Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

Оле, не... "да го кара на предно" ... спри, бе. Имай жал.

 

Перманентно/постоянно 4х4 е системата. Стига писа вицове.

 

 

4х4 ама почти се държи като само със задно... поне като знам 997 турбо кво сцепление има като си играеш с него :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Не му разбирам, но продават китове да си правиш RWD 993,996,997 (все едно конверсия към GT2) и хората пишат че тогава почвало да се държи като нормално порше и на писта дори вадело по-добри резултати...

 

pazu разбра най-после къде е истината - купуваш 316ка, слагаш емблема ///М, газова и няколко лепенки NISMO и имаш ултимативната бегачка ;)

Link to comment
Share on other sites

Не му разбирам, но продават китове да си правиш RWD 993,996,997 (все едно конверсия към GT2) и хората пишат че тогава почвало да се държи като нормално порше и на писта дори вадело по-добри резултати...

 

pazu разбра най-после къде е истината - купуваш 316ка, слагаш емблема ///М, газова и няколко лепенки NISMO и имаш ултимативната бегачка ;)

 

 

 

То винаги е имало китове, но най-често срещаните са само оптични.

 

 

Иначе не вярвам да се предлага кит който да ти прави турбото като ГТ2-3... доста разлики имат самите коли.

Link to comment
Share on other sites

Има, има... обаче като го зацъклиш само на задно няма recovery от oversteer . На поршата това й е любимия пиниз. Тръгне ли да презавива и няма ли 4х4 с дигитален шперец и прехвърляне на мощност си извън контрол. Неслучайно на 911 му се носеше толкова години славата на убиец на шофьори, защото поведенето в завой е абсолютно непредвидимо и дори опитни водачи го изтърват. Уж лимита му е много голям, но не е плавен. Изтървеш ли веднъж няма шанс да се овладее. За това вече 4х4 да няма хън-мън.

Link to comment
Share on other sites

Има, има... обаче като го зацъклиш само на задно няма recovery от oversteer . На поршата това й е любимия пиниз. Тръгне ли да презавива и няма ли 4х4 с дигитален шперец и прехвърляне на мощност си извън контрол. Неслучайно на 911 му се носеше толкова години славата на убиец на шофьори, защото поведенето в завой е абсолютно непредвидимо и дори опитни водачи го изтърват. Уж лимита му е много голям, но не е плавен. Изтървеш ли веднъж няма шанс да се овладее. За това вече 4х4 да няма хън-мън.

 

 

 

Кит двигателя да стане мощен колкото на ГТ2 може и да има... както и крилото отзад. Ама главната разлика е окачването и теглото.

Link to comment
Share on other sites

Точно такова съм гледал - цялото задно окачване, дифф и тн от гт2 и колата става само на задно.

А конете не са никакъв проблем да се направят и 6-700, само $$ да има.

Идеята е че гт2 е базирано на турбото и сса заменяеми донякъде нещата.

Link to comment
Share on other sites

Одеве като се прибирах на Гладстон баш до кръстовището на Руски -ХОП мангала, отзад ХОП втория мангал! Забележете откъде се изнизаха тия боклуци! Какво сътвориха не е истина.

 

--------------------

 

Друг един КРЕТЕН. Понякога просто не мога да повярвам че има такива хора.

Link to comment
Share on other sites

Първият също излезе оттам!!! Аз докато се извадя телефона, пада спра светкавицата... Виж първата каква е тъмна. Между другото ни бяха отворени прозорците и вторият рязан читак с таке на главата ме чу как изкрещях МАНГАЛ :laughing: Не знам защо, но днес много ме изнервиха на пътя разни "опитни шофьори" и тези двамата вече ми дойдоха в повече.

Link to comment
Share on other sites

Другия път по време на ляв завой в задръстване ще очаквам да видя твои снимки, като се включва и пренастройка на телефона. При мен светкавицата винаги стои на автомат, да се върна назад през другите да повторя ли след пренасторйка :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Другия път по време на ляв завой в задръстване ще очаквам да видя твои снимки, като се включва и пренастройка на телефона. При мен светкавицата винаги стои на автомат, да се върна назад през другите да повторя ли след пренасторйка :laughing:

 

Бъзиках се бе майна... аз от такова положение с един нормален фотоапарат бях пробвал и пак беше излезло едно голямо нищо (т.е. различаваше се горе-долу кое какво е но пак си беше бой на негри в тъмна нощ... айде сумрак да е)

Link to comment
Share on other sites

То ако зависеше от вас чак в неделя след полунощ щеше да мине, да караш такава машина не е като някоя 1.6 кубика кола.

Бъдете малко по-толерантни грозно е когато видиш някой автобус потеглящ от спирка натоварен с пътници и ти да му надуеш клаксона и той да удари рязко спирачки и всички вътре да полетят хаотично само защото ще ти открадне няколко секунди и да го напсувате че е нахалник.

На тоя с тира едва ли му се иска да минава от тези улички особено като виждам в кво задрастване е, да не говорим че отзад зад него колите как са му е сипали сумати клаксони и псувни докато се е престрашил да пресече кръстовището :D

Link to comment
Share on other sites

То ако зависеше от вас чак в неделя след полунощ щеше да мине, да караш такава машина не е като някоя 1.6 кубика кола.

Бъдете малко по-толерантни грозно е когато видиш някой автобус потеглящ от спирка натоварен с пътници и ти да му надуеш клаксона и той да удари рязко спирачки и всички вътре да полетят хаотично само защото ще ти открадне няколко секунди и да го напсувате че е нахалник.

На тоя с тира едва ли му се иска да минава от тези улички особено като виждам в кво задрастване е, да не говорим че отзад зад него колите как са му е сипали сумати клаксони и псувни докато се е престрашил да пресече кръстовището :D

ТИР-овете правят забранен ляв завой на Гладстоун и допълнително задръстват пътя с техните маневри.

Link to comment
Share on other sites

Ти си знаеш. Карай колкото си искаш бавно срещу изпреварващ малоумник в насрещното или заспал на волана работохолик. Изборът е твой.

Аз използвайки опита си ще се опитам да го избегна оставяйки теб да се блещиш във фаровете през последните мигове от живота ти....

точно самоуврени шофьори най-много катастрофират, точно щото са много уверени във възможностите си. Един шофьор, който не е сигурен в себе си или такъв, който е отговорен няма изобщо да се качи в колата или ще кара супер бавно в лоши условия

Link to comment
Share on other sites

То ако зависеше от вас чак в неделя след полунощ щеше да мине, да караш такава машина не е като някоя 1.6 кубика кола.

Бъдете малко по-толерантни грозно е когато видиш някой автобус потеглящ от спирка натоварен с пътници и ти да му надуеш клаксона и той да удари рязко спирачки и всички вътре да полетят хаотично само защото ще ти открадне няколко секунди и да го напсувате че е нахалник.

На тоя с тира едва ли му се иска да минава от тези улички особено като виждам в кво задрастване е, да не говорим че отзад зад него колите как са му е сипали сумати клаксони и псувни докато се е престрашил да пресече кръстовището :D

 

Тоя не, а ТЕЗИ читаци правят толкова нарушения в този момент, че всякакви видове толерантност са изчерпани. Най-малкото им е абсолютно забранено да са в тази зона на града. Сравнението с автобуса е абсолютно неправилно и неадекватно в случая. Между другото хората бяха доста търпеливи като се има предвид че беше и час пик.

Link to comment
Share on other sites

Бъдете малко по-толерантни грозно е когато видиш някой автобус потеглящ......защото ще ти открадне няколко секунди и да го напсувате че е нахалник.

 

 

Че защо да се псува,и не краде той секунди,а пишман шоферите неговите!Автобусът е с предимство!..ама май малко хора искат да спазват това.

Link to comment
Share on other sites

точно самоуврени шофьори най-много катастрофират, точно щото са много уверени във възможностите си. Един шофьор, който не е сигурен в себе си или такъв, който е отговорен няма изобщо да се качи в колата или ще кара супер бавно в лоши условия

 

 

Точно за неуверените шофьори колкото и бавно да карат условията са винаги лоши. Давам за пример жена (нека не се обиждат) на волана. Те заедно с подпийналите са масовката в статистиката на катастрофите.

 

Естествено всяко правило има изключения. Например мой приятел и колега от Евроком, професионален шофьор които нелепо загина при инцидент със собственият си автомобил... Или пък аз дето ми е по-тежък десният крак...

Link to comment
Share on other sites

Точно за неуверените шофьори колкото и бавно да карат условията са винаги лоши.

 

А правиш ли разлика между сблъсък с 30км/час и такъв със 130? Едно е да се изкривят ламарини и да влезеш в "масовката" друго е да си измежду единиците в черната статистика... последните са значително по-малко и ако искаш провери колко от тях са от "майсторите на спорта"

 

 

 

PS: И въобще не съм от каращите бавно, просто ти показвам грешката в твоята логика.

Link to comment
Share on other sites

Аз не виждам НИКАКЪВ проблем всеки да кара с колкото му позволяват възможностите му на шофьор, автомобила му и пътната обстановка(независимо дали е бавно или бързо). Това което е проблем за мен е създаването на ПРЕЧКИ за другите водачи. Това е наистина проблемно и наистина дразнещо.

Link to comment
Share on other sites

точно самоуврени шофьори най-много катастрофират, точно щото са много уверени във възможностите си. Един шофьор, който не е сигурен в себе си или такъв, който е отговорен няма изобщо да се качи в колата или ще кара супер бавно в лоши условия

Аз в момента на съм сигурен в нищо...Днеска щом гумите ги въртях още на 2000 оборота...смятай за кво сцепление иде реч - НИКВО. За тва съм си еваш, еваш сега. :).

Link to comment
Share on other sites

Всеки нормален е така в момента,в софия видях одеве един дето дръпна ръчната в завои и се завъртя точно на 270 градуса и се смееше от вътре,а зад него другите го гледаха потресени.

Link to comment
Share on other sites

Днеска какво става по тия пътища... всеки кара като идиот или въобще не кара. Никаква колегиалност, засичат, карат в средна или лява лента с под 50. Все изнервящи ситуации... За 2 часа сега по улиците изхабих гориво колкото хабя за ден...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...