pi4aga Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Еми защо?До сега никъде не съм чел, видял и разбрал да е невероятен автомобил.Нисан с техния R34 тотално го обезличиха като японски спортен автомобил.Вярно със среден двигател е, вярно един от най-великите за всички времена е участвал...но това е просто добър автомобил, на не добра цена.Има претенции пък не ги защитава. оф,чета ти мненията и все едни някой ми преразказва простотиите от топ гиър. не се ли усетихте,че това малумно предаване е не по-сериозно и информативно от шоуто на слави примерно? специално nsx-r да кажеш,че нямало покритие на цената си е просто...тъпо(по-тъпото е,че цитираш човек,който има толкова общо с моторните спортове,колкото аз с космонафтиката,но както и да е) особено след коментара ти как вече никой не правел истински автомобили. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qzoveca Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Lexus IS-F $56 760 базово BMW M3 E90 $54 850 базово Lexus - 161 500 лв с ддс в България BMW E90 M3 - 159 900 с ддс в България Хубаво . Гледали сме различни сайтове за цени , но като фен на бмв , знаеш мн добре цените на пакетите им: само навигация + кожа са поне 10000+ лв, Докъто лексуса идва с почти всичко. Допълнителните им екстри са под 10000лв. Дори и да вземем базовите пак са близки. Двете коли са повече от хубави :Д, но колко ИСФ си виждал в плд и колко лауреати на САПАРД се "мъндахерцат" с М3 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 И трябва ли да правим разлика м/у М3 wanna be и истинското М3? ____________________________________________________ Аз претенции чак да съм разбирач нямам.Казвам си мнението.NSX-r?Какво за него?И какво за TopGear?И какво за Drift King?А за тойота какво по-точно?Коя им е добрата кола, която и да е забавна като поведение на пътя през последните 15 години и да е поне близко до Королата им?Не разбирам аз от такива работи и ми е непонятно.Точно толкова непонятно ми е що всички хондажии скачат на Мерковете и на БМВ ами не си гледат техните коли. Ето например новата C63 AMG.От ЕйЕмДжи зацепиха, че няма смисъл да се съревновават в това да правят М3 ама с маракта Бенц и си направиха тяхното виждане за този клас спортен автомобил.Огромен двигател, страшно ускорение направо, добри нива на комфорт и неприличен въртящ момент.За това и ми харесва това.Лексус с радост правят асоциации с М3 killer и underdog поведение.Това според теб трябва ли да буди уважение у хората?Да им продадеш нещо за 160+к лв все едно им го даваш за без пари и с характеристиките на друго нещо, пък всъщност им даваш нещо дето не е нищо ами някаква имитация...като телефон от Тайван - да той има ТВ, има радио, поддържа 16гб карта, с метален панел е, 2 сим карти има...ама е правен в Тайван и имитира я Нокия, я Ериксон я нещо друго, той поне струва по-малко. Информативно, АУТОБИЛД ли?Или АУТО МОТОР УНД ШПОРТ?За обективна автомобилна журналистика ли ще си говорим?За това, че на тойота автомобилите за много здрави, на ръба да са скъпи и посредствени ли?За това, че Хонда чак новия им Акорд има наченки на емоционален дизайн?Аз не казвам, че трябва те да са еди-кой-си.Искам да са си отделни марки с индивидуалност и като има претенции за цена на това което правят, то да е комплексно. Да Авенсиса беше голям хит...и цената му обаче е бая хитова( за новия да не говорим ).И е с предно.И Акорда направи продажби ама май е по-добре да вземеш Мазда или още по-добре Форд( същото шаси и двигател ) ама за по-малко пари?Или май Фюжън-а в САЩ раказа играта на класациите за издръжливост и качество. Аз не претендирам да съм обективен ама то никой не е.Личното ми мнение е, че на Тойота ми харесва само Айго-то( дам, онова малкото ). _____________________________________________________ Горе за клипа...цената на NSX-R?Мен приказката ми си беше за Королката евтина, здрава и забавна.Вече почти никой не иска да прави такива коли.А NSX-R в кои точно шампионати участва и какво точно му е на него фактора "кола за обикновенни хора" щото точо NSX е праве на писта за писта едва ли не?Той какво трябва да има общо с Тойта Корола която не струва един чувал пари и пак може да е по-забавна от него? _____________________________________________________ Сетих се за два примера, които горе-долу отговарят.S2000 на Хонда и Mazda RX8 ама и двете не са нисък сегмент коли ами са си пара. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Като казахте 'нисан' , последната неделя карах на Калояново заедно с едно 'nismo" - някъде над 300 коня, но незнайно колко 'над' (забравих да го питам). Бая дърпаше и караше с по 3-4 секунди на обиколка по-малко от мен...е...аз бях забравил да махна бушона на ABS-а и реално губех по 2-3 секунди, но това е друга тема... Иначе 'низмото' си беше красавец... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Това низмо някаква модификация на нормалния 350z ли е ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Това низмо някаква модификация на нормалния 350z ли е ? Тука може да го видиш на повече снимки, заедно с инфо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Не е така. Карал съм такава кола 2 години. Става дума за малка, но спортно ориентирана кола. Предполагам ти не можеш да разбереш смисъла на тия коли понеже те вълнува повече комфорта. Именно И не разбрах само( ако може в др. тема да ми се отговори да не засираме тази ) коя е тая кола дето не може да се паркира на тротоар, за АЕ86 Шочироку ли говорим или за друго нещо? Ами повечето спортни коли са доста ниски. Любопитно ми е с такава кола къде ще я караш даже и да я имаш... и за дърпания по светофарите и кръговото на панаира ли ще се ползва? Това е по повод коментара че тойота и хонда не правели истински коли за шофьори... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Абе не знам ама аз наскоро пеглеждах климатика на една от новите Акорди.... (де що има екстри за модела - всичко беше там) и покрай другата ми бъзикня така я...., поусетих такъв кеф друга кола не ми е правила (а съм се бъзикал с какви ли не ) - голяма, комфортна с возия като летящо килимче, а се управлява и ускорява едва ли не с мисъл..... точно по мой вкус. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Тихо тихо... сега ще ти скочат че си в грешка и щом не е немска/италианска колата (според зависи кой го пише) значи не струва и говориш наизуст щото не знаеш ония другите как возят. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 djadomraz изчакай още 2-3 годинки и към немски/италиански ще се добавят и индийските автомобили, които ще имат ревностни войни зад себе си. Какво значение има дали колата е немска, италианска, японска, френска, румънска (хубаво де, тук вече има значение), американска? За всеки пазар си има клиенти и до момента не съм чул за кола, която да се разпадне в движение нито пък за човек, който да си плюе колата какъв боклук е. Всяка кола има някакъв чар. Мен даже и Scion-ите ме кефят, даже онези куфарните. Малко извън темата, напоследък забелязвам, че изключително много се дразня когато някой ме задмине без мигач. Имам чувството, че на хората им доставя невероятен оргазъм да си шарят измежду платната / лентите за движение без да сигнализират. Знам, всичките ни неща са се изпекли вече, та и за мигачи при изперварване мислим, но мен пък ме засяга когато някой ме задмине за мигач, това е липса на каквото и да било уважение към мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Е, това за мигачите 10000000 пъти съм го обеснявал на приятели и роднини докато шофират, че като си карат без да дават мигач другите не може да бъдат адекватни на тяхното поведение.Просто не сме телепати да знаем те какво и как искат да направят...ама с луди не можеш да се разбереш...те така си карали и толкоз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Аз не претендирам да съм обективен ама то никой не е.Личното ми мнение е, че на Тойота ми харесва само Айго-то( дам, онова малкото ). Казало кучето и си ... Не разбрах само защо Тойота се намесва в спорове за някакви супер спортни щайги. Тойота имат една цяла продуктова гама, в чиито сегменти има само един единствен, безумно скъп немски конкурентен модел (G Wagen на Мерцедес) и нито един френски или пък италиански. Ще спомена само модели като Tundra, Tacoma, Land Cruiser, FJ Cruiser. Едит: Нещото, което обезсмисля всичките тия спортни сапунерки е изискването за идеални пистови условия, за да можеш да им се насладиш изцяло на възможностите, т.е. идеална асфалтова настилка и специална писта. За сметка на това, за да се насладиш изцяло на възможностите на горецитираните класове автомобили-всъдеходи не е необходимо изобщо наличието на път. Дори напротив, колкото по-далече от пътя (или навътре в гората), толкова по-добре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Аз не съм говорил за пистови модели или за състезателни автомобили. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poznai Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Е, това за мигачите 10000000 пъти съм го обеснявал на приятели и роднини докато шофират, че като си карат без да дават мигач другите не може да бъдат адекватни на тяхното поведение.Просто не сме телепати да знаем те какво и как искат да направят...ама с луди не можеш да се разбереш...те така си карали и толкоз. Относно мигачите.. мен ме дразни, когато в 2-те десни ленти са се събрали повечко коли, а в 1-ва лява, където може да завива, може и направо да кара, седи един и не е дал мигач... Съответно се надявам да тръгне направо и се забивам зад него. Светофара светва зелено, той тръгва еваш еваш, тогава дава мигач за наляво и спира да изчака насрещното движение.., съответно и аз почвам да чакам с него.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Относно мигачите.....Светофара светва зелено, той тръгва еваш еваш, тогава дава мигач за наляво и спира да изчака насрещното движение.., съответно и аз почвам да чакам с него.. Аз затова никога не се престроявам вляво, дори и когато има само 1-2 коли, а аз имам да продължавам направо...просто вероятността да се случи поне един такъв с невключен мигач (и респ. да ме блокира за поне още 2 цикъла на светофара) е доста по-голяма, отколкото и 1-2-те коли да са за направо Предпочитам да си карам бавно в трафика в някоя от десните ленти, а не да вися като глупак най-отпред зад една единствена кола, а отдясно бавничко да се изнизват останалите. Между другото се дразня от такива дето мислят само за себе си и не им дреме има ли коли около тях...Доста често пред мен има някой, който кара с 20 км/ч., светофарът ще се сменя след 15-тина секунди...ако оня ускори само на 30 км/ч (пред него няма никой) - ще пресече кръстовището 7-8 секунди преди да светне жълто и тогава аз, както и тоя зад мен ще минем спокойно за оставащите секунди. Но не - той се мъкне като протяжна родопска песен и така си изчислява времето, че да мине в последната оставаща секунда. Обикновено не им "клаксонирам" на такива, но мислено споменавам някои роднините им. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Каква е тая мания да спреш пред кафене/бар най-отпред и да запушиш три коли? Много комплекси имат тия хора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Каква е тая мания да спреш пред кафене/бар най-отпред и да запушиш три коли? Много комплекси имат тия хора. Мхм,тв'а си е жив опит да се извадят малко пари от каското. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Напомня ми на една култова сцена от "10 неща които мразя в теб" където мадамата като я запушиха даде леко напред и после мощно назад докато в крайна сметка успя да излезе... Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 ТО да излеш винаги можеш, особено зависи какво караш, сега като джиткам с корсата ми е абсолютно безразлично кой и какво е покрай мен. Бараката я има, я няма 500 кинта и ми е през ...... ама гъзарчетата с лъскавите коли да видиш как се пазят. Най се кефя кат решат, че щом карам баракудник може да се гъбаркат с мен. Днес на Рогошко шосе като ходих към гробищата имаше задръстване и на моста след, който се завива, за да влизаш в гробищата, след като пуснах 3-4 коли, двама "гъзари" с БМВ решиха и те да минат, но уви не успяха, явно ги беше страх да не би да се жулнем Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Как му се викаше на това? Нещо с К започваше Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Нещо не мога да се сетя кое е това с К. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 май по-рано в темата попитах защо се харчат толкова нерви от стана на хората в МПС-та с различен брой колела. австралийците вече са пробвали кво ще стане ако се прилага същото поведение по време на .... ходене. забавно е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Вчера един с 3 маневри щеше да бутне две коли. Първо направи ляв завой от средна лента засичаики без да иска 2 коли, веднага след това засече друга кола като се престрояваше. А днес чух пожарна зад мен минах вдясно да направя път и всички които караха зад мен ме изпревариха все едно не е имало пожарна с пуснати сирени Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Като чуя прелез и ......... Един тази сутрин, чак слезна, за да дава указания - кой, къде, от къде и как да мине... Малеее как ми вдигат кръвното от сутринта Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNT Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 Еми кво да кажем за пожарнита и линейките които спокойно си пускат сирената само за да минат на червено и след 100м я спират.То даже и полицията съм виждал да прави тези номера Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.