raptor2721 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Ако беше произведен от 2-ма сърбаши кофти чай англичани нямаше да говори така. Стъкления капак е простотия и ако бяха минали без него по-добре, но за парите си и бързината си и стъклен чеп да сложат отпред пак ще си струва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Стъкления капак е простотия и ако бяха минали без него по-добре, но за парите си и бързината си и стъклен чеп да сложат отпред пак ще си струва. ZR-1 е бърз,спор няма.Обаче един нисан GTR е доста по-евтин и не мисля,че по нещо отстъпва на Корвета. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 ZR-1 е бърз,спор няма.Обаче един нисан GTR е доста по-евтин и не мисля,че по нещо отстъпва на Корвета. Новата му версия ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Според топ гиър може обаче тяхната писта е само и еднсвено завои. Аз такъв път не сам виждал нито такава писта без прави. Там бие най-лекото просто никакъв смисъл. Ако земем един от по-големите картинги ще ги размеже всички каквото и да си говорим. Писта е нюрборгринг, писта е силвърстоун писта е монца, на топ гиър нодоносчето е бахти недоразумението, верно повечето основни типове завои ги има ако и се добави и 5-6 прави по 100-тина метра ще е ОК ама в тоя и вид... ПП. новата версия на нисана е такъв шит че няма накъде. Преди казваха че заради индивидуалната сглобка и напасване конета варират. Почето тестове са с 10-20% повече коне и въртяш момент от базово дадено от производителя като характеристики. Сега са точно толкоз колкото си пише че са, няма и лаунч контрол. За какво говорим. Като качево на изработка нисана и возия Нисан-а ще е 100% по-добър но и доста по бавен от корвета. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 German Muscle http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=159478 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Дай и Japan Muscle car и те признавам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Новата му версия ли? Баш тя. ПП. новата версия на нисана е такъв шит че няма накъде. Преди казваха че заради индивидуалната сглобка и напасване конета варират. Почето тестове са с 10-20% повече коне и въртяш момент от базово дадено от производителя като характеристики. Сега са точно толкоз колкото си пише че са, няма и лаунч контрол. За какво говорим. Като качево на изработка нисана и возия Нисан-а ще е 100% по-добър но и доста по бавен от корвета. Чак пък по-бавен. Корвет ZR-1. Нюрбургринг. 7.26.4 Нисан ГТР 7.29 Мисля че разликата е доста малка.Корвета разполага със почти 200 коня отгоре и предполагам успява да вземе нищожна преднина именно на дългите прави. На пистата на Топ Гиър която е доста по технична,GTR дава 1.19.7. и оставя зад себе си коли като SLR,Ferari 599,Кoenigsegg,Ford GT,Porche carrera GT. Zr-1 няма регистрирана обиколка там,но не мисля,че ще е по-бърз от нисана.Доста добре за японска въшка която струва почти наполовина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Опа...Корвета си е изкл. добре сглобен, а возията му е на ниво постигнато от малко спортни автомобили( според специалистите ), така че по-кротко с тия заклеймявания. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Опа...Корвета си е изкл. добре сглобен, а возията му е на ниво постигнато от малко спортни автомобили( според специалистите ), така че по-кротко с тия заклеймявания. Никой нищо не заклеймява.Корвета и Шелби кобрата са си спортни коли.Спора тръгна от масълите и от едно подмятане за пластмасата на капака му. .И все пак лошо няма да поспорим. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 А за пластмасата няма спор, че е крайно грозна( онова прозрачното нещо ).Иначе си е много сносна кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Zr-1 няма регистрирана обиколка там,но не мисля,че ще е по-бърз от нисана.Доста добре за японска въшка която струва почти наполовина. Някъде бях чел сравнения между различни подобни автомобили и за нисана помня че единия от плюсовете беше че "е прилична спортна кола и не струва 1 ръка и 1 крак" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 А за пластмасата няма спор, че е крайно грозна( онова прозрачното нещо ).Иначе си е много сносна кола. Къде по дяволите съм казал че ZR 1 е лоша кола? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Не ти, някой беше почнал да сравнява качество на сглобката и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Баш тя. Чак пък по-бавен. Корвет ZR-1. Нюрбургринг. 7.26.4 Нисан ГТР 7.29 Мисля че разликата е доста малка.Шевролетът разполага със почти 200 коня отгоре и предполагам успява да вземе нищожна преднина именно на дългите прави. На пистата на Топ Гиър която е доста по технична,GTR дава 1.19.7. и оставя зад себе си коли като SLR,Ferari 599,Кoenigsegg,Ford GT,Porche carrera GT. Zr-1 няма регистрирана обиколка там,но не мисля,че ще е по-бърз от нисана.Доста добре за японска въшка която струва почти наполовина. И която ще е преправена, за да не троши скорости . По-точно електрониката.....И ще ускорява по-бързо до 100 км в час Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 И която ще е преправена, за да не троши скорости . По-точно електрониката.....И ще ускорява по-бързо до 100 км в час Нормално е нещо толкова революционно да има някои недовиждания.Но мисля че жълтъците заслужават адмирации за това,което може тая кола .И мисля,че ако отстранят порблемите със транзмисията,сложат и по-сериозен двигател,керамични спирачки и малко лачени глезотийки,могат да се настанят във по-горният ценови клас,и ще са достойна конкуренция на "големите". Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Нормално е нещо толкова революционно да има някои недовиждания.Но мисля че жълтъците заслужават адмирации за това,което може тая кола .И мисля,че ако отстранят порблемите със транзмисията,сложат и по-сериозен двигател,керамични спирачки и малко лачени глезотийки,могат да се настанят във по-горният ценови клас,и ще са достойна конкуренция на "големите". Ми трябва да намеря новината какво точно ще променят. Нещо за ВДЦ ли говориха....абе да не говоря на изуст, ето: Промененият за 2009-та Нисан GT-R прави 100км/ч за 3,5 секунди « назадразмер на шрифта: Собствениците на скъпи спортни коли винаги се питат как биха могли да доработят автомобилите си, без това да повлияе на гаранцията им. Добрите новини за тези, които вече имат една от тези коли, а именно Нисан GT-R, е, че те вече не са принудени да се задоволят с това, което имат. Нисан вече може да им помогне да получат това, което искат чрез своите дилъри. А тези пък, които все още се чудят какво да си купят, имат златната възможност направо да купят усъвършенстван и още по-мощен Нисан GT-R директно от магазина. Когато излезе на пазара през 2007-ма година, моделът ускоряваше от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди. Сега Нисан преработи колата още малко, като добави малко допълнителна мощност и пренастрои контролния блок за скоростната кутия. Всичко това, съчетано с оптимизирани настройки на лънч-контрола, доведе до очаквания резултат: GT-R вече е способен да развие 100 км/ч само за 3.5 секунди. Това време бе постигнато от тест пилот на пистата Точиги в Япония, която е собственост на компанията. Интересното в случая е, че системата за динамичен контрол (VDC), която ограничава оборотите и приплъзването на колелата, е била включена, по време на опита, с който е постигнат този резултат. Преди тази система трябваше да бъде изключена, за да може лънч-контролът да разгърне пълния си потенциал. Новата система за потегляне позволява дори и шофьор без опит да изстреля колата напред без да са нужни някакви особени процедури по настройване. Той просто трябва да натисне спирачката с левия си крак, след което да настъпи педала на газта с десния крак и да изчака оборотите да стигнат 3000/мин. Тогава той просто трябва да пусне спирачката и да се наслаждава на зверското ускорение . Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 То и новия Viper ACR който е под 100 американски хилки си е оферта. Трябваха им 15 години да се осетят да променят окачването скоростната купия и спирачките че да стане кола. Аеродинамиката и двигателя си ги има само добавиха малко кончета и всичко е ок. Като гледам сега Додж са най-бързи, жълтурите незнам какво трябва да причинят на тоя 3.5 двигател, че да стане колата по-бърза, защото по управлението няма какво да се бара повече. Като гледам на вайпъра как всяка година добавят по 50 коня към двигателя догодина като ги купят Saleen, защото Додж са в криза не знам какво ще представлява вече вайпъра. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 AC Schnitzer 750Li F02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_tunchev Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Mercedes Benz CL 65 AMG Audi R8 BMW X6 3-те,които най-харесвам Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Dodge Viper ACR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Просто съвършено. Още една невероятна красавица. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Интересно защо бях останал с впечетлението, че съм писал в тая тема. Хм. Ето ги моите фаворити: Последното задължително Targa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 http://www.leftlanenews.com/bugatti-veyron...centenaire.html http://www.leftlanenews.com/maserati-grant...-automatic.html http://www.leftlanenews.com/pagani-zonda-cinque.html http://www.leftlanenews.com/alpina-b7.html http://www.leftlanenews.com/porsche-911-gt3.html http://www.leftlanenews.com/lamborghini-mu...uperveloce.html http://www.leftlanenews.com/aston-martin-dbs-volante.html http://www.leftlanenews.com/aston-martin-v12-vantage.html http://www.leftlanenews.com/lotus-exige-s.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 http://seriouswheels.com/cars/top-2006-BMW-Alpina-B7.htmhttp://seriouswheels.com/cars/2008/top-200...-Martin-DB9.htm http://seriouswheels.com/cars/2008/top-200...-Vanquish-S.htm http://seriouswheels.com/cars/2008/top-200...ack-Edition.htm http://seriouswheels.com/cars/top-2007-BMW...Convertible.htm http://seriouswheels.com/cars/2008/top-200...ivity-Coupe.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...Sport-Wagon.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...Convertible.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...Grand-Sport.htm http://seriouswheels.com/cars/top-2008-Fer...30-Scuderia.htm http://seriouswheels.com/cars/2008/top-200...no-Stallone.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...-California.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...n-Programme.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...-Sport-Line.htm http://seriouswheels.com/cars/top-2008-Mer...nz-CL65-AMG.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...n-Number-20.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...60-4-Spyder.htm http://seriouswheels.com/cars/top-2007-Lam...40-Roadster.htm http://seriouswheels.com/cars/2009/top-200...nd-Targa-4S.htm http://seriouswheels.com/cars/top-2007-Porsche-911-GT3.htm http://seriouswheels.com/cars/top-2004-Por...-Carrera-GT.htm http://www.leftlanenews.com/bugatti-veyron...centenaire.html http://www.leftlanenews.com/maserati-grant...-automatic.html http://www.leftlanenews.com/pagani-zonda-cinque.html http://www.leftlanenews.com/alpina-b7.html http://www.leftlanenews.com/porsche-911-gt3.html http://www.leftlanenews.com/lamborghini-mu...uperveloce.html http://www.leftlanenews.com/aston-martin-dbs-volante.html http://www.leftlanenews.com/aston-martin-v12-vantage.html http://www.leftlanenews.com/lotus-exige-s.html Колко пъти бе човек? Че те и колите даже са същите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Колко пъти бе човек? Че те и колите даже са същите. Ако беше разгледал какво съм сложиш щеше да разбереш, че не са. Понеже ме мързи да пиша за всичките... Alpina-та е нова версия, т.е. абсолютно нов модел, вейронът е обновен, както и астъните, а ламбото е тунингована версия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.