Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

Интересно защо от Васил Априлов към България никога не се е получавало да го духат останалите

Ти сериозен ли си или само си правиш вятър на устата?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Обясни ми,моля те как точно препречваш пътя на движещите се напрао,след като се престрояваш плътно до завиващата от лява лента кола,в центъра на кръстовището,до 3 коли една зад друга могат да се наредят без да се създава проблем.

Link to comment
Share on other sites

За такива идиотски въпроси написах един материал преди време - http://tochkata.com/procheti/169.html

 

Ако съдим правилно по ника ти, имаш стаж от около (предполагам) година. Не се ли чувстваш малко нагъл да отменяш точки от правилника за движение по пътищата?

Link to comment
Share on other sites

Стажът ми е близо 2 години без каквито и да е актове,фишове и т.н...какво значени има това???въпросът за наглостта може да го зададеш и на патрулките,които редовно извършват това нарушение.Държа да поясня,че въпросната маневра я правя,само когато бързам или закъснявам за някъде.

Link to comment
Share on other sites

За такива идиотски въпроси написах един материал преди време - http://tochkata.com/procheti/169.html

 

Ако съдим правилно по ника ти, имаш стаж от около (предполагам) година. Не се ли чувстваш малко нагъл да отменяш точки от правилника за движение по пътищата?

 

Хахах а при колко години стаж вече е разрешено да отменяш точки от ПДП хахаха

Link to comment
Share on other sites

Мен наглостта на патрулките не ме интересува - ако смяташ да извиняваш своите действия с действията на другите няма да мръднеш много-много от ориента.

Link to comment
Share on other sites

Обясни ми,моля те как точно препречваш пътя на движещите се напрао,след като се престрояваш плътно до завиващата от лява лента кола,в центъра на кръстовището,до 3 коли една зад друга могат да се наредят без да се създава проблем.

Обяснявам ти. Ти се залепяш плътно в ляво до завиващия, обаче по този начин принуждаваш каращия зад теб да мине плътно в дясно на лентата си или частично да навлезе в съседната лента, като по този начин се създават ситуации за катастрофи и не малко пъти стават катастрофи. Второ, да речем, че не пречиш на другите като завиваш от втора линия, обаче когато зад теб се наредят още 2-3 автомобила, които като теб искат да минат наляво от втора линия, то автомобилите от 4-ти назад седят и чакат вас тарикатите. В тази ситуация едно се изнервят хората, второ доста водачи започват да се престрояват надясно, за да могат все пак да минат направо, въпреки вашата наглост, като по този начин отново се създават както предпоставки за катастрофи, така и директно катастрофи. Сега изясни ли ти се?

 

Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

... да не говорим и как при недостатъчно широки кръстовища (каквито у нас преобладават) завивайки от средната лента можеш да блокираш траекторията на завиващия отсреща.

 

Всъщност въобще не мога да загрея защо трябва да ти се обяснява. Това са елементарни неща. На шофьорски курс не си ли ходил? Там тази информация я поднасят и като за идиоти.

Link to comment
Share on other sites

Абсилютно съм съгласен.Може би само на Сточна гара,ляво завиващите от средна лента не биха пречили.Или на сходни кръстовища със същото светлинно регулиране.

Link to comment
Share on other sites

... да не говорим и как при недостатъчно широки кръстовища (каквито у нас преобладават) завивайки от средната лента можеш да блокираш траекторията на завиващия отсреща.

 

Всъщност въобще не мога да загрея защо трябва да ти се обяснява. Това са елементарни неща. На шофьорски курс не си ли ходил? Там тази информация я поднасят и като за идиоти.

 

 

Което ме подсети как на кръстовището на дунав и карловско шосе един камион препречи пътя на една жена, която се беше наредила правилно, просто камионът искаше да завие наляво от втора лента... и най-културно я напсува... Следствие на тая негова маневра аз и колите зад мен(посока второто келело на панаира) изчакахме 2 светофара...

Link to comment
Share on other sites

на мен пък тея където при ляв завой ми се нареждат отдясно, ми пречат на видимостта и имаш 2 възмоности

1. да ги изчакаш да минат и да видиш идват ли коли

2. да им се довериш сляпо като минават, да минеш и ти

Link to comment
Share on other sites

на мен пък тея където при ляв завой ми се нареждат отдясно, ми пречат на видимостта и имаш 2 възмоности

1. да ги изчакаш да минат и да видиш идват ли коли

2. да им се довериш сляпо като минават, да минеш и ти

Точно! В първия случай се забавя цялата колона (правилно пристроена) зад теб, а във втория се създават предпоставки за ПТП. Да не говорим, че когато улицата, в която се включваш има две ленти, обикновено може едновременно да се "вливат" и ляво и дясно завиващите...ами третите (неправилно пристроените) са излишни и съответно забавят трафика.

Link to comment
Share on other sites

djadomraz, май и ти имаш нужда от един опреснителен курс, особено след прочита на 4-та точка. Нещо много ниско си свалил нивото :)

 

4та точка беше в кръга на майтапа. Не е като да не сме виждали и такива серсеми обаче.

 

За другите - казвам че е според зависи. И мен ме нерви когато е малко кръстовището и пречат. Но на това до тунела е достатъчно голямо и има възможност ЕДИН да завие от средна лента. Виж като се наредят повече тарикати и става задръстване. Примерно на бул. България и В. Априлов - кръстовището е достатъчно голямо за да завиват едновременно 2 коли. Естествено нашенските тарикати спират 4ма един до друг и пак става задръстване.

 

В щатите видях маркировка така че да могат да завиват едновременно 2 или 3 коли наляво - добре очертани ленти.

 

Иначе ми хареса написаното в точката :)

Link to comment
Share on other sites

В щатите видях маркировка така че да могат да завиват едновременно 2 или 3 коли наляво - добре очертани ленти.

Когато има повече от една лента за на ляво тогава винаги е очертана траекторията на завоя, случайно да не влезнеш в другата лента :laughing:

тук на около 44-та секунда се вижда точно как е

Link to comment
Share on other sites

Когато има повече от една лента за на ляво тогава винаги е очертана траекторията на завоя, случайно да не влезнеш в другата лента :laughing:

тук на около 44-та секунда се вижда точно как е

 

ИМЕННО! Ей така трябва да са пътищата и маркировката... хем като минаваш от едното в другото платно и "хруска"...

Link to comment
Share on other sites

...като минаваш от едното в другото платно и "хруска"...

А според мен у нас трябва да се направи така, че да удря ток - иначе няма да отучим простаците от селския манталитет и лафа "Аз опашки не чакам"...между другото навремето имах един комшия - пълен простак, та от него го знам този лаф, защото често го казваше: "Ааааа, аз опашки не чакам никъде, щото се изнервям - минавам отпред, а ако някой каже нещо, веднага му скачам и оня млъква...". :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Тия леви завои от средна лента са малко дразнещи, но пък са необходими. При нас например, на кръстовището на Васил Априлов и 6-ти, като се движиш по 6-ти в посока Четвъртък пазара, знаете ли каква опашка става, особено след прелез. Ако не завиват и от средна лента, никога няма да се източат.

Link to comment
Share on other sites

Не съм ходил в Париж, но като видях първите 20 секунди от това клипче и направо ахнах,

както явно и американците, който са го снимали:

Link to comment
Share on other sites

ИМЕННО! Ей така трябва да са пътищата и маркировката... хем като минаваш от едното в другото платно и "хруска"...

обаче тея точки на пътя си имат и минуси. Големите камиони понякога ги изкъртват. Също така като завали сняг и снегорина ги прецаква. И трябва наново да се слагат. Обикновено се слагат на места, където или не вали сняг или вали много малко

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Голяма веселба днес...

 

Първо започнах с запушена еднопосочна улица(наливаха бетон) докато обърна и да се върна от другата страна идваше друг бетоновоз и стана адското задръстване.

 

 

После някакъв пусна една баба да пресече... 10 секунди след като свети зелено вече... ненормалник.

Link to comment
Share on other sites

като говорим за змиорки погледнете клипа http://www.vbox7.com/play:4beede9b&start=22 нямам думи :pirate :ph34r: :blink: Джигит Или Диагноза Голфаджия?!

 

Голфът твърдо е диагноза.

 

Като се замисля единствената кола, която почти съм таранирал е Голф(3-ка). Болния мозък, който я "управляваше" си мислеше, че по-бързо нещо в природата от голфарата няма. Като дойдоха чичовците от КАТ направо се хванаха за главата колко нарушения едновременно е извършил малоумника...

Колата не е лоша, но има нещо сбъркано в цялата работа. :wir

Link to comment
Share on other sites

Абе това 100% е пацу,виждам и лентите на капака :)

Не съм аз , но колата я познавам , на един член на vwclub е :P .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...