Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

Замисъла на лявата лента(когато са повече от две извън града ) е само за изпреварване. Изпреварваш и след това я освобождаваш.

Всички, които имате навика да карате по дълго в нея се замислете в следната ситуация:

Карате си с 180+ в лява лента, аз си карам с 100 в дясна и настигам някой, който се движи бавно или е решил да спира.Кво да правя в тази ситуазия???Да спирам ли , да мина в ляво ли???

Следващия път като си карате спокоино в лява лента и настигате колона от дясно се замислете, дали няма някой в нея, който е избрал втория вариант.

Минавай вляво, ограничението на магистралата е 130км/ч...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

То така се прави но се почва едно присветване едни чудеса.. аз гледам все пак да не вземе да ме отнесе някой и ако е достатъчно леко да натисна спирачката за да профучи го оставям да мине че да не ми влезе в багажника че по-голяма беля става.

 

А между другото лява лента не е единствено за изпреварване, защото ако има дупки в дясната 'ша ма 'звиняват ама си карам в лявата пък който много бърза и настоява да ме изпревари да мине през дупките в дясно той... правили са го между другото разни изроди. Чакам пазу и злобил сега да ми обяснят какъв катил съм и колко псувни ще изям за подобна постъпка обаче задника ми вече има мазол от многото седене пред компютъра и колкото и да ме псуват изобщо не усещам никакъв сърбеж :lol:

Link to comment
Share on other sites

Че правят го, на пистата и в "трета" лента изпреварват, и в аварийна като видят че няма полицаи - страшна работа, всеки с джип, бмв и мерцедес е над правилата... ама то верно, то писта...

Link to comment
Share on other sites

в толкова обсъждания участък в дясната лента дупките са почти неусетни ако си настъпиш с десните си гуми непрекъснатата бяла лента която отделя аварийната. аз когато успея да забележа някой много бързащ в лява лента и имам възможност си намалям и му правя път по този начин, за да не го принуждавам да ме изпреварва отдясно. лошото е че и тираджиите ползват точно този чалъм (поне по-възпитаните от тях) и скоро и там ще има смачквания на асфалта и разместване на основата.

и в аварийната не се усещат дупките, но там не ми се ще да се намирам след като си спомня как с един приятел, докато сменяхме гума през нощта, 8 пилота се опитаха да ни убият (още първия отнесе триъгълника и именно трясъка ни предупреди).

 

вече два пъти по кръстовища като ръкопляскам за някое култово селско изпълнение и се възприема от шофьора му като обида. не знам защо, мислех че именно овации търсят с безсмисленото си ръчкане. единия път ще ви го разкажа по-цветно (ако текста надолу е повее от 4 реда, вероятно ще е и скучен, та на който не му се чете да прескача): на найчо цанов при обичайно затрупване с коли от надлез родопи към тримонциум един с няква нова Е-класа се натриса зад един паркирал в дясната лента (който даже си мигаше), стига до дясната ми врата пуска си левия мигач и врътва волана за да се престроява в мойта лента, може би пред мен. не ми беше ясно как щеше да стане тоя номер и се изнесох напред при първа възможност, виждайки как отново светва едноминутното червено в мойта посока след като му се махнах от пътя си пуснах по инерция докато стигна до спрелия отпред. човека с Е-класата се изнесе с мръсна газ точно зад мен, накара човечеца отзад да набие спирачките, въпреки че този зад него му даваше път, изпревари ме в някаква дупка отляво и ме засече, щото явно му беше важно да е пред мен, заставайки между двете платна да си чака червеното. ми естествено му изръкоплясках ентусиазирано, толкова бях впечатлен, а той си свали стъклото да ми крещи кво съм искал. ми казах му че много ми хареса как кара и да продължава така и че след 250 метра има друг светофар и на него пак ще се видим. ми видяхме се - бяхме в съседни ленти, но тоя път не ми искаше обяснения, може би се беше успокоил вече.

Link to comment
Share on other sites

Като каза Е-класа,тази сутрин един със такава ме издразни страшно много.Не правеше змиорки,просто хвърляше от прозореца станиола на цигарите.Ба**и селянина.Как може да си такъв кътил, не знам.Нали имаш пепелник в колата бе?За кв'о ти е, за красота ли?Все едно не можеш да си оставиш найлончето в колата и като спреш някъде да го изхвърлиш където трябва.Мръшляк. :angry1

Link to comment
Share on other sites

Чакам пазу и злобил сега да ми обяснят какъв катил съм и колко псувни ще изям за подобна постъпка обаче задника ми вече има мазол от многото седене пред компютъра и колкото и да ме псуват изобщо не усещам никакъв сърбеж :lol:

 

 

Тука не говорим за професионализъм на каране и за спазване на ограничения .... говорим за колегианолост , тъпото е че ти и още няколко човека отказвате да разберете замисъла на тази дума което си е жалко за хора с толкова много стаж зад волана.....

Пожелавам ви да попаднете в такава ситуация която изисква бързо каране и разни както ти се се определи "катили" да не ви дават път щото им е кеф да задръстват лявата лента да не си счупили златните коли....

 

Отделно с такива тъпи изцепки създавате доста повече възможности за ПТП , ма няма как да се замислите за това нали сте заети да си пазите колите .....

Да не говорим ако правите подобно нещо в градски условия :wacko: :wacko: :confused :confused :wacko: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Според мен , трябва да се глобяват и каращи много бавно МПС-та.

Не може някакъв селски пияница , да кара с 50км/ч на главен път и камиони и автобуси да се чудат как да го изпреварят и да правят предпоставка за ПТП с жертви... Нито един такъв не съм видял да пропусне колоната!!!

Ами точно заради такива в момента не може да се иде до морето като хората!

 

И забележете! Не са виновни шофьорите на автобуси и камиони , а тези келеши които карат с 50км/ч пред тях ;)

Link to comment
Share on other sites

Е те тва се опитвам да им го обясня на нетрообг , дядомраз и още 2ма , 3ма в тоя форума че като се правят на отворени щото разбираш ли не искали да си разбиват колите и карали с еди си колко и понеже били в ограниченията то това автоматично значи че са прави и никой не може да им каже копче правят 1000 пъти повече предпоставки за ПТП от колкото някой голфаджия който не пропускат да оплюят .... НЕ разбирам как е възможно да заявиш пред целият форум че НЕ ДАВАШ път на никой щом си решил да караш еди си къде а после ревът и се оплакват как еди си кой им бил направил змиорка , еди си кой ги бил засякъл и как разбираш ли много мразели циганските номера по пътя......

 

 

НИЩО АМА АБСОЛЮТНО НИЩО НЕ ВИ КОСТВА КАТО ВИДИТЕ НЯКОЙ ЗАСИЛЕН ИЛИ БЪРЗАЩ ЗАД ВАС ДА ГО ПУСНЕТЕ ДА МИНЕ ОТКОЛКОТО ДА СЕ ЧУДИ КАК И ОТ КЪДЕ ДА ВИ ИЗПРЕВАРИ :wacko:

 

УЖАССССССССССС !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Според мен , трябва да се глобяват и каращи много бавно МПС-та.

 

Практика, наложена отдавна в някои държави.

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Васко, успокой топките малко.

 

АКО ГО ВИДИШ

 

Ти със сигурност няма да го видиш... Това не важи за способните водачи.

Link to comment
Share on other sites

Практика, наложена отдавна в някои държави.

 

 

 

Васко, успокой топките малко.

 

 

 

Ти със сигурност няма да го видиш... Това не важи за способните водачи.

Заеби ти. Като се връщахме миналата година от морето, на магистралата поглеждам профилактично да видя кво става зад мен(тва сигурно само ние го правим щото не знаеш кой миндил ще реши да кара с 300)...и гледам ЗАФИРА как ме настига. В следващия момент от ляво минава Зафирата, а от дясно няква Ес класа.....с много ама много над мойта скорост. Всички издивяхме. Не го видях ама грам(карах си в дясна лента със 120, 130...чесно исках да го видя по таван някъде). Приблизително същата случка стана и тая зима зад "Горичката" в Тракия, тогава се возих на задната седалка. Ония ако не минаха с 200 пък на. А ние бяхме с 80.

 

Сега Злобил да не каже, че винаги карам с ограниченията - НЕ не карам. Но най-ме е страх на магистралата. Не ми се смята колко пъти поглеждах назад да видя кво става, че самоубийци БОЛ.

Link to comment
Share on other sites

Днес по магистралата едно 911 turbo 2 пъти мина поне с 200км/ч покрай мен...

 

zlobil,

този викаш да не му пречим, нека си кара щом бърза...

да си спомняш за бялото Porshe, което смаза едно момиче преди няколко дена?

Такива хора не трябва да се поощряват според мен, вдигаш телефона и звъниш в КАТ да го спрат по-надолу по магистралата, това си е истински убиец!

Link to comment
Share on other sites

Е те тва се опитвам да им го обясня на нетрообг , дядомраз и още 2ма , 3ма в тоя форума че като се правят на отворени щото разбираш ли не искали да си разбиват колите и карали с еди си колко и понеже били в ограниченията то това автоматично значи че са прави и никой не може да им каже копче правят 1000 пъти повече предпоставки за ПТП от колкото някой голфаджия който не пропускат да оплюят .... НЕ разбирам как е възможно да заявиш пред целият форум че НЕ ДАВАШ път на никой щом си решил да караш еди си къде а после ревът и се оплакват как еди си кой им бил направил змиорка , еди си кой ги бил засякъл и как разбираш ли много мразели циганските номера по пътя......

 

 

НИЩО АМА АБСОЛЮТНО НИЩО НЕ ВИ КОСТВА КАТО ВИДИТЕ НЯКОЙ ЗАСИЛЕН ИЛИ БЪРЗАЩ ЗАД ВАС ДА ГО ПУСНЕТЕ ДА МИНЕ ОТКОЛКОТО ДА СЕ ЧУДИ КАК И ОТ КЪДЕ ДА ВИ ИЗПРЕВАРИ :wacko:

 

УЖАССССССССССС !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

На аутобана в Германия може в най-лявата лента да има ниско летящи самолети, ама тука не е баш така. Чудно е като се намесят и мотористи.

Link to comment
Share on other sites

На аутобана в Германия може в най-лявата лента да има ниско летящи самолети, ама тука не е баш така. Чудно е като се намесят и мотористи.

Напротив! Много по-малко са там! Много по-възпитани и подредени!

Link to comment
Share on other sites

Днес по магистралата едно 911 turbo 2 пъти мина поне с 200км/ч покрай мен...

 

zlobil,

този викаш да не му пречим, нека си кара щом бърза...

да си спомняш за бялото Porshe, което смаза едно момиче преди няколко дена?

Такива хора не трябва да се поощряват според мен, вдигаш телефона и звъниш в КАТ да го спрат по-надолу по магистралата, това си е истински убиец!

 

Бялото порше това , бялото порше онова , какво толкова от 3 ден го говорите това скапано порше ?

Всичките го говорим бил убиец бил това бил онова ама само си го говорим никой не отиде да поиска обяснение защо книжката му не е отнета , така че айде стига сме го повтаряли че става вече банално..... форумите не са мястото на което можем да направим нещо.

 

Та да викам го това и определено заставам зад думите си когато някой бърза пускайте го и това , защо трябва да се стига до инфарктни ситуация като изпреварване от дясно , псувни и т.н. ? След като е решил да те изпревари ще те изпревари , нищо не можеш да направиш ..... просто е много по-добре да цъкнеш мигач да му дадеш път и да отида където си иска. Това се опитвам да обясня от 1391-и23-213 93иу-40фр поста и никой не си прави труда да се опита да разбере.

 

Пътищата ни са достатъчно изнервящи та да се правим на дебили и допълнително да изнервяме положението...

Имам въпрос конкретно към дядомраз , след като си решил да караш в лява лента със 120км/ч за да не ти влезе колата в дупките като дойде отзад някой с порше и кара с 200 прави ли ти кеф че ти мига , че те псува и т.н. ? Или пишката пораства с 2 санта щото ти с тойотата за 50 бона си запушил дупе с порше за 200 бона ? После голфаджиите били джигити...... :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Интересно как на тия с джиповете винаги им е толкова спешно, че карат с 170-220км/х... ако всеки караше така както казваш само когато ти се наложи надали щях да виждам постоянно на българската магистрала разни самоубийци да прилитат около мен. Каквото искаш говори, но не можещ да ме убедиш, че карането на българската магистрала със 180-200км/ч е безопасно за другите участници в движението. Аз като видя такива си ги пускам с цел да не ме надънят каквито са малоумници. Ама откъв зор ще ми пресветкат постоянно като имам кола вдясно?

 

Що на сръбската магистрала няма хора дето им е толкова спешно да пристигнат някъде си? Айде не е кат да няма, но се броят на пръсти на едната ръка. TED като кара с 200 да не би да има някаква спешна работа? Това извинение да мине веднъж, но някакси с това да обясняваш защо всички джипари/беемвета и мерджани карат с много километри над ограничението не става.

 

При ограничение 130 не може да си се засилил с 200 и после някой друг да ти е виновен, че е трябва да натиснеш спирачката... тва не е магистрала с 3-4-5 ленти. Да не говорим, че и двете ленти не са толкова добре ама айде... Значи ти щото караш с 200 не можеш да намалиш, а аз като карам с 135-140 трябва да намаля на 100 за да минеш? Щото си по-важен с по-голямата кола ли? Както казах от такива гледам по-надалече да бягам ама някакси с тая логика ли трябва да се подхожда? По-важен на пътя?

Link to comment
Share on other sites

...

 

Майна, ако в дясно има дупки и нямам предвид просто такива които биха причинили лек дискомфорт ами такива които карат всички нормални да минат в лявата лента а и от известно време карам във въпросната лява лента - мислиш ли че дължа нещо на някой който кара кола по-скъпа от моята (или голф или би-ем-даблю)? Поклон ли да му правя като го видя, ръка ли да целувам, какво ли? Може би да спирам направо за да може да мине на господ братчеда ли?

 

Колегиалност много добре знам какво е и правя разлика между нея, откровенно нахалство и мутренско-селски изпълнения.

 

 

 

Кажи ми нещо - ти колко надалече виждаш пътя? Преди попитах и единствено бънди ми отговори на ПЪРВИЯ въпрос но не и на пояснението - колко надалече виждаш и можеш ли да различиш нещо на пътя по-далече от 300 метра пред теб? И в този ред на мисли от какво разстояние според теб биха те забелязали в огледалото ако се движиш със 100 км/час по-бързо от останалите?

Link to comment
Share on other sites

Интересно как на тия с джиповете винаги им е толкова спешно, че карат с 170-220км/х... ако всеки караше така както казваш само когато ти се наложи надали щях да виждам постоянно на българската магистрала разни самоубийци да прилитат около мен. Каквото искаш говори, но не можещ да ме убедиш, че карането на българската магистрала със 180-200км/ч е безопасно за другите участници в движението. Аз като видя такива си ги пускам с цел да не ме надънят каквито са малоумници. Ама откъв зор ще ми пресветкат постоянно като имам кола вдясно?

 

Що на сръбската магистрала няма хора дето им е толкова спешно да пристигнат някъде си? Айде не е кат да няма, но се броят на пръсти на едната ръка. TED като кара с 200 да не би да има някаква спешна работа? Това извинение да мине веднъж, но някакси с това да обясняваш защо всички джипари/беемвета и мерджани карат с много километри над ограничението не става.

 

При ограничение 130 не може да си се засилил с 200 и после някой друг да ти е виновен, че е трябва да натиснеш спирачката... тва не е магистрала с 3-4-5 ленти. Да не говорим, че и двете ленти не са толкова добре ама айде... Значи ти щото караш с 200 не можеш да намалиш, а аз като карам с 135-140 трябва да намаля на 100 за да минеш? Щото си по-важен с по-голямата кола ли? Както казах от такива гледам по-надалече да бягам ама някакси с тая логика ли трябва да се подхожда? По-важен на пътя?

 

чакай малко някъде да ме видяхте да пиша че карам с 200 ? НЕ , просто казвам че трябва да се уважаваме независимо от обстоятелствата.

Никъде не съм споменавал че карам със 180-200 , да вдигал съм ги ама за сравнително кратко време.

 

Майна, ако в дясно има дупки и нямам предвид просто такива които биха причинили лек дискомфорт ами такива които карат всички нормални да минат в лявата лента а и от известно време карам във въпросната лява лента - мислиш ли че дължа нещо на някой който кара кола по-скъпа от моята (или голф или би-ем-даблю)? Поклон ли да му правя като го видя, ръка ли да целувам, какво ли? Може би да спирам направо за да може да мине на господ братчеда ли?

 

Колегиалност много добре знам какво е и правя разлика между нея, откровенно нахалство и мутренско-селски изпълнения.

 

 

 

Кажи ми нещо - ти колко надалече виждаш пътя? Преди попитах и единствено бънди ми отговори на ПЪРВИЯ въпрос но не и на пояснението - колко надалече виждаш и можеш ли да различиш нещо на пътя по-далече от 300 метра пред теб? И в този ред на мисли от какво разстояние според теб биха те забелязали в огледалото ако се движиш със 100 км/час по-бързо от останалите?

 

На магистралата повечето дупки причиняват лек дискомфорт който ти явно не можеш да го изтърпиш към 3-4 минути на 3-4 места по пътя.

За скъпата кола ти дадох прост пример какво се хващаш за думата ? И трабант да е кво от тва , що да не го пуснеш ? Щото за 30сек. ще ти се развали комфорта че ще се преместиш в дясна лента ? Или ще ти се изхабят гумите и ще изгори 1 резервоар бензин...... стига бе......

Айде тогава да ме светнеш кво точно е според тебе колегианолст на магистралата.... как ги разграничаваш мутрите и т.н. , по колите или някъв друг белег има който аз не съм забелязъл ?

И повтарям за около 132913-912213 път НИКЪДЕ НЕ СЪМ КАЗАЛ ЧЕ КАРАМ С 200 , да чат пат карам аама айде като няма кво да кажете не ме зачеквайте за нещо съвсем друго щото е смешно , иначе виждам колкото ми трябва , като преценя че не мога да виждам достатъчно надалеч намалявам скороста , няма шофьор който да ти каже точно колко наделече вижда , надявам се го осъзнаваш това ... ?

А огледалата са сложени за да се гледат , ако не ти си изградил навици да си ги следиш си е лично твой проблем , на магистралата бясло засилено бмв или порше или трабантче се виждат от достатъчно голямо растояния за да ИМАШ ДОСТАТЪЧНО ВРЕМЕ ЗА ДА ОТРЕАГИРАШ , друго вече си е лично твой проблем + дебилизъм + незнам още какво........

 

Ще ме извиняваш ама ебахти логиката вадиш някой път....

Какъвто ще да е човека , за каквото и да бърза , каквато и кола да кара нищо не ти пречи да се дръпнеш леко при първа възможност и да му дадеш път. :pirate

 

Тъпото е че май наистина не осъзнаваш че така създаваш повече предпоставки за ПТП.... ма както и да е , дано никога не ти се налага да го научиш по трудният начин.....

Казах го и по-горе , като зад тебе се появи някой засилен решил ли да те мине , ще те мине независимо дали ще създаде опасност за тебе или за него , приемете го , не е правилно ама в БГ е така колкото по-рано го осъзнаете толкова по-добре за всичките които спорите колко добри водачи сте , и да повтаряте ма в Германия е това , ма в Англия е това ВСЕ ТАЯ , ние не сме ТАМ.

 

 

 

 

 

ПС : Не се хабете да ми отговаряте безмислено е да споря с хора от булфорум , тука всеки знае , ебе , кара и пие повече от другия.....

Link to comment
Share on other sites

Хубу де, не караш... това реално няма значение тъй като не говорим дали ти, дали аз... не това е важното. Ама пак след предния ти пост и сега не разбрах кой е с предимство, каращия с 200 или аз дето си карам със 135-140? Ако и двамата трябва да намалим за да мине единия кой трябва да го направи?

 

Нещата трябва да са двустранни. Моята практика е показала, че аз не съм велик на пътя, но швабките са... така че аз не виждам вина в себе си, по-скоро в тях. Някакси не виждам смисъл аз да ускоря заради тях до 150-160 и после мен да глобят заради някъв гъзар дето ми се натиска отзад.

Link to comment
Share on other sites

ПС : Не се хабете да ми отговаряте безмислено е да споря с хора от булфорум , тука всеки знае , ебе , кара и пие повече от другия.....

 

 

Дриймър двамата с дядомраз сте големи хора , по-големи от мене защо се правите на глупави ?

Съвсем ясно съм написал горе да му дадете път при първа възможност за какви глупости продължаваш да говориш за каране с 200 за кране с 300 , на тебе да ти пишели акт и т.н....... За какви предимства изобщо говорим..... ужас...... ше спра да влизам в атомобилният подраздел че ме заболява главата чесно :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Link to comment
Share on other sites

На магистралата повечето дупки причиняват лек дискомфорт който ти явно не можеш да го изтърпиш към 3-4 минути на 3-4 места по пътя.

 

Съгласен, но на други пътища положението не е толкова розово и там ми се е случвало в дясно да има дупки и въпреки това някой нервак да реши да ме изпреварва през дупките.

 

 

За скъпата кола ти дадох прост пример какво се хващаш за думата ?

 

Защото ти спомена цени... може би бъркам? Да взема да те цитирам ли...

 

 

Какъвто ще да е човека , за каквото и да бърза , каквато и кола да кара нищо не ти пречи да се дръпнеш леко при първа възможност и да му дадеш път. :pirate

 

Ето тук е ключовия момент, всичките тези които защитаваш разчитат че първа възможност е малко преди да са те настигнали и ако случайно не успееш да се дръпнеш достатъчно бързо се почва едно примигване, бибиткане и какво ли не...

 

 

 

 

 

Тъпото е че май наистина не осъзнаваш че така създаваш повече предпоставки за ПТП.... ма както и да е , дано никога не ти се налага да го научиш по трудният начин.....

Казах го и по-горе , като зад тебе се появи някой засилен решил ли да те мине , ще те мине независимо дали ще създаде опасност за тебе или за него , приемете го , не е правилно ама в БГ е така колкото по-рано го осъзнаете толкова по-добре за всичките които спорите колко добри водачи сте , и да повтаряте ма в Германия е това , ма в Англия е това ВСЕ ТАЯ , ние не сме ТАМ.

 

Мутренска история - само това ще ти кажа "Тука е така - приемете го, ние сме по-велики и над закона и ще си правим каквото си искаме... ти кво искаш да ми кажеш нещо ли бе цървул, а, а, ААА? Най'ш ли че аз карам кола за 200 бона бе парцал? Ти шамари ли искаш бе отворен" Ей това е мутренската логика и като гледам си неин горещ поддръжник

 

 

 

И между другото усещаш ли се че по твоята логика не тези които карат с 200 са виновни за произшествията, а тези които не се дърпат от пътя и им пречат?

Link to comment
Share on other sites

Айде сега и аз да се изкажа , щото дядо мраз поиска мнение ,пък и нали от името на гоуфъджиите ...

 

Верно е че магистралата ни , не е магистрала а нещо като селски път . Има места където асвалта е просто ужасен , а дупките не са дупки и неравностите не са просто някакви си вдлъбнатини и издутини , а чисти катакомби . По принцип като цяло съм фен на нощното каране и когато нощно време настъпя пътя за Бургас и на 3 минути виждам по 1-2 коли , си карам в лява лента , докато не видя в огледалата че светне нещо зад мен , в момента в който това се случи следя ...ако ме настига бързо си минавам в дясна лента , щото все пак е кофти като караш с 160 примерно и някъв отпред ти седи със 120 . Другият вариант е когато аз настигам някой пъплещ в лява лента ... никога не светкам , бипкам и не притеснявам ако изпреварва или е започнал да изпреварва , тъй като ограничението е 130 и той си е с правото да кара с тази скорост в която лента си поиска . Ся всеки е бързал , натискал е газта понякога и знае колко изнервящо е , някой да ти се пречка ... особено в случайте когато пълните селяци завидят на тоя зад тях със бая по-скъпата кола и решат че бащите им са шефовете на пътя и видиш ли щом пише 130 .. начи със 130 ще се кара и тва е .

 

Но пък не казвам че и някой от тея със скъпите коли не са простаци . По принцип като карам някой с мен , гледам да се придържам към правилата , щото нося отговорност и за друг живот и най-мразя както днес например ... задава ми се един phaeton , докато аз вече съм минал в лява лента и изпреварвам тир с ремарке и точно след като вече съм му задминал няколко метра от ремаркето тоя с фаетона решава да почне да ми мига и бипка все едно аз не осъзнавам че има друг след мен .. пък и да кажеш че има къде да ида .. пък то няма в момента .. в следната ситуация от 130 падам на 100-90 ... изпреварвам няколкостотин часа (Същото го правя и в града , при положение че в лява лента карам с около 75 , пък някъв рейсър отзад ми се натиска ... и както сме се засилили и двамата , просто чуквам спирачките за 1-2 секунди , да му отиде сърцето в гърлото и да почне да си опява вече предният спойлер,капака,маската и тунинг бронята ... и постепенно виждам как дистанцията се увеличава , щото средна и дясна лента са заети и лайното всъщност няма от къде да ме изпревари ;) ), пък оня отзад да хваща гората ако иска .... eб*л съм го .

Но при чист път да се влачиш със 100-120 в лява лента и да не даваш път на тоя дето иска да те изпревари е селяндурство .. голямо !

Link to comment
Share on other sites

...

 

Говоря за същото. Между другото аз ДАВАМ път на бързащите не за друго а защото предпочитам да си бързат за където си бързат и да не ме притесняват и да вършат глупости по възможност по-далече от мен. Ставаше дума за ситуации като тази с фаетона която пазу описа. Отделно по-често ми се случва да карам в лява лента в града - примерно при влизане в Пловдив като се идва от Пазарджик преди да ремонтират пътя беше ужас и половина и дясната лента трудно можеше да се нарече асфалтов път и редовно да тръгне някой от "бързащите" да ме изпреварва отдясно там през дупките - за ей това говорех. Или пък средната лента на България между Санкт Петербург и Новотела - там също са едни трапове и някак естествено се получава да мръднеш наляво...

 

А при чист път наистина е тъпо да се кара в лява лента когато дясната е свободна и няма някакви дупки там, а на магистралата нямам спомени да съм забелязвал нещо кой знае какво пък и не карам всеки ден там..

Link to comment
Share on other sites

(1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента.

 

Безцелното мотаене в лявата лента също си е нарушение...

Преди половин час се прибрах и по пътя към Марково някаква СОТ-аджийска кола се движеше без каквато и да е причина в лентата за насрещно движение. Мисля, че е по-правилно, че му присветнах няколко пъти, отколкото да го минавам отдясно...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...