Midex Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ЕSP нищо не ми говори .. някой може ли да обясни с 2 думи ... само видях че държи колата пъти по-стабилна на сняг . От какво е съкращение ? ESP Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 А според мен голям джип с 4х4 или AWD или както искаите го наричаите когато поднесе - е тогава няма прошка да се спасяват собствените на паркетните джипове,те тия коли въобще не са правени за високи скорости и завои Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 да се спасяват собствените на паркетните джипове,те тия коли въобще не са правени за високи скорости и завои Искаш ли да те повозя в един паркетен джип на сняг или лед, а после като сложа 20ките да ти покажа поведение в завои и високи скорости? С по-горния ми пост имах предвид, че 4х4 не е невъзможно да се изкара извън контрол, но като се изкара става лошо. Особено ако е голяма и тежка кола. Според мен най-добрата комбинация за зимата е лека кола със съвременна AWD система - това е за хора които залагат на сигурноста. А пък за хора които искат удоволствие - RWD Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 никакво желание нямам чесно казано,тая зима емоциите ми бяха достатъчно но като се изкара става лошо. Особено ако е голяма и тежка кола. тежка,лека - все тая. обикновенно ако изкараш авд кола извън контрол,значи си прекалил адски много със свинщините и ще му ядеш главата на 100%. просто ако автомобили с конвенционално задвижване лимита им е на 50 километра(примерно),то на авд автомобилите е едно 20-30 километра отгоре. с други думи - много ще се търкаляш а проблема на джипарките си е чисто конструктивен - висок център на тежестта и лигаво окачване,нали уж трябва мекичко да вози,че и просвет някакъв да има за оф-роуд. при тия таралясници една сериозна бабуна в завой може да те прати скоропостижно в канафката. гадна работа Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бегемот Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Публична тайна е ,че високия клас автомобили се правят със задно предаване,така че може да си направите сами извода ,кое е по добро. Предното се прави най вече в бюджетните автомобили за хора с по ниски финансови възможности и на повечето от тях трябва да седне някой на капака за да качат стръмен заснежен наклон примерно.Има и една друга възможност - да го качат на заден ход Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ЕДИТ: @Простака, добре е да си вдигаш самочувствието така! Паркетен джип видях какво прави... Х5, XC90... Тия двата бяха жив зян оня ден в планината... И не беше от задкормилното устройство. И 1 Defender показа как се прави... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Аз лично Х3 или Х5 не ги броя за джипове.Ако ги опъна на къра в калта и са заседнали на момента.Тва са си СУВ-ове и нищо повече. Иначе големите коли ги правят със задно защото са тежки, имат голям двигател и е много лесно да се направи със задно предване дирекнто с кардан и заден диференциал.С други думи класическа конструкция. Аз искам всекидневна кола с предно предаване, такава за дрифт със задно и за дръпка 4х4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Аз лично Х3 или Х5 не ги броя за джипове.Ако ги опъна на къра в калта и са заседнали на момента.Тва са си СУВ-ове и нищо повече. Иначе големите коли ги правят със задно защото са тежки, имат голям двигател и е много лесно да се направи със задно предване дирекнто с кардан и заден диференциал.С други думи класическа конструкция. Аз искам всекидневна кола с предно предаване, такава за дрифт със задно и за дръпка 4х4 http://www.autobild.de/artikel/test-x6_wra...der_781138.html Photoshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 от паркетните туарега и последната х5 с най новия Х-драйв май се представят най-добре ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Тъкмо и аз това да кажа.Аз мислех, че ние тук се държим детински понякога, но...ОПЕЛ Форум-а просто ме размаза. Като прочетох как "некво волво 440" въртяло на морко и на сняг редовно :D и к'во?Емблемката отпред като е алфа и добавя +40 points grip in snow & rain + хвърляне на зара и прибавяне+ умножаване по набора на алфата ти :D Уникални хора има на този свят. Чел ли си Хонда и Бмв форума..... Най-фрапантна случка. Нов член в БМВ форума, отваря тема за добавките за хидравличните повдигачи.....и една сурия собственици на 320-ки му наскачаха заговориха за цитирам: "100 октана бензин и обороти в лютеницата" ЕДИТ: @Простака, добре е да си вдигаш самочувствието така! Паркетен джип видях какво прави... Х5, XC90... Тия двата бяха жив зян оня ден в планината... И не беше от задкормилното устройство. И 1 Defender показа как се прави... 40 годишен Ленд Роувър е по-добре от всички нови джипки. Някое от предаванията или "петия зъб или топ гиър" го доказаха Аз лично Х3 или Х5 не ги броя за джипове.Ако ги опъна на къра в калта и са заседнали на момента.Тва са си СУВ-ове и нищо повече. Иначе големите коли ги правят със задно защото са тежки, имат голям двигател и е много лесно да се направи със задно предване дирекнто с кардан и заден диференциал.С други думи класическа конструкция. Аз искам всекидневна кола с предно предаване, такава за дрифт със задно и за дръпка 4х4 много искаш .......и аз искам Общо взето като се кара нормално на сухо....предно задно или странично е все тая . Вече разликата е като се получи сакатлък Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 от паркетните туарега и последната х5 с най новия Х-драйв май се представят най-добре ......... Ето още едно паркетно зверче какво прави с летни високоскорстни гуми Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Ей, за пореден път се убеждавам, че тия пичове в БМВ, Волво и VW са тотални заблуди.Да бяха питали вас пък да им покажете и кажете как се прави FWD, RDW, 4x4 & AWD.Мани ги тия Субару, Митсубиши( последните и фолксваген били печелили Дакар, и к'во?! ). Лично съм виждал Дифендър да го замацат в калата така хубаво, че трактор да не може да го изкара.КОЛИТЕ ВИ МОГАТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ВАС.НЕ СА ВИНОВНИ ТЕ!Вие( и аз ) сте най-слабото звено в един автомобил.Когато нещо се осере на пътя в огромната част от случаите водача е виновен. Който каза, че за зимата не било весело с предно вчера на един от паркингите на борбите как си паркирах с ръчна( едни хора как злобно гледаха, явно колата им беше някъде на паркинга )...истина е, че предното изисква много по-малко умения за каране в градска среда от задното. Със здраве на всички и без инциденти, че ся като няма сняг и рацерите пак са сред нас( и цената на газ-та падна :D ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Където щете се врете аз нямам намерение даже и да се пробвам, но AWD-то ако мога да си позволя ей тази кола някой хубав ден няма да се поколебая: http://www.infiniti.com/g_sedan/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC_G Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Задно естествено като има сняг има и дрифт , с предно не е толкова яко , пък какво значение има за града се едно според мен Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.