Jump to content
BulForum.com

Най-грозните коли на света


Botev1912

Recommended Posts

Виж, Енцото дебютира през 2002 год, като технологиите заложени в него са предимно от 1999-2001. Една година отнема процесът за започване на производството му... отделно времето за направата му (всичко е ръчна изработка).

Зонда дебютира 1999, но първият модел победил Енцо на писта е този от 2004. До тогава се парвят 3 или 4 "минигенерации" така да ги наречем.

Мазерати?! :confused Вероятно визираш MC12 което е създадено на основата на... познай... да... Енцо. :music

А за Доча какво? Нещо не съм много навътре с американските шитни с 15-литровите двигатели или и ти като наивните янки ще сравяваш автомобил от 2007 с такъв от 2000 (както направиха те в едно предаване на дискавъри.) Сега като се замисля май имаше някакъв <a href="http://www.youtube.com/watch?v=u7yizPDFuwA" target="_blank"></a>Dodge Viper Venom:

 

Да споменавам ли, че политиката на Ферари ограничава до минимум модификациите на автомобилите. Свеждат се до нови джанти, цвят и подобрения по интериора.

Ами тва е в общи линии... Да живей тунинга! Турбо гъзари рулз!

 

 

http://news.automedia.bg/read/4945.html

За тоя вайпър говоря, не венъм...

 

 

INCINERATOR много забавни постове праскаш, надявам се не ги мислиш наистина тези работи, а само се заяждаш, тъй като гледам, че обичаш да го правиш. Не съм прочел твой пост, който да не е обърнат заядливо към някой ;) По добре не ги говори много тези работи, че много ще ти се смеят някъде.

Не съм ти чел всички постове тук и наистина незнам, затова ще те попитам директно. Фен си на БМВ и караш (или искаш) 3ка от средата на 90те нали?

 

 

Радвам се, че те развеселявам. Хуморът е хубаво нещо, но някак си... не ми пука за твоето мнение ;)

Да как позна? Карам Е36 316и купе. И какво от това? Всъщност какво значение има какво карам?

Ако искаш на Л.С ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply
INCINERATOR много забавни постове праскаш, надявам се не ги мислиш наистина тези работи, а само се заяждаш, тъй като гледам, че обичаш да го правиш. Не съм прочел твой пост, който да не е обърнат заядливо към някой ;) По добре не ги говори много тези работи, че много ще ти се смеят някъде.

Не съм ти чел всички постове тук и наистина незнам, затова ще те попитам директно. Фен си на БМВ и караш (или искаш) 3ка от средата на 90те нали?

И от кога това, че не харесваш едно нещо е заяждане. И аз не харесвам енцото, но (и сега Чефо ще запише една служба за утре, ще се прекръсти 3 пъти и ще запали една свещ :lol: ) харесвам Х6. Вкуса на човек е нещо много идивидуално. И аз бих предпочел Dodge-a пред енцото

Радвам се, че те развеселявам. Хуморът е хубаво нещо, но някак си... не ми пука за твоето мнение

Да как позна? Карам Е36 316и купе. И какво от това?

Недей така ся с хората, че ще си помислят, че си "Pazu на БМВ-тата"

Link to comment
Share on other sites

И от кога това, че не харесваш едно нещо е заяждане. И аз не харесвам енцото, но (и сега Чефо ще запише една служба за утре, ще се прекръсти 3 пъти и ще запали една свещ :lol: ) харесвам Х6. Вкуса на човек е нещо много идивидуално. И аз бих предпочел Dodge-a пред енцото

 

Недей така ся с хората, че ще си помислят, че си "Pazu на БМВ-тата"

 

 

Точно това се опитвам да кажа за вкуса. Това, че е уникално бърз и уникална кола, не означава, че е най-добрата или най-бързата... Винаги ще има по-бърза и по-добра.

За едни ще е шедьовър, за други ще е просто кола, за трети гъзария...

 

 

 

 

 

 

За някой тоталка :woot

Link to comment
Share on other sites

INCINERATOR много забавни постове праскаш, надявам се не ги мислиш наистина тези работи, а само се заяждаш, тъй като гледам, че обичаш да го правиш. Не съм прочел твой пост, който да не е обърнат заядливо към някой ;) По добре не ги говори много тези работи, че много ще ти се смеят някъде.

Не съм ти чел всички постове тук и наистина незнам, затова ще те попитам директно. Фен си на БМВ и караш (или искаш) 3ка от средата на 90те нали?

:bowdown: ти си човека който го разкри !

 

INCINERATOR е едно пишлеме от махалата дето кара една дърта черна 3-ка на газ, май е 316 с неонки и правен от него тунинг...прави въртежи из махата пред малките путки...Мечтата му е да си купи след време 318 2000 година (вчера в Вижъна ми го каза) !

Link to comment
Share on other sites

http://news.automedia.bg/read/4945.html

За тоя вайпър говоря, не венъм...

Както и да е - казах, че американските "спортни" автомобили не ме привличат особено. Моля да бъде извинено невежеството ми в този сегмент от автомобилостроенето.

 

И все пак от източника който си дал:

  1. Dodge Viper ACR – 7:22,1 (неофициално)
  2. Lexus LF-A – 7:24 (неофициално)
  3. Nissan GT-R V-Spec – 7:25 (неофициално)
  4. Corvette ZR1 – 7:26,4
  5. Pagani Zonda F Clubsport – 7:28
  6. Nissan GT-R – 7:29
  7. Porsche 911 GT2 – 7:32
  8. Porsche Carrera GT – 7:32,4
  9. Koeniggsegg CCR – 7:34
  10. Honda NSX – 7:37 (неофициално)

Или аз не виждам Ферари или наистина няма такова.

Пък на такива тестове хич не им вярвам защото, между автомобилите има огромни разлики. Най-добрите сравнения се правят в официални състезания (да изключим Ф1). Пример - Льо Ман. Миналата година в клас GT2 Ferrari F430 GT победи Porsche 997 GT3 RSR и Spyker C8 Laviolette GT2R, като на първите 4 позиции бяха само Ферарита.

Ем? На подобен вид състезания се вижда кой къде е... защото тук нямаш право да сложиш 20 литров двигател с 5000 коня и 42 охлюва по него... Всичко се следи от комисари и само инжинерите могат да ти дадат предимство в рамките на правилата при тези изравнени възможности...

Link to comment
Share on other sites

^

 

Ето официални замервания:

 

20,832 m (68,350 ft) 7:22.1 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR Tom Coronel

20,832 m (68,350 ft) 7:24.3 Maserati MC12 Marc Basseng

20,832 m (68,350 ft) 7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport Marc Basseng

20,832 m (68,350 ft) 7:25.3 Ferrari Enzo Marc Basseng

Link to comment
Share on other sites

^

 

Ето официални замервания:

 

20,832 m (68,350 ft) 7:22.1 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR Tom Coronel

20,832 m (68,350 ft) 7:24.3 Maserati MC12 Marc Basseng

20,832 m (68,350 ft) 7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport Marc Basseng

20,832 m (68,350 ft) 7:25.3 Ferrari Enzo Marc Basseng

 

Остарява Енцото... скоро не е подобрявано, но за сметка на това си имаме FХХ и дори се говори за нов модел - FX70. :)

И все пак - времената на Фиорано:

 

Ferrari FXX 1'16.00

Ferrari 430 Scuderia 1'23.9

 

 

Ferrari Enzo 1'24.9

 

 

Maserati MC12 1'25.2

Давам Фиорано, понеже там има времената на почти всички модели Ферари и е все пак някаква база за сравнение. Интересно ми е от много време къде би се наредило FХХ-а между горните 4. :devil

Link to comment
Share on other sites

И от кога това, че не харесваш едно нещо е заяждане. И аз не харесвам енцото, но (и сега Чефо ще запише една служба за утре, ще се прекръсти 3 пъти и ще запали една свещ :lol: ) харесвам Х6. Вкуса на човек е нещо много идивидуално. И аз бих предпочел Dodge-a пред енцото

 

Недей така ся с хората, че ще си помислят, че си "Pazu на БМВ-тата"

 

Вайпър пред Енцо, Порше, Мазерари :(:(:(:( :sick

 

Както и да е - казах, че американските "спортни" автомобили не ме привличат особено. Моля да бъде извинено невежеството ми в този сегмент от автомобилостроенето.

 

И все пак от източника който си дал:

  1. Dodge Viper ACR – 7:22,1 (неофициално)
  2. Lexus LF-A – 7:24 (неофициално)
  3. Nissan GT-R V-Spec – 7:25 (неофициално)
  4. Corvette ZR1 – 7:26,4
  5. Pagani Zonda F Clubsport – 7:28
  6. Nissan GT-R – 7:29
  7. Porsche 911 GT2 – 7:32
  8. Porsche Carrera GT – 7:32,4
  9. Koeniggsegg CCR – 7:34
  10. Honda NSX – 7:37 (неофициално)

Или аз не виждам Ферари или наистина няма такова.

Пък на такива тестове хич не им вярвам защото, между автомобилите има огромни разлики. Най-добрите сравнения се правят в официални състезания (да изключим Ф1). Пример - Льо Ман. Миналата година в клас GT2 Ferrari F430 GT победи Porsche 997 GT3 RSR и Spyker C8 Laviolette GT2R, като на първите 4 позиции бяха само Ферарита.

Ем? На подобен вид състезания се вижда кой къде е... защото тук нямаш право да сложиш 20 литров двигател с 5000 коня и 42 охлюва по него... Всичко се следи от комисари и само инжинерите могат да ти дадат предимство в рамките на правилата при тези изравнени възможности...

 

Адски си прав

 

Остарява Енцото... скоро не е подобрявано, но за сметка на това си имаме FХХ и дори се говори за нов модел - FX70. :)

И все пак - времената на Фиорано:

 

Ferrari FXX 1'16.00

Ferrari 430 Scuderia 1'23.9

 

 

Ferrari Enzo 1'24.9

 

 

Maserati MC12 1'25.2

Давам Фиорано, понеже там има времената на почти всички модели Ферари и е все пак някаква база за сравнение. Интересно ми е от много време къде би се наредило FХХ-а между горните 4. :devil

 

 

За коя писта даваш времена? Така като гледам 100% не е nurburgring.

 

За тая в задния двор на Фабриката :rolleyes:

 

Едно много тънко сравнение. Щом 9 секунди разлика има на КЪСА ПИСТА, то на дълга 23 км може да станат 16 секунди а може и повече.....но това са само едни догадки и добре, че Ферари не са грандомани като астматика на Бугати и други такива подобнигаражни както ги нарече колегата Кранк.

 

Говориш за Мазерати - все едно говориш за БРАТ НА ЕНЦО. Ама ти си знаеш де. Все едно да се хвалиш, че Хаман 3-ка ще бие 335и :)(образно казано)

Link to comment
Share on other sites

INCINERATOR, какво разбираш ти под спортна кола, че взех да се притеснявам нещо...

 

 

Аз не оспорвам колко спортни са тия коли, казвам, че не са ми приятни на окото. Все пак за това е темата...

 

Carrera GT достатъчно спортна ли е за теб?

Link to comment
Share on other sites

Отначало дори пишех в тази тема (и в противоположната й за най-красивите коли), но отдавна спрях да влизам дори и да чета к'ви ги дръвчите....определено на някои естетическото им усещане е обърнато точно на 180 градуса и поместват снимки на коли точно в неправилната тема - пускат тук, вместо там и обратно.... :woot

Link to comment
Share on other sites

Е сега веднага ще напише някой, че енцо е по-бързо и по-красиво :)

 

в интерес на сухата статистика е така, но Карера ГТ е едно от малкото Поршета, които харесвам МНОГО.

Link to comment
Share on other sites

то карера гт едва ли има някой който да каже че не е достатъчно спортна :Д

Карерата е единственото Порше, което може да ме заинтригува като дизайн... Другите 9** всичко ми изглежда еднакво. Как неможаха този "легендарен" дизайн да го разчупят малко... После плюем, англичаните, че били консерви. :D

Отначало дори пишех в тази тема (и в противоположната й за най-красивите коли), но отдавна спрях да влизам дори и да чета к'ви ги дръвчите....определено на някои естетическото им усещане е обърнато точно на 180 градуса и поместват снимки на коли точно в неправилната тема - пускат тук, вместо там и обратно.... :woot

Да, доста се отклонихме от темата. Ако на някой му се занимава, може да премести споровете тук.

 

Е сега веднага ще напише някой, че енцо е по-бързо и по-красиво :)

Няма смисъл, то се знае. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Карерата е единственото Порше, което може да ме заинтригува като дизайн... Другите 9** всичко ми изглежда еднакво. Как неможаха този "легендарен" дизайн да го разчупят малко... После плюем, англичаните, че били консерви. :D

 

Да, доста се отклонихме от темата. Ако на някой му се занимава, може да премести споровете тук.

Няма смисъл, то се знае. :bgrin:

 

 

Че е по-бързо - по-бързо е, но за красота... не може да се сравнява.

 

Както и звукът на CGT ми допада повече от Enzo.

Link to comment
Share on other sites

Че е по-бързо - по-бързо е, но за красота... не може да се сравнява.

 

Както и звукът на CGT ми допада повече от Enzo.

Еми нормално нали Порше са си VW... :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...