Jump to content
BulForum.com

Предно VS Задно задвижване


po_taka

Recommended Posts

ЕSP нищо не ми говори .. някой може ли да обясни с 2 думи ... само видях че държи колата пъти по-стабилна на сняг . От какво е съкращение ?

ESP

Link to comment
Share on other sites

А според мен голям джип с 4х4 или AWD или както искаите го наричаите когато поднесе - е тогава няма прошка :)

 

да се спасяват собствените на паркетните джипове,те тия коли въобще не са правени за високи скорости и завои :)

Link to comment
Share on other sites

да се спасяват собствените на паркетните джипове,те тия коли въобще не са правени за високи скорости и завои :)

 

 

 

Искаш ли да те повозя в един паркетен джип на сняг или лед, а после като сложа 20ките да ти покажа поведение в завои и високи скорости? :)

 

 

 

 

С по-горния ми пост имах предвид, че 4х4 не е невъзможно да се изкара извън контрол, но като се изкара става лошо. Особено ако е голяма и тежка кола.

 

 

Според мен най-добрата комбинация за зимата е лека кола със съвременна AWD система - това е за хора които залагат на сигурноста.

 

 

А пък за хора които искат удоволствие - RWD

Link to comment
Share on other sites

никакво желание нямам чесно казано,тая зима емоциите ми бяха достатъчно ;)

 

но като се изкара става лошо. Особено ако е голяма и тежка кола.

тежка,лека - все тая.

обикновенно ако изкараш авд кола извън контрол,значи си прекалил адски много със свинщините и ще му ядеш главата на 100%.

просто ако автомобили с конвенционално задвижване лимита им е на 50 километра(примерно),то на авд автомобилите е едно 20-30 километра отгоре.

с други думи - много ще се търкаляш :lol:

а проблема на джипарките си е чисто конструктивен - висок център на тежестта и лигаво окачване,нали уж трябва мекичко да вози,че и просвет някакъв да има за оф-роуд.

при тия таралясници една сериозна бабуна в завой може да те прати скоропостижно в канафката.

гадна работа

Link to comment
Share on other sites

Публична тайна е ,че високия клас автомобили се правят със задно предаване,така че може да си направите сами извода ,кое е по добро. Предното се прави най вече в бюджетните автомобили за хора с по ниски финансови възможности и на повечето от тях трябва да седне някой на капака за да качат стръмен заснежен наклон примерно.Има и една друга възможност - да го качат на заден ход :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

ЕДИТ: @Простака, добре е да си вдигаш самочувствието така! :lol:

 

Паркетен джип видях какво прави... Х5, XC90... Тия двата бяха жив зян оня ден в планината... И не беше от задкормилното устройство. И 1 Defender показа как се прави...

Link to comment
Share on other sites

Аз лично Х3 или Х5 не ги броя за джипове.Ако ги опъна на къра в калта и са заседнали на момента.Тва са си СУВ-ове и нищо повече.

 

Иначе големите коли ги правят със задно защото са тежки, имат голям двигател и е много лесно да се направи със задно предване дирекнто с кардан и заден диференциал.С други думи класическа конструкция.

 

Аз искам всекидневна кола с предно предаване, такава за дрифт със задно и за дръпка 4х4 ;)

Link to comment
Share on other sites

Аз лично Х3 или Х5 не ги броя за джипове.Ако ги опъна на къра в калта и са заседнали на момента.Тва са си СУВ-ове и нищо повече.

 

Иначе големите коли ги правят със задно защото са тежки, имат голям двигател и е много лесно да се направи със задно предване дирекнто с кардан и заден диференциал.С други думи класическа конструкция.

 

Аз искам всекидневна кола с предно предаване, такава за дрифт със задно и за дръпка 4х4 ;)

 

 

http://www.autobild.de/artikel/test-x6_wra...der_781138.html

 

 

Photoshop :lol:

Link to comment
Share on other sites

Тъкмо и аз това да кажа.Аз мислех, че ние тук се държим детински понякога, но...ОПЕЛ Форум-а просто ме размаза.

 

Като прочетох как "некво волво 440" въртяло на морко и на сняг редовно :D :D :D и к'во?Емблемката отпред като е алфа и добавя +40 points grip in snow & rain + хвърляне на зара и прибавяне+ умножаване по набора на алфата ти :D :D :D

 

Уникални хора има на този свят.

 

Чел ли си Хонда и Бмв форума.....

 

Най-фрапантна случка. Нов член в БМВ форума, отваря тема за добавките за хидравличните повдигачи.....и една сурия собственици на 320-ки му наскачаха заговориха за цитирам: "100 октана бензин и обороти в лютеницата"

 

ЕДИТ: @Простака, добре е да си вдигаш самочувствието така! :lol:

 

Паркетен джип видях какво прави... Х5, XC90... Тия двата бяха жив зян оня ден в планината... И не беше от задкормилното устройство. И 1 Defender показа как се прави...

 

40 годишен Ленд Роувър е по-добре от всички нови джипки. Някое от предаванията или "петия зъб или топ гиър" го доказаха

 

Аз лично Х3 или Х5 не ги броя за джипове.Ако ги опъна на къра в калта и са заседнали на момента.Тва са си СУВ-ове и нищо повече.

 

Иначе големите коли ги правят със задно защото са тежки, имат голям двигател и е много лесно да се направи със задно предване дирекнто с кардан и заден диференциал.С други думи класическа конструкция.

 

Аз искам всекидневна кола с предно предаване, такава за дрифт със задно и за дръпка 4х4 ;)

 

много искаш :lol: .......и аз искам

 

Общо взето като се кара нормално на сухо....предно задно или странично е все тая :lol: . Вече разликата е като се получи сакатлък :wacko:

Link to comment
Share on other sites

от паркетните туарега и последната х5 с най новия Х-драйв май се представят най-добре .........

 

 

 

Ето още едно паркетно зверче какво прави с летни високоскорстни гуми :)

Link to comment
Share on other sites

Ей, за пореден път се убеждавам, че тия пичове в БМВ, Волво и VW са тотални заблуди.Да бяха питали вас пък да им покажете и кажете как се прави FWD, RDW, 4x4 & AWD.Мани ги тия Субару, Митсубиши( последните и фолксваген били печелили Дакар, и к'во?! ).

 

Лично съм виждал Дифендър да го замацат в калата така хубаво, че трактор да не може да го изкара.КОЛИТЕ ВИ МОГАТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ВАС.НЕ СА ВИНОВНИ ТЕ!Вие( и аз ) сте най-слабото звено в един автомобил.Когато нещо се осере на пътя в огромната част от случаите водача е виновен.

 

Който каза, че за зимата не било весело с предно :D вчера на един от паркингите на борбите как си паркирах с ръчна( едни хора как злобно гледаха, явно колата им беше някъде на паркинга )...истина е, че предното изисква много по-малко умения за каране в градска среда от задното.

 

Със здраве на всички и без инциденти, че ся като няма сняг и рацерите пак са сред нас( и цената на газ-та падна :D :D :D ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Задно естествено :punk като има сняг има и дрифт :punk , с предно не е толкова яко , пък какво значение има за града се едно според мен

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...