Botev1912 Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Това ми се струва странно, но съм свидетел на няколко коли. Когато се сложи по-малко октаново число колата гори по-малко. Някой друг да има същите наблюдения Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Не са ти в ред колите или мениджъмнта на двигателите им.Колкото по-високо е окт. число, токова по-точно е възпламеняването на горивото.Ако са техн. изрядни колите няма никаква логика да гори по-малко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 става въпрос за чисто нова кола Toyota Yaris 2009, а другите са Corolla 2006 и Hyundai Accent 2000. И трите коли са в перфектно състояние Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 само не разбирам какво общо има октановото число с разхода Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 само не разбирам какво общо има октановото число с разхода ми че гори по бавно явно .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark_wonderer Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Не точно. Октановото число показва антидетонационните качества на бензина. Тоест, колкото е по-голямо, толкова вероятността от нежелани детонации е по-малка. От където следва, че разхода трябва да е по-малък, щото бензина си изгаря точно когато трябва в определения такт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Горното важи само за двигатели с висока степен на сгъстяване. Но за двигатели с ниска степен на сгъстяване това няма значение. Аз самият съм свидетел как двигател с ниско сгъстяване работи по-добре и гори по-малко с ниско октанов бензин. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Като сложиш бензин с по-голямо октаново число колата набира по-бързо върви по-бързо и те тласка към ръчкане и цедки и ти дава по-голям разход Това забелязах при мен с по-хубав бензин вървеше повече и повече зор и давах сега с обикновенния си карам спокойно и бавно ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bate_pesho Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Като сложиш бензин с по-голямо октаново число колата набира по-бързо върви по-бързо и те тласка към ръчкане и цедки и ти дава по-голям разход Това забелязах при мен с по-хубав бензин вървеше повече и повече зор и давах сега с обикновенния си карам спокойно и бавно ... Най-разумния отговор А пък ако дойдеш в Косово да видиш за какво октаново число става въпрос Тея пе**ли разреждат бензина толкова яко Слагам V-Power и колата така си губи оборотите , че няма на къде.Като тръгна да спирам на кръстовище и цялата са тресе , двигателя са тормози какво да си говорим.Тоя бензин в България е РАЙ ... само като сложа от него и колата полудява Та иначе колкото по-голямо е октановото толкова по-бързо се възпламенява дори и аз съм се уверявал , че малко или много си се вдигат оборотите на двигателя като мина от 95 на 98 - приемрно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.