Jump to content
BulForum.com

За змиорките, бутането и изнервящите номера на пътя


jozo

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Направи малко "понички" ( ако ти стиска ) със x3/x5 и ако не се озовеш на врата или покрив , премести ми "напъните" при вицовете :)

Link to comment
Share on other sites

Пазу, ти май съвсем се обърка нещо бе момче. Аз отдавна съм напуснал клуб "детската градина" и поничките само ги ям и то в комбинация с кафе. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Направи малко "понички" ( ако ти стиска ) със x3/x5 и ако не се озовеш на врата или покрив , премести ми "напъните" при вицовете :)

 

 

В момента усети ли се ква глупост каза?

Link to comment
Share on other sites

Аре стига бе, какво е това тъмно червено? Да не би да има някаква тотална промяна на правилника в БГ? :lol:

 

Относно змиорките и всички останали кретенизми и изпълняващите ги кретени по българските пътища вече сериозно съм се замислил (след като се убедих, че закона ми позволява еднократен безмитен и безакцизен внос на личен автомобил при промяна на постоянното местожителство) да си донеса следното животинче, с което донякъде да се чувствам защитен по пътищата в БГ:

Тва додж Рам е пълен ташак за мен.И съвсем не мисля,че е по-сигурен от нов седан с нормални размери.И именно защото е селскостопански инвентар не трябва да минава и краш тестове.Ако се зацелиш в друга кола челно,може и да има някакъв ефект от тоя трактор,ама ако се изсипеш от пътя и се натресеш в нещо което не е голф двойка и тоя тараляс трябва да понесе цялата си маса-не мисля,че ще свърши добре.

Link to comment
Share on other sites

Тва додж Рам е пълен ташак за мен.И съвсем не мисля,че е по-сигурен от нов седан с нормални размери.И именно защото е селскостопански инвентар не трябва да минава и краш тестове.Ако се зацелиш в друга кола челно,може и да има някакъв ефект от тоя трактор,ама ако се изсипеш от пътя и се натресеш в нещо което не е голф двойка и тоя тараляс трябва да понесе цялата си маса-не мисля,че ще свърши добре.
Абе май всяка кола пусната на пазара си минава краш тестове задължително ;)
Link to comment
Share on other sites

Никоя кола на пазара не минава задължителни краш тестове никъде.

 

Само тези в състезанията под егидата на ФИЯ са задължени да покриват минимални изисквания за издръжливост на удар в различни аспекти и запазване живота на водача.

 

За серийните автомобили няма никакви изисквания освен наличието на 3-точков колан( в Европа ) както и за светлинната регулация и спирачната система.

Link to comment
Share on other sites

Направи малко "понички" ...

 

Какво значи да правиш "понички" ? Подозирам че няма да бъркаш тесто и да ги печеш или както там се правят поничките които се ядат след като ще го правиш с BMW X3 / X5...

Link to comment
Share on other sites

Никоя кола на пазара не минава задължителни краш тестове никъде....

....За серийните автомобили няма никакви изисквания освен наличието на 3-точков колан( в Европа ) както и за светлинната регулация и спирачната система.

Хъмх..., ми къв е смисъла от т.н. евро стандарти (които на всичкото отгоре са и задължителни и съвсем не се отнасят само за нивото на замърсяване и шум) ?

Link to comment
Share on other sites

Те са наистина само за нива на изхвърлени от автомобила вредни газови емисии.

 

EURONCAP( най-популярния в света тест за сигурност, в Сев. Америка има още няколко, но те покриват по-малъко марки и модели ) са напълно незвисима организация, чиито тестове имат само информативен характер.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards info за евро стандартите - на английски.Не гарантирам за точността, но основната концепция може да се схване.

Link to comment
Share on other sites

Ако се изплещиш в нещо по-мъничко от теб-вероятно ще го отвееш като мастия салам.Обаче тея трактори са тежки,много тежки.А колкото по-тежка е една кола,толкова по-голяма е кинетичната енергия която генерира при сблъсък.И ако не се блъска в мъничка колица примерно,ами в несвиваемо,неподдаващо препядствие(дърво примерно),то тази кола носи всички негативи на огромната си маса,защото понася цялата си маса.Принципно,големите коли(лимузините ),именно защото са висок клас са наблъскани със всякакви инженерни глезотийки,които компенсират голямата маса на колата защото безопасността там се гледа като задължителна.Тоя трактор го пази само надеждата,че нещото в което се блъснеш ще е по-малко от теб.

Ето го въпросния Рам в някакъв тест на някаква си американска организация.

Ето го и конкурентчето му по размер и безмисленост-Форд.

И това при 60 км.Прави си сметка по нагоре какво става.

Link to comment
Share on other sites

Днеска каква наглост ми се случи, т.е. две. Първо някакъв пилот ме засече много брутално. После паркирам си и една баба ми тропа на прозореца на колата, махнах й с ръка за да се разкара и тя с цялата наглост ми отвори вратата на колата и тръгна да влиза вътре да проси :blink:

Link to comment
Share on other sites

Днеска каква наглост ми се случи, т.е. две. Първо някакъв пилот ме засече много брутално. После паркирам си и една баба ми тропа на прозореца на колата, махнах й с ръка за да се разкара и тя с цялата наглост ми отвори вратата на колата и тръгна да влиза вътре да проси :blink:

Цък :)

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 седмици като си плащаше тока, беше ли качил звездолета на тротоара на ул.Родопи? :ph34r:

Мдам , винаги го правя :lol:

Link to comment
Share on other sites

Земи влез в касата с него направо, а? :punk

Ако и другия месец ми дойде сметка за ток повече от 120 лв ... i will ! :punk

Link to comment
Share on other sites

Разправяте, че тия с хубаите коли били примерни шофоьри....мда ама ако са на над 60 години. Малките пишлемета си правят квото си искат. Днеска за пореден път ми се доказа пред очите и то с "печка" 350 на Ес класа......Баси поне S63 да беше да не ме е яд. Точно излезе от дясна лента, размина се на 1 боя разстояние, после пак се размина на една боя, за да влезе отново в дясна лента. Познайте кво. Дори и с това бързне пак бях до него на светофара....Някъв млад беше дето си мислише, че се има за "Бог".

Link to comment
Share on other sites

 

Мдам , винаги го правя :lol:

 

Ама сериозно се замислям да инвестирам някой и друг лев в някоя "бойна" машина която да мога спокойно да ожуля където ми падне и хич да не ми пука и да карам наред - измежду първите кандидат "пациенти" със сигурност ще ми е pazu и то не защото нарочно ще се опитвам да го намеря ами защото той си го търси със свещ просто...

 

Пазу ако не си разбрал - първия цитат за арменския поп беше защото аз също много бих се издразнил и в 2та случая и не съм сигурен дали няма да се подразня на бабката повече отколкото на състезателя а да ме пращаш да се оплаквам на арменския поп значи че подкрепяш поне единия от 2мата...

Link to comment
Share on other sites

Има разлика между тия дето карат "хубаите" коли за няколко часа и тия дето ги карат повече време ;)

 

Виж, аз не съм им касиер да знам, дали не е шофьор или не.....Факт е, че някой ден и за него ще се повтори поговорката, че всеки батко си има батко.... ;).

 

Никога до сега младок(колкото мен) не е карал такава кола нормално. Виж дъртаци милионери е друго нещо

 

И нещо интересно. Как според вас ще накарат младите шофьори да карат коли от 1,6 литра. Като пича по новините правилно го каза, че 1600 кубика могат да изкарат 300 коня при добра инвестиция. А при 4000 лева си взимат ЦРХ Витек....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...