Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

Улицата към новия квартал, по която влиза 29. Колко катастрофи има там през месеца преди да се обърне движението и колко има откакто махнаха подвижните знаци. Също второстепенна улица е тази от колелото на 15-ти блок, посока пощата, по която влиза 44, а също и улицата, която идва от хлебозавода към колелото на Верди. За мен лично са второстепенни улици без интензивно движение, което не може да се каже за бул. Освобождение, където си е доста натоварено. Толкова пъти минавам през това колело и се вижда следното: светофарът на бл. 1 пуска движението по посока към пощата. Колите са поне 8-9 и се движат с около 60, като има коли в трите ленти - за направо, за десен и за ляв завой. Както си се движат колите, някакъв заблуден бакшиш с около 30 излиза от улица Вълко Чалъков и колите по Освобождение, набиват спирачки, за да му осигурят предимство. Не се ли създава така повече предпоставки за ПТП? Също така днес, влизайки към А12, видях доста стъкла на изхода на колелото и Освобождение, явно и там е имало леко ПТП.

 

Изобщо цялата работа беше от нещо нищо, каквото искате ми обяснявайте. Работата ми е такава, че всеки ден минавам поне 100км градско, не само в Тракия и най-нормалното и спокойно движение беше в Тракия, докато не му е*аха мамата с колелата.

 

@Psihara^^ - ти колко често минаваш от там, че взимаш отношение или просто така, да се запишеш?

 

Спирам да пиша по тази тема. Мнението си го изказах още в предишните поустове. Нямам намерение да убеждавам никого в нищо. Има време, то ще си покаже.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply
Този големия булевард много хора го възприемат като магистрала и това трябва да се промени. Градски булевард си е все пак.

 

И Цариградско е градски булевард. Както и булевард "България". Обаче ограничението там е съответно 80км/ч и 70км/ч. И докато за Цариградско може да се твърди, че е по-обезопасено, то бул. България си е един обикновен булевард. Ограниченията от 50км/ч по такива булеварди са абсурдни и са сложени, само за да могат полицаите да заработват.

 

P.S. Да поясня, ако някой не е разбрал, че става въпрос за софийските Цариградско шосе и бул. България.

Link to comment
Share on other sites

Улицата към новия квартал, по която влиза 29. Колко катастрофи има там през месеца преди да се обърне движението и колко има откакто махнаха подвижните знаци. Също второстепенна улица е тази от колелото на 15-ти блок, посока пощата, по която влиза 44, а също и улицата, която идва от хлебозавода към колелото на Верди. За мен лично са второстепенни улици без интензивно движение, което не може да се каже за бул. Освобождение, където си е доста натоварено. Толкова пъти минавам през това колело и се вижда следното: светофарът на бл. 1 пуска движението по посока към пощата. Колите са поне 8-9 и се движат с около 60, като има коли в трите ленти - за направо, за десен и за ляв завой. Както си се движат колите, някакъв заблуден бакшиш с около 30 излиза от улица Вълко Чалъков и колите по Освобождение, набиват спирачки, за да му осигурят предимство. Не се ли създава така повече предпоставки за ПТП? Също така днес, влизайки към А12, видях доста стъкла на изхода на колелото и Освобождение, явно и там е имало леко ПТП.

 

Изобщо цялата работа беше от нещо нищо, каквото искате ми обяснявайте. Работата ми е такава, че всеки ден минавам поне 100км градско, не само в Тракия и най-нормалното и спокойно движение беше в Тракия, докато не му е*аха мамата с колелата.

 

@Psihara^^ - ти колко често минаваш от там, че взимаш отношение или просто така, да се запишеш?

 

Спирам да пиша по тази тема. Мнението си го изказах още в предишните поустове. Нямам намерение да убеждавам никого в нищо. Има време, то ще си покаже.

 

Тъпо е обръщането на предимството в колелата, но да кажа, че това кръгово на Верди граничи с булевард

Link to comment
Share on other sites

И какво? Ще надуеш 80-90-100 и ще спестиш колко на тоя скоросетн булевард? 20 секунди и ще изхабиш повече гориво.

 

 

Праз голям! Целите Съединени щати могат да карат бавно и културно в колони само селските джигити от Тракийската долина не могат да свикнат да карат в колони и да се уважават едни други, а им трябва да се доказват, че са велики и могат да вдигат 180 в града

 

И Цариградско е градски булевард. Както и булевард "България". Обаче ограничението там е съответно 80км/ч и 70км/ч. И докато за Цариградско може да се твърди, че е по-обезопасено, то бул. България си е един обикновен булевард. Ограниченията от 50км/ч по такива булеварди са абсурдни и са сложени, само за да могат полицаите да заработват.

 

P.S. Да поясня, ако някой не е разбрал, че става въпрос за софийските Цариградско шосе и бул. България.

 

Истината е, че колелата много не са направени като колела. Добро колело е онова на пазарджижкото шосе, където за да влезеш в колелото трябва да намалиш и да завиеш. Другите са направени и особено онези в Тракия все едно са прав път с отбивка

 

Но тук е България - всички абсурди са нормални, а разумни неща се правят само по случайност.

 

Аз вече 2 пъти се разминавам на колелата които са до кауфланда ........ единият път тъпака беше с БУС щеше да ме размаже......

Ама така е като ни управляват олигофрени , незнам за кой път го казвам .....

 

Тъпите колела на които им смениха предимствата никога не са били причината за катастрофите - заспалите шофьори са причината , жалко че никой не го осъзнава и за да решат проблема го направиха 10 пъти по-голям.... на всичките колела има перфектна видимост особено пък на това на пожарната , там се вижда всичко от поне километър , нямаше ли кой да ги светне простите КАТАДЖИИ че не предимството е проблема

 

Лъки, пътувал съм из Англия още началото на 90те и там още тогава навсякъде околовръстните и междуградските пътища бяха с колела или в момента ги правеха навсякъде.

 

Не за друго, а явно добре направеното колело на място е много по-удачен вариант от светофари или знаци. Колелото е затова да те накара да намалиш и да се огледаш. Там и не само там, тоест и другъде в Европа, махаха светофарите и ги заменяха с колела, защато явно добре направените колела се регулират сами доста добре. Но в България колелата най-често са - да се чудиш точно за какво са и са всякакви смесени и неясни правила със знаци, които я се виждат, я не се виждат - въобще боза, каквато е навсякъде в Родината!

 

Но това е нормално!

 

Да обърнат предимството беше най-тъпото нещо, което можаха да направят и това ще го каже всеки тракиец. Не може да е еднакво предимството за булевард и второстепенна улица. Надявам се скоро да го разберат и да си върнат старото регулиране. Ако не го направят всеки ден ще има катастрофи, което и очаквах, но много хора не ми вярваха. А още по-тъпото е, че на колелата на 15-ти блок, на Сани, на Верди и на 203 блок нямаше нито катастрофи, нито нищо. Кому беше нужна тая глупост не знам. Положението с колелото на пожарната е по-специфично, защото там е нещо като околовръстно и там най-удачния вариант ще е или постоянно присъствие на КАТ или светофар. Иначе и там пак равнопоставят главен път с второстепенна улица, което е малоумие. До момента бях с добри впечатления от инж. Матев, но след тази простотия... Най-малко трябваше да направят едно преброяване на колите, които минават през колелата...
Link to comment
Share on other sites

Новонаправените колела на околовръстното с пазардижшко и на околовръстното с кукленско са направени както трябва - с една доста висока дъга, така че да нямаш и грам шанс да минеш през колелото транзит. Това ме навежда на мисълта, че по соц. време, когато всъщност са строени колелата вътре в града просто някой отнякъде е подочул, че е модерно да се правят колела и без да се поинтересува защо аджеба се правят тези колела веднага е приложил комунистически брейнсторминг и е разпоредил след седмица по целия булевард да има колела, пък работниците... кой каквото му хрумне, това да направи. Резултатът е налице. Дано някой скоро се сети, че колелата имат нужда от реконструкция.

 

Колелото на панаира (понеже живея до него) по естествен път те предразполага да намалиш, защото там има 1. леко завойче, 2. обикновено е пълно с автомобили. Обаче пак не е достатъчна дъгата и можеш да си минеш транзит със 70 без да ти направи впечатление, че минаваш през колело. Заради това и пешеходците там не изглеждат особено желани.

Link to comment
Share on other sites

Колелото на панаира (понеже живея до него) по естествен път те предразполага да намалиш, защото там има 1. леко завойче, 2. обикновено е пълно с автомобили. Обаче пак не е достатъчна дъгата и можеш да си минеш транзит със 70 без да ти направи впечатление, че минаваш през колело. Заради това и пешеходците там не изглеждат особено желани.

 

 

Трябва да имаш много големи топки, че да минеш там със 70 :)

Link to comment
Share on other sites

Така,пак ще обявя,живея точно до 203 блок зона а12 с пряка видимост към колелото,преди ставаше по 1 катастрофа на 2 седмици горе долу.Сега през ден има удари,а през час клаксони и псувни ! Наи-голямата глупост беше сменянето на предимството,Тракия е знам на изуст и само разни селяни правиха проблемите,докато сега проблема доста по-мащабен!

Link to comment
Share on other sites

Някой модератор май трябва да ни премести писаниците в другата тема, ама...

Преди малко реших да проверя наистина как хората по белите страни са си решили проблема и доста бързо стигнах до:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Roundabout (новото кръгово на Кукленско шосе е от този тип)

 

и

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_circle (тракийските кръгови са от този тип)

 

Оказва се, че двете съоръжения са напълно различни, при използването им важат напълно различни правила и най-важното - са с напълно различен дизайн! И когато нашите главчовци обясняват как било в Европа, са пропуснали да забележат, че за да направиш от един Traffic Circle Roundabout трябва да се извърши цялостна реконструкция на самото кръгово движение, а не просто да смениш знаците...

Link to comment
Share on other sites

А пък ти, пичът с бързите рефлекси, си направо идеален в тази ситуация. Ебаси патката тъпа, да си помисли, че караш с 50!

 

А ти си много остроумен и не можеш да пропуснеш възможността да се заядеш.

И с 30 да бях карал, ако не бях успял да спра все същото.

Не твърдя, че съм с бързи рефлекси, а че книжки се дават на всякакви малоумници, които дори не си правят труда да погледнат знаците и като им свириш с клаксона те гледат като овце ;)

Затова и не реагират на промените и стават катастрофи.

 

И аз не мога да схвана защо отнеха предимството на кръговите по булеварда, след като там нямаше никакъв проблем.

Вместо да си караш от единия до другия край на тракия спокойно сега тъкмо тръгнеш и трябва да спреш :confused

Link to comment
Share on other sites

Нека не навлизаме в дървени философски спорове, защото във форумната теоритична еуфория само това можем да постигнем, но какво правим, ако приемем, че мацката те е видяла, но не е съобразила, че караш с 90, тъй като при нейната преценка ако караше с 50 тя щеше да се изниже безпроблемно, без да се налага да я отсвирваш. Иначе казано - колкото тя е нарушител, защото ти е отнела предимството, толкова и ти си нарушител, защото си летял с 90. Но, както вече казах - да не навлизаме в теоритични спорове. Просто е глупаво да казваш на мацката, че е тъпа, че едва ли не ти е отнела предимството като ти едва ли не си летял. Бил си в, както аз я наричам, "двумесечната зона", което в града не е като да не е нарушение.

Link to comment
Share on other sites

PlayMate достатъчно глупости изписа за кръговите и е явно че не ги разбираш нещата както ти си мислиш.

Или си мислиш че циганите като блъскат с хилтито и те решават кое как ще е ?

Това че едно кръгово не прилича на друго означава ли че трябва едното да е грешно?

Спри да пишеш за неща които не са ти по материята щото колкото повече пишеш на по-голям глупак изглеждаш

Link to comment
Share on other sites

Така,пак ще обявя,живея точно до 203 блок зона а12 с пряка видимост към колелото,преди ставаше по 1 катастрофа на 2 седмици горе долу.Сега през ден има удари,а през час клаксони и псувни ! Наи-голямата глупост беше сменянето на предимството,Тракия е знам на изуст и само разни селяни правиха проблемите,докато сега проблема доста по-мащабен!

Проблема е, че всички карате наизуст. Защо аз нито веднъж нямах проблем с новите предимства на кръговите? Даже хората бяха сложили предупредителни табели доста време за да свикнете.

 

Пък и се радвам, че направиха това - ще се намали хвърченето с по 80-100 км/ч по булеварда. Може би ще останат няколко единици, които ще го правят, но на такива живота е кратък.

Link to comment
Share on other sites

Брато,ако минаваш на ден по 2 пъти и виждаш прес час какво става,ще свикнеш не ами.. Тези знаци пречеха на движението ,но трябва пак да ги сложат,че скоро ще стане голяма беля! Днес пак видях груби изпълнения!

Link to comment
Share on other sites

Мерцедеса е бил с десен волан, твърди се че водача е бил пиян...тва е квартална клюка. Дали е така не мога да кажа. Причина за катастрофата има и пътната настилка.

Идвайки от моста на ВХВП и пресичайки кръстовището с бул. България карайки в най дясна лента, точно малко след средата на кръстовището има едно много коварно пропадане на пътя.

Карайки в най дясна лента с несъобазена скорост и попадайки в тая зона, излизането е много болезнено.

Според мене шофьора е карал твърде бързо, забил се в тая "невидима" дупка, отскочил е, и е изгубил управлението на автомобила след което не е успял да реагира адекватно, прескочил е бордюра и се е забил в дървото.

 

 

Ооо да, там е много гадно... не знам как не задирам като минавам оттам...

Link to comment
Share on other sites

Минавал съм от там със 70 с малка градска кола и минаването никога не ми е било проблемно. Не е дупка, а е вдлъбване - има голяма разлика. Вдлъбването не е чак толкова брутално апропо, защото е плавно. За мен подобно нещо, без да се проявявам като дървен философ, няма как да стане с по-малко от 110-120км., или с около 90-100, ако човекът не е бил особено адекватен и след вдлъбването просто е бил подместен от шофьорското място. Не знам какъв е мерцедеса, но при все положения няма да е Корса, така че за да почине на място доста ще да се е размотавал в колата преди или по време на удара.

Link to comment
Share on other sites

Всъщност незнам кога сте минавали от там ама в момента да минеш от там с 60-70км/ч си е бая приключение , даже съм сигурен че повечето коли биха задрали....

 

 

 

А за пежото и мотористра разбрах че пежото е спряло в най-лява лента и е отворило врата...... ако е така без да се обижда chefoto ама братовчедката му се нарежда във всички класации като най-най некадърният шофьор на земята .......

Link to comment
Share on other sites

А за пежото и мотористра разбрах че пежото е спряло в най-лява лента и е отворило врата...... ако е така без да се обижда chefoto ама братовчедката му се нарежда във всички класации като най-най некадърният шофьор на земята .......

Не че я защитавам, ама най-вероятно и моториста се е опитал да се мушне м/у лентите. А и интересно с каква ли скорост се е движил щом не е могъл нито да спре, нито поне да намали че сблъсъка да е по-лек.

Link to comment
Share on other sites

Не че го защитавам ама представяш ли си колко неочаквано е някой да спре в най-лява лента и да отвори пасажерската врата ?

Link to comment
Share on other sites

Не че го защитавам ама представяш ли си колко неочаквано е някой да спре в най-лява лента и да отвори пасажерската врата ?

Хахахахахахах! Оле! :cry

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...