Jump to content
BulForum.com

Проблем с Fiat Punto Mk1 1.6 90


Napikaso

Recommended Posts

При пуснато парно вместо да се оправят джамовете се запотяват още повече и след това по тях остава нещо "мазно".Стигнах до заключение,че е възможно да тече антифриз,защото колата определено губи течност. И най-вероятно пробойната е някаде в купето където парното го изпарява и издухва през дюзите. Реших да се опитам да достигна до кранчето,което се управлява чрез завъртането на копчето за топло/студено,защото е много възможно то да е протекло. Ще съм благодарен ако някой сподели опит, ако е имал подобен проблем и от къде да започна разглобяването,че съм запланувал сваляне на половината табло... :)

 

Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

При пуснато парно вместо да се оправят джамовете се запотяват още повече и след това по тях остава нещо "мазно".Стигнах до заключение,че е възможно да тече антифриз,защото колата определено губи течност. И най-вероятно пробойната е някаде в купето където парното го изпарява и издухва през дюзите. Реших да се опитам да достигна до кранчето,което се управлява чрез завъртането на копчето за топло/студено,защото е много възможно то да е протекло. Ще съм благодарен ако някой сподели опит, ако е имал подобен проблем и от къде да започна разглобяването,че съм запланувал сваляне на половината табло... :)

 

Поздрави!

 

Нещо като детска болест е това. 99% съм сигурен, че радиаторчето за парното ти е заминало. 50, 60 лева струва едно ново и вече за труд - не знам. На мен ми зеха 60, но ако се върна назад във времето ще дам 120 в някой по-голям сервиз. Ако имаш климатик - първо си съхрани фреона.

Link to comment
Share on other sites

Нещо като детска болест е това. 99% съм сигурен, че радиаторчето за парното ти е заминало. 50, 60 лева струва едно ново и вече за труд - не знам. На мен ми зеха 60, но ако се върна назад във времето ще дам 120 в някой по-голям сервиз. Ако имаш климатик - първо си съхрани фреона.

 

Така си е и аз сменях радиаторчето заради съ6тата работа, а кран4е за топло и студено няма - с клапа е ...

Има вариянт да свърже6 двата мърку4а за радиатор4ето и да не минава през него, но няма да има6 топло после :)

Link to comment
Share on other sites

Ами засега май ще пробвам с добавка за запушване на дупки,само нямам опит и не знам дали не прецаква нещо,я водна помпа...

Няма да помогне ;). АЗ пробвах. Дори и да стане ще е временно. Не се занимавай с глупости ;). Оправи си проблема.

Link to comment
Share on other sites

И едно случайно мнение , да си лъскал таблото с нещо , защото понякога когато се освежава таблото, някои хора го правят с парафин и като пуснеш парното се лепва на стъгколото и е кофти се мие.

Link to comment
Share on other sites

И едно случайно мнение , да си лъскал таблото с нещо , защото понякога когато се освежава таблото, някои хора го правят с парафин и като пуснеш парното се лепва на стъгколото и е кофти се мие.

 

Ми да тества парното на МАКС. При мен се чуваше балбукане и дори течност(капки) пръскаше по предния джам. ;) Сега сичко е ток, жица интегрални схеми :lol:

Link to comment
Share on other sites

Е чак бълбукане няма,само че примерно паля колата,загрява и пускам парното на MAX, в първия момент излиза пара... Явно изпаряваи го издува през дюзите.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...