Jump to content
BulForum.com

За ЕвроКом ЛАН


Recommended Posts

Здравейте на всички.

Това е нещо като отворено писмо до поддръжката на ЕВРОКОМ ЛАН.

 

Аз съм тяхен клиент от доста време, 2-3 години. Нямам кой знае какви забележки към качеството на интернета. Даже бих казал че за тези пари е супер. Но уви идва ден в който възниква някакъв по-сложен проблем от изгорял Swich или счупен конектор, в най лошия случай скъсан кабел.

Проблема е следния. В един слънчев ден, безжичния рутер, който от 2 години ползвам спря да работи както трябва. След разглеждане на проблема установявам че вместо да взима IP адрес от DHCP сървъра на ЕВРОКОМ, той си взима IP от някой си и е от вида 192.168.1.XXX. Пъхам се кабела в PC-то и чудо всичко работи както трабва. До тук ок. Викам си рутера се е скапал. Взимам нов. Същата работа. Тука вече изпитвам някакви съмнения че май проблема не е в "моя телевизор". Обаждам се на поддръжката. Извода след 15 мин. разговор "има ли нет на PC-то няма проблем при нас. Проблема е в рутера " и както ми обясни една любезна всезнаеща какичка - "Ние не сме виновни, че не можете да си настроите рутера". Официално ми заявиха, че ЕВРОКОМ няма нищо против аз да ползвам рутер, даже било едва ли не нормално да съм с такъв. Пуснах заявка за техник. Човека дойде. Каза трябва да си взема лаптопа и 6 дни ни вес ни кост от него. През тези 6 дни всеки ден пусках нови заявки защото някой пишеше че е вече ходено и няма проблем. Извадих си кабела за 2 дни за да може някой да ми обърне внимание и наистина да дойде и дойдоха. 2 момчета, се заеха наистина и приеха присърце проблема, за съжаление не бе по тяхните сили да го решат. На който и "Администратор" да се обадеха всеки казваше, че е от рутерите. Добре след като толкова умни глави казаха това си викам 2 рутера може пък да са с проблем нищо че са различни. Взех трети рутер. И с него същото. Накратко има рутер има проблем. И какво от това на никой не му пука, че ще отида и ще прекратя договора си с тях. Така че беше ми приятно, че съм ваш клиент, но уви трябва да ви напусна.

Пожелавам на всички ваши клиенти никога да не сблъскват с вашата поддръжка, било то и от Софийските Администратори :angry:

Довиждане ЕВРОКОМ ЛАН, здравей непознат доставчик с не по-кадърна поддръжка.

Link to comment
Share on other sites

Само дето НИЕ нямаме нищо общо с евроком ЛАН... И не разбирам защо обвиняваш НАС и НАШАТА поддръжка...

 

 

кои ВИЕ ?

Link to comment
Share on other sites

Само дето НИЕ нямаме нищо общо с евроком ЛАН... И не разбирам защо обвиняваш НАС и НАШАТА поддръжка...

 

Здравейте на всички.

Това е нещо като отворено писмо до поддръжката на ЕВРОКОМ ЛАН.

Link to comment
Share on other sites

ти се риозно ли си си взел 3 рутера ? хахахха :lol:

 

форума на ек.....ехххх форума на ек , ония тъмно синия....помните ли преди половин година или повече някви турци им го хакнаха , писаха че го оправят, след това пренасочиха forum.ekk.bg към сайта и така и сега още :ghost

Link to comment
Share on other sites

Аз имах може би подобна случка. Няколко месеца имах мизерни проблеми с нета след едно странно "преконфигуриране на мрежата" Викаха ми все, че проблема си е при мен. А аз им казвах директно, че си имат проблем с някоя техника по мрежата и да си го оправят. Е да ама не. Търпях си аз. Дори имаха наглостта да ми кажат, цитирам : "Мрежата на Евроком Лан не е достъпна за работа с рутер, да слагам кабела в компютъра и да не го махам, да не го пипам", аз така шеговито си попитах, колкото да ми затвърдат информацията, наистина ли вече мрежата, не може да работи с рутери и най-нагло и грубо ми повториха същото.

 

Така, че имаш ли алтернатива, бягай. Аз тази няколко месечна мизерия няма да забравя и със всичките му ограничения на нета! О, в никакъв случай!

 

А как си се прецакал с три рутера, идея си нямам. Клиента винаги е прав! Това важи за белите държави! Явно ние сме някъде другаде. ;)

Link to comment
Share on other sites

А как си се прецакал с три рутера, идея си нямам. Клиента винаги е прав! Това важи за белите държави! Явно ние сме някъде другаде. ;)

 

За загрижените :)

Не съм купил рутерите взех ги от работа.

Link to comment
Share on other sites

Клиентът имал винаги право - грънци, аре стига с тия кухи фрази. Клииентът има винаги договор в който пише какви права и задължения имат двете страни по него. Въпрос имам - някъде в договора ти с този лан доставчик пише ли, че той поема ангажимент да поддържа и конфигурира някакъв вид рутер в твоята си лична локална мрежа у дома ти - жичен, безжичен, няма значение? Ако не пише - правилно са ти казали: до компютър включен в кабела им има връзка и с това свършва ангажимента им към теб. Искаш рутер - хубаво, те нямат против, но настройката и поддръжката му са си твой проблем. Кой ти настрои рутерите? Нека позная - взимаше ги от "работата" така както са си настроени за тамошната мрежа (случайно да сте на бтк модемче?) ги пускаше у вас... и те ебати рутерите не щат да работят... "взимат си айпи от някой си" - а дали не са били със статично зададен айпи адрес? и доставчика ти е виновен, че ти не можеш да ги конфигурираш. Обмисли ли възможността да напишеш открито писмо до производителя на рутерите с оплакване как тъптите му рутери не работят у вас и поддъжката му не иска да ти оправи проблемите? Време е да напишеш и до тях... После и до ООН. Ще отворя темата, че ми е интересно наистина въпроса с договора и въпроса кой ти е настроил рутерите за у вас какъв отговор ще имат.

 

да видим дали заглавието няма да се промени от "некадърност и мързел" на "глупост, невежество и неоснователни претенции"...

Link to comment
Share on other sites

да видим дали заглавието няма да се промени от "некадърност и мързел" на "глупост, невежество и неоснователни претенции"...

 

 

Ето това мислене е целия проблем. Всеки на който се обадя изхождаше от позицията, че 95 % от абонатите са stupid users.

Рутерите, които взимах от работа никога не са били с БТК.

Не искам да казвам от какво разбирам и от какво не, но имам някакво понятие от настройки и от мрежи. Може да не е колкото на някой Админ, но уви е достатъчно за да видя за какво става въпрос.

За да съм по сигурен конфигурирах LAN-а на моите рутери на 10.10.10.0 или на 192.168.168.0.

ВИНАГИ IP -то което си взимаха беше 192.168.1.ХХХ. И това че доста хора от поддръжката наистина се опитаха да ми помогнат да решим проблема означава, че наистина имаше проблем. А оправданието "Проблемът Ви е в рутерите" някък не ми се вижда основателно.

 

Относно договора: Аз имам договор с Гигабит Нет. Никой не благоволи да направи едно допълнително споразумение когато преминахме към Евроком, или като ми смениха клиентския номер, или като смениха скоростите.

Та вътре пише:

т.ІІІ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ОПЕРАТОРА

чл.3 Операторът се задължава

б) Да осигури техническа и организационна поддръжка на услугата в т.ч. компетентна помощ за решаване на възникналите проблеми, касаещи качеството на услугата.

 

Ако това че има някакъв друг DHCP, не е нарушение на качеството на услугата може да ми дифинираш какво е.

 

Та като се поразрових изкочи и приложение 1.

Там пише че сме се споразумяли следното:

ІІ. Допълнителни услуги.

3. 1 IP адрес 84.252.63.187

 

Според това тук даже излиза, че трябва да съм със статичен IP адрес. И ако бях нямаше да има този проблем.

 

Ето и няколко реда който показва че наистина има проблем /не при мен/ :

No. Time Source Destination Protocol Info

157 17.424834 Supermic_8d:2f:b5 Broadcast ARP Gratuitous ARP for 192.168.1.1 (Reply)

 

Frame 157 (60 bytes on wire, 60 bytes captured)

Ethernet II, Src: Supermic_8d:2f:b5 (00:30:48:8d:2f:b5), Dst: Broadcast (ff:ff:ff:ff:ff:ff)

Address Resolution Protocol (reply/gratuitous ARP)

 

No. Time Source Destination Protocol Info

158 17.424996 192.168.1.1 239.255.255.250 SSDP NOTIFY * HTTP/1.1

 

Frame 158 (354 bytes on wire, 354 bytes captured)

Ethernet II, Src: AsustekC_f7:35:2c (00:0e:a6:f7:35:2c), Dst: IPv4mcast_7f:ff:fa (01:00:5e:7f:ff:fa)

Internet Protocol, Src: 192.168.1.1 (192.168.1.1), Dst: 239.255.255.250 (239.255.255.250)

User Datagram Protocol, Src Port: ssdp (1900), Dst Port: ssdp (1900)

Hypertext Transfer Protocol

 

 

 

P.P. На единия рутер даже му смених Firmware-а

 

А случайно да си казал на рутера да копира МАС адреса на лан картата на компютъра ммм?

 

 

:punk

Link to comment
Share on other sites

Модератор, редактор, съдия и прочие нямат право да заемат страна. Могат само да следят за поддържането на добрия тон. Вижда се ти коя страна заемаш. В България наистина корупцията е голяма и мазнещите се също не са малко. Кажи го това на, има едни организацийки, които защитават потребителя и ще си имаш доста главоболия, а и вече има и европейски организацийки, които много стриктно следат България и разни клоуни, които се прават на тарикати. Право при ях с жалбите, нали вече сме си Европейска държава. Но някои си мислят, че могат отново да си ппрокарват комунистическите номерца :) Настройването на един рутер е, като да си купиш хляб :) Нищо ра'ота ;)

 

И до кога с това комунистическо мислене - "Само ние сме прави и велики, другите са магарета без право на мнение?" :)

 

Клиента винаги е прав! Приятен ден :)

Link to comment
Share on other sites

писах го някъде, ще повторя набързо и тук - казваш имаш договор, пльоснал си го тук и се плюнчиш нещо...дажи цитираш някой и друг член от този договор и питаш що не бил сменен, статично ай пи, ала-бала...ми има си телефон за защита на потребителя, има си адвокати/дай Боже да взема изпита и да изляза самостоятелно на фронта :D /...та идеята е основно да направиш нещо по-въпроса, а не да се заканваш и спориш с "некомпетентни" служители или да се примиряваш като си сменяш доставчика.

Link to comment
Share on other sites

Точно така - взимаш договора и отиваш при Комисята за защита на потребителите. Това им е работата и няма да си поплюват ако има нарушения по него.

 

Основното което искам да кажа - не може с лека ръка да се раздават квалификации. На теб ти е неприятно ако те нарека глупав, още повече като е ясно, че не те познавам достатъчно добре, за да твърдя такова нещо - но от друга страна изобщо не се замисляш когато ти самия обявяваш непознати тебе хора за некадърници и мързеливци. Е не става така - не може два аршина, драги, един когато мериш в своя полза и друг, за останалите.

 

"б) Да осигури техническа и организационна поддръжка на услугата в т.ч. компетентна помощ за решаване на възникналите проблеми, касаещи качеството на услугата."

 

Много добре - а какво е записано като дефиниция за "услугата"? Записано ли е някъде колко устройства могат да ползват сигнала? До колкото си спомням точно ГигаБит имаха записано в договора изрична забрана да си правиш домашен лан на кабела им. Може и да бъркам, но ако е така - то ти си в такова зверско нарушение на тоя договр, че направо не знам какви претенции можеш да имаш по него. Дай го тоя договор да го видим тук целия... цитати извадени от общия контекст може да си ги тълкуваме както си искаме.

 

shark:

Вижда се, че настройката на рутер май не е "като да си купиш хляб", а? С това мислене "всичко мога, всичко знам" ще я докараш до Европа, ама друг път... А за комунистическото мислене си прав, но е хубаво да се оттървеш най-напред ти от него, после да назидаваш околните - два реда по-нагоре ми отказваш правото да имам мнение, така че... аре не с наизустени лозунги и чути от телевизия СКАТ фразички за Европа, комунизма, корупцията (тя как ти се привидя тука не знам, ама след нея очаквам и Джордж Буш да намесиш), и на баба Пена розовите кюлоти... Живота не е лозунги, бате, но ще го разбереш по трудния начин. Ще поучаваш хората, когато започнеш да мислиш сам със собствената си глава, а не с телевизора си. До тогава ако няма какво да кажеш, не рецитирай наизустени фрази, чували сме ги и с нищо не допринасят в една дискусия.

Link to comment
Share on other sites

Основното което искам да кажа - не може с лека ръка да се раздават квалификации. На теб ти е неприятно ако те нарека глупав, още повече като е ясно, че не те познавам достатъчно добре, за да твърдя такова нещо - но от друга страна изобщо не се замисляш когато ти самия обявяваш непознати тебе хора за некадърници и мързеливци. Е не става така - не може два аршина, драги, един когато мериш в своя полза и друг, за останалите.

 

 

Абсолютно съм съгласен, че не е редно да се сипят квалификации към когото и да било, още повече че наистина не познавам тези хора. Само, че мисля че никой не съм нарекъл в писмото некадърник или мързеливец. Това е заглавие което беше предизвикано от следни размисъл който направих:

Има проблем, който изисква малко повече ровене, малко повече знания от стандартен проблем. Следователно се изисква да го реши човек, който разбира малко повече или да бъда малко по точен не разбира а шефовите му са го назначили на по-висок пост и са му дали повече права, защото тези които са най-долу в иерархията на поддръжката нямат правомощия различни от изброените /смяна на кабел и други подобни/. Следователно този човек за да не реши даден проблем, той или не може, или не иска. Второто оприличавам с мързел, а първото с некадърност. Може да не съм прав но аз така ги виждам нещата от моята камбанария. Прочетох няколко пъти писмото и не видях да съм обидил някой, като изключим всезнаещата какичка, която наистина беше доста с по-аругантно държание от мен, явно писнало и да се занимава с проблемите на хората. Както казва една поговорка Рибата се вмирисва откъм главата. И в Евроком е така. Каквото наредят отгоре това е.

Договора ще го снимам и ще го сложа и него. Воденето на дела и занимаването на комисията за защита на потребителя е абсолютно губене на време. Не става въпрос за съд. Основното което искам да кажа е че не трябва на мен, като клиент да се гледа като на 20 лв. Както казват в Евроком и без тях ще се оправим. Това исках да подчертая.

Link to comment
Share on other sites

Клиентът имал винаги право - грънци, аре стига с тия кухи фрази. ...Кой ти настрои рутерите? Нека позная - взимаше ги от "работата" така както са си настроени за тамошната мрежа (случайно да сте на бтк модемче?) ги пускаше у вас...

да видим дали заглавието няма да се промени от "некадърност и мързел" на "глупост, невежество и неоснователни претенции"...

 

Нито с "познаването" ;) се оправяш много много,

 

Точно така - взимаш договора и отиваш при Комисята за защита на потребителите. Това им е работата и няма да си поплюват ако има нарушения по него...

Много добре - а какво е записано като дефиниция за "услугата"? ...

shark:

Вижда се, че настройката на рутер май не е "като да си купиш хляб", а? С това мислене "всичко мога, всичко знам" ще я докараш до Европа, ама друг път...

нито с правото така като гледам. Но и за двете все акъл даваш по стар български обичай. Точно в стил "всичко мога, всичко знам".

 

... Ще отворя темата, че ми е интересно наистина въпроса с договора ...

Изживяваш се ми се струва повече от естественото.

 

Обичаш да си на всяко гърне мерудия май. Г-н "компетентно мнение по всичко" :)

 

Сигурно трябва като ти се случи нещо подобно да си траеш, да не би някой да ти се скара. Робска психика е това...

Дано се оттървем по-скоро от нея иначе винаги ще има някой да ни прецаква.

Link to comment
Share on other sites

Здравей Господин "Кой съм аз" Ако те интересува Скат нямам, но пък съм си атакистче :) Много, много не следя тяхните прояви, защото ги изолират. Но птък за сметка на това виждам, как се съдят полицай, защитаващи родината ни за да се обслужат чужди интереси. Виждам как се бият и убиват журналисти. Виждам как се прокарват нагли и безкрупулни закони осигуряващи някому власт и "законни" начини за кражби, узаконява се разврата, проституцията, дрогата, умишлено се разбива българското семейство и се толерира лезбогейщината. Виждам как нагло се променя умишлено историята ни и ни се натрапват чужди НЕценности. Виждам как се манипулира мнението, чрез доста обществено-правителствени медии. Усилено се налага затвор на свободното мнение, като едно време. Преди няколко дена студент в Америка си позволи да привества лекция на Станишев с плакат - "Посрещаме премиера на най-корумпираната и най-бедната страна в ЕС" Само, че там с пръст не могат да го пипнат. И все се чудя защо хората със свободно мнение ТУК ( в родината ни), ги изкарват атакисти, или скатаджии, или фашисти, или нацисти, или психоболни. До кога ли? Е време е нещата да се променят и, ще се променят.

 

От къде знаеш, че не мисля с моята си кратуна. За по умен ли се смяташ от мен? Или можеш да летиш из космоса без совалка? :) А по твоето исказване, си личи, че веднага се подсигуряваш предварително за неща, които не съм и споменал. И какво за Бушчо? Свърши господството на една изкуствено съдадена многонационална държава без традиции и обичаи :)

 

Но стига толкова, това не е политически форум.

 

Вирусче, дано да не се лепнеш за моя компютър :P За всеки случай си пусни една жалба да ги разиграеш мъничко. Няма друг начин да се справиш с "мизерията" Еуроком. Или, ще трябва да чакаш докато решат, че е време да си оправят проблема, което може да трае с месеци :) Или се местиш другаде. Лично аз чакам ITD. И, както каза съфорумеца, време е да спрем да бягаме. Но, оптиката си е оптика :)

Link to comment
Share on other sites

Не знам това как да го тълкувам?! Че съм казал някоя глупост ли? Или, че е помогнало?

Ами не е глупост, ама съм го минал този момент

Link to comment
Share on other sites

Не знам това как да го тълкувам?! Че съм казал някоя глупост ли? Или, че е помогнало?

По-скоро че го е направил и не е помогнало :) Има си хас това да не го е направил.

 

Иначе е ясно, че съпорта дава 'противоречиви' и ненормални сигнали.

Ако няма право да слага рутер на кабела, могат просто най-коректно да го кажат, с което въпроса приключва на секундата! ДОРИ да го пише в договора, могат просто да го споделят по телефона за 3 секунди и всичко приключва. Огромното мнозинство домашни и недомашни потребители не четат целия договор, който е с шрифт 2pt на лист А4 (поне моя).

Но директно да ти кажат, че е нормално да си с рутер, а друг да ти говори ТОчно обратното пак от съпорта, тук вече намирисва, че не Само клиента е виновен.

И аз съм съгласен, че фразата "Клиентът винаги е прав" е мит, що се отнася до подобната ѝ "Който дава парите поръчва музиката", защото много често който дава парите е откровен музикален инвалид.

 

Но всеки ще се съгласи, че в повечето случаи съпорта като цяло явно просто е за 'заблуда' :) . Поне на ггбит *както гледам*. Но на къде по-големи компании съпрота е същия, не се заблуждавайте :), особено ако са намесени индийци.

Затова в конкретния случай, virus, отиваш на крака на висока инстанция, при шефове и т.н. ако не друго поне да получиш точна информация позволено ли е или не рутер, къде може да е проблема, да се пратят хора, и ако евентуиално наистина се окаже в теб проблема, да си платиш нещо там. Защото при продължителен подобен проблем явно няма друг начин.

Ако принципно си доволен от доставчика си, това бих направил аз. Вече, ако си насъбрал във времето негативни емоции и това ти идва като капак, може и да не си струва да се разправяш повече.

 

Верно, че ov3rm4n е малко остър, но истината е някъде по средата.

Знаем в каква държава живеем, и не може да се разчита на съпорт сляпо, явно не им плащат достатъчно, и цените, които плащате(ме) за интернет не са достатъчни да се дадат примерно 1000+ лв заплата на съпорт-какичка или батко, които да са много компетентни, така и за другия пересонал. Бедна държава сме все още (и завинаги според мен) и доста неща трябва явно сами да си правим, както и си правим, на запад хората викат специалисти за всичко, а тук все още сами си 'въртим крушките' :)

Link to comment
Share on other sites

Здравей Господин "Кой съм аз" Ако те интересува Скат нямам, но пък съм си атакистче :) Много, много не следя тяхните прояви, защото ги изолират. Но птък за сметка на това виждам, как се съдят полицай, защитаващи родината ни за да се обслужат чужди интереси. Виждам как се бият и убиват журналисти. Виждам как се прокарват нагли и безкрупулни закони осигуряващи някому власт и "законни" начини за кражби, узаконява се разврата, проституцията, дрогата, умишлено се разбива българското семейство и се толерира лезбогейщината. Виждам как нагло се променя умишлено историята ни и ни се натрапват чужди НЕценности. Виждам как се манипулира мнението, чрез доста обществено-правителствени медии. Усилено се налага затвор на свободното мнение, като едно време. Преди няколко дена студент в Америка си позволи да привества лекция на Станишев с плакат - "Посрещаме премиера на най-корумпираната и най-бедната страна в ЕС" Само, че там с пръст не могат да го пипнат. И все се чудя защо хората със свободно мнение ТУК ( в родината ни), ги изкарват атакисти, или скатаджии, или фашисти, или нацисти, или психоболни. До кога ли? Е време е нещата да се променят и, ще се променят.

 

От къде знаеш, че не мисля с моята си кратуна. За по умен ли се смяташ от мен? Или можеш да летиш из космоса без совалка? :) А по твоето исказване, си личи, че веднага се подсигуряваш предварително за неща, които не съм и споменал. И какво за Бушчо? Свърши господството на една изкуствено съдадена многонационална държава без традиции и обичаи :)

 

blah blah blah blah blah - благодаря, че потвърди саморъчно написаното от мен по твой адрес... от целия тоя словесен дрисък кое по-точно е свързано с темата на темата или пък е родено в твоята собствена главица? Бъди така добър наистина, ако само дрискавици имаш да споделяш с нас - замълчи.

 

sohm, ако от съвета ми virus да се обърне към Комисията за защита на потребителите, си вадиш извода, че всъщност смятам "сигурно трябва като ти се случи нещо подобно да си траеш, да не би някой да ти се скара" - не те слуша главата... все си мисля, че начина да си отстояваш прравата е като си ги търсиш с всички законови средства - едно от които е тая комисия. Нооо... ти си по-компетентен.

 

Както и да е - ако някой нещо ще ми обяснява на мен за мен самия - да използва ЛС. Ако иска всички да го видят какъв е мъж и как се репчи на ov3rm4n и какви затапки му хвърля и прочие и прочие - да отвори отделна тема и да си показва голямата пишка в нея... Тук говорим за друго. Всеки не по темата да не се сърди ако отнесе поздрав.

Link to comment
Share on other sites

Всеки не по темата да не се сърди ако отнесе поздрав.

 

Най добре я затвори тази тема както си беше :)

Ако искате я изтриите.

 

Истина е, че все още има хора на които им пука за потребителите.

Истина е, че вече не можеш да си сложиш какъв да е рутер.

Неофициално Рутери не се позволяват. Официално зависи от кой получаваш отговор.

В системата на евроком се регистрира че съм с рутер и ми се спира нет-а. Яко.

 

Поне разбрах къде е проблема.

Link to comment
Share on other sites

Най добре я затвори тази тема както си беше :)

Ако искате я изтриите.

 

Истина е, че все още има хора на които им пука за потребителите.

Истина е, че вече не можеш да си сложиш какъв да е рутер.

Неофициално Рутери не се позволяват. Официално зависи от кой получаваш отговор.

В системата на евроком се регистрира че съм с рутер и ми се спира нет-а. Яко.

 

Поне разбрах къде е проблема.

 

Това официален отговор от Еклан ли ти дадоха? Че неофициално не се позволяват, а официално се? Не разбрах.

Link to comment
Share on other sites

Това официален отговор от Еклан ли ти дадоха? Че неофициално не се позволяват, а официално се? Не разбрах.

 

 

Неофициално видях в системата им, какво блокира интернета. Филтър който засича рутери. Това е.

Link to comment
Share on other sites

Неофициално видях в системата им, какво блокира интернета. Филтър който засича рутери. Това е.

В час ли си изобщо? Някой в твоята подмрежа използва безжичен рутер като точка за достъп. Тоест пъхнал е кабела в един от 4-те вътрешни порта, но не си е настроил сапунерката да не раздава IP адреси(колко е "умно" това няма да коментирам). От компа си вземи мрежовите настройки и задай ръчно в рутера необходимото за да не се лъже по безобразието на съседа ти. Ако не беше тръгнал с рогата напред ov3rm4n щеше да то обясни всичко това много по подробно и ясно - с това си вади хляба.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...