INCINERATOR Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Не знам за дърпането обаче голям кеф ми направи когато пътувахме за Вегас с на един приятел Z4-ката и един келеш взе да му се пъне и да форсира до него на магистралата и го гледа от упор. Моя приятел се ухили форсира на съединител и наби спирачки а онзи се изстреля. После ме гледа и се хили и ми вика видя ли какво стана аз се оглеждам и викам - какво - онзи искаше да се дърпате но не му се върза ти... и той хилейки се спира радиото и чувам едни сирени ни подминават и настигат "състезателя" И аз много обичам ей така да "измамя" някой рейсър Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 И аз да имах 100 коня литрова мощност и аз щях да скачам на всеки, пък където върже - върже. Тия палави ХИКСЧЕТА какви чудеса правят. Хич не ги долюбвам, но как вървятттт А от кога 100 коня е мощ? Или аз нещо не разбрах какво имаш предвид Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 А от кога 100 коня е мощ? Или аз нещо не разбрах какво имаш предвид Определено е второто... ...Използвай просто умножение - 1 л = 100 коня ; 2 л = 200 коня и т.н.....да не говорим, че отдавна има доста по-високи постижения на литър обем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Като каза за по-високи постижения се сетих, по дискавъри, даваха за едно БМВ, 1.5 мотор - 1500 конски сили. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 И аз много обичам ей така да "измамя" някой рейсър Особено ефектно е на царборис , посока новото асеновградско ... 8/10 пъти срещу шел в пиков час има полицай .. та идеята е тръгване със пушек от светофара , газ до ламарината до началото на надлеза и леко и плавно намаляне ... тоя до вас получава палка , ако не е от досетливите . За оптимален ефект се старайте да сте в лява лента Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Как?И колко такива има които наистина да вървят и колко са умрели?Същите са като тия с е36-ците, тия с Голфовете и всичката друга сган. Понякога така говорите все едно живеем на Нюрбургринг или сме с "Специалния град за тестване на състезателни прототипи", егати. за е36тиците си прав. Недей говори така за двуваловите витеци. Все едно не си виждал такъв. Няма значка дали е 86-та. 9000 оборота и газззз Определено е второто... ...Използвай просто умножение - 1 л = 100 коня ; 2 л = 200 коня и т.н.....да не говорим, че отдавна има доста по-високи постижения на литър обем. Първо му даваш подсказка, а после се закопаваш. Кои са тези доста по-високи постижение от атмосферен двигател, че на всичкото огоре и 15 годишен Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Като каза за по-високи постижения се сетих, по дискавъри,....... Абе не знам аз какво са давали по дискавъри (щото ЕК вече го отрязаха от програмната си схема...ама догодина като ми изтече абонамента и аз ще ги отрежа...), но тук е моментът да се възмутя от поредната тъпотия на нашите депутати. Защо за младите шофьори направиха ограничението да е на база обем двигател, а не на конски сили?? Никога ли не са чували, че подходящо 1.6 турбо издухва отвсякъде атмосферен 2 и нагоре....просто конете му са толкова много, че няма място за сравнение. На Калояново съм виждал vw polo 1.6, което издухваше коли с по 180-200 коня... @Чефо, нямах предвид атмосферни двигатели...мислех, че си разбрал... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 А от кога 100 коня е мощ? Или аз нещо не разбрах какво имаш предвид чети преди да пишеш . И да постижение си е. Кошовете са на по над 250 000 км и кой знае колко пъти са въртяни до над 8 000 оборота и са здрави. Като каза за по-високи постижения се сетих, по дискавъри, даваха за едно БМВ, 1.5 мотор - 1500 конски сили. с турбо колкото главата ми и налягане над 4 бара ако не се лъжа......3 обиколки и двигателя е за смяна Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Професионалният шофьорлък" не е критерий изобщо. Единствената ми катастрофа, беше предизвикана от "професионален шофьор" дето явно беше толкова професионалист, че мислеше, че колата му прави леви завои сама. Успокоен от тази мисъл, той правеше ляв завой на кръстовището и гледаше НА ЛЯВO, засичайки пътят ми по средата на кръстовището. Ако беше ме видял преди да се натресем и беше натиснал спирачките, щяхме да се разминем, защото аз бях дал надясно вече и бях в най-дясно платно. Всяко стадо си има и черни овце нали? Отделно малко или много си е критерий, най малкото заради навъртените киломеметри и преживените ситуации. Замислял ли си се дали този шофоьор, който те е блъснал не е навъртял в същия ден 400км и карал 10 часа, защото това в България е нещо нормално, но в съвременните държави е немислимо. За да не ме разбереш погрешно, не искам да защитавам тоя дето те е блъснал. А за това колко е професиналист, когато се качиш да караш ти на камион или бус и имаш за деня 30 обекта в града за зареждане тогава можеш да говориш. Много пичове идваха в нашата фирма да бачкат, уж големи шофьори с много стаж и много ербап, а на втория ден се отказваха. Има си хора за всичко по принцип и уж всеки може да върти геврека ама не всеки става за шофьор. Така че професионалният шофьор си е критериий по някакъв начин. Лично за мен, колкото и да е проста шофирането си е професия и като такава не е за всеки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Абе не знам аз какво са давали по дискавъри (щото ЕК вече го отрязаха от програмната си схема...ама догодина като ми изтече абонамента и аз ще ги отрежа...), но тук е моментът да се възмутя от поредната тъпотия на нашите депутати. Защо за младите шофьори направиха ограничението да е на база обем двигател, а не на конски сили?? Никога ли не са чували, че подходящо 1.6 турбо издухва отвсякъде атмосферен 2 и нагоре....просто конете му са толкова много, че няма място за сравнение. На Калояново съм виждал vw polo 1.6, което издухваше коли с по 180-200 коня... @Чефо, нямах предвид атмосферни двигатели...мислех, че си разбрал... Мда ама не говорим за турбо коли, щото сетъпа може да е само за 400 метра и да е надута до безобразие и да не стига на собствен ход до пистата. Аз говорих за атмосферка, ЗАВОДСКА, което си е постижение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Е хубаво да речем в градски условия до 60-70км/ч едно 4х4 дизелче може да накаже всякакви 1.6 резачки, пък ако ще да са 100 коня на литър. Естествено с доста добър старт Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 но тук е моментът да се възмутя от поредната тъпотия на нашите депутати. Защо за младите шофьори направиха ограничението да е на база обем двигател, а не на конски сили?? Никога ли не са чували, че подходящо 1.6 турбо издухва отвсякъде атмосферен 2 и нагоре....просто конете му са толкова много, че няма място за сравнение. На Калояново съм виждал vw polo 1.6, което издухваше коли с по 180-200 коня... Пунто GT 1.4Т ще припляска доста Двойки ( примерно ) . Така че и аз съм на твоето мнение. + Това както забелязваме идеята е да се смъкват кубиците за сметка на конете. FSI на Ауди също е показателно. Е хубаво да речем в градски условия до 60-70км/ч едно 4х4 дизелче може да накаже всякакви 1.6 резачки, пък ако ще да са 100 коня на литър. Естествено с доста добър старт На старт да. Но после .... Пунто GT. Но не всичко е до бързина. Все пак предполагам ще ти е по коНфортно на павета от него хахаха Да не дава господ , но при ПТП нали се сещате какво става с Пунтото и респективно пътниците ?! Така че ... най малкото Х-a не е направен да се дърпа по улиците в Тракия примерно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Е хубаво да речем в градски условия до 60-70км/ч едно 4х4 дизелче може да накаже всякакви 1.6 резачки, пък ако ще да са 100 коня на литър. Е не мога да разбера какво толкова ги коментирате тези "резачки"? Ламарина с двигател по-малък от 2 литра е детска играчка, каквито и турбота-мурбота да има и ако ще и 15000 оборота да вдига. Освен това на пътя размера винаги има значение, който и да се опитва да ви убеждава в противното. Който не вярва, да пробва да се бутне в автобус или нещо подобно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Серийно се произвежда. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Пунто GT 1.4Т ще припляска доста Двойки ( примерно ) . Така че и аз съм на твоето мнение.+ Това както забелязваме идеята е да се смъкват кубиците за сметка на конете. FSI на Ауди също е показателно. На старт да. Но после .... Пунто GT. Но не всичко е до бързина. Все пак предполагам ще ти е по коНфортно на павета от него хахаха Да не дава господ , но при ПТП нали се сещате какво става с Пунтото и респективно пътниците ?! Така че ... най малкото Х-a не е направен да се дърпа по улиците в Тракия примерно Аз говоря за улични гонки до 60км/ч - поне аз повече от 60 не вдигам - не искам, не че не ми е бърза колата и до повече. Лично съм виждал как 150 коньов джип до 60 км/ч е доста пред вървяща хонда CRX. След 60 изпревари джипа, но какво от това - важно е да се спазват правилата, нека той да си поема риска. А това за Х не го разбрах, какъв Х? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Серийно се произвежда. Е те тва и да искам няма как да го кача на контейнер за БГ та по-добре да е нещо като горния додж - за масата от летящи гоуфове ефекта ще е почти същия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 А това за Х не го разбрах, какъв Х? Имах в предвид X3 , X5 BMW , че не е замислено за улични гонки. GodfatherЕ те тва и да искам няма как да го кача на контейнер за БГ та по-добре да е нещо като горния додж - за масата от летящи гоуфове ефекта ще е почти същия. Бе то и ЗИЛ върши работа Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Бе то и ЗИЛ върши работа Верно е, ама ЗИЛа няма DVD с навигация и 14 озвучителни тела, в т.ч. два събуфера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Серийно се произвежда... Офтопик: И това е в серийно производство...па макар и много малки серии....освен това си има климатик и навигация. -> Едит: @CyberHill, ако го пуснем по инерция от "Антим I-ви"...ще спре някъде около тунела и гарантирано "Антим I-ви" ще е основно почистен, барабар с ОББ-то и сергиите за вестници... ....аааа...да не забравя, че и Джамията ще е "почистена". Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Дайте да пуснем едно такова в капана , да поразшири улиците Да започнем с Антим 1-ви Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Имах в предвид X3 , X5 BMW , че не е замислено за улични гонки. Аз не карам нито Х3, нито Х5. Обаче съм си мислел да поръчам едно Х5 със скромните 555 коня. Естествено без табелка с обозначение, ама май по звука ще ме познават. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Определено А мен сутринта пак щяха да ме ударят на прелеза от ВЕЛИКИЯ МОЛ към В.Априлов. Правя си аз ляв завой след като минах прелеза ( посока 6-ти септември ) и един чичка пък реши и той да прави ляв , ама той идваше от 6-ти сепемви и отиваше посока В.Априлов , съответно не беше с предимство , ама на една боя остана да влезне при мен Това е да не кажа всеки , ама почти всеки ден.... Знак ли няма , к'во ли ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 на прелеза от ВЕЛИКИЯ МОЛ към В.Априлов Аз ли нещо не съм се събудил или МОЛ-а е доста далече от прелеза и за кой изобщо от 2та прелеза в относителна близост до мола ставаше дума. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Ми няма как да го обясня.. по лесно. Като тръгнеш от мола посока В. Априлов има само един прелез. Не говоря за 1-вия на пещерско и 3-тия ( образно ) на 6-ти сепември. Бул. Свобода се казва булеварда, който пресича прелеза и направо отива на В. априлов , на дясно Пещесрко Шосе , а на въпростното ляво - 6-ти септември Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Е хубаво да речем в градски условия до 60-70км/ч едно 4х4 дизелче може да накаже всякакви 1.6 резачки, пък ако ще да са 100 коня на литър. Естествено с доста добър старт Аз не бих сложих пари на това ако говорим за ЦРХ. Но ти оставяш бая неизвестни в случая. Имах в предвид X3 , X5 BMW , че не е замислено за улични гонки. Бе то и ЗИЛ върши работа Ти си говорил за Х3, а аз за горната кола. http://vbox7.com/play:4b697c9f - аз предпочитам тая "катафалка" пред 88,43% от Х3-ките в града . Е не мога да разбера какво толкова ги коментирате тези "резачки"? Ламарина с двигател по-малък от 2 литра е детска играчка, каквито и турбота-мурбота да има и ако ще и 15000 оборота да вдига. Освен това на пътя размера винаги има значение, който и да се опитва да ви убеждава в противното. Който не вярва, да пробва да се бутне в автобус или нещо подобно. "There is NO Replacement for Displacement" Carroll Shelby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.