Psihara^^ Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Шшт, ся ще ти бъде обяснено как той, като шафиор, има милиарди километри... И не си прав. Само за пояснение: Това е чисто заяждане към naka_g. Нищо повече. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naka_g Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 И на магистралата може да има нещо на пътя, дай да не изпреварваме и да караме с 60 км. Колко километри съм минал смятам да го запазя в тайна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Ако не забеляза - това беше в град.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
naka_g Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Ако не забеляза - това беше в град.... Давам примери, София Цариградско шосе ограничение 80 км, София бул. България 70 км. И при толерирането на 10км отгоре, скоростите стават съответно 90 и 80. И специално за Psihara^^ имам между 5 и 10к месечно, от малко над 6 години. Не намирам поправка в закона което ще рече, че само са го обсъждали (имам спомен, че го приеха - явно се заблуждавам), но преди 3 или 4 години се обсъждаше. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Тези си се движеха с нормална скорост за пътната обстановка. А това за изпреварването удесно - още чакам да ми го покажеш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 А това за изпреварването удесно - още чакам да ми го покажеш. Искаш да кажеш, че ако се движа по трилентов булевард в най-дясна лента (предстои ми завои надясно след километър примерно), съм длъжен постоянно да следя скоростта на автомобилите в другите ленти и ако някой намали, да намаля и аз, защото в противен случай го изпреварвам и извършвам нарушение ...в задръстването в пет, ако двете леви ленти са пълни и не се движат, а аз си карам с 40-50 в дясната, просто защото пътя е свободен - пак ли съм в нарушение? И трябва ли да спра насредата на пътя и да чакам автомобилите в левите ленти да се изнижат Link to comment Share on other sites More sharing options...
naka_g Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Искаш да кажеш, че ако се движа по трилентов булевард в най-дясна лента (предстои ми завои надясно след километър примерно), съм длъжен постоянно да следя скоростта на автомобилите в другите ленти и ако някой намали, да намаля и аз, защото в противен случай го изпреварвам и извършвам нарушение ...в задръстването в пет, ако двете леви ленти са пълни и не се движат, а аз си карам с 40-50 в дясната, просто защото пътя е свободен - пак ли съм в нарушение? И трябва ли да спра насредата на пътя и да чакам автомобилите в левите ленти да се изнижат Идеята за отмяна беше точно заради КАТ, щото по всяко време могат да де спрат в града и да ти напишат акт за неправилно изпреварване. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Дефиницията на понятието изпреварване? Такива лапешки номера - на някой у село. Тук сме все инженери хора с по 2 или 3 висши. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Докато си редактирам поста сте ме изпреварили: Чл. 41. (1) Пътните превозни средства се изпреварват от лявата им страна. (2) При изпреварване водачът на пътното превозно средство напуска пътната лента, в която се движи, навлиза в съседната пътна лента изцяло или частично, преминава покрай движещото се в същата посока пътно превозно средство и се връща в напуснатата лента. НО: Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента. (2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи: 2. (изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h; Което ще рече, че не се смята за изпреварване както психара каза.Ако законите където е сниман клипа са същите, поне няма нарушение за изпреварване от където дойде, като оставим скоростта и неупотребата на мигачи Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Аз в Тракия винаги карам в най-дясно и се МОЛЯ да няма някой спрял...щото обикновено тва е най-бързата лента Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 за движение в една посока, Което ще рече, че не се смята за изпреварване както психара каза. Тряа да си поопресниш правилника, защото това, което ти каза, няма нищо общо с това, което написа. Как може да слагате неща, които не разбирате и да твърдите, че ги разбирате. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naka_g Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Значи са го изменили, все пак правилно си спомням. Psihara^^ сега очаквам да поискаш да ти кажа разликата между престрояване, маневра и изпреварване. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Тези си се движеха с нормална скорост за пътната обстановка. А това за изпреварването удесно - още чакам да ми го покажеш. И аз чакам да видя, но подозирам, че няма как да стане. А мен лично ме интересува дали са узаконили това ми често нарушение. Идеята за отмяна беше точно заради КАТ, щото по всяко време могат да де спрат в града и да ти напишат акт за неправилно изпреварване. Могат и го правят. По всяко време - трудно. Мен са ме спирали за такова нарушение - бих казал с пълно право. Естествено акта го избегнах. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Не, нищо друго не искам, освен никога да не ми се налага да те срещам в движение. EDIT: Това е за наката. Както и за Овердрайв, и Стефчо, който го видях онзи ден да излиза със 70+ км/ч от тунела и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naka_g Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Какво да се показва повече. Овердрайв е постнал изменението за което говоря, в града при повече от една лента и ограничение до 80 км. си се движа в удобната за мен лента. Дали е лява или дясна е без значение, важното е на мен да ми е удобна. Иначе представете си ситуацията: Слизам от бетония мост на сфетосфара на Аксентии Велески са се наредили за ляв завой и според вас нямаш право да минеш от дясно на изчакващите коли или трябва да спра да запуша изхода от бетонния мост и да чакам 5 минути колата наравно с мен в крайна лява лента да се мръдне с 5 метра и аз да се мръдна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Еми фактически ти като си караш вдясно не си напуснал твоята лента така че не виждам къде е проблема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naka_g Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Еми фактически ти като си караш вдясно не си напуснал твоята лента така че не виждам къде е проблема. Само дето на излизането от бетония мост има знак път без предимство. Как си запазвам лентата на движение, като се включвам в друг път? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Не, нищо друго не искам, освен никога да не ми се налага да те срещам в движение. EDIT: Това е за наката. Както и за Овердрайв, и Стефчо, който го видях онзи ден да излиза със 70+ км/ч от тунела и т.н. Тва няма как да се случи щото са ме спирали и от двете страни на тунела . Демек не влизам доброволно в устата на лъва. В работно време освен със служебна кола(и то рядко) може да ме видиш, но и тогава не си позволявам да минавам 60-те, камо ли 70-те км в час . Актове не ми се плащат. А иначе аз и без бой си признавам, че много шаря(но не с превишена скорорст). Особено на прибиране от работа В тоя ред на мисли, трябва да си взема онова "златно талонче" за 5, 6 години без нарушение (в моя случай са 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 А колко по-лесно щеше да е ако всеки си избираше подходяща лента според скоростта, с която се движи... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 То ни тъй, ни тъй майна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 От преди 2 часа. След 650км без проблеми по родните пътища все пак се наложи да се прибера... естествено сбърках да вляза през Цариградско за Пловдив. Тъкмо идвам към надлеза с малко под 70км/ч и некви аТски нергулирани ксенони на рефлекторен фар се задават. Веднага си цъквам вътрешното огледало да не ми опече очите. Ок... обаче нашия човек си прекрачи осевата и ме изпържи през страничното. Ама не тръгва. Чака. Почва непрекъснатата за секцията за качване на надлеза и онзи тръгва. Тука вече изпуших. Защо ще ме натиска, блокира и засича точно там?! 3та, и 2 коли аванс ... оставям го на надлеза да се изравним да му кажа, че беше некоректен долу, тъкмо му говоря... тоя още на изравняването бута една надолу и ми ръмжи... така ли. Пак един ластик и преди 1вия светофар преди Хаджията го пускам напред. Реже се, реже. Знам, че на Хаджията ще е на червено и си се радвам. Некво Пежо 206CC с някакви пластмаси и 2на генерация като на сувалка. Спирам в лентата до него. Оня не ме поглежда даже. Пасажерката му ми показва средени пръсти. WTF?! Пускам го леко напред и му се залепям на дълги чак до Мото-Пфое. После го заебах. На Източен си направи десен и отиде другаде да осветявя самолети. Честно, тия МАЛОУНИ изпреварвания на забранени и рискови места и СВЕТЕНЕ в небето явно само у Плд го има. Нямам думи. Тия пластмаси го отнесоха от кола с 4ма възрастни, една 7кг котка и багажник пълен до пръсване, с пуснат климатик. Общо взето жалка история е плстмасата и маниерите й. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Тази снимка е стара, забравил съм да я покажа. Мястото е мол Галерия, първо ниво паркинг. Понеже не можах да повярвам, че е възможно да има подобен кретен, спрях да го снимам и изрично попитах младежите от автомивката дали е паркирал там - ДА, колеги, паркирал е и си е влезнал в сградата... /За тези, които не са наясно с разстановката - сивото БМВ е паркирано ПО СРЕДАТА на главната изходна алея на целия паркинг на мола/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Цък https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/220047_1844813394327_6982174_o.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted September 14, 2012 Author Share Posted September 14, 2012 Ето така паркира "строителен предприемач" в България : След около 5 минути дойде друг и спря с БМВ-то си 7-ма серия зад Q7-цата. Който иска да излиза да си бере дерта :angry1 :angry1 :angry1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
echo Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Ето така паркира "строителен предприемач" в България : След около 5 минути дойде друг и спря с БМВ-то си 7-ма серия зад Q7-цата. Който иска да излиза да си бере дерта :angry1 :angry1 :angry1 Взимаш няколко пирончета около 5-6-7 сантиметра. Заковаваш ги на малко парченце дъсчица- 3-4 кв. см., така че пироните да стърчат целите от острия край. Изчакваш "строителния предприемач" да положи морно тяло да омаря и полагаш под всяка гума по две от летвичките. Гаранция, че няма да паркира така втори път. Ако не ти се занимава да ковеш летвички можеш просто да му набуташ картофче в аспуха. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.