INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Аз не бих сложих пари на това ако говорим за ЦРХ. Но ти оставяш бая неизвестни в случая. "There is NO Replacement for Displacement" Carroll Shelby Има и свидетели. Всъщност ЦРХ-а беше застанал на светофара да се дърпа с друга кола, a джипката се включи в тяхната гонка. Старт на 3000 оборота и до 60км/ч беше преди ЦРХ-а. После ЦРХ-а подмина коео е напълно естествено. А за Х3ките - леко с тях, че има някои доста пиперливи. П.С. А за тунинговани коли няма място за сравнение, защото както едните, така и другите могат да се тунинговат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Да ама ония пиперливите Х3-ки струват колко половин кораб напълнен с тия Волва - не мерси. Нито проходимост, нито кола Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Да ама ония пиперливите Х3-ки струват колко половин кораб напълнен с тия Волва - не мерси. Нито проходимост, нито кола Ставаше дума като си караш нормално и някой пръдльо с хонда застане до теб и иска да се дърпа. А не за купуване на коли. Иначе добре - нека съдим по твоята логика, тоя с Х3ката ще плаща 50-60 лева ЕКО такса, а тоя с хондата 1000. А за проходимостта на Х3 може много, ама много да се спори Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Имаме вкусове дето се различават на 180 градуса. Няма смисъл просто. Лично на мен проходимост грам не ми трябва и едно от малкото МПС-та дето реално ми харесват е Гранд Черокито. Винаги ме е кефело, а онова червеното от филма с Кърт Ръсел(забравих името на филма) няма да го забравя никога :) Май не те е "тупалкала" Хонда. Дефакто аз единствено с такива представителли не съм се заяждал по улиците преди да се кротна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Май не те е "тупалкала" Хонда. Дефакто аз единствено с такива представителли не съм се заяждал по улиците преди да се кротна. Не съм се дърпал с хонди, защото не ми е интересно. Предпочитам да се дърпам с коли подобна на моята - по-равностойно е някак си. Точно това ме дразни на разните, хондаджии, голфаджии и тн, защото винаги искат да се доказват. Например карам си нормално, а те винаги гледат да минат пред мен. Е да, най-голямо удоволствие ми доставя като мина преди тях с някой трик - например да не преценят трафика добре, да се наредят в грешна лента и тн. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Хм, гледам тука Волва се споменават ами s40 2.0t и C70 turbo айде да не ги закачаме? Много хубаво бях чел на скоро коментар, че в последно време нито Хонда, нито Тойота правят истински автомобили за шофьори ами някакви сегментно успешни коли без емоция в тях и за пример беше дадена А86 Королата, че има-няма им е последния свестен модел на Тойота. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Не закачайте само Z350 че с компютризирания launch control само поршета могат да го дръпнат евентуално... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Много хубаво бях чел на скоро коментар, че в последно време нито Хонда, нито Тойота правят истински автомобили за шофьори нито един от вас грам не се доближава до категоризацията 'истински шофьор',че да ви трябват 'истински коли',тъй че подобни изказвания увисват много тъпо. а специално баш хонда и в по-малка степен тойота никак не е удашно да ги хлебите,че не вадели спортни автомобили. супрата я правят до 2002,мр май още си го правят,а под луксозната си марка ис серията им в общи линии се цели към премиум 'спортните' коли по подабие на трите големи немски марки. за хонда мисля няма нужда де се коментира,нов случай,че сте забравили - сивик,интегра,нсхъ,с2000. малко ли са ви? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 правят истински автомобили за шофьори Би ли пояснил? Неистински са автомобилите или са правени за нешофьори? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 нито един от вас грам не се доближава до категоризацията 'истински шофьор',че да ви трябват 'истински коли',тъй че подобни изказвания увисват много тъпо. Ти пък от къде на къде категоризираш ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 претенции за състезателен пилот ли имаш? ако е така - сори,пропуснал съм изявите ти в българския рали шампионат Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Айде не намесвайте лексус със спортния им ИС-Ф, че става смешно Би ли пояснил? Неистински са автомобилите или са правени за нешофьори? Аз ще ти обясня. В момента тойота не предлагат спортен автомобил от типа на АЕ86 и супра. Съсредоточили са се върху практични и бюджетни автомобили. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 претенции за състезателен пилот ли имаш?ако е така - сори,пропуснал съм изявите ти в българския рали шампионат Просто ти казвам да не категоризираш! Плюс това говориш : "нито един от вас грам не се доближава до категоризацията 'истински шофьор',че да ви трябват 'истински коли',тъй че подобни изказвания увисват много тъпо." Което явно значи, че ти си рали пилота... anyway! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 някъде да си ме виждал изобщо във форума да се жалвам от спортни автомобили и да се превъзнасям за ебати шофьора? с горното далеч не съм имал намерение едва ли не да се изтъкна като рали пилот,просто отбелязвам,че подобни коментари са несериозни,направени очевидно от хора,за които автомобила е средство за предвижване от точка А до точка Б. но пък нищо де,щом искате продължавайте с рибарските истории как 300 коня под капака са ви малко и не ви стигат Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 ИС -ката не му ли викаха убиеца на новото М3.... СМЯХ в залата.... пък и преди време стигнахме до извода че луксозната версия на тойота а именно лексус е на цени по-високи от мерцедес и бмв.... та ако не си болен фен на японските човечета няк'си смисъла да си купиш по-кофти , по-пластмасова и по-скъпа кола се губи..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Suprata не е въобще с категорията на АЕ86.Ставаше въпрос, че Королката е сравнително простичък( в добрия смисъл ), евтин, много издръжлив и много доставящ удоволствие автомобил.Това е наистина автомобил за шофьори правен.С мисъл. Не са ти нужни 13141515 к.с., лънч контрол, алкантара, Блу-рей и не знам си още какво за да е хубава колата. 50/50 разпределение на масата, да е добре сглобена, двигателя да е нежден, да е със задно.Това е. Хонда наистина правеХА S2000 и тя е дори по-добър избор ако гледаме парите спрямо z4...ама пак е кинта. А Королата няма претенции, тя просто си върши работата и те прави доволен шофьор.Това е. И репликата се сетих на кой е...на Drift King от DVD-то му Drift Bible от Best Motoring. Неточно съм го цитирал човека...той казваше специално за Тойота.А NSX освен, че е калибровано шасито, спирачките и двигателя от Аертон Сена...освен с недозавиване на предницата с какво е известен? Понеже ще ме насметат, че вече никой не пуска такива коли...еми новата първа серия която предстои да бъде показана трябва да е такова нещо, примерно...не казвам, че само БМВ са коли.Сега просто не се сещам за други. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 И как точно тези коли които обсъждате се вписват в движението в града и дърпането по кръстовищата и кръговото на Панаира? Следващия логичен въпрос е как това возило легнало ниско на пътя се паркира пред панелката качвайки 2 от гумите на тротоара? Само питам защото нещо много взеха да стават превъзнасянията и фантазиите като че ли... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 И как точно тези коли които обсъждате се вписват в движението в града и дърпането по кръстовищата и кръговото на Панаира? Следващия логичен въпрос е как това возило легнало ниско на пътя се паркира пред панелката качвайки 2 от гумите на тротоара? Само питам защото нещо много взеха да стават превъзнасянията и фантазиите като че ли... Не е така. Карал съм такава кола 2 години. Става дума за малка, но спортно ориентирана кола. Предполагам ти не можеш да разбереш смисъла на тия коли понеже те вълнува повече комфорта. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Тия малки, спортни ориентирани коли трябва да са в ръцете на големи и улегнали хора. Всички знаем за историята с M3-ката в Германия и младежът, който погуби още (поне) двама заради това, че се имаше за състезател. А за такива истории у нас да не говорим - пълно е, само че тук "спортно ориентирана" се разбира някое клио, пежо 106, Golf 3 и т.н. Ако на някой от идиотите дето карат сапунерките с по 80 коня му дадат нещо, което тежи 1100-1200кг. и има 250 коня под капака... смятай! Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Ти пък.Що не каза за оня дето се опита да си махне на м5-ка ограничителя и на частна писта в САЩ уби себе си и още 4 човека ако помня правилно точно на завършването им, при това той един от най-талантливите в колежанския амер. футбол...Ако ще си даваме примери с човешки грешки...пък и разговора за Тойота и Хонда и по принцип за колите си е за другата тема. И не разбрах само( ако може в др. тема да ми се отговори да не засираме тази ) коя е тая кола дето не може да се паркира на тротоар, за АЕ86 Шочироку ли говорим или за друго нещо? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Suprata не е въобще с категорията на АЕ86.Ставаше въпрос, че Королката е сравнително простичък( в добрия смисъл ), евтин, много издръжлив и много доставящ удоволствие автомобил.Това е наистина автомобил за шофьори правен.С мисъл.Не са ти нужни 13141515 к.с., лънч контрол, алкантара, Блу-рей и не знам си още какво за да е хубава колата. 50/50 разпределение на масата, да е добре сглобена, двигателя да е нежден, да е със задно.Това е. Хонда наистина правеХА S2000 и тя е дори по-добър избор ако гледаме парите спрямо z4...ама пак е кинта. А Королата няма претенции, тя просто си върши работата и те прави доволен шофьор.Това е. И репликата се сетих на кой е...на Drift King от DVD-то му Drift Bible от Best Motoring. Неточно съм го цитирал човека...той казваше специално за Тойота.А NSX освен, че е калибровано шасито, спирачките и двигателя от Аертон Сена...освен с недозавиване на предницата с какво е известен? Понеже ще ме насметат, че вече никой не пуска такива коли...еми новата първа серия която предстои да бъде показана трябва да е такова нещо, примерно...не казвам, че само БМВ са коли.Сега просто не се сещам за други. недей така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Еми защо?До сега никъде не съм чел, видял и разбрал да е невероятен автомобил.Нисан с техния R34 тотално го обезличиха като японски спортен автомобил.Вярно със среден двигател е, вярно един от най-великите за всички времена е участвал...но това е просто добър автомобил, на не добра цена.Има претенции пък не ги защитава. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qzoveca Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 ИС -ката не му ли викаха убиеца на новото М3.... СМЯХ в залата.... пък и преди време стигнахме до извода че луксозната версия на тойота а именно лексус е на цени по-високи от мерцедес и бмв.... та ако не си болен фен на японските човечета няк'си смисъла да си купиш по-кофти , по-пластмасова и по-скъпа кола се губи..... Не знам какво те навежда на тая мисъл , при положение , че : Lexus ISF - 416 hp 0-100/4.8s с всички екстри - 75 евра Bmw M3 - 420 hp 0-100/4.8s с всички екстри - 93+ евра Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Еми защо?До сега никъде не съм чел, видял и разбрал да е невероятен автомобил.Нисан с техния R34 тотално го обезличиха като японски спортен автомобил.Вярно със среден двигател е, вярно един от най-великите за всички времена е участвал...но това е просто добър автомобил, на не добра цена.Има претенции пък не ги защитава. Примерно http://www.youtube.com/watch?v=tmDftWPIDtk Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Не знам какво те навежда на тая мисъл , при положение , че : Lexus ISF - 416 hp 0-100/4.8s с всички екстри - 75 евра Bmw M3 - 420 hp 0-100/4.8s с всички екстри - 93+ евра Lexus IS-F $56 760 базово BMW M3 E90 $54 850 базово Lexus - 161 500 лв с ддс в България BMW E90 M3 - 159 900 с ддс в България Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.