Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

Сигурно помниш популярния в училище лаф "повторението е майка на знанието". Перифразирано на автомобилен език може да значи, че ако много хора настойчиво натискат клаксони и карат срещу теб е много вероятно да караш в насрещното.

 

Друг спомни ли си вица с блондинката на магистралата :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Май на булеварди по принцип е забранено паркирането и без да е указано със знак, но във ситуацията и аз бих постъпил като мобо. Не виждам нищо по-логично от това да отбие на аварийни, да си проведе разговора и да продължи. Точно на това място една кола в дясна лента неможе да създаде кой знае каква тапа, просто булеварда е много широк.

 

Малко странно ми се стори как Раптора се е наредил зад кола със включени аварийни :unsure: Просто немога да си представя как съм пуснал аварийните и седя на място което не пречи кой знае колко на движението и зад мен се нарежда някой и ми дава зор да тръгвам без да знае какво става. Отдавам реакцията му на това че момента е бил напрегнат и му се е насъбрало доста.

 

Не си мислете че подкрепям спирането където и да е за да си правим мохабети, но на въпросното място не мисля че е кои знае какъв проблем че да се вкарват толкова нерви.

 

Ако се абстрахираме от ситуацията обаче ми е странно да се бипка на кола с включени аварийни ,при това паркирана крайно в дясно . Просто може хиляда причини да има водача да отбие и това че е говорил по телефона не изключва нито една от възможностите.

Link to comment
Share on other sites

Обаче го има в закона. Пробвай някой път да паркираш на 2 метра от знак или светофар :)

 

Иначе точно там аз карам в крайна лява лента защото в средната има много и ОГРОМНИ дупки (поне в началото до Победа), в дясната обикновено има спрели коли от Победа до другия светофар или поне 3-4 коли все ще има. То като са 3 лентите не пречат много обикновено...

 

....

понеже съм уникално нагъл тип, днес след тренировка специално се пошмитках два пъти пешеходно именно в този участък и няма кьорав знак за забрана на паркирането и/или престоя(нито Б27, нито Б28). няма го дори и знака-тризъбец (Д1 ако не греша), който да обозначава движението по път с три ленти в една посока. няма пътна маркировка за бус-лента, както и каквато и да е друга. абе изобщо много работи няма, но пък има една малка сладка оградка, която е сложена точно до бордюра на платното, може би за да пречи на уникално нагли типове като мен да се катерят по зелените площи, за да се разкарат от пътя на ......... /insert random важна клечка here/.

 

ако телефона ми беше способен да снима привечер в сумрака, щях да спестя на раптор разходката.

 

поне с раптор постигнахме консенсус, че съм бил на поне 20 метра ПРЕДИ линията на светофара.

с габаритите на колата си още не съм свикнал и не мога да гарантирам, че съм бил с десните гуми на максимум 10 санта от бордюра, но не вярвам и да са били повече от 20-25, съдейки по образа в страничното огледало, който наблюдавах докато паркирах. колата по спецификации е широка 1.79m, а лентата е поне 3 (по стандарт е 3,50, но не съм сигурен дали като са трилентови го спазват). смятайте си сами колко съм заел от нея и дали вдясно има място за "16 кии".

 

съвсем добронамерено укорих колега от форума за допусната от него грешка и му напомних, че не е бил много прав. в резултат вече имам н-та поред обидна квалификация (да си припомним: "умен" шнур, "нагъл" неколкократно докато стигнем и до "уникално нагъл тип", визиране на липса на способности за едновременно говорене и движение, т.е. индиректна обида относно интелекта ми, и други), гарнирани с призив за физическа саморазправа и други подобни. а после ме питат защо ли си пазя личните данни и не желая да осъществявам контакти с който и да е никнейм от форума. ми щото съм нагъл и тъп, затова.

Link to comment
Share on other sites

Май на булеварди по принцип е забранено паркирането и без да е указано със знак, но във ситуацията и аз бих постъпил като мобо. Не виждам нищо по-логично от това да отбие на аварийни, да си проведе разговора и да продължи. Точно на това място една кола в дясна лента неможе да създаде кой знае каква тапа, просто булеварда е много широк.

 

Малко странно ми се стори как Раптора се е наредил зад кола със включени аварийни :unsure: Просто немога да си представя как съм пуснал аварийните и седя на място което не пречи кой знае колко на движението и зад мен се нарежда някой и ми дава зор да тръгвам без да знае какво става. Отдавам реакцията му на това че момента е бил напрегнат и му се е насъбрало доста.

 

Не си мислете че подкрепям спирането където и да е за да си правим мохабети, но на въпросното място не мисля че е кои знае какъв проблем че да се вкарват толкова нерви.

 

Ако се абстрахираме от ситуацията обаче ми е странно да се бипка на кола с включени аварийни ,при това паркирана крайно в дясно . Просто може хиляда причини да има водача да отбие и това че е говорил по телефона не изключва нито една от възможностите.

Щом няма знак на булеварда, можеш да си спираш. Няма точка от закона, която да ти го забрани.

По второто удебеление - по твоята логика дай да не си спирам пред блока, примерно? Щом няма забранителен знак значи някой някъде е решил, че спирането там е безопасно или някой туземец е гепил знака :tongue

Link to comment
Share on other sites

Щом няма знак на булеварда, можеш да си спираш. Няма точка от закона, която да ти го забрани.

По второто удебеление - по твоята логика дай да не си спирам пред блока, примерно? Щом няма забранителен знак значи някой някъде е решил, че спирането там е безопасно или някой туземец е гепил знака :tongue

 

По "второто удебеление' идеята ми е ,че е много по-безопасно да се спре и да се говори, отколкото да се правим на шофъори и нито да караме нито да говорим както трябва.

А дали може да се спира на булевард ако няма знак, не съм много компетентен,затова използвах думичката МАЙ !

Link to comment
Share on other sites

поне с раптор постигнахме консенсус, че съм бил на поне 20 метра ПРЕДИ линията на светофара.

...........

 

Ами честно казано не виждам как ще пречиш там стига да не си спрял съвсем до светофара (както разни таксита спират примерно на 6ти септември като се идва от ЖП линията към В. Априлов). Виден подозирам нещо си е бил нервен отпреди и го е хванало яд главно на себе си че се е забил където не трябва обаче сега го е срам да си признае (не е като да не съм правил и аз така преди да се сетя каква грешка съм направил)...

 

Колкото до приказките - спокойно можем да си се наричаме един друг как ли не и накрая пак да си пием бирата заедно - ей виж ги zlobil & lil_stenly сега какви първи дружки са и каква любов цари между тях.

 

Иначе за личните данни си прав - половината редовно пишещи тука сме за "жълтата сграда" повече или по-малко просто още не сме ходили да ни прегледат :rofl:

Link to comment
Share on other sites

що бе,кво му е лошото човек да си паркира като нийл армстронг на булеварда?

аварийни пускаш ли?

пускаш!

на някой пречиш ли?

не - има от къде да те заобиколят!

закона забранява ли?

не!

пък и да забранява закона,то някой ебе ли ги за нещо тези закони?

не!

 

проблеми никакви значи :)

Link to comment
Share on other sites

пък и да забранява закона,то някой ебе ли ги за нещо тези закони?

ей с такова мислене никога няма да се оправим...гениален си просто :angry1

Link to comment
Share on other sites

Колкото до приказките - спокойно можем да си се наричаме един друг как ли не и накрая пак да си пием бирата заедно - ей виж ги zlobil & lil_stenly сега какви първи дружки са и каква любов цари между тях.

 

 

 

Абе тука някъде е истината..... ма в цялата история има и едни забрани да се заяждам с него , той да ме провокира и т.н. ..... :)

Link to comment
Share on other sites

понеже съм уникално нагъл тип, днес след тренировка специално се пошмитках два пъти пешеходно именно в този участък и няма кьорав знак за забрана на паркирането и/или престоя(нито Б27, нито Б28). няма го дори и знака-тризъбец (Д1 ако не греша), който да обозначава движението по път с три ленти в една посока. няма пътна маркировка за бус-лента, както и каквато и да е друга. абе изобщо много работи няма, но пък има една малка сладка оградка, която е сложена точно до бордюра на платното, може би за да пречи на уникално нагли типове като мен да се катерят по зелените площи, за да се разкарат от пътя на ......... /insert random важна клечка here/.

 

ако телефона ми беше способен да снима привечер в сумрака, щях да спестя на раптор разходката.

 

поне с раптор постигнахме консенсус, че съм бил на поне 20 метра ПРЕДИ линията на светофара.

с габаритите на колата си още не съм свикнал и не мога да гарантирам, че съм бил с десните гуми на максимум 10 санта от бордюра, но не вярвам и да са били повече от 20-25, съдейки по образа в страничното огледало, който наблюдавах докато паркирах. колата по спецификации е широка 1.79m, а лентата е поне 3 (по стандарт е 3,50, но не съм сигурен дали като са трилентови го спазват). смятайте си сами колко съм заел от нея и дали вдясно има място за "16 кии".

 

съвсем добронамерено укорих колега от форума за допусната от него грешка и му напомних, че не е бил много прав. в резултат вече имам н-та поред обидна квалификация (да си припомним: "умен" шнур, "нагъл" неколкократно докато стигнем и до "уникално нагъл тип", визиране на липса на способности за едновременно говорене и движение, т.е. индиректна обида относно интелекта ми, и други), гарнирани с призив за физическа саморазправа и други подобни. а после ме питат защо ли си пазя личните данни и не желая да осъществявам контакти с който и да е никнейм от форума. ми щото съм нагъл и тъп, затова.

 

Сега специално ще покажа визуално за какво става въпрос и нека публиката прецени кой е бил грешния. Защото с Мобо само така може да се решават нещата. Днес имах отново работа в Луксор и докато баба ми беше на преглед се поразходих около мястото на събитията. По време на единия час, който прекарах в чакане, наблюдавах постоянно булеварда и излизах неколкократно да правя снимки. Ето какви са моите наблюдения:

 

Най-напред ето снимки на мястото, където заварих Мобо да си говори по телефона ТУК и ТУК. Много държа да повторя, че след като стигнах до него изчаках 10-на секунди да видя аварирал ли е, чака ли някой и прочее, преди да му свирна за първи път от общо 3. След като видях, че няма проблем и нищо не се случва започнах да се вглеждам по-внимателно (часовника си върви през това време) и след като установих, че той просто си говори по телефона побеснях. Начин да го заобиколя нямаше никакъв, тъй като в средна лента фучеше дълга колона автомобили. Респективно зад мен се образува друга колона от автомобили, които също имаха намерение да завиват надясно. Има едно единствено недоглеждане от моя страна, което се състои във факта, че мислех че има тротоар вдясно. Явно греша, наистина не може да се качи кола, има метална оградка. Това не променя факта, че само 20-на метра по-надолу вдясно паважа е широк предостатъчно и може спокойно да се спре и да се говори на воля. Друг факт е, че наблизо наистина няма знак "Спирането забранено".

 

Понеже явно според велики умове и шофьори с "много" опит и стаж сме се объркали и не сме се ориентирали (ние, колоната за десен завой) и видите ли "какъв бил проблема?" днес застанах на 50-60 метра от светофара и започнах да наблюдавам движението. Следващите снимки са правени нарочно през интервали от няколко минути. Обърнете внимание колко много объркани и неориентирани хора има! Те като едни глупци 50-на метра преди кръстовището пускат мигач и се престрояват вдясно. Нека видим нагледно: ЗАБЛУДЕН 1 (този е точно на мястото на спрелия Мобо, който бе по-близо до бордюра, което обаче няма никакво значение), ЗАБЛУДЕН 2, ЗАБЛУДЕН 3, ЗАБЛУДЕН 4, ЗАБЛУДЕН 5, ЗАБЛУДЕН 6, ЗАБЛУДЕН 7, ЗАБЛУДЕН 8, ЗАБЛУДЕН 9... Наблюдаваха се и ситуации на масова дезориентация и заблуда: ОБЪРКАНИ 1, ОБЪРКАНИ 2, ОБЪРКАНИ 3, ОБЪРКАНИ 4. Уважаеми съфорумци, налице са две вероятности - или групата на заблудени и неориентирани шофьори надвишава 95% или Мобо е спрял на очевадно грешното място. Преценете кое от двете е.

 

Понеже се понесоха приказки за "постоянно спрели коли" на това място аз се върнах назад към Победа и направих няколко снимки на булеварда. Да видим къде са тези коли, дето "винаги ги има там": СНИМКА 1, СНИМКА 2, СНИМКА 3, СНИМКА 4.... Аз така и един спрял автомобил не видях в зоната на 50-те метра. За цял час никой не спря там дори за минута. А Мобо заяви гордо, че е провел не един разговор, а няколко в продължение на 10-на минути! Следващата снимка освен че показва отново как няма спрели коли в цялата зона преди кръстовището съдържа и един интересен въпрос - ХОП.

 

След около повече от три часа, някъде около 14 часа, отново минавах по България през същото място и заснех клип на ситуацията в дясната лента -

- белият автомобил е малко по-напред от онова Мондео, но пак на разстояние поне 50 метра преди кръстовището.

 

Виден подозирам нещо си е бил нервен отпреди и го е хванало яд главно на себе си че се е забил където не трябва обаче сега го е срам да си признае

 

Ники, я пак помисли кой къде се е забил?

 

------------------

 

Аз не знам тоя пич с шкодата въобще какво се пали при положение, че там ВИНАГИ има паркирали/спрели коли. Това, че не е преценил ситуацията правилно си е негов проблем.

 

 

+1

 

На вас двамата мога да пусна следната задачка: ТОВА е Васил Априлов посока кръстовището с България, слизам от моста. Знак "Спирането забранено" няма. Въпросчето е в снимката ТУК.

 

------------------

 

Още няколко интересни наблюдения днес докато шофирах. Значи по логиката на Мобо той може да спре да си говори по телефона на следните други места, където отсъства изрична забрана за спиране - слизайки от Руски посока Герджика някъде пред ТОХ-а, Петко Д. Петков посока Св. Петка - някъде пред църквата (20-на метра преди светофара), Сточна Гара - 20 метра преди десния към Тримонциум ако се идва откъм Военна болница, 20 м. преди десния завой към Източен на Л. Димитрова и т.н. и т.н. Смятате ли че подобно спиране ЗА ГОВОРЕНЕ ПО ТЕЛЕФОНА е правилно и уместно, без значение дали е забранено със знак или не?

 

Съвет към Мобо - ако не можеш да говориш и да шофираш си купи хендсфрий или паркирай на прилично място. Едва ли има толкова спешен и неотложен разговор, който да ти попречи да спреш като хората или пък просто да се обадиш след няколко минути. Факта, че си седял там 10 минути и нагоре както спомена показва, че или нямаш понятие какво става на пътя или просто не ти пука за никой. Кое от двете е аз не мога да знам.

Link to comment
Share on other sites

ЗАКОН ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА:

 

...Чл. 98 (1) Престоят и паркирането са забранени:

1. на място, където превозното средство създава опасност или е пречка за движението, или закрива от другите участници в движението пътен знак или сигнал;...

 

Да паркираш на лентата за дяснозавиващи автомобили определено влиза в горното определение. Не виждам за какво въобще спорите. Че и автора на ситуацията е безпределно нагъл даже да се оплаква... :confused

 

Има нещо сбъркано в (Дания) не не в България !

 

П.П. Ако mobo е таксиметров шофЕр му е простено - той не е виновен !

Link to comment
Share on other sites

ЗАКОН ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА:

 

...Чл. 98 (1) Престоят и паркирането са забранени:

1. на място, където превозното средство създава опасност или е пречка за движението, или закрива от другите участници в движението пътен знак или сигнал;...

 

Да паркираш на лентата за дяснозавиващи автомобили определено влиза в горното определение. Не виждам за какво въобще спорите. Че и автора на ситуацията е безпределно нагъл даже да се оплаква... :confused

 

Има нещо сбъркано в (Дания) не не в България !

 

П.П. Ако mobo е таксиметров шофЕр му е простено - той не е виновен !

"...Чл. 98 (1) Престоят и паркирането са забранени:

6. на кръстовище и на по-малко от 5 метра от тях;"

 

Аз пък съм точно на обратното мнение. Особено ако наистина е имало спрели коли зад мобо.

Какво трябва да правиш ако ти звънне телефона в колата? Отбиваш в най-дясна лента и пускаш аварийни... вместо да тръгнеш да търсиш евентуално място за паркиране и т.н.

Рапторе, като е свободна естествено ще минават по нея, като видят кола на аварийни - не и така...

Link to comment
Share on other sites

Като гледам първите две снимки, да се спре на посоченото място за мен е живо пречене на движението - затрудняването му и реална предпоставка за ПТП. Постоянно спрелите коли са точно СЛЕД спирката, а не на 50-100 метра след нея или толкова близо до светофара. И наистина малко след това много коли си паркират заради заведението. Да не говорим, че и самото заведение си има паркинг. Т.е. нищо кой знае колко сложно за да не може да се направи вместо да се пречи на движението по този начин. Още повече при натоварено движение.

Link to comment
Share on other sites

"...Чл. 98 (1) Престоят и паркирането са забранени:

6. на кръстовище и на по-малко от 5 метра от тях;"

 

Аз пък съм точно на обратното мнение. Особено ако наистина е имало спрели коли зад мобо.

Какво трябва да правиш ако ти звънне телефона в колата? Отбиваш в най-дясна лента и пускаш аварийни... вместо да тръгнеш да търсиш евентуално място за паркиране и т.н.

 

:) точка 1 и точка 6 са две различни точки ! Можеш ли да направиш разлика ? Никъде не е казано, че всички точки се припокриват - то освен това е лишено и от всякаква логика.

 

"Какво трябва да направиш като ти звънне телефона казваш?" Интересен въпрос ! :) Ами ако си в тунел ?!? Спираш и пускаш аварийни а !!!

Да спреш в лента за движение СЪЗДАВА затруднение за движението на другите автомобили ! Аз си мисля, че е пределно ясно, ама явно има всякакви хора...

 

П.П. Изобщо не казвам, че съм най-примерния шофьор - хич даже, НО когато съм направил нарушение не се правя на отворен или на малоумен и да се репча, където трябва и където не трябва. Все си мисля, че това е правилното поведение...

 

 

...

Рапторе, като е свободна естествено ще минават по нея, като видят кола на аварийни - не и така...

 

Ай ай ай, тук гъмжи от гении. Ами то и в средната лента да си пуснеш аварийките пак ще те заобикалят Айнщайн, особено ако имаш важен разговор !!! :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

:) точка 1 и точка 6 са две различни точки ! Можеш ли да направиш разлика ? Никъде не е казано, че всички точки се припокриват - то освен това е лишено и от всякаква логика.

 

"Какво трябва да направиш като ти звънне телефона казваш?" Интересен въпрос ! :) Ами ако си в тунел ?!? Спираш и пускаш аварийни а !!!

Да спреш в лента за движение СЪЗДАВА затруднение за движението на другите автомобили ! Аз си мисля, че е пределно ясно, ама явно има всякакви хора...

 

П.П. Изобщо не казвам, че съм най-примерния шофьор - хич даже, НО когато съм направил нарушение не се правя на отворен или на малоумен и да се репча, където трябва и където не трябва. Все си мисля, че това е правилното поведение...

 

 

 

 

Ай ай ай, тук гъмжи от гении. Ами то и в средната лента да си пуснеш аварийките пак ще те заобикалят Айнщайн, особено ако имаш важен разговор !!! :bowdown:

Хахахаха я помисли пак за червеното??!?!?!?!?
Link to comment
Share on other sites

Ники, я пак помисли кой къде се е забил?

 

ОК съгласих се. Единственото което ми идва наум е че колоната спрели е била по-дълга и както той каза 2-3 коли след него са тръгнали и затова е останал той толкова напред. Видене, на твое място и аз бих се ядосал ако се нахакам зад спрял на въпросното място особено ако предишните 20-30 метра няма спряла кола там и аз бих се заблудил.

 

И все пак постъпката на mobo за мен се класира къде къде назад в класацията за кофти номера на пътя. Не е като да спрат успоредно 2 коли до Аладина (по-външната задължително Х5 или Паджеро!) на четвъртък пазара, или пък да минавам по Жан Жорес, да отбия за да мине насрещно движещия се и някой зад мен да се нахака успоредно и да се чудят после как да се разминат, или (върха на сладоледа) на Руски в посока гарата точно преди иконома АВТОБУС да изпревари колоната за направо, да се нахака при завиващите наляво и да даде десен мигач! Последното съм го виждал поне 5 пъти и ако съм имал огнестрелно оръжие в себе си съм щял да запукам въпросния идиот. Лека кола някак мога да го преживея - особено малка спортна - успяват да се намушат без да пречат особено, обаче АВТОБУС мамицата му @#@*&%# не мога да го преживея особено че спирката е малко след светофара.

Link to comment
Share on other sites

:) Хаха, я помисли пак за синьото ! ;) Ако нещо не разбираш питай !

 

Значи паркирам си аз пред блока (няма знак забранено спирането няма кръстовище, има достатъчно място да се разминават коли на пътя ) АМА Е ЛЕНТА ЗА ДВИЖЕНИЕ И СЪЗДАВАМ ОПАСНОСТ ЗА ПТП ?!!??!?

Link to comment
Share on other sites

Да знаете, че не сте прави с това "ами какво ако ти звънне телефона..." в други ситуация.Имаме конкректна ситуация, имаме конкректно поведение и то е НЕ виновно!Дори е правилно.Това, че вашата идея за тази ситуация е да си карате примерно с телефона в ръка и да пречите на всичк и с неадекватните си реакции зад волана си е съвсем отделен въпрос.В тунел ако ти се запали двигателя???Какво?Ако ще си говорим така "по принцип" и "наизуст" и "въобще".Защо трябва да се правим на по-свестни от колкото сме.

Преди няколко месеца една г-ца на 19 ми направи и тя забележка (отбелязка, не ми се е карала), че като ми звънна телефона в колата и бях без хендсфрий директно му натиснах червената слушалка( мога и без да гледам да го сторя ), и си отбих да се обадя...била изненадана, че не съм си бил вдигнал.Еми да, не се вдига като нямаш устройство за свободни ръце, спира се - без да се пречи на другите - или като си слезеш тогава.

Link to comment
Share on other sites

Значи паркирам си аз пред блока (няма знак забранено спирането няма кръстовище, има достатъчно място да се разминават коли на пътя ) АМА Е ЛЕНТА ЗА ДВИЖЕНИЕ И СЪЗДАВАМ ОПАСНОСТ ЗА ПТП ?!!??!?

 

Никъде не пише създаване на опасност за ПТП, а "създава опасност или е пречка за движението" - законите не ги измислям аз. И теб не те знам къде живееш, но то няма и значение в случая говорим за нещо конкретно - и това конкретно нещо определено е "създаване на опасност или пречка за движението" - нагледно показано от Раптор - там се явява трета лента за дяснозавиващо. Нещо не схващам къде е НЕяснотата.

 

...В тунел ако ти се запали двигателя???Какво?Ако ще си говорим така "по принцип" и "наизуст" и "въобще"....

 

:) Хост ти верно ли смяташ за равни двете ситуации: да ти звънне телефона и да ти се запали двигателя :confused

Наистина наизуст взе да се говори в темата...

 

И нека всеки се замисли на колко много кръстовища не можеш да се престроиш в дясна лента за десен завой щото някой е паркирал - да не давам жокери. И това, че в общи линии се примиряваме не означава, че паркиралите даже трябва да се оплакват, че някой им свирнал с клаксона.

Link to comment
Share on other sites

При положение че има 2 свободни ленти и достатъчно място до светофара къде е опасността и пречката за движението ??! Това е неяснотата...

Link to comment
Share on other sites

Ти ли осъзна, че не разсъждаваш?Защото и в двете ситуации говорим за спиране.Мене не ме интересува причината.Аз ти казвам, че ми даваш пример който няма нищо общо с това за което се говореше- ако ти звънне тел-а в тунел, а колко е дълъг тунела и за колко го разминаваш с 50км/ч, и дали не можеш да спреш след него - и за това ти отговорям с качествено същия пример.Май нещо не се разбираме, а?

 

А колкото за клаксона, има си предвидени глоби за всички считащи за крайно наложително да покажат колко са важни и какви музики им вади колата.Това звуковосигнало у-во НЕ се използва в градски условия( и извън града при наличие на знак ), това, че всеки втори българин с книжка си мисли, че така раздава правосъдие на пътя е отделно нещо.

Link to comment
Share on other sites

При положение че има 2 свободни ленти и достатъчно място до светофара къде е опасността и пречката за движението ??! Това е неяснотата...

 

 

За последно се изкушавам да ти отговоря, но ще е за последно наистина, че явно е безсмислено.

По горната "блестяща" "логика" можем да приемем, че всъщност, при положение, че не е кой знае колко натоварено движението (примерно вечер) спокойно мога да ПАРКИРАМ в средната лента ДО някой, който е ПАРКИРАЛ в дясната лента и всичко е ок... Ми нали остава ЦЯЛА една лента за движението - баси - и няма никакви знаци "Забранено паркирането", ми значи си паркирам и това е... особено пък, ако ми зАвънне телефона за "важен" разговор. (По бизнес.) :bowdown:

 

 

...

 

Хост, като гледам какво си сътворил - спокойно мога да препоръчам това горното и за теб. ;)

Link to comment
Share on other sites

При положение че има 2 свободни ленти и достатъчно място до светофара къде е опасността и пречката за движението ??! Това е неяснотата...

 

Средната лента на червен светофар се пълни доста зад местото където е спрял телефониста, а тези за надясно в коя лента трябва да са?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...