DON_CHEFO Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Хайде бе.Голямата лимузина също може да ти достави удоволствие.Не е нужно да си сгънат на 6 в някакво суперолекотено шумно мегафаст купе,в което всяка дупка ти вади гръбнака,нямаш даже радио...щото е по фаст така,карбона е отвсякъде,не си чуваш мисълта.Тея големите по горе също може да се карат със кеф.Планински път.Adaptive suspension-а работи.Колата не се люшка.Просторно.пускаш си музичка на незнам си колко каналната аудиосистема.Седиш си удобно в кожената седалка и се наслаждаваш на усещането.Бръм-масажче,подгряване тук там.Изпревари те някой спортяга със пежо 106 или опел калибра.Оставиш го,не ти пука.Или стъпкваш газта,безобразно голямото парче метал под капака започва да вие и завлича цялата тая планина доста бързичко.Абе идилийка. http://vbox7.com/play:22e1abec Е аз кво казах. Същото, ама да си на задната седалка с чаша коняк(не знам що) Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Хайде бе.Голямата лимузина също може да ти достави удоволствие.Не е нужно да си сгънат на 6 в някакво суперолекотено шумно мегафаст купе,в което всяка дупка ти вади гръбнака,нямаш даже радио...щото е по фаст така,карбона е отвсякъде,не си чуваш мисълта.Тея големите по горе също може да се карат със кеф.Планински път.Adaptive suspension-а работи.Колата не се люшка.Просторно.пускаш си музичка на незнам си колко каналната аудиосистема.Седиш си удобно в кожената седалка и се наслаждаваш на усещането.Бръм-масажче,подгряване тук там.Изпревари те някой спортяга със пежо 106 или опел калибра.Оставиш го,не ти пука.Или стъпкваш газта,безобразно голямото парче метал под капака започва да вие и завлича цялата тая планина доста бързичко.Абе идилийка. http://vbox7.com/play:22e1abec Като прочетох това се сетих за M6, CL, Continental GT, Panamera, Phantom Drophead и още други Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Абе има нещо верно. Приятна е тази с лъскавото дръвце обаче ми идва прекалено изчистена на мен и тва е... Хеле пък разни спортни като Lancer EVO - направо ме втресе като седнах в него и видях колко спартански е всичко. Вратите на Ферари Ф40 се отварят с дърпане на едно въженце,цялото е ръбато все едно го е дялкал дядо Танас с брадвата обаче това не му пречи да е една от най-емблематичните спортни коли евър Винаги съм харесвал muscle car и с нетърпение очаквам деня,в който някоя ще пристигне от Америка при мен...само пари да има http://damox.com/cars/wallpaper/Pontiac/19...Judge_large.jpg http://www.tumustang.es/uploads/images/For...8%20Trasero.jpg хеле пък тунингованата му версия http://www.allfordmustangs.com/photopost/d...ck_eleannor.jpg ,която в щатите върви за около нищожните(в сравнение с другите ми dreamcars) 50-60 хиляди долара.Дори веднъж гледах обява в мобилето,където се продаваше за 80 хиляди лева,но без мито и т.н. главорежещи данъци Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Тея американските недоразумения така и не успях да вникна в смисъла и логиката на манията около тях.Може би част от имиджа им се дължи на филмите им и въобще на "всичко що е американско е божествено"културата.Колкото и да се мъча виждам върволица от underenginered каруци с големи двигатели,мачо елементи и абсолютно идентичен дизайн.Може би някъде във мен е проблема но така и не разбрах "мега масъл" манията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Тея американските недоразумения така и не успях да вникна в смисъла и логиката на манията около тях.Може би част от имиджа им се дължи на филмите им и въобще на "всичко що е американско е божествено"културата.Колкото и да се мъча виждам върволица от underenginered каруци с големи двигатели,мачо елементи и абсолютно идентичен дизайн.Може би някъде във мен е проблема но така и не разбрах "мега масъл" манията. Съгласен съм изцяло с теб, ама само едно нещо ме смущава. Бива ли така да говориш и в същото време да си сложиш снимка на психясалия шофьор от Death Proof, който кара именно такова недоразумение. П.П. Между другото филма не ми хареса, хард ми дойде как ги очисти мадамите. Едит: И друго ми е странно, защо в 99% от случаите тия коли ги карат психопати (за филмите става дума). Айде иди после си купи такава и да видим коя мацка ще се качи при теб. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Съгласен съм изцяло с теб, ама само едно нещо ме смущава. Бива ли така да говориш и в същото време да си сложиш снимка на психясалия шофьор от Death Proof, който кара именно такова недоразумение. П.П. Между другото филма не ми хареса, хард ми дойде как ги очисти мадамите. Едит: И друго ми е странно, защо в 99% от случаите тия коли ги карат психопати (за филмите става дума). Айде иди после си купи такава и да видим коя мацка ще се качи при теб. Хах да гледаш Deathproof на Тарантино заради марката на колата е все едно да гледаш хардпорно заради оная яката картина на стената. Не съм ти препоръчвал филма,ти сам си реши да го гледаш,просто отговорих откъде е цитата.Как да не е хард,това е Тарантино.Човека може да те накара да гледаш кървища лишени от всякакъв смисъл с ехидна усмивка на лицето. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Тея американските недоразумения така и не успях да вникна в смисъла и логиката на манията около тях.Може би част от имиджа им се дължи на филмите им и въобще на "всичко що е американско е божествено"културата.Колкото и да се мъча виждам върволица от underenginered каруци с големи двигатели,мачо елементи и абсолютно идентичен дизайн.Може би някъде във мен е проблема но така и не разбрах "мега масъл" манията.Ами как да ги разбереш като ти си част от "всичко що е немско е божествено" кутурата... Трудно е да си кон с капаци и същевременно да вникнеш в нещо друго Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Ами как да ги разбереш като ти си част от "всичко що е немско е божествено" кутурата... Трудно е да си кон с капаци и същевременно да вникнеш в нещо друго Как пък реши от каква култура съм????И я кажи докторантура по философия и абстрактни изкуства ли ми трябва че да видя смисъла зад додж чарджър мегамъсъл или мустанг елинор дето бил за разбирачи с пари а фераритата били за путьовци.Как заключи,че харесвам само немски коли??Тука пълно с психолози,еби му майката.2 изречения напишеш и всичко ще разкрият.Кон с капаци,ограничен съм бил,кажи ми тогава и каква тоалетна хартия ползвам и те признавам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Съгласен съм изцяло с теб, ама само едно нещо ме смущава. Бива ли така да говориш и в същото време да си сложиш снимка на психясалия шофьор от Death Proof, който кара именно такова недоразумение. П.П. Между другото филма не ми хареса, хард ми дойде как ги очисти мадамите. Едит: И друго ми е странно, защо в 99% от случаите тия коли ги карат психопати (за филмите става дума). Айде иди после си купи такава и да видим коя мацка ще се качи при теб. Абсолютно съгласен...басирам се че никоя мацка няма да се качи при теб ако караш кола,която ускорява от 0-100 за 4 секунди...тфа е абсурд просто . Кранк...да аз съм точно преклонник на всичко американско!У нас имам знамена,имам татус с американското знаме на гърба...дори на х'я съм си татуирал лика на Кенеди . И след като отговорих да обясня все пак какво ми харесва.Харесват ми големите двигатели,спартанския звук,който издават и ръбатите им форми.Тройния стоп на Форда...просто съм влюбен в тая кола още от малък и я предпочитам 1000 пъти пред новата 7-ма серия на БМВ...ебал съм ти и компютрите и щуротийте...дай ми на мен 500 коня под капака и ме остави Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Абсолютно съгласен...басирам се че никоя мацка няма да се качи при теб ако караш кола,която ускорява от 0-100 за 4 секунди...тфа е абсурд просто . Кранк...да аз съм точно преклонник на всичко американско!У нас имам знамена,имам татус с американското знаме на гърба...дори на х'я съм си татуирал лика на Кенеди . И след като отговорих да обясня все пак какво ми харесва.Харесват ми големите двигатели,спартанския звук,който издават и ръбатите им форми.Тройния стоп на Форда...просто съм влюбен в тая кола още от малък и я предпочитам 1000 пъти пред новата 7-ма серия на БМВ...ебал съм ти и компютрите и щуротийте...дай ми на мен 500 коня под капака и ме остави Интересно ми е кво ще правиш с тия 500 американски коня като стигнеш до завои... А и сравнението за мъсъл кар и 7ца е меко казано... смешно P.S. Що ли си мисля, че 400 немски коня тип ауди, бмв или мерц. ще направят смешни доста мъсъл кари Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Интересно ми е кво ще правиш с тия 500 американски коня като стигнеш до завои... А и сравнението за мъсъл кар и 7ца е меко казано... смешно P.S. Що ли си мисля, че 400 немски коня тип ауди, бмв или мерц. ще направят смешни доста мъсъл кари E тук сме на 1 мнение. Въпросните коли вървят много ама само на прав път без завои и ако може да не се налага да спират Power is nothing without control. Като не може да се управлява (или се управлява доста трудно) за к'ъв чеп са ти 500 коня - за да стигнеш по-бързо при св. Петър може би? ----------------------------- Krank, днес видях въпросния мерцедес спрял на паркинга на Тримонциум - в интерес на истината на живо изглежда доста по-добре и копчетата се натискат отгоре-надолу - много интересно го бяха измислили и ме накефи. Трябва да разгледам някой пък по-обстойно въпросното возило. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 E тук сме на 1 мнение. Въпросните коли вървят много ама само на прав път без завои и ако може да не се налага да спират Power is nothing without control. Като не може да се управлява (или се управлява доста трудно) за к'ъв чеп са ти 500 коня - за да стигнеш по-бързо при св. Петър може би? Айде преди да се изказвате кое може и кое не може да се управлява погледайте някои от разпорстранените предавания като "Wreck Richers" (май така беше) или "Amerikan Hot Rod" ...там показват какви спирачки и окачване слагат на реставрираните хубавци...големи колкото на джантите на вашите коли Просто не сте се интересували,не знаете...да ви кажа за кфо става въпрос Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Какво окачване им слагат бе мой човек?Точно на американските хот роди и супер масълите на Бари Уайт?Сменят им елементите на окачването само със по твърди такива за да не се люшка като кораб,сменят им задвижващата система(скоростна кутия,диференциали,колянови валове) за да може да носи 500 коня.И какво???Знаеш ли,че ултра мега масълите(дори правените от Бари Уайт,Чип Фус,Оня с ризите,и разните там други предавания с потни монтьори) са със зависимо задно окачване.Знаеш ли,че дори новият Мустанг,още е със зависимо задно окачване като лада.Как можеш да използваш в едно изречение форд нещо си и бмв 7ма серия.Ми тая 7ма серия има Adaptive suspension последна генерация на системи за асистенция на шофьора,и какво ли още не.И от двигател 5.0 немците вадят над 500 коня а японците могат и много повече да извадят. За американците 5.0 е малолитражка едва ли не и за мощности над 500 коня използват такива кубатури,където тука ги слагат на тракторите.За балансиране на купето,управление,разпределение на тежестта въобще няма и да говорим.Важното е да има 2 декара капак,мачо дръжка за скоростен лост и вече мачка всичко европейско.Ама в бързи и яростни ги мачкаха ,нали.Вин Дизел кво ги напрай с оня мустанг само,а?И оня пъпчивия от втората или 3тата част на дрифта кво ги направи с мустанга.Ти знаеш ли че един "мега мъсъл" мустанг с 15 турбини и супер як тежкарски shifter(като на бойнг) просто ще направи смешна жалката европейска m5-ца.Бе знайш ли къв е бърз един такъв.Тея глупаците от бмв си мислят че можели коли да правят.Глупости.Ръчкай агрегати от трактор,Вин Дизел, и заспива работата.Who needs handling. ----------------------------- Krank, днес видях въпросния мерцедес спрял на паркинга на Тримонциум - в интерес на истината на живо изглежда доста по-добре и копчетата се натискат отгоре-надолу - много интересно го бяха измислили и ме накефи. Трябва да разгледам някой пък по-обстойно въпросното возило. За кой става въпрос че аз постнах няколко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Като цяло интересни коментари с получиха. Кой къде и какво си бил татуирал Съгласен съм изцяло с теб, ама само едно нещо ме смущава. Бива ли така да говориш и в същото време да си сложиш снимка на психясалия шофьор от Death Proof, който кара именно такова недоразумение. П.П. Между другото филма не ми хареса, хард ми дойде как ги очисти мадамите. Едит: И друго ми е странно, защо в 99% от случаите тия коли ги карат психопати (за филмите става дума). Айде иди после си купи такава и да видим коя мацка ще се качи при теб. На филма ги били карали психопати....Еми като има психарски мотив - Е класа ли да сложат Пък и тва е филм да го ЕВА. Там дори коли прескачат от сграда в сграда и те така Абсолютно съгласен...басирам се че никоя мацка няма да се качи при теб ако караш кола,която ускорява от 0-100 за 4 секунди...тфа е абсурд просто . Кранк...да аз съм точно преклонник на всичко американско!У нас имам знамена,имам татус с американското знаме на гърба...дори на х'я съм си татуирал лика на Кенеди . И след като отговорих да обясня все пак какво ми харесва.Харесват ми големите двигатели,спартанския звук,който издават и ръбатите им форми.Тройния стоп на Форда...просто съм влюбен в тая кола още от малък и я предпочитам 1000 пъти пред новата 7-ма серия на БМВ...ебал съм ти и компютрите и щуротийте...дай ми на мен 500 коня под капака и ме остави изби рибата Интересно ми е кво ще правиш с тия 500 американски коня като стигнеш до завои... А и сравнението за мъсъл кар и 7ца е меко казано... смешно P.S. Що ли си мисля, че 400 немски коня тип ауди, бмв или мерц. ще направят смешни доста мъсъл кари модел 68-ма ли Имат си чар макар и с двигатели от по 14, 15 литра Как беше ония лаф - ноу риплейсмънт фор дисплейсмънт Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRoX Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Тея американските недоразумения така и не успях да вникна в смисъла и логиката на манията около тях.Може би част от имиджа им се дължи на филмите им и въобще на "всичко що е американско е божествено"културата.Колкото и да се мъча виждам върволица от underenginered каруци с големи двигатели,мачо елементи и абсолютно идентичен дизайн.Може би някъде във мен е проблема но така и не разбрах "мега масъл" манията. Напълно съгласен! Да не говорим за безсмисления им компресор. Някои казват, че вадели малко коне от големите си двигатели, защото били по стари. Mustang '97 с 3.8L V6 вади умопомрачителните 147 коня. За вравнение Opel, които ненавиждам, но все пак вадят 150 коня от 2.0L I4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Who needs handling. А именно. За чий х*й ти трябва да завива тая кола, завоите тъй или иначе се правят бавничко За кой става въпрос че аз постнах няколко. този: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 28, 2009 Share Posted February 28, 2009 Напълно съгласен! Да не говорим за безсмисления им компресор. Някои казват, че вадели малко коне от големите си двигатели, защото били по стари. Mustang '97 с 3.8L V6 вади умопомрачителните 147 коня. За вравнение Opel, които ненавиждам, но все пак вадят 150 коня от 2.0L I4. Te Honda имат и 120 коня литрова мощност(атмосферен мотор) е и? Цедка до край при 9000 оборота. Всяка една марка стига да реши може да направи двулитров мотор със 150 коня, обаче щУ кинта е хвърлена в разработкатата на тия 120 коня литрова мощност, които трябва да бъдат впрегнати поне до като важи гаранцията и то трябва да са впрегнати една голяма част от времето във високите обороти щото иначе се обезмисля покупката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Айде преди да се изказвате кое може и кое не може да се управлява погледайте някои от разпорстранените предавания като "Wreck Richers" (май така беше) или "Amerikan Hot Rod" ...там показват какви спирачки и окачване слагат на реставрираните хубавци...големи колкото на джантите на вашите коли Просто не сте се интересували,не знаете...да ви кажа за кфо става въпрос Е ся ще сравняваме нормална кола с пипната ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Айде преди да се изказвате кое може и кое не може да се управлява погледайте някои от разпорстранените предавания като "Wreck Richers" (май така беше) или "Amerikan Hot Rod" ...там показват какви спирачки и окачване слагат на реставрираните хубавци...големи колкото на джантите на вашите коли Просто не сте се интересували,не знаете...да ви кажа за кфо става въпрос Те и други двигатели слагат... То само външно прилича на въпросния автомобил в крайна сметка - май го пропускаш този момент По тази технология може да се направи ултра як москвич ама каква файда? Малко като фейс лифт на cayenne да заприлича на Варшава... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Дори и пипната,тая кола пак не е кой знае какво.Пак има зависимо окачване.Пак е със 7.5 литров двигател. Дори и новият шелби мустанг е доста по-евтин от жалкото бмв М5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Сега спрета да сравнявате 40 годишни коли с такива излезнали преди 2 месеца от завода. Мусколистите са били всичко друго, но не и бавни за времето си. По онова време 200-250 коня са били доста 400 са били направо космични. Да на завоите са зле обаче на писта с завой и прави се компенсира донякаде. Има си и мусколести коли с добро управление - Шелби Кобрата например. А за добро управление кадето е било нужно си го имало - ГТ 40 например. Ако сега имах към 150 хилки и исках да си купя спортна кола най-вероятно щях да си имам друга за всеки ден а спортната щеше да ми е само за кеф. На мусколестите коли именно това им е интересното всеки завой е живот или смърт и докарва тръпка. Като да скочиш с парашут не си сигурен дали ще се отвори но скачаш заради тръпката. Ако беше 100% сигурно, ще се отцелее какъв е смисъла. Да за Додж Вайпър с 500 коня който не взима завойте и не за Ауди ТТ което с 300 с типтроник скоростна кутия, някакво магнотно окачване и компютър който го управлява в 90% от времето въпреки завоите ги зима без да трепне като по релса. (поне за мен) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Сега спрета да сравнявате 40 годишни коли с такива излезнали преди 2 месеца от завода. Мусколистите са били всичко друго, но не и бавни за времето си. По онова време 200-250 коня са били доста 400 са били направо космични. Да на завоите са зле обаче на писта с завой и прави се компенсира донякаде. Има си и мусколести коли с добро управление - Шелби Кобрата например. А за добро управление кадето е било нужно си го имало - ГТ 40 например. Ако сега имах към 150 хилки и исках да си купя спортна кола най-вероятно щях да си имам друга за всеки ден а спортната щеше да ми е само за кеф. На мусколестите коли именно това им е интересното всеки завой е живот или смърт и докарва тръпка. Като да скочиш с парашут не си сигурен дали ще се отвори но скачаш заради тръпката. Ако беше 100% сигурно, ще се отцелее какъв е смисъла. Да за Додж Вайпър с 500 коня който не взима завойте и не за Ауди ТТ което с 300 с типтроник скоростна кутия, някакво магнотно окачване и компютър който го управлява в 90% от времето въпреки завоите ги зима без да трепне като по релса. (поне за мен) Никой не сравнява 40 годишните трошки със новите.Просто изказах мнение че не разбирам манията около тях,както и славата им.Именно феновете започнаха да спорят "моднатите" класики колко били напред спрямо европейските каруци.Шелби кобрата и форд GT къде ги засили при мускулестите,?Те са си чистокръвни спортни коли.Сравнявам европейските със моднатите мускули и със чисто новите такива ако забелязваш.Никой не говори за 40 годишнна оригинална трошка.И какво...преди 40 години като американците са вадили трактори с големи двигатели,хората по Европата да не би да са карали лагерни колички?Убийте ме-не съм фен на американското автомобилостроене въпреки че има доста сполучливи модели.. И преди да ме емнете за сектант,който генерализира всички,да си призная,че новия Додж Челинджър наистина ме радва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Ако хот-рот-а беше с 2 колела щеше да е чопър. Какво сравнявате кола правена основно за красота с такава за дръпки не знам. От 0-100 има какво да покажат като всяка щайга с 500+ коня ама толкоз. За старите въпреки, че 400 коня от 7.2 литра е жалка гледка въртящия момент не е за подценяване, защото сравнено с типична европейска кола от края на 60-те с 210 коня каквато е Порше 911 ще са рамо до рамо стига да не се състезават на планински път или на драг, при все, че поршето е било повече от 2 пъти по скъпо. За новите мусколести коли - не бих отказъл един Чалънджър въпреки, че е бърз колкото някой civic R-type, и почти всяко спортна кола ще му се подиграе с неговия вид и цена няма какво повече да се иска. Курвета ZR1 го водят американците пак мусколест въпреки, че няма много вид на такъв, има доста впечатляващи постижения на писта за цената си. Другото предимство на новите мусколи е, че са underenginered и имат много мегдан за доработки и за разлика от европейските или японските коли тунинга не е със съмнителен резултат. Все пак за цената на 911 турбо може с готови тунинг китове да се направи на над 1000 коня без проблем за двигателя и тогава корвета е... доста бърз. ПП. преди някой да ме е разбрал грешно за 911-ката съм но не мога да си затворя очите пред очевидното. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Колкото и да пипаш едно чисто ново шелби,няма я харизмата,няма го излъчването,няма го духа.Като меню от Макдоналдс е.На повърхността всичко е наред. "Защо по дяволите са сложили стъклен капак?За да може да виждаш някакви релефни пластмаси?Какъв е смисъла?Ферари и Ламборгини слагат стъклени капаци,за да може да се насладиш на майсторската изработка.Те се сглобяват от майстори в Маранело...това тук е сглобено в Кентъки от двама дебелаци-Боб и Бъд." Кларксън за ZR-1. Може да няма много общо със спора,обаче много се хилих на тоя лаф. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.