Jump to content
BulForum.com

Маршрут до Бургас


pazu

Recommended Posts

  host said:
Аве младеж, нямаш ли грам авантюрист в тебе.Любовта ще те води по пътя - пък и не вярвам да си тъп като гъз и да не гледаш табелите, колкото и малко да са те.Смело и безотговорно, не си на 13, качвай се и беж при мадамата.

 

Човек, ти бъркаш България с държава в която има табели по пътищата и те са верни. Недей така, защото въпреки гледането на картата и табелите, при това от 2ма души, както и разсъждаването над по-обърканите от тях, на връщане от Варна минавайки през Шумен вместо през прохода на Републиката се забихме във Върбишкия проход. Добре че беше лятото и бяхме с една бойна руска машина защото не просто не беше наред пътя ами наскоро бяха минавали от там тежки верижни машини. Докато го минем (после съжалихме че се заинатихме и не се върнахме 100тина км наобратно) ни се е**а м***та от дупки и т.н. Не е като да е имало и кой да питаме в 3 сутринта... Та толкова за табелите. И картите... защото нито едно от селата през които минахме го нямаше на картата...

Link to comment
Share on other sites

  djadomraz said:
Абе гледаш гледаш, така с гледане един път на връщане от варна се забихме във Върбишкия проход (който изглеждаше сякаш преди седмица са правили там учение с верижни бойни машини - асфалт почти нямаше). Грам табела нямаше в и около Шумен (вече може и да има де но преди 10тина години нямаше хич)...

 

 

  djadomraz said:
Човек, ти бъркаш България с държава в която има табели по пътищата и те са верни. Недей така, защото въпреки гледането на картата и табелите, при това от 2ма души, както и разсъждаването над по-обърканите от тях, на връщане от Варна минавайки през Шумен вместо през прохода на Републиката се забихме във Върбишкия проход. Добре че беше лятото и бяхме с една бойна руска машина защото не просто не беше наред пътя ами наскоро бяха минавали от там тежки верижни машини. Докато го минем (после съжалихме че се заинатихме и не се върнахме 100тина км наобратно) ни се е**а м***та от дупки и т.н. Не е като да е имало и кой да питаме в 3 сутринта... Та толкова за табелите. И картите... защото нито едно от селата през които минахме го нямаше на картата...

 

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ся, и аз като пътувах от В.Търново лееееко се обърках и замалко да мина през Севлиево ... ама важното е човек да има поне някакъв авантюристичен дух, не да е безразсъдно самоуверен...аз примерно тогава като се сетих, че навънка е +40 градуса, пък асфалта само той си знаеше и реших, че пасата, който карам и гумите му куча марка( най-евтините възможни ) сигурно не е много умно да ги шпоря с 160 км/ч в тоя пек над 40 минути без да намалям :D Важно е да не се флеперва човек ся във всичко, което може да се обърка.Пък и все пак е мъжко, като свърши на границата с Румъния ша звънне на неговата и ша й каже "Ей, да знаеш заради един п*д*раст от форума стана така!".

Link to comment
Share on other sites

Еб*л съм му п*чката лелина ... нямам 250 лв за gps , ама още утре отивам в офиса ... правя подобен принт на картата от гугъл мап ... така че да знам къде се намирам във всеки един момент от цариградско в Пловдив , до Захари Зограф във Долно езерово и готово :)

Link to comment
Share on other sites

  AlBundy said:
:lol:

 

Смей се но наистина нямаше табели а малкото които имаше или бяха на около 5 км след като си завил нанякъде и тогава разбираш накъде си отпрашил а на кръстовища такова нещо като табели беше излишен лукс. Отделно имената на селата покрай които минавахме не ги намерихме изобщо на картата а не е като да сме ползвали стара немска карта от 42та година (която вероятно щеше да е по-точна от тази която имахме).

 

Верно цял ден бяхме бачкали а не бяхме спали предната нощ за да отидем навреме но чак толкова зле не сме били - внимателно и бавно си карахме и се оглеждахме тогава но се озовахме във Върбишкия проход. Това ще го помня цял живот.

 

Да поясня - случката се развива някъде в средата на 91-та година (или 92ра - абе там някъде)... Може и да е по-добро положението сега но оттогава си имам 1 на ум за табелките.

Link to comment
Share on other sites

Ммм момчета .. сетих се за друго ... аз gps може и да нямам , но имам лаптоп .. ся ще сваля гугъл ърт , да видя дали ще ми върши същата работа като google maps (предполагам да ...) и него ще взема и тва е :)

Link to comment
Share on other sites

  pazu said:
Ммм момчета .. сетих се за друго ... аз gps може и да нямам , но имам лаптоп .. ся ще сваля гугъл ърт , да видя дали ще ми върши същата работа като google maps (предполагам да ...) и него ще взема и тва е :)

Почти на всяка бензиностанция има free wi-fi,не се впрягай ще се справиш,аз щом с 2-рото си извънградско отидох до Южна Гърция без да объркам пътя значи и ти ще се оправиш мъжки :)

Link to comment
Share on other sites

Национална Агенция Пътна Инфраструктура (НАПИ) препоръча следните обходни маршрути по направление София - Бургас: Сливен - Ямбол - Калчево - Победа - Тамарино - Войника - Средец - Бургас. Удължаването на този маршрут, спрямо основния, е с около 20 километра, но е по-спокойно.

 

Пътя Калчево - Тамарино е затворен и трафика е пренасочен към Саранско. Внимателното шофиране с разрешената скорост в селото ще Ви позволи да откриете (непосредствено преди Т-образното кръстовище в центъра на Саранско) скритата в клоните на една круша табелка указваща пътя към Тамарино/Средец/Бургас. По традиционен Британски подход подобна табела се открива и в ляво от пътя. Ако пропуснете табелката и продължите направо по пътя (ще разберете че сте пропуснали табелката когато започнат да се появяват тревички в пукнатините на положената асфалтова смес) трябва минете през Каменец - Поляна и Александрово и след това ще се върнете на основният път за Средец. Асфартовият път от Александрово до връзката с основният път към Средец изисква средна скорост не по-висока от 20 км/ч и шофьорски умения. В помощ на НАПИ и безпроблемното пътуване - подробностите и уловките в тази част на пътя са отбелязани на тази карта със сини точки.

 

 

Обратният път - от Бургас за София не крие толкова клопки, но отново със знак се пренасочва трафика от Тамарино към Саранско, където след десен завой на Т-образното кръстовище трябва да хванете пътя за Калчево. Като цяло обаче, пътят е приемлив за умерено бавно каране, интересен и ненатоварен. Възможна е поява на селскостопанска техника.

 

Друг често препоръчван маршрут е София - Ст. Загора - Раднево - Тополовград - Елхово - Болярово - Средец - Бургас. Макар и описван като живописен не препоръчваме да се възползвате от този маршрут. Участъка Тополовград - Средец, освен че удължава дистанцията крие и не малко опасности - неравности, липса на указателни табели, селскостопанска техника на пътя.

 

Още повече, че сега е отворена отбивката преди Златна Панега/ако пътувате от София по подбалканската/.Ама аз пък съм стопаджия и не ме интересуват много тия неща. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

За Долно Езерово ако още те вълнува: НЕ минавай през отбивката на "магистралата" към Лукойл Нефтохим преди да влезнеш в Бургас. Теоретично това е най-прекия път, но практически е доста странно усукан и минава през доста необозначени по никакъв начин кръстовища и няколко селца (някои хора успяват да се загубят по него дори и с GPS).

Практически най-лесно би било ако влезнеш в Бургас, на първото колело завиеш надясно (почти веднага след табелата за влизане в града е, вляво са Технополис и Бриколаж, мисля), минаваш 1-2 светофара и следиш за табела сочеща надясно към Нефтохим и/или гр. Средец и завиваш по "булевард" Одрин. Може и до центъра да се пуснеш и там да хванеш същата посока към въпросния терминал на Лукойл, но ще утрепеш повечко време. Ще познаеш пътя с гръмкото наименования "булевард" Одрин по големите неравности на асфалта от претоварени ТИРове, пресичането на няколко лошо асфалтирани, но пък неизползвани от години ЖП линии и затвореното му от години "за ремонт" платно за движение в посока Бургас.

Link to comment
Share on other sites

  Grimjaur said:
Национална Агенция Пътна Инфраструктура (НАПИ) препоръча следните обходни маршрути по направление София - Бургас: Сливен - Ямбол - Калчево - Победа - Тамарино - Войника - Средец - Бургас. Удължаването на този маршрут, спрямо основния, е с около 20 километра, но е по-спокойно.

 

 

лятото да, ама зимата като те затрупа в Странджа снега ще те изкопаят напролет чак. Опасно е да се пътува зимно време по безлюдни пътища. А по него път лятото минава по една кола на 10 мин за зимата не знам.

 

Дядо Мраз, не ти се смея, че си се объркал, а че два пъти пишеш едно и също в една тема. Явно понеже си дядо и някои болести те налягат. Пък може и от бирата да е :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Такам ... тази събота заминах и преди малко се връщам от Бургас . Ползвах маршрута :

 

Пловдив - Стара Загора (за една бройка да се паркирам в центъра на кръговото , щото знака беше малко в страни , а имаше мъгла ...) - Нова Загора - Сливен (толкова мангали на едно място не бях виждал) - Ямбол - Карнобат (Eбахти яката магистрала .. тва е друга България !!!) - Бургас .

 

Като цяло пътя го минах на един дъх ... отне ми около 4ри часа на отиване (стреснах се заради колелото и карах бавничко , а и ме хвана як дъжд на излизане от Сливен ) и 3 на връщане (времето беше бахти якото и виждах по една кола на 5 минути , пък и голфа ми съдейства на ГАЗ !! (виж последната снимка :lol: )...) . Пътя е страхотен , като изключим някой участъци преди и след Сливен , както и лунния пейзаж от отбивката от магистралата в посока Лукойл/Долно Езерово .

 

В събота вечерта към 23.00 пътувах от Долно Езерово към Бургас и преди фабриката на Победа , понеже е малко по-широк пътя наказах двама дърпащи се (Участъка там е като нашата митница петък вечер). В дясна лента беше bmw е36 , в средна голф 3 и аз както си се бях засилил с 90 , само си пуснах мигача и ги задминах от ляво - Дано да са видяли РВ-то :lol:

 

Иначе , благодаря на всички за Указанията - Някой помогнаха много :)

 

dsc00252.th.jpg dsc00198b.th.jpg copyofdsc00202.th.jpg dsc00248u.th.jpg

 

ПП . Имаше ебахти джигитите .. 2 турски тира изпреварваха колона от рейсове и леки коли ЕДИН СЛЕД ДРУГ на двулентовия след Ямбол ... хубаво че имаше отбивка ... та направо си спрях ...

Link to comment
Share on other sites

Пазу, от 4-тата ти снимка се сетих още едно нещо, което драстично вдига конете и магаретата на голфа, (много повече от надписа GTI, двойният накрайник на ауспуха и светодиодите взети заедно - даже направо ще си го пиша като моя запазена марка :bgrin: ) - онова надписче долу на километража "Km/h" го преправяш на "MPH" и тутакси излиза, че си карал с над 240 км/ч. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  pazu said:
.... Имаше ебахти джигитите .. 2 турски тира изпреварваха колона от рейсове и леки коли ЕДИН СЛЕД ДРУГ на двулентовия след Ямбол ... хубаво че имаше отбивка ... та направо си спрях ...

Както си бил спрял е можело да звъннеш на 166, поне КАТ-аджиите щяха да си изкарат заслужено "почерпката".

Link to comment
Share on other sites

Правилно, вече е 112. Щото преди 1-2 години пак едни такива 3 тира пътуваха на "влакче" в посока Първомай-Пловдив, и тогава на 166 звъннах и на Садово ги "приклещиха".

Link to comment
Share on other sites

  pamporov said:
Правилно, вече е 112. Щото преди 1-2 години пак едни такива 3 тира пътуваха на "влакче" в посока Първомай-Пловдив, и тогава на 166 звъннах и на Садово ги "приклещиха".

Препоръчвам ти да продължиш да звъниш на 166 и подобните му номера. Веднъж ми се наложи да звънна на 112 и се отчаях. В последно време доста ми се налага да звъня на "службите" и най - компетентни са служителите на "старите" номера.

Link to comment
Share on other sites

Съвета ти е крайно по български даден.Има си номер, той се занимава с това( службата отговаряща на него ).Ако ти даде заето или не могат да ти приемат обаждането, добре.Обади си се на стария( ако е още активен ).Но да се пренебрегва специално създадената за това служба и да се ползва друга е ... не искам да казвам.

 

_______________________________

 

Да вметна, на Първомай-Пловдив и аз съм се обаждал на 112 за спиране на ТИР, защото караше между лентите.Дава се номера на тира, името си давате и готово.При първа възможност го отбиват и проверяват.

Link to comment
Share on other sites

  host said:

Аз хубаво съм те игнорнал ама защо ли реших да ти прочета мнението. Няма да правя тази грешка втори път.

 

Когато ти се наложи да звъниш по - редовно на 112 ще разбереш защо е по - добре да се обадиш директно на съответната служба. Ще ти дам един съвсем малък пример. 2 пъти ми се наложи да звъня за пожар в рамките на месец. На 112 ми отне малко над 6 минути разговор за да се разберем. На 160 ми отне по - малко от минута. Нали се сещаш при един пожар колко голяма разлика е това. В вторият случай дойдоха за отрицателно време и спасиха минимум една кола. Ако бях звъннал на 112 щяхте да четете в новинарските сайтове за изгоряла кола и вероятно за изгорял трафопост. Замисълът на 112 е добър, но реализацията на ДПС е зле ;).

Link to comment
Share on other sites

Напълно съгласен с нетруут, аз им звънях преди месец за разпилени предмети на пътя Раковски-Брезово, през нощта беше, а те ме питаха Раковски и Брезово градове или села са, коя област било това, коя община :wacko: 20 мин след това ме потърскиха от РПУ Раковски да ме питат аз ли съм звънял на 112 и какъв по-точно е проблема. Ама така е, централата на 112 за южна България е в...Кърджали, а за северна в... Разград. Операторите трябвало да говорят 2 езика, познайте кой е вторият ;) Айде приятен риболов на следващите избори :sick

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...