факти и то стряскащи за мен. Колегата преди мен хубаво ти отговори за съединителя ,моя и аз искам тогава да го сменя че поне ще ми е в гаранция. Аз също се интересувам живо от евентуалните проблеми на моя автомобил ,но никъде досега (дори и в чуждите форуми) никой не се е оплакал от лош съединител. Вярвай ми има Ауриси на по 140 000 км. Както и да е ,темата пак казвам не е за Аурис. Не го приемай като заяждане ,че да се опитваш да намериш нещо лошо в мойта кола. Аз просто играя опозиция и така темата е по полезна и обективна за хора които са решили да си купят тази кола.

 

П.П. Абе верно базовия дизел на i30 нямал ел. огледала и централно заключване ... мъка мъка ...

Link to comment
Share on other sites

...Не го приемай като заяждане ...

 

П.П. Абе верно базовия дизел на i30 нямал ел. огледала и централно заключване ... мъка мъка ...прехвалено (от теб) "еФтиния"...хюндай ще станат първи в някъв списък за най-дефектни коли...онова настъпанато...ставаш смешен като говориш по катинки...Излагаш се много.14,5 дава Лексъс 4,5л...явно си се превъзбудил... и др. в същия конструктивно-добронамерен тон

 

Кое по-точно да не приемам като заяждане. А за Ауриса нищо не съм търсил да намирам, ако реша да търся, което е безсмислено за мен (за теб явно не е) ще намеря достатъчно много кусури - просто казах нещо което знам от първа ръка, като пример.

 

За Аутобилд виждам, че и сам си се сетил (писали сме по едно и също време), така че не бих го взел като 100% чиста монета.

 

П.П. Спомням си когато реших да си купя Форд преди време, колко хора ми обясняваха да не го правя. А се оказа ебати желязната кола - за 150к нищо по двигателя, по ходовата част някои дреболии и като цяло нищо от онова с което ме плашеха... А хора с къде по-желязни коли ги смениха половината.

 

Едит: Хюндайчето ми харесва и живот и здраве като го взема ще ви държа в течение как е.

Link to comment
Share on other sites

П.П. Абе верно базовия дизел на i30 нямал ел. огледала и централно заключване ... мъка мъка ...

коя кола има такива екстри при най-простия и вариант? Той за това е базов модел

Link to comment
Share on other sites

коя кола има такива екстри при най-простия и вариант? Той за това е базов модел

 

Първата която се сещам е мойта. Сега като погледнах и фиатчето дето се коментираше горе си идва с централно заключване. Не ми се рови да гледам и други но като за кола от този клас е недопустимо да си плащаш допълнително за нещо такова. Ако беше ситроен ц1 или аиго или нещо малко ОК. Но това е C сегмента и е логично такива дреболий да са задължителни.

Link to comment
Share on other sites

Понеже не съм чел цялата тема, прочетох само, че се споменава нещо за регистрирането като товарен... искам да попитам нещо...

 

Като се регистрира като товарен нали се махат задните седалки? Тоест по документи се води, че няма задни седалки.

 

То тогава и в застраховките се води, че отзад няма нищо освен товар?

 

 

Което спорд мен е прблем ако возиш хора отзад.

Link to comment
Share on other sites

Първата която се сещам е мойта. Сега като погледнах и фиатчето дето се коментираше горе си идва с централно заключване. Не ми се рови да гледам и други но като за кола от този клас е недопустимо да си плащаш допълнително за нещо такова. Ако беше ситроен ц1 или аиго или нещо малко ОК. Но това е C сегмента и е логично такива дреболий да са задължителни.

няма безплатни неща, тоест на тези коли, които споменаваш тези екстри са включени в цената, а повярвай има хора, на които изобщо не им трябват такива екстри

Link to comment
Share on other sites

Понеже не съм чел цялата тема, прочетох само, че се споменава нещо за регистрирането като товарен... искам да попитам нещо...

 

Като се регистрира като товарен нали се махат задните седалки? Тоест по документи се води, че няма задни седалки.

 

То тогава и в застраховките се води, че отзад няма нищо освен товар?

Което спорд мен е прблем ако возиш хора отзад.

 

АААААА сега леко ми светна. Не се ли минава техно тест за това и след това си слагаш седалките. Чувал съм някъде за тези врътки, но понеже не ми се е налагало да търся тънканата и за това не съм сигурен

Link to comment
Share on other sites

АААААА сега леко ми светна. Не се ли минава техно тест за това и след това си слагаш седалките. Чувал съм някъде за тези врътки, но понеже не ми се е налагало да търся тънканата и за това не съм сигурен

 

 

Мисълта ми е, че в такъв случай май не ти важат застраховките за хората отзад.

Link to comment
Share on other sites

няма безплатни неща, тоест на тези коли, които споменаваш тези екстри са включени в цената, а повярвай има хора, на които изобщо не им трябват такива екстри

 

За мен има огромно значение ,ама ОГРОМНО дали ще си заключвам колата с копче или ще обикалям да заключвам 4 врати една по една. Според статията която даде автора на темата ,автомобила няма да минава техно тест (такъв тест минават коли които са едиствени в България или не са регистрирани до сега такива тук), нито да се махат седалките. Най-вероятно има няква преграда/мрежа която отделя пасажерите от багажника и по този начин се регистрира като товарен. Историята не е ясна каква е щото някой казват че може ,други не.

Link to comment
Share on other sites

1. категория М - мотопеди;

 

2. категория А - мотоциклети;

 

3. категория B - автомобили, чиято допустима максимална маса не надвишава 3500 кг и броят на местата им за сядане, без мястото на водача, не превишава 8; към тях може да се прикачва ремарке с допустима максимална маса не повече от 750 кг; допустимата максимална маса на състава не надвишава 3500 кг; допустимата максимална маса на ремаркето не може да надвишава масата без товар на теглещото превозно средство;

 

4. категория С - автомобили, различни от тези от категория D, чиято допустима максимална маса надвишава 3500 кг; към тях може да се прикачва ремарке с допустима максимална маса не повече от 750 кг;

 

5. категория D - автомобили, с изключение на тролейбусите, предназначени за превоз на пътници, с над 8 места за сядане, без мястото на водача; към тях може да се прикачва ремарке с допустима максимална маса не повече от 750 кг; към тази категория се приравняват и съчленените автобуси; прикачването на ремарке към съчленен автобус е забранено;

 

6. категория B+Е - състав от пътни превозни средства с теглещо моторно превозно средство от категория В и ремарке, когато:

 

а) допустимата максимална маса на ремаркето надвишава 750 кг;

 

б) допустимата максимална маса на ремаркето надвишава масата без товар на теглещото превозно средство;

 

7. категория С+Е - състав от пътни превозни средства с теглещо моторно превозно средство от категория С и ремарке с допустима максимална маса над 750 кг;

 

8. категория D+Е - състав от пътни превозни средства с теглещо моторно превозно средство от категория D и ремарке с допустима максимална маса над 750 кг;

 

9. категория Т - колесни трактори (Ткт) и тролейбуси (Ттб); към тази категория се приравняват и трамвайните мотриси (Ттм).

 

12. "Автомобил" е недвуколесно безрелсово моторно превозно средство, което се използва за превозване на пътници и товари или за теглене на други пътни превозни средства. Към автомобилите се приравняват и тролейбусите. В зависимост от предназначението си автомобилите биват:

 

а) леки - за превозване на пътници, в които броят на местата за сядане без мястото на водача не превишава 8;

 

б) товарни - за превозване на товари и/или за теглене на ремарке;

 

Чл. 149. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) За нуждите на типовото одобряване пътните превозни средства се делят на следните категории, обозначени с латински букви:

 

1. (изм. - ДВ, бр. 79 от 2005 г.) категория L:

 

а) категория L1 - моторните превозни средства с две колела, двигател с работен обем не по-голям от 50 куб. см - в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене, и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 50 км/ч независимо от вида на задвижването;

 

б) категория L1е - мотопеди - моторните превозни средства с две колела и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 45 км/ч, двигател с вътрешно горене с работен обем не по-голям от 50 куб. см или с 4 kW максимална постоянна номинална мощност в случай на електродвигател;

 

в) категория L2 - моторните превозни средства с три колела, произволно разположение на колелата спрямо надлъжната средна равнина, двигател с работен обем не по-голям от 50 куб. см - в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене, и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 50 км/ч независимо от вида на задвижването;

 

г) категория L2е - мотопеди - моторните превозни средства с три колела и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 45 км/ч, двигатели с вътрешно горене с принудително запалване с работен обем не по-голям от 50 куб. см или не повече от 4 kW максимална мощност нето в случай на други двигатели с вътрешно горене; или не повече от 4 kW максимална постоянна номинална мощност в случай на електродвигател;

 

д) категория L3 - моторните превозни средства с две колела, двигател с работен обем над 50 куб. см - в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене или с конструктивна максимална скорост над 50 км/ч независимо от вида на задвижването;

 

е) категория L3e - мотоциклети - моторните превозни средства с две колела без кош, двигател с вътрешно горене с работен обем над 50 куб. см и/или конструктивна максимална скорост, по-голяма от 45 км/ч;

 

ж) категория L4 - моторните превозни средства с три колела, несиметрично разположение на колелата спрямо надлъжната средна равнина, двигател с работен обем над 50 куб. см - в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене или с конструктивна максимална скорост над 50 км/ч независимо от вида на задвижването (мотоциклети с кош);

 

з) категория L4e - мотоциклети - моторните превозни средства с две колела и кош, двигател с вътрешно горене с работен обем над 50 куб. см и/или конструктивна максимална скорост, по-голяма от 45 км/ч;

 

и) категория L5 - моторните превозни средства с три колела, симетрично разположение на колелата спрямо надлъжната средна равнина, двигател с работен обем над 50 куб. см - в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене или с максимална конструктивна скорост над 50 км/ч независимо от вида на задвижването;

 

к) категория L5е - мототриколки - моторните превозни средства с три колела, симетрично разположение на колелата спрямо надлъжната средна равнина, двигател с вътрешно горене с работен обем над 50 куб. см и/или конструктивна максимална скорост, по-голяма от 45 км/ч;

 

л) категория L6e - леки моторни превозни средства с четири колела и маса без товар (без масата на акумулаторните батерии при електрическо задвижване) не повече от 350 кг, конструктивна максимална скорост не по-голяма от 45 км/ч, двигатели с вътрешно горене с принудително запалване с работен обем не по-голям от 50 куб. см или не повече от 4 kW максимална мощност нето в случай на други двигатели с вътрешно горене; или не повече от 4 kW максимална постоянна номинална мощност в случай на електродвигател;

 

м) категория L7е - четириколки - моторните превозни средства с четири колела и маса без товар (без масата на акумулаторните батерии при електрическо задвижване) не повече от 400 кг или 550 кг за моторни превозни средства за превоз на товари с максимална мощност нето на двигателя не повече от 15 kW;

 

2. категория М - моторни превозни средства, които имат най-малко четири колела и са предназначени за превоз на пътници, към които спадат:

 

а) категория М1 - моторните превозни средства за превоз на пътници, в които броят на местата за сядане, без мястото на водача, е не повече от 8;

 

б) категория М2 - моторните превозни средства за превоз на пътници с повече от 8 места за сядане, без мястото на водача, с технически допустима максимална маса не повече от 5 тона;

 

в) категория М3 - моторните превозни средства за превоз на пътници с повече от 8 места за сядане, без мястото на водача, с технически допустима максимална маса над 5 т;

 

3. категория N - моторните превозни средства, предназначени за превоз на товари, които имат най-малко четири колела, към които спадат:

 

а) категория N1 - моторните превозни средства, предназначени за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 т;

 

б) категория N2 - моторните превозни средства, предназначени за превоз на товари, с технически допустима максимална маса над 3,5 т, но не повече от 12 т;

 

в) категория N3 - моторните превозни средства, предназначени за превоз на товари, с технически допустима максимална маса над 12 т;

 

4. категория Т - моторните превозни средства с най-малко два моста, конструктивно предназначени за теглене, бутане, носене или задвижване на определени инструменти, прикачен инвентар, машини или ремаркета; към тях се отнасят колесните трактори, които могат да бъдат съоръжени за превоз на товари (самоходни шасита) и придружаващ персонал;

 

5. категория О - ремаркетата, включително полуремаркетата, към които спадат:

 

а) категория О1 - пътните превозни средства с технически допустима максимална маса не повече от 0,75 т;

 

б) категория О2 - пътните превозни средства с технически допустима максимална маса над 0,75 т, но не повече от 3,5 т;

 

в) категория О3 - пътните превозни средства с технически допустима максимална маса над 3,5 т, но не повече от 10 т;

 

г) категория О4 - пътните превозни средства с технически допустима максимална маса над 10 т;

 

6. категория G - моторни превозни средства с характеристики на моторните превозни средства от категория M или N и с повишена проходимост.

 

(2) Моторните превозни средства от категориите М2 и М3 за превоз на повече от 22 пътници, освен мястото на водача, са:

 

1. клас I - превозни средства, в чиято конструкция са предвидени площи за стоящи пътници с възможност за тяхното придвижване в салона на автомобила;

 

2. клас II - превозни средства, конструирани за превоз предимно на седящи пътници със или без площ за стоящи пътници; площта, предназначена за стоящите пътници, е в прохода между седалките; когато има обособено място за превоз на стоящи пътници, неговата площ не трябва да превишава площта на две двойни седалки;

 

3. клас III - превозни средства, конструирани за превоз само на седящи пътници.

 

(3) Моторните превозни средства от категориите М2 и М3 за превоз на не повече от 22 пътници, освен мястото на водача, са следните класове, обозначени с латински букви:

 

1. клас А - превозни средства, конструирани предимно за превоз на стоящи пътници; в автобусите от този клас може да има и седящи места;

 

2. клас В - превозни средства, конструирани за превоз само на седящи пътници.

 

(4) Ремаркетата и полуремаркетата от категория О, предназначени за теглене от колесни трактори, се означават с ОТ и са:

 

1. ОТ 1 - с технически допустима максимална маса не повече от 1,5 т;

 

2. ОТ 2 - с технически допустима максимална маса над 1,5 т, но не повече от 3,5 т;

 

3. ОТ 3 - с технически допустима максимална маса над 3,5 т, но не повече от 6 т;

 

4. ОТ 4 - с технически допустима максимална маса над 6 т.

Link to comment
Share on other sites

П.П. Абе верно базовия дизел на i30 нямал ел. огледала и централно заключване ... мъка мъка ...

 

Първата която се сещам е мойта. Сега като погледнах и фиатчето дето се коментираше горе си идва с централно заключване.

 

За мен има огромно значение ,ама ОГРОМНО дали ще си заключвам колата с копче или ще обикалям да заключвам 4 врати една по една.

 

:) Съвсем малко, ако се беше напънал да прочетеш какво предлагат INDcommerce, щеше да видиш, че нямат вариант (колкото и да е базов) БЕЗ ЦЕНТРАЛНО ЗАКЛЮЧВАНЕ ;). И така половината ти постове тук щяха да отпаднат, но както вече няколко пъти повтарям, ЯВНО не обичаш да четеш.

 

Сега ми става още по-ясно колко обективно и точно е било всичко в Аутобилд, щом и откровени лъжи са поместили, но нали трябва да изпъкне някак родното производство. :)

Link to comment
Share on other sites

Прав си , в БГ изпълнението има централно само че е без имобилайзер. Сега влязох на немския сайт и си поръчах брошура на пощата, базовото там е БЕЗ централно! Справка -> Hyundai.de

 

Фактите са си факти....

Link to comment
Share on other sites

Прав си , в БГ изпълнението има централно само че е без имобилайзер. Сега влязох на немския сайт и си поръчах брошура на пощата, базовото там е БЕЗ централно! Справка -> Hyundai.de

 

Извинявай, не знаех, че ти си в Германия и оттам си поръчваш, караш и там си плащаш и поддържаш колите. Все си мислех, че за България говорим.

 

Фактите са си факти....

 

:) Именно!

Link to comment
Share on other sites

Аутобилда е немски, тествали са немски хюндай. С две думи ,могат да си хвалат немските коли ,но не пишат глупости.

Link to comment
Share on other sites

Врътката за 4+1 товарни май я махнаха заради GL, ML и прочие които също се водеха така

 

Кога е имало такава "врътка" изобщо? "Врътката" е 6+1 или 1+1 и си я има и до днес.

 

Как така я махнаха, като преди 2-3 месеца мой приятел си го купи и си ползва данъчния кредит ?

 

Напълно нормално ако е регистриран като 6+1. Не всеки джип обаче става и някои ги правят 1+1. Изискването от Технотест е седящите на допълнителните седалки да могат седят свободно без напрежение. Например моята Октавия е 6+1, но новата Октавия е с по-висок диференциал и не може да мине теста (няма височина отзад) - съответно вариант 6+1 няма, предлагат 1+1. Докато добавянето на двойната седалка отзад е 680 лева (след Технотест се развиват 4-те болта и се прибира в мазето), процедурата по 1+1 мисля излиза доста повече.

 

Понеже не съм чел цялата тема, прочетох само, че се споменава нещо за регистрирането като товарен... искам да попитам нещо...

 

Като се регистрира като товарен нали се махат задните седалки? Тоест по документи се води, че няма задни седалки.

 

То тогава и в застраховките се води, че отзад няма нищо освен товар?

Което спорд мен е прблем ако возиш хора отзад.

 

Регистрацията като товарен автомобил отново е свързана с Технотест. Тарикатлъка там излиза доста солено понякога. Общо взето всичко отзад се маха и се слага една метална решетка зад предните седалки (така направи един познат с Х5-цата си, явно не ставаше за 6+1). След това колата минава регистрация, прибираш си документите, минава се процедура "сглобяване" и готово. Всички разходи за гориво и ремонти минават за служебни и се прибира ДДС-то. Голям смях е, че има S класи с подобна регистрация. НО - като те спрат полицаи и сте повече от двама в купето става весело. Винетката за товарни автомобили е сериозно главоболие. Аз имам един Голф 2, който по производство си е 1+1 с двойни пружини и товари 650кг и до ден днешен не знам какви винетки да му взимам. Ако трябва да купувам като за товарна кола, както е по талон, по-добре да го предам за скрап...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...