Napikaso Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 При пуснато парно вместо да се оправят джамовете се запотяват още повече и след това по тях остава нещо "мазно".Стигнах до заключение,че е възможно да тече антифриз,защото колата определено губи течност. И най-вероятно пробойната е някаде в купето където парното го изпарява и издухва през дюзите. Реших да се опитам да достигна до кранчето,което се управлява чрез завъртането на копчето за топло/студено,защото е много възможно то да е протекло. Ще съм благодарен ако някой сподели опит, ако е имал подобен проблем и от къде да започна разглобяването,че съм запланувал сваляне на половината табло... Поздрави! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamen Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 най-вероятно радиаторчето е прецакано Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 При пуснато парно вместо да се оправят джамовете се запотяват още повече и след това по тях остава нещо "мазно".Стигнах до заключение,че е възможно да тече антифриз,защото колата определено губи течност. И най-вероятно пробойната е някаде в купето където парното го изпарява и издухва през дюзите. Реших да се опитам да достигна до кранчето,което се управлява чрез завъртането на копчето за топло/студено,защото е много възможно то да е протекло. Ще съм благодарен ако някой сподели опит, ако е имал подобен проблем и от къде да започна разглобяването,че съм запланувал сваляне на половината табло... Поздрави! Нещо като детска болест е това. 99% съм сигурен, че радиаторчето за парното ти е заминало. 50, 60 лева струва едно ново и вече за труд - не знам. На мен ми зеха 60, но ако се върна назад във времето ще дам 120 в някой по-голям сервиз. Ако имаш климатик - първо си съхрани фреона. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viper Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Нещо като детска болест е това. 99% съм сигурен, че радиаторчето за парното ти е заминало. 50, 60 лева струва едно ново и вече за труд - не знам. На мен ми зеха 60, но ако се върна назад във времето ще дам 120 в някой по-голям сервиз. Ако имаш климатик - първо си съхрани фреона. Така си е и аз сменях радиаторчето заради съ6тата работа, а кран4е за топло и студено няма - с клапа е ... Има вариянт да свърже6 двата мърку4а за радиатор4ето и да не минава през него, но няма да има6 топло после Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napikaso Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Ами засега май ще пробвам с добавка за запушване на дупки,само нямам опит и не знам дали не прецаква нещо,я водна помпа... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Ами засега май ще пробвам с добавка за запушване на дупки,само нямам опит и не знам дали не прецаква нещо,я водна помпа... Няма да помогне . АЗ пробвах. Дори и да стане ще е временно. Не се занимавай с глупости . Оправи си проблема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Филтъра за въздуха към купето е главият виновник. Ако нямаш такъв е от радиаторчето , както казаха колегите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiTT BuLL Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 И едно случайно мнение , да си лъскал таблото с нещо , защото понякога когато се освежава таблото, някои хора го правят с парафин и като пуснеш парното се лепва на стъгколото и е кофти се мие. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 И едно случайно мнение , да си лъскал таблото с нещо , защото понякога когато се освежава таблото, някои хора го правят с парафин и като пуснеш парното се лепва на стъгколото и е кофти се мие. Ми да тества парното на МАКС. При мен се чуваше балбукане и дори течност(капки) пръскаше по предния джам. Сега сичко е ток, жица интегрални схеми Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napikaso Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Е чак бълбукане няма,само че примерно паля колата,загрява и пускам парното на MAX, в първия момент излиза пара... Явно изпаряваи го издува през дюзите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.