KyPo Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Одеве си пускам аз нагревателчето да ми изсуши прозореца ... и забелязаж че средната лентичка не ми суши... Може ли да се оправи .....(знам че е малко ама аз съм си такъв) И също изобщо какво представява целият механизъм .... Има нагреватели и по лентите тече топло ли незнам .... малко тъпо формулирах въпроса ама ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 Прекъснато ти е реотанчето...Има специален електро проводим лак с който се възстановяват,продава се с шаблончета,които се лепят от двете страни на прекъснатата писта,лака се маже с малка четчица... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted November 22, 2008 Author Share Posted November 22, 2008 Прекъснато ти е реотанчето...Има специален електро проводим лак с който се възстановяват,продава се с шаблончета,които се лепят от двете страни на прекъснатата писта,лака се маже с малка четчица... Име нещо има ли? .... но на мен цялата средна лента не ми грее а не част от лентата... целият прозорец се изсушава и ми остава само едната лента не изсушена .. Мен ме интересува ква е схемата имат реотанчета който греят лентите ли и по лентите минава топлината ....... ще съм много благодарен някой да ме светне по въпроса Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 по лентичките тече ток, те се нагряват от него и следователно загряват стъклото около тях. Фактически те самите са реотан Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted January 28, 2009 Author Share Posted January 28, 2009 по лентичките тече ток, те се нагряват от него и следователно загряват стъклото около тях. Фактически те самите са реотан е тоест значи лентите защото станаха 2 са се прецакали така ли ? и кво да направа за да ги оправя .. че супер много се дразна ..... едно време като си ми бяха всичките вред след като се е подсушил прозореца автоматично ми спираха реотаните да греят ... сега неспират и постоянно си греят трябва да ги спирам ръчно ... и по логиката която вкаравам аз е че зарди двете прецакани ленти не ми се спират автоматично ..... идеи? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 и кво да направа за да ги оправя .. че супер много се дразна ..... казаха ти, слагаш електропроводим лак, с шаблонче за да не стане прекалено широко, защото се нагрява повече и е опасно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 А случайно да знаеш, че като е по-широко му е по-ниско съпротивлението и се ще се нагрява ПО-МАЛКО този участък !!! Не се заяждам с теб, но ръсиш мозък без да имаш представа от нищо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rakita Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 по-ниско съпротивление = по-голям ток = по-висока температура. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 А случайно да знаеш, че като е по-широко му е по-ниско съпротивлението и се ще се нагрява ПО-МАЛКО този участък !!!Не се заяждам с теб, но ръсиш мозък без да имаш представа от нищо. а ти обърни внимание на датата на коментираното от теб, както и че той също е искал да се ограничи разширяването. по-ниско съпротивление = по-голям ток = по-висока температура. по-голям ток = повече горящи бушони. по-голям ток = по-голямо нагряване на проводниците и състаряване/влошаване на изолацията. лоша изолация = късо съединение. освен това по-висока температура отвътре при по-ниска отвън през зимата в резултат дава по-голяма вероятност да се спука стъклото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akimoto Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Тея реутани немогат да награят чак толкоз че да се спука стъклото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Колкото и да го наплескаш, се тая! Няма да мине по-голям ток, щото няма откъде да дойде -преди и след проблемното място лентичките пак са си същите. Играеш със съпротивлението в някаква малка точица, което по никакъв начин няма да промени характеристиките на системата! Е, ако се постараеш да наплескаш плътен участък с дължина една педя, тогава може да има промяна, но тя ще се изрази в по-високо нагряване на останалата част от реотанчето (лентичката) и евентуалното й изгаряне на друго място. Наплесканото място няма да се загрява. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 а ти обърни внимание на датата на коментираното от теб..... по-голям ток = повече горящи бушони. по-голям ток = по-голямо нагряване на проводниците и състаряване/влошаване на изолацията. лоша изолация = късо съединение. освен това по-висока температура отвътре при по-ниска отвън през зимата в резултат дава по-голяма вероятност да се спука стъклото. датата съм я видял, но и след 5 години някой може да го чете това. по-ниско съпротивление на това място=по-голям ток в останалата част на проводника Marvin е абсолютно прав - мястото е незначително малко спрямо цялата дължина, така че става въпрос за нищожен процент по-голям ток и нищожно по-голямо нагряване в останалата част. Нагревателите се правят от СЪПРОТИВИТЕЛЕН ПРОВОДНИК, в случая лента. Там където е лака нагряване и тънко да е нанесен и да е мацнато без шаблон няма да има, тъй като зоната е с много по-ниско съпротивление от останалия проводник и в двата случая. Голяма работа го изкарахте, вече стъкла ще се пръскат Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.