djadomraz Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Аве младеж, нямаш ли грам авантюрист в тебе.Любовта ще те води по пътя - пък и не вярвам да си тъп като гъз и да не гледаш табелите, колкото и малко да са те.Смело и безотговорно, не си на 13, качвай се и беж при мадамата. Човек, ти бъркаш България с държава в която има табели по пътищата и те са верни. Недей така, защото въпреки гледането на картата и табелите, при това от 2ма души, както и разсъждаването над по-обърканите от тях, на връщане от Варна минавайки през Шумен вместо през прохода на Републиката се забихме във Върбишкия проход. Добре че беше лятото и бяхме с една бойна руска машина защото не просто не беше наред пътя ами наскоро бяха минавали от там тежки верижни машини. Докато го минем (после съжалихме че се заинатихме и не се върнахме 100тина км наобратно) ни се е**а м***та от дупки и т.н. Не е като да е имало и кой да питаме в 3 сутринта... Та толкова за табелите. И картите... защото нито едно от селата през които минахме го нямаше на картата... Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Абе гледаш гледаш, така с гледане един път на връщане от варна се забихме във Върбишкия проход (който изглеждаше сякаш преди седмица са правили там учение с верижни бойни машини - асфалт почти нямаше). Грам табела нямаше в и около Шумен (вече може и да има де но преди 10тина години нямаше хич)... Човек, ти бъркаш България с държава в която има табели по пътищата и те са верни. Недей така, защото въпреки гледането на картата и табелите, при това от 2ма души, както и разсъждаването над по-обърканите от тях, на връщане от Варна минавайки през Шумен вместо през прохода на Републиката се забихме във Върбишкия проход. Добре че беше лятото и бяхме с една бойна руска машина защото не просто не беше наред пътя ами наскоро бяха минавали от там тежки верижни машини. Докато го минем (после съжалихме че се заинатихме и не се върнахме 100тина км наобратно) ни се е**а м***та от дупки и т.н. Не е като да е имало и кой да питаме в 3 сутринта... Та толкова за табелите. И картите... защото нито едно от селата през които минахме го нямаше на картата... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Ся, и аз като пътувах от В.Търново лееееко се обърках и замалко да мина през Севлиево ... ама важното е човек да има поне някакъв авантюристичен дух, не да е безразсъдно самоуверен...аз примерно тогава като се сетих, че навънка е +40 градуса, пък асфалта само той си знаеше и реших, че пасата, който карам и гумите му куча марка( най-евтините възможни ) сигурно не е много умно да ги шпоря с 160 км/ч в тоя пек над 40 минути без да намалям Важно е да не се флеперва човек ся във всичко, което може да се обърка.Пък и все пак е мъжко, като свърши на границата с Румъния ша звънне на неговата и ша й каже "Ей, да знаеш заради един п*д*раст от форума стана така!". Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Еб*л съм му п*чката лелина ... нямам 250 лв за gps , ама още утре отивам в офиса ... правя подобен принт на картата от гугъл мап ... така че да знам къде се намирам във всеки един момент от цариградско в Пловдив , до Захари Зограф във Долно езерово и готово Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Смей се но наистина нямаше табели а малкото които имаше или бяха на около 5 км след като си завил нанякъде и тогава разбираш накъде си отпрашил а на кръстовища такова нещо като табели беше излишен лукс. Отделно имената на селата покрай които минавахме не ги намерихме изобщо на картата а не е като да сме ползвали стара немска карта от 42та година (която вероятно щеше да е по-точна от тази която имахме). Верно цял ден бяхме бачкали а не бяхме спали предната нощ за да отидем навреме но чак толкова зле не сме били - внимателно и бавно си карахме и се оглеждахме тогава но се озовахме във Върбишкия проход. Това ще го помня цял живот. Да поясня - случката се развива някъде в средата на 91-та година (или 92ра - абе там някъде)... Може и да е по-добро положението сега но оттогава си имам 1 на ум за табелките. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Ммм момчета .. сетих се за друго ... аз gps може и да нямам , но имам лаптоп .. ся ще сваля гугъл ърт , да видя дали ще ми върши същата работа като google maps (предполагам да ...) и него ще взема и тва е Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Ммм момчета .. сетих се за друго ... аз gps може и да нямам , но имам лаптоп .. ся ще сваля гугъл ърт , да видя дали ще ми върши същата работа като google maps (предполагам да ...) и него ще взема и тва е Почти на всяка бензиностанция има free wi-fi,не се впрягай ще се справиш,аз щом с 2-рото си извънградско отидох до Южна Гърция без да объркам пътя значи и ти ще се оправиш мъжки Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Не знаете , колко много ми помогнахте . Ако се сетя още нещо ще питам Не разбрахме кога и къде щеше да почерпиш? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimjaur Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Национална Агенция Пътна Инфраструктура (НАПИ) препоръча следните обходни маршрути по направление София - Бургас: Сливен - Ямбол - Калчево - Победа - Тамарино - Войника - Средец - Бургас. Удължаването на този маршрут, спрямо основния, е с около 20 километра, но е по-спокойно. Пътя Калчево - Тамарино е затворен и трафика е пренасочен към Саранско. Внимателното шофиране с разрешената скорост в селото ще Ви позволи да откриете (непосредствено преди Т-образното кръстовище в центъра на Саранско) скритата в клоните на една круша табелка указваща пътя към Тамарино/Средец/Бургас. По традиционен Британски подход подобна табела се открива и в ляво от пътя. Ако пропуснете табелката и продължите направо по пътя (ще разберете че сте пропуснали табелката когато започнат да се появяват тревички в пукнатините на положената асфалтова смес) трябва минете през Каменец - Поляна и Александрово и след това ще се върнете на основният път за Средец. Асфартовият път от Александрово до връзката с основният път към Средец изисква средна скорост не по-висока от 20 км/ч и шофьорски умения. В помощ на НАПИ и безпроблемното пътуване - подробностите и уловките в тази част на пътя са отбелязани на тази карта със сини точки. Обратният път - от Бургас за София не крие толкова клопки, но отново със знак се пренасочва трафика от Тамарино към Саранско, където след десен завой на Т-образното кръстовище трябва да хванете пътя за Калчево. Като цяло обаче, пътят е приемлив за умерено бавно каране, интересен и ненатоварен. Възможна е поява на селскостопанска техника. Друг често препоръчван маршрут е София - Ст. Загора - Раднево - Тополовград - Елхово - Болярово - Средец - Бургас. Макар и описван като живописен не препоръчваме да се възползвате от този маршрут. Участъка Тополовград - Средец, освен че удължава дистанцията крие и не малко опасности - неравности, липса на указателни табели, селскостопанска техника на пътя. Още повече, че сега е отворена отбивката преди Златна Панега/ако пътувате от София по подбалканската/.Ама аз пък съм стопаджия и не ме интересуват много тия неща. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 За Долно Езерово ако още те вълнува: НЕ минавай през отбивката на "магистралата" към Лукойл Нефтохим преди да влезнеш в Бургас. Теоретично това е най-прекия път, но практически е доста странно усукан и минава през доста необозначени по никакъв начин кръстовища и няколко селца (някои хора успяват да се загубят по него дори и с GPS). Практически най-лесно би било ако влезнеш в Бургас, на първото колело завиеш надясно (почти веднага след табелата за влизане в града е, вляво са Технополис и Бриколаж, мисля), минаваш 1-2 светофара и следиш за табела сочеща надясно към Нефтохим и/или гр. Средец и завиваш по "булевард" Одрин. Може и до центъра да се пуснеш и там да хванеш същата посока към въпросния терминал на Лукойл, но ще утрепеш повечко време. Ще познаеш пътя с гръмкото наименования "булевард" Одрин по големите неравности на асфалта от претоварени ТИРове, пресичането на няколко лошо асфалтирани, но пък неизползвани от години ЖП линии и затвореното му от години "за ремонт" платно за движение в посока Бургас. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Национална Агенция Пътна Инфраструктура (НАПИ) препоръча следните обходни маршрути по направление София - Бургас: Сливен - Ямбол - Калчево - Победа - Тамарино - Войника - Средец - Бургас. Удължаването на този маршрут, спрямо основния, е с около 20 километра, но е по-спокойно. лятото да, ама зимата като те затрупа в Странджа снега ще те изкопаят напролет чак. Опасно е да се пътува зимно време по безлюдни пътища. А по него път лятото минава по една кола на 10 мин за зимата не знам. Дядо Мраз, не ти се смея, че си се объркал, а че два пъти пишеш едно и също в една тема. Явно понеже си дядо и някои болести те налягат. Пък може и от бирата да е Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Такам ... тази събота заминах и преди малко се връщам от Бургас . Ползвах маршрута : Пловдив - Стара Загора (за една бройка да се паркирам в центъра на кръговото , щото знака беше малко в страни , а имаше мъгла ...) - Нова Загора - Сливен (толкова мангали на едно място не бях виждал) - Ямбол - Карнобат (Eбахти яката магистрала .. тва е друга България !!!) - Бургас . Като цяло пътя го минах на един дъх ... отне ми около 4ри часа на отиване (стреснах се заради колелото и карах бавничко , а и ме хвана як дъжд на излизане от Сливен ) и 3 на връщане (времето беше бахти якото и виждах по една кола на 5 минути , пък и голфа ми съдейства на ГАЗ !! (виж последната снимка )...) . Пътя е страхотен , като изключим някой участъци преди и след Сливен , както и лунния пейзаж от отбивката от магистралата в посока Лукойл/Долно Езерово . В събота вечерта към 23.00 пътувах от Долно Езерово към Бургас и преди фабриката на Победа , понеже е малко по-широк пътя наказах двама дърпащи се (Участъка там е като нашата митница петък вечер). В дясна лента беше bmw е36 , в средна голф 3 и аз както си се бях засилил с 90 , само си пуснах мигача и ги задминах от ляво - Дано да са видяли РВ-то Иначе , благодаря на всички за Указанията - Някой помогнаха много ПП . Имаше ебахти джигитите .. 2 турски тира изпреварваха колона от рейсове и леки коли ЕДИН СЛЕД ДРУГ на двулентовия след Ямбол ... хубаво че имаше отбивка ... та направо си спрях ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Пазу, от 4-тата ти снимка се сетих още едно нещо, което драстично вдига конете и магаретата на голфа, (много повече от надписа GTI, двойният накрайник на ауспуха и светодиодите взети заедно - даже направо ще си го пиша като моя запазена марка ) - онова надписче долу на километража "Km/h" го преправяш на "MPH" и тутакси излиза, че си карал с над 240 км/ч. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 .... Имаше ебахти джигитите .. 2 турски тира изпреварваха колона от рейсове и леки коли ЕДИН СЛЕД ДРУГ на двулентовия след Ямбол ... хубаво че имаше отбивка ... та направо си спрях ... Както си бил спрял е можело да звъннеш на 166, поне КАТ-аджиите щяха да си изкарат заслужено "почерпката". Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 112 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Правилно, вече е 112. Щото преди 1-2 години пак едни такива 3 тира пътуваха на "влакче" в посока Първомай-Пловдив, и тогава на 166 звъннах и на Садово ги "приклещиха". Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Правилно, вече е 112. Щото преди 1-2 години пак едни такива 3 тира пътуваха на "влакче" в посока Първомай-Пловдив, и тогава на 166 звъннах и на Садово ги "приклещиха". Препоръчвам ти да продължиш да звъниш на 166 и подобните му номера. Веднъж ми се наложи да звънна на 112 и се отчаях. В последно време доста ми се налага да звъня на "службите" и най - компетентни са служителите на "старите" номера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Съвета ти е крайно по български даден.Има си номер, той се занимава с това( службата отговаряща на него ).Ако ти даде заето или не могат да ти приемат обаждането, добре.Обади си се на стария( ако е още активен ).Но да се пренебрегва специално създадената за това служба и да се ползва друга е ... не искам да казвам. _______________________________ Да вметна, на Първомай-Пловдив и аз съм се обаждал на 112 за спиране на ТИР, защото караше между лентите.Дава се номера на тира, името си давате и готово.При първа възможност го отбиват и проверяват. Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Аз хубаво съм те игнорнал ама защо ли реших да ти прочета мнението. Няма да правя тази грешка втори път. Когато ти се наложи да звъниш по - редовно на 112 ще разбереш защо е по - добре да се обадиш директно на съответната служба. Ще ти дам един съвсем малък пример. 2 пъти ми се наложи да звъня за пожар в рамките на месец. На 112 ми отне малко над 6 минути разговор за да се разберем. На 160 ми отне по - малко от минута. Нали се сещаш при един пожар колко голяма разлика е това. В вторият случай дойдоха за отрицателно време и спасиха минимум една кола. Ако бях звъннал на 112 щяхте да четете в новинарските сайтове за изгоряла кола и вероятно за изгорял трафопост. Замисълът на 112 е добър, но реализацията на ДПС е зле . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dulgia Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Напълно съгласен с нетруут, аз им звънях преди месец за разпилени предмети на пътя Раковски-Брезово, през нощта беше, а те ме питаха Раковски и Брезово градове или села са, коя област било това, коя община 20 мин след това ме потърскиха от РПУ Раковски да ме питат аз ли съм звънял на 112 и какъв по-точно е проблема. Ама така е, централата на 112 за южна България е в...Кърджали, а за северна в... Разград. Операторите трябвало да говорят 2 езика, познайте кой е вторият Айде приятен риболов на следващите избори Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.